yepperquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarvoor laat ik me niet meer gek maken... De leeftijd zal dat wel zijn
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:10 schreef Koen66 het volgende:
volgens mij was dit m'n eerste 40+ SC lapo
En dan daarna nog de huldiging en het feestje en de nabeschouwingen .....quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:15 schreef Karina het volgende:
Ik ben al een beetje gek, maar bij penalties word ik nog gekker
En moeier ook, het duurt wel erg lang zo![]()
die dikbetaalde gasten mogen ook wel gewoon doorgaan tot er 1 scoortquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:19 schreef golfer het volgende:
Soort loterij, die pingels.
Maar goed heel erg vroeger (opa spreekt) werd er ook nog wel eens een wedstrijd beslist door het opgooien van een muntje door de scheidsrechter.
Is dat niet bij sommige toernooien nog steeds zo? Als het echt helemaal gelijk is? Volgens mij zelfs bij het EK, als een soort laatste redmiddel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:19 schreef golfer het volgende:
Soort loterij, die pingels.
Maar goed heel erg vroeger (opa spreekt) werd er ook nog wel eens een wedstrijd beslist door het opgooien van een muntje door de scheidsrechter.
Ja dat ga ik allemaal niet kijken zeg. Misschien alleen de huldiging, voor de grote oren, maar meer niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan daarna nog de huldiging en het feestje en de nabeschouwingen .....
doorgaan tot ze neervallenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:22 schreef Karina het volgende:
Ik gok ook dat Bayern beter is in penalties. Maar golden goal was wel spannender geweest natuurlijk, NOG spannender.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |