Mag íets minder die kont.quote:
Omdat ik vind dat je je niet zo druk moet maken en omdat ik me niet laat leiden door dit soort puberale "Nu ga ik ook heel veel Feyenoord-foto's in de OP zetten!!quote:Op zondag 20 mei 2012 02:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Qaarom nu dan wel? Inconsistent beleid == anarchie.
Waar maak je je druk om manquote:Op zondag 20 mei 2012 02:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja hoor nog mooier.., die pisveer mijn topic laten stelen zodat ik Strootman niet kan verwijderen en nu HMF van een eventuele payback ontnemen.., voor welke club was jij ook al weer ?
Och krijgen we dat vind ze leuk als je over haar postquote:
Ajax.quote:Op zondag 20 mei 2012 02:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja hoor nog mooier.., die pisveer mijn topic laten stelen zodat ik Strootman niet kan verwijderen en nu HMF van een eventuele payback ontnemen.., voor welke club was jij ook al weer ?
Wat?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Och krijgen we dat vind ze leuk als je over haar post
Ga eens naar buiten? moet jij zeggen jij zit hier 24/7quote:Op zondag 20 mei 2012 02:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om manGa eens naar buiten.
Je bent op Asia tour laatste dagen.quote:
Kan je dat bewijzen?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ga eens naar buiten? moet jij zeggen jij zit hier 24/7
Dat wist ik nog niet.quote:
Flikker nou eens op met je chicks ga een echte vriendin zoeken.., en hou je ruk materiaal lekker voor jezelf.,quote:
FUT topic>?quote:Op zondag 20 mei 2012 02:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
Doublepain jou kom ik nog wel eens tegen in FUT btw
Klopt maar je hapte niet helaas.,quote:Op zondag 20 mei 2012 02:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oh Mikey jij was die ene die mij vandaag aan het DM'en wasHeb je die pic al?
Laat hem posten, opgefokte tjappiequote:Op zondag 20 mei 2012 02:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Flikker nou eens op met je chicks ga een echte vriendin zoeken.., en hou je ruk materiaal lekker voor jezelf.,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |