Hij heeft hem al weggehaald. Niet lopen naaien.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
OPENBARING PERSOONSGEGEVENS == BAN GGMM.
Ik kreeg m ook voor de profielfoto's openbaring van DV.
BAN dus!
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
OPENBARING PERSOONSGEGEVENS == BAN GGMM.
Ik kreeg m ook voor de profielfoto's openbaring van DV.
BAN dus!
quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
topic was nog geen 20 sec dicht man kankerlijer.,
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sterf af man brutale tyfus hond nu staat die kk strootman er nog in was jou leven maar voorbij.,
Al gequote jammer yo..,quote:Op zondag 20 mei 2012 01:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zie niks?
En die foto staat gewoon in zijn fotoboek dus ik openbaar niks.
Omdat kapiteintje 3 dagen afwezig was.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die twee verneuken al weken de boel hier., waarom denk je dat hier niemand meer post?
quote:
Jammer johquote:Op zondag 20 mei 2012 01:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft hem al weggehaald. Niet lopen naaien.
En jij lokt het weer zelf uit kut lampje.,.,quote:
Foto's uit een fotoboek halen met het doel ze belachelijk te maken staat een ban op. Niet meer doen dus.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zie niks?
Nu even eerlijk zijn he. Wie gedraagt hier als debielen?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat kapiteintje 3 dagen afwezig was.
Relax.
Hou die kut gassies niet zo de hand boven het hoofd.,quote:Op zondag 20 mei 2012 01:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat kapiteintje 3 dagen afwezig was.
Relax.
Ik zeg alleen dat HMF objectief moet blijven.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En jij lokt het weer zelf uit kut lampje.,.,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Sneleditten verandert de werkelijkheid niet. Zie Mikey die je al opquote:Op zondag 20 mei 2012 01:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zie niks?
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat HMF niet alleen objectief moet blijven.En mijn topic weg kapen doe je niet om een reactie uit te lokken natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Welke reactie?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En mijn topic weg kapen doe je niet om een reactie uit te lokken natuurlijk
Jij een ban? Kan ik mij niet voorstellen.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sneleditten verandert de werkelijkheid niet. Zie Mikey die je al op
Tijd quotte.
En OOK FOBO FOTO"'S posten wad openbaren. Ik kreeg er een ban voor dus DOEI
Dat kon ik niet zien mobiel.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft hem al weggehaald. Niet lopen naaien.
Ach gut, en jij bent aan het lapohunten. Dan kun je dat verwachten.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij wenst hier mensen dood.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die vond ik ook niet terecht, dat weet je.quote:Op zondag 20 mei 2012 01:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat kon ik niet zien mobiel.
En ik kreeg ook na een edit een ban van netflipper.
Tuurlijk jong daarom open je binnen 20 seconden een nieuwe..,quote:Op zondag 20 mei 2012 01:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Welke reactie?
Alsof me beter maakt als jij boos wordt.
Waar mensen dan?quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat HMF objectief moet blijven.Ik word niet betaald voor objectiviteit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sterf af man brutale tyfus hond nu staat die kk strootman er nog in was jou leven maar voorbij.,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |