Maar ALS onterechte shit gebeurd ben IK ZO VAAK (haast altijd) de lul.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vond ik ook niet terecht, dat weet je.
Nog maals mijn vraag waar mensenquote:
Ik ga niet de ene 'fout' compenseren met een ander. Snap je frustratie, maar nee.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar ALS onterechte shit gebeurd ben IK ZO VAAK (haast altijd) de lul.
Mag nu ook wel eens een ander zijn.
Wil je wel de dolfijn in de OP terugzetten en Strootman eruit? Clubgerelateerdheid was VERBOTEN zo was de gentlemans agreement.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach gut, en jij bent aan het lapohunten. Dan kun je dat verwachten.
Serieus, maak je niet zo druk man.
Die twee posten hier al veel te lang mee.,quote:Op zondag 20 mei 2012 01:58 schreef GGMM het volgende:
En nu klaar deze non-discussie, waar gaat het allemaal over zeg.
Dolfijn zit er toch in speknek.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wil je wel de dolfijn in de OP terugzetten en Strootman eruit? Clubgerelateerdheid was VERBOTEN zo was de gentlemans agreement.
Anders zweer ik je dat de komende 50 OPS feyenoordfotos bevatten: je kent me Goed genoeg...
Davy lever ik graag uit aan herr Hitle... Netsplitter.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:59 schreef Geo4kant het volgende:
Kap met snitchen HMF, jij als Rotterdammer zou beter moeten weten.
Moet je doen jaquote:Op zondag 20 mei 2012 01:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Anders zweer ik je dat de komende 50 OPS feyenoordfotos bevatten: je kent me Goed genoeg...
Zou je daar ook die 2,50 voor krijgen? Of zit er op heumeu's geen inlevergeldz?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Davy lever ik graag uit aan herr Hitle... Netsplitter.
Neuh.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Davy en die andere kneus worden al veel te lang getolereerd hier opbokken met die lui.,
Komt goed. Even SERieus: grindkop gaat er niet uit? Want dan ga ik t hele feyenoordtopic doen lapohunten.quote:
Waarom zou ik moet opbokken?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Davy en die andere kneus worden al veel te lang getolereerd hier opbokken met die lui.,
Niet als je zo gaat lopen dreigen nee. Je doet maar normaal.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Komt goed. Even SERieus: grindkop gaat er niet uit? Want dan ga ik t hele feyenoordtopic doen lapohunten.
Gast toen ik in de wieg lag was je moeder nog niet geboren.,quote:Op zondag 20 mei 2012 02:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zou ik moet opbokken?
Volgens mij post ik al in VBL toen jij nog in de wieg lag.
Gast waarom doe je daar zo moeilijk over?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Komt goed. Even SERieus: grindkop gaat er niet uit? Want dan ga ik t hele feyenoordtopic doen lapohunten.
Jou heb ik al eerder gewaarschuwd weg !quote:
Jullie zijn even oud volgens mij.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gast toen ik in de wieg lag was je moeder nog niet geboren.,
Je bent van voor 1965? Lijk mij sterk.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gast toen ik in de wieg lag was je moeder nog niet geboren.,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |