Bereken hier jouw ASS:quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
top allemaal totaal onbelangrijke vragen. Antwoord of niet het gaat niks aan de situatie verranderen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hij zei savonds nog dat hij van me hield, dat alles goed was, dat hij gelukkig was (blabla ketting, blabla vakantie geboekt) en sochtends was het uit....
wil gewoon weten waarom t uit, en of hij gelogen heeft over zn gevoel
had voor t eerst in mn leven t gevoel dak iets goed deed, dat iemand blij was met mn aanwezigheid , en ookal was ik iongelukkig en sloofde ik me enorm uit, om hem maar gelukkig te maken (jaja stom.. doet er nu niet toe) blijkbaar was t niet goed genoeg
en ik wil nu weten of hij al die tijd gelogen heeft 9omdat ik makkelijk als zaadcontainer kon fungeren) of dat t uit is omdat hij iemand anders wilde, of wat dan ook....
maar dacht dak eindelijk iets goed deed en blijkbaar was zelfs dat niet goed genoeg
Ritmische wiebel piemelquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:01 schreef Myraela het volgende:
Tijd voor nog een aflevering Glee, kusjekroel.
hij zei dat hij niet bij zn ex was, omdat zij niet wilde.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
liefde kan ook over gaan he....
als het uit gaat wil dat niet zeggen dat alles meteen een leugen was
wat boeit dat nog?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hij zei dat hij niet bij zn ex was, omdat zij niet wilde.
het leukste aan mij vond hij.. dat ik op iemand anders lijk...
en hij gaat liever bij zn mama douchen dan bij mij...
en toch deed ik mn best, omdat ik t idee had dat hij gelukkig was. Wilde ook een keer dat iemand mij lief vind. en wil gewoon weten of ik dat wel of niet heb kunnen bieden
ik voel dit allemaal voor geen meter maar oke nog een pareltje met goed advies van tante rhu:quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en toch deed ik mn best, omdat ik t idee had dat hij gelukkig was. Wilde ook een keer dat iemand mij lief vind. en wil gewoon weten of ik dat wel of niet heb kunnen bieden
Wat schiet je ermee op als je dat weet?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
soms is dat niet zo makkelijk.... t heeft me 4 jaar gekost om uberhaupt iemand toe te laten (door exen die me in kasten opsluiten, buiten laten slapen en dat soort zieke dingen) en dan wordt ik zo aan de kant gezet...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
wat boeit dat nog?
ga door met je leven.
Je maakt het jezelf alleen maar lastiger. Als hij niet wil praten kun je nog lang wachten op die antwoorden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
soms is dat niet zo makkelijk.... t heeft me 4 jaar gekost om uberhaupt iemand toe te laten (door exen die me in kasten opsluiten, buiten laten slapen en dat soort zieke dingen) en dan wordt ik zo aan de kant gezet...
sommige dingen zijn niet op te lossen met een "knopje omzetten"
Dat vindt twi een win-win voor zichzelf, heb je betere argumenten om hem over te halen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pics.![]()
Als ik geen pics krijg, zullen jullie nooit meer mijn billen voelen.
Ik denk dat watertornado dat knopje van je wel goed zou kunnen omzetten?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
soms is dat niet zo makkelijk.... t heeft me 4 jaar gekost om uberhaupt iemand toe te laten (door exen die me in kasten opsluiten, buiten laten slapen en dat soort zieke dingen) en dan wordt ik zo aan de kant gezet...
sommige dingen zijn niet op te lossen met een "knopje omzetten"
Ook twi, zal dan nooit meer mijn billen beroeren!!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vindt twi een win-win voor zichzelf, heb je betere argumenten om hem over te halen?
waarom WTquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat watertornado dat knopje van je wel goed zou kunnen omzetten?
Je bent wel aan het wingen he? Eerst loef (die we nu niet meer horen dus die zal wel aan het hosselen zijn) en nu WTtje.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat watertornado dat knopje van je wel goed zou kunnen omzetten?
studie gaat voor alles.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:07 schreef rhubarbje het volgende:
even klagen hoor (mag wel na al die positieve en super veel bijdragende posts)
mijn lief is gewoon thuis (zeldzaam in het weekend dat ie 2 avonden thuis is)
maar hij is aan het studeren en ik mag niet storen
ahaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
doe meette wel eens met snarf dacht ik?
En hij heeft pianovingers.
pianovingersquote:
helaas welquote:
wat studeren jullie?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
helaas wel
jammer genoeg lopen onze tentamenweken niet gelijk
anders kun je gewoon allebei studeren en mis je niks
nu 'lopen we elkaar mis'
Ik meer omdat de andere SC's wat gingen tegenvallen, dus ging ik deze maar volgen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:03 schreef Murdera het volgende:
[..]Wel veel ballen voor open doel die hier altijd langskomen. Daarom zit ik hier.
Ik zoek nog voor je, maar hier zijn niet zulke lekkere wijven.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent wel aan het wingen he? Eerst loef (die we nu niet meer horen dus die zal wel aan het hosselen zijn) en nu WTtje.
Goed bezig!
Goede lief heb je, eentje die door wil leren is goud waardquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:07 schreef rhubarbje het volgende:
even klagen hoor (mag wel na al die positieve en super veel bijdragende posts)
mijn lief is gewoon thuis (zeldzaam in het weekend dat ie 2 avonden thuis is)
maar hij is aan het studeren en ik mag niet storen
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik meer omdat de andere SC's wat gingen tegenvallen, dus ging ik deze maar volgen.
Je kan me altijd bellen voor een beurt schatje.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
helaas wel
nu 'lopen we elkaar mis'
Bekeer Rokje voor me.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zoek nog voor je, maar hier zijn niet zulke lekkere wijven.
Heloef heeft daar geen last van, hij wikkelt hem altijd om zijn been.quote:
zeg ik niet (sorry ik geef niet veel bloot op internet en ik vind dat mijn lief dat zelf moet beslissen dus zeg ik niks over hem)quote:
zo af en toe even rust nemen is belangrijk. Kei harde sex en hij kan er weer tegen aan!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
helaas wel
nu 'lopen we elkaar mis'
hij is om 100000 redenen goud waardquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Goede lief heb je, eentje die door wil leren is goud waard
Die wimpelde mijn pogingen af.quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die wimpelde mijn pogingen af.
Anders zou ik haar zo bekeren.![]()
Maar wellicht zit er nog eens een kans aan te komen, with a little help from a friend.
Een ware boa constrictor krijg je met die aanpak.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heloef heeft daar geen last van, hij wikkelt hem altijd om zijn been.
Zijn enige zorg is om geen stijve te krijgen, dan moet hij naar het ziekenhuis.
Geeft niet, hoop dat op een dag een meisje dat over mij zegtquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hij is om 100000 redenen goud waard
sorryeven klef doen
dat is het probleem nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je kan me altijd bellen voor een beurt schatje.
Ik heb zo'n voorgevoel dat ze morgenavond om 20.11 uit de lucht komt vallen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Geeft niet, hoop dat op een dag een meisje dat over mij zegt
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die wimpelde mijn pogingen af.
Anders zou ik haar zo bekeren.![]()
Maar wellicht zit er nog eens een kans aan te komen, with a little help from a friend.
I see what you did there.quote:
uhm okquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zeg ik niet (sorry ik geef niet veel bloot op internet en ik vind dat mijn lief dat zelf moet beslissen dus zeg ik niks over hem)
maar ik doe een master en werk daarnaast en mijn lief doet een wo master en bachelor tegelijk en werkt ook
we zien elkaar dus vaak weinig
of nou ja zien elkaar wel, we wonen samen, maar niet echt snap je?
Hem wil je niet in een donker steegje tegenkomen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een ware boa constrictor krijg je met die aanpak.
Ik kan mijn penis wel mee laten wiebelen met de muziek. Als ik dat zou willen.quote:
Glee, brrrrr.quote:
Brood smeren tijdens het neuken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is het probleem nietdat kan in 10 minuten tussen door terwijl je brood smeert bij wijze van spreke
vast welquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Geeft niet, hoop dat op een dag een meisje dat over mij zegt
En tevens vrij onorthodox.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hem wil je niet in een donker steegje tegenkomen.
Je ziet zijn tanden blikkeren voor je, maar zijn knuppel in je nek komt van achteren, het is bizar!
gelukkig is het niet op maandag, want dan had het precies tijdens GTST geweestquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb zo'n voorgevoel dat ze morgenavond om 20.11 uit de lucht komt vallen.
Als zo'n Indiaanse slangenbezweerder toch?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan mijn penis wel mee laten wiebelen met de muziek. Als ik dat zou willen.
Meedeinen op Sex on the Beach en alles.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan mijn penis wel mee laten wiebelen met de muziek. Als ik dat zou willen.
GTSTquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
gelukkig is het niet op maandag, want dan had het precies tijdens GTST geweest
je moet mensen geen valse hoop geven he.quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
gelukkig is het niet op maandag, want dan had het precies tijdens GTST geweest
echt zo'n klein percentage mensen gaat dood zonder ook maar ooit even verkering gehad te hebbenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je moet mensen geen valse hoop geven he.
Geven ze bij de Staatsloterij ook meisjes weg?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Kinky.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bijkomend feitje, zijn penis is stiekem Oosters-orthodox.
Dat kost geld.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Geven ze bij de Staatsloterij ook meisjes weg?
Soms gaat het nog wel erger aan toe hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik kwam meer op een ongelegen moment?
Nog erger ja?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Soms gaat het nog wel erger aan toe hoor
Kree en Mnf bijvoorbeeld
De Bankgiroloterij kwam bij mij aan de deur gisteren voor gratis loten ofzo die mijn wijk zou hebben gewonnen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen ik heb geen fluit nodig om mijn fluit te bezweren.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als zo'n Indiaanse slangenbezweerder toch?
Of We Are The Championsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Meedeinen op Sex on the Beach en alles.
Oh ja.quote:
Wat een persoonlijke vraag.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De Bankgiroloterij kwam bij mij aan de deur gisteren voor gratis loten ofzo die mijn wijk zou hebben gewonnen.![]()
Ik heb gezegd dat ze op mochten flikkeren.
Maar loef, ben jij besneden of niet?
Zie je verkeerd denk.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Soms gaat het nog wel erger aan toe hoor
Kree en Mnf bijvoorbeeld
ze zouden bij de vrienden loterij een hoer moeten weg gegeven. Jij wint al je vrienden winnen haha.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Hou eens op met denken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:20 schreef kree het volgende:
[..]
Zie je verkeerd denk.
Het is haat liefde en een spelletje.
Ik haat mfn niet en zij mij ook niet denk.
Maar we passen totaal niet bij elkaar wel.
erg vrouwvriendelijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ze zouden bij de vrienden loterij een hoer moeten weg gegeven. Jij wint al je vrienden winnen haha.
Mag je met ze alle over 1 vrouw heen
het is totaal geen spelletje, ze haat je intens en jij houd je zelf voor de gek dat het niet zo is.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:20 schreef kree het volgende:
[..]
Zie je verkeerd denk.
Hm, ik ben duidelijk niks gewend.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Rustige avond dit![]()
Ik ben ook een beetje moe
Ik vind het wel aardig. Heeft die vrouw ook een leuke avond.quote:
Jij moet ook eens beter denken.quote:
Als je daar al een loterij voor nodig hebt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ze zouden bij de vrienden loterij een hoer moeten weg gegeven. Jij wint al je vrienden winnen haha.
Gastquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:21 schreef kree het volgende:
[..]
Jij moet ook eens beter denken.
Leuk allemaal, maar je hebt me gebanned voor niks meerdere keren.
als dat echt waar was dan duw ik nu een mes door mn strot.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het is totaal geen spelletje, ze haat je intens en jij houd je zelf voor de gek dat het niet zo is.
Ze ziet je liever dood dan reageren in dit topic.
Als een baas.quote:
9 out of 10 people enjoy gangrape.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik dacht ik vraag het nog een keer:quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:20 schreef kree het volgende:
[..]
Zie je verkeerd denk.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben hier nog vrij nieuw.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:23 schreef Vaith het volgende:
Het valt me op dat het altijd dezelfde mensen zijn in dit topic
hoezo niet, het is haar werk. Is het dan ook zielig als je met ze alle in een trein stapt?quote:
het zal een uitkomst zijn voor een aantal mannen in dit topic.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je daar al een loterij voor nodig hebt.
Zou mooi zijn wel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:22 schreef kree het volgende:
[..]
als dat echt waar was dan duw ik nu een mes door mn strot.
Doe maar.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:22 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat besneden mannen het langer volhouden of dit echt zo is..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als een baas.
Mijn laatste vriendin zei dat ze besneden maar niks leek, ook qua uiterlijk.
Mijn voorlaatste vriendin zei dat ze het juist veel mooier vond.
Ik snap het niet.
[..]
9 out of 10 people enjoy gangrape.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:22 schreef kree het volgende:
[..]
lijkt me niet zo'n handige uitspraak aangezien het volgens mij echt waar isquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:22 schreef kree het volgende:
[..]
Bluffffffquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:22 schreef kree het volgende:
[..]
wacht even, jij denkt echt dat ze je aardig vind?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:22 schreef kree het volgende:
[..]
nog niet verpest dus.quote:
"Ik noem geen namen."quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het zal een uitkomst zijn voor een aantal mannen in dit topic.
JAquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lijkt me niet zo'n handige uitspraak aangezien het volgens mij echt waar is
ik persoonlijk zie je ook liever niet posten
waarom geloof je dat niet? wil je dat ik je even op bel zodat je het echt van me kunt horen? want ik heb het er graag voor over
volgens mij zijn veel mensen hier me dan nog dankbaar ook
Chicken, pokpokpokpok.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:22 schreef kree het volgende:
[..]
Grappigquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Thanksquote:
Er moet gewoon een keer een meisje komen die inziet hoe leuk ik eigenlijk ben en hoeveel potentie ik heb om een goed vriendje te zijn. Het lijkt me dat dat wel moet lukken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je moet mensen geen valse hoop geven he.
Lean On Me, Hello, I'm So Excitedquote:
hoe kan je iemand haten ofzo?het is maar internetquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik dacht ik vraag het nog een keer:
waarom wil jij niet aan nemen dat mensen je echt niet mogen ook al zeggen ze dat?
als ik zeg ik hou van lasagne neem je dat dan van me aan?
waarom kun je dan niet aan nemen dat de meeste mensen hier je liever van fok zien verdwijnen?
durf je niet, pussy.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:22 schreef kree het volgende:
[..]
Sja, je bent wel minder gevoelig. Het lijkt me dan logisch dat je het dan langer volhoudt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:23 schreef system_overload het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat besneden mannen het langer volhouden of dit echt zo is..
tja
IK MEEN HET OOK KLAPJOSTI. TERING HEYquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:25 schreef kree het volgende:
[..]
ik zou haast nog denken dat je het meent ook
Ik zou persoonlijk besneden mooier vinden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als een baas.
Mijn laatste vriendin zei dat ze besneden maar niks leek, ook qua uiterlijk.
Mijn voorlaatste vriendin zei dat ze het juist veel mooier vond.
Ik snap het niet.
Juist andersom lijkt me?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, je bent wel minder gevoelig. Het lijkt me dan logisch dat je het dan langer volhoudt.
ik haat hem nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:25 schreef system_overload het volgende:
[..]
hoe kan je iemand haten ofzo?het is maar internet
vind hetwel zielig voor hem mja hij doet het ook wel zelf af en toe
50 euro als je het durft.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:22 schreef kree het volgende:
[..]
"Rising like a spire!quote:
een mens vergelijken met een treinquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hoezo niet, het is haar werk. Is het dan ook zielig als je met ze alle in een trein stapt?
[..]
het zal een uitkomst zijn voor een aantal mannen in dit topic.
Je eikel is dan al gewend aan wrijving, dus minder kan ik me ook voorstellen..quote:
Ik ookquote:
je hebt niks te bieden, je bent lief maar daar heb je geen kut aan. ZO lang je blijft leven zoals je nu doet heb je niks te bieden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:24 schreef benzin het volgende:
Er moet gewoon een keer een meisje komen die inziet hoe leuk ik eigenlijk ben en hoeveel potentie ik heb om een goed vriendje te zijn. Het lijkt me dat dat wel moet lukken.
[..]
Ja? Hmm.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk besneden mooier vinden.
Waarom? Omdat je een stuk kwijt bent, wordt het daar ruwer (geen eelt, maar lijkt er wel een beetje op). Hierdoor ben je minder gevoelig.quote:
ik ookquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
Kutsorry.... Door mij hebben we het nu weer over kree en mfn
Wow ben trouwens echt verbrand op het voetbalveld. Misschien dat ik daarom best een beetje moe ben
nee hoorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
Kutsorry.... Door mij hebben we het nu weer over kree en mfn
Wow ben trouwens echt verbrand op het voetbalveld. Misschien dat ik daarom best een beetje moe ben
Jullie hebben gelijk ja!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja? Hmm.
[..]
Waarom? Omdat je een stuk kwijt bent, wordt het daar ruwer (geen eelt, maar lijkt er wel een beetje op). Hierdoor ben je minder gevoelig.
ik vind je gezellig!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:27 schreef kree het volgende:
OK wie vind me nog wel leuk hier?
Of moet ik maar gewoon wegblijven?
Ik moest hardop lachenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hoor
kree heeft iets ingesteld dat zodra zijn naam genoemd word ergens een lampje gaat branden zodat ie hier kan komen om afgezeken te worden
daar word zijn piemel hard van
ik zie hem al zitten, naakt achter de laptop met wasknijpers op zijn tepels "oh ja zeg dat ik een lul ben hmmmm"
Je heb toch niet gedronken hè? Je zat toch aan de wijnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:26 schreef marbasnarf het volgende:
heb me opgedrongen bij mn vriendinnetje, die ik uiteraard wel met auto moet halen 9anders aanranding en diarree enzo) maar heb t er voor over....
Hahaha, die aanranding en diarree.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:26 schreef marbasnarf het volgende:
heb me opgedrongen bij mn vriendinnetje, die ik uiteraard wel met auto moet halen 9anders aanranding en diarree enzo) maar heb t er voor over....
Daar ben ik het mee eensquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zeg, kunnen jullie niet gewoon minder snel posten als ik aan het werk ben? ik hou 't niet bij en snap 't niet meer
ik stem op wegblijvenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:27 schreef kree het volgende:
het is dus waar?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, je bent wel minder gevoelig. Het lijkt me dan logisch dat je het dan langer volhoudt.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:27 schreef kree het volgende:
Als je dat doet ben je wel echt een held.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:22 schreef kree het volgende:
[..]
GA MAAR WEGquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:27 schreef kree het volgende:
nog niet... dribk niet alleen...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je heb toch niet gedronken hè? Je zat toch aan de wijn
Hang eens geen aandachtshoer uit man.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:27 schreef kree het volgende:
Hoe raar kun je denken?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hoor
kree heeft iets ingesteld dat zodra zijn naam genoemd word ergens een lampje gaat branden zodat ie hier kan komen om afgezeken te worden
daar word zijn piemel hard van
ik zie hem al zitten, naakt achter de laptop met wasknijpers op zijn tepels "oh ja zeg dat ik een lul ben hmmmm"
Er is vast een meisje ergens dat zit te wachten op een hele lieve slimme jongen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je hebt niks te bieden, je bent lief maar daar heb je geen kut aan. ZO lang je blijft leven zoals je nu doet heb je niks te bieden.
Kree kree! Lukt je niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:22 schreef kree het volgende:
[..]
Ja wij mochten onze zonnebrillen niet ophouden tijdens de wedstrijdquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ookecht heel erg, tis maar goed dak zonnebril op had.. zon grote.. nu zijn maar de helft van mn wangen verbrand
Ik zit hier met knijpers op mijn tepels en een harde plasser nu.quote:
Zegt men. Ik kan het niet uit eigen ervaring meedelen, maar ik ga er van uit dat het klopt.quote:
pas op, vanmiddag heeft hij nog te kennen gegeven dat hij je leuk vind. Geef hem 1 pink en hij slurpt je op. Weet dus goed wat je zegt!quote:
Waarschijnlijk leef ik gewoon het pornoideaal na.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Er is vast een meisje ergens dat zit te wachten op een hele lieve slimme jongen.
QFT.quote:
Had je dat niet van te voren afgesproken?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Ga ik eindelijk voor het eerst daten, is het gewoon met een vriend zonder enige bijbedoelingen. FML
Eens!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:30 schreef rhubarbje het volgende:
murdera ik vind je echt heel grappig nu
had ik toch niet van je verwacht.quote:
Ik vind je wel gezellig hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:27 schreef kree het volgende:
JOYSAquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:30 schreef kree het volgende:
[..]
had ik toch niet van je verwacht.
Maargoed.
Zet je wel op het lijstje van niet reageren op:
MFN
rhubarbje
......
ik wil echt weten hoe dat spytool werktquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
pas op, vanmiddag heeft hij nog te kennen gegeven dat hij je leuk vind. Geef hem 1 pink en hij slurpt je op. Weet dus goed wat je zegt!
Nee.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
QFT.
[..]
Had je dat niet van te voren afgesproken?
cute!quote:
www.fok.nl/gm/spytoolquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik wil echt weten hoe dat spytool werkt
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:30 schreef kree het volgende:
[..]
Maargoed.
MFN
rhubarbje
......
Ik heb wat messen te leen hoor, weet je wat, omdat ik je zo mag mag je ze houden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:22 schreef kree het volgende:
[..]
je bent okayquote:
Kom jij je HJ eens delen met mijquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind je wel gezellig hoor.
Alleen je hebt soms een mening over iets, terwijl je soms de helft niet weet.
Maar voor de rest gezellig
Ik was minder erg.quote:
doe je de 7 dwergen de groete van me als je ze tegen komt, gezien je in een sprookjes wereld leeft.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Er is vast een meisje ergens dat zit te wachten op een hele lieve slimme jongen.
Ik maak serieus geen grapje..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:30 schreef rhubarbje het volgende:
murdera ik vind je echt heel grappig nu
Hoe gaat het nu met jouw lovelife?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was minder erg.
"Zal ik weggaan? Haten jullie me allemaal?"
Dat heb ik nooit gedaan.
hoe kun je dat nou niet verwachten?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:30 schreef kree het volgende:
[..]
Maargoed.
MFN
rhubarbje
......
Niet letterlijk dit, maar wel aandachtshoerenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was minder erg.
"Zal ik weggaan? Haten jullie me allemaal?"
Dat heb ik nooit gedaan.
Maar een minder interessant vriendje is NOG moeilijker.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, een liever vriendje dan ik is moeilijk te vinden dus dat ligt dan aan haar
die rechter is de papa van mn andere hondquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
cute!
ik ben hondjes gek
en sorry maar die rechter zou ik echt zo stelen
maar die van jou is ook lief denk ik
Ik heb geen jodokusquote:
Gefeliciteerd nog he.quote:
Wie wil nou een lief iemand?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, een liever vriendje dan ik is moeilijk te vinden dus dat ligt dan aan haar
Zijn die ook allemaal besneden dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarschijnlijk leef ik gewoon het pornoideaal na.
Behoorlijk verbrand ja.quote:
Zonde.quote:
bobbus of ze blijft slapenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe komt ze thuis danneem aan dat jullie wijntje gaan doen
Huppelquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Ga ik eindelijk voor het eerst daten, is het gewoon met een vriend zonder enige bijbedoelingen. FML
knap beestje hoor! wat is het precies?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
die rechter is de papa van mn andere hond
Ik wil je wel doen hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
omdat jij een grapje maakte natuurlijk! dacht hij.....quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe kun je dat nou niet verwachten?
ik heb het pas een keer of 50 gezegd op verschillende manieren
soms zelfs letterlijk: kree blijf weg, kree ga weg, kree tief op, kree stop je harde piemel in een afvalverwerkmachine
Dit. Ziet er goed uit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
knap beestje hoor! wat is het precies?
bordercollie (en ja die bestaan ook in t roodquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
knap beestje hoor! wat is het precies?
quote:
[..]
Die is nog steeds non-existent.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met jouw lovelife?
owjaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
omdat jij een grapje maakte natuurlijk! dacht hij.....
Ik heb gewoon echt nog nooit gedate. Een echte ik wil je beter leren kennen date hequote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn die ook allemaal besneden dan?
[..]
Behoorlijk verbrand ja.
[..]
Zonde.![]()
Maar ben je dan al zo lang alleen, dat het "eindelijk" is?
Waarom zou je daar anders mee omgaan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:33 schreef rhubarbje het volgende:
ik moet eerlijk zeggen dat ik maar ooit 1 keer een besneden piemel tegen ben gekomen en dat ik toch even niet precies wist wat ik er mee zou gaan doen
Seriously?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
bordercollie (en ja die bestaan ook in t rood
Wie heeft het over doen?quote:
uhm nja nogalquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit hier met knijpers op mijn tepels en een harde plasser nu.
[..]
Zegt men. Ik kan het niet uit eigen ervaring meedelen, maar ik ga er van uit dat het klopt.
Maar komen mannen in jouw ervaring te snel dan?
Dat kan ik niet ontkennen, maar ik was wel minder erg. Toch mensen, ja toch?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Niet letterlijk dit, maar wel aandachtshoeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
nee nooitquote:
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gewoon echt nog nooit gedate. Een echte ik wil je beter leren kennen date he
ben benieuwd hoe lang je dat gaat volhouden.quote:
die hadden wij thuis ookquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
bordercollie (en ja die bestaan ook in t rood
Verdomme Heloef!!quote:
Dan ben je hier aan het goede adres.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gewoon echt nog nooit gedate. Een echte ik wil je beter leren kennen date he
Zelfs ik ben interessanter, dan doe je wel wat verkeerd.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar een minder interessant vriendje is NOG moeilijker.
die vriend denkt daar waarschijnlijk anders overquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben volgende week bij je in de buurt!!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whehehehehe
Lekker hèalleen ga ik zo naar huis... Ben echt aan het inkakken
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
doe je de 7 dwergen de groete van me als je ze tegen komt, gezien je in een sprookjes wereld leeft.
Waarom zou een meisje een niet lief vriendje willen hebben?quote:
Weet niet, ik ben redelijk interessant, de onderzoeken die ik doe en de feitenkennis die ik over een breed scala van onderwerpen heb maken mij een interessante gesprekspartnerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar een minder interessant vriendje is NOG moeilijker.
Meestal welquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn die ook allemaal besneden dan?
Lief is saai man.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:35 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Waarom zou een meisje een niet lief vriendje willen hebben?
[..]
Weet niet, ik ben redelijk interessant, de onderzoeken die ik doe en de feitenkennis die ik over een breed scala van onderwerpen heb maken mij een interessante gesprekspartner
Ik haat whiskey!!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk?
Wil je me dat een keer vertellen onder het genot van 20 whiskey?
nou ik dacht de eikel is gevoeligquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou je daar anders mee omgaan?
[..]
Seriously?
Radiobaas, haal jezelf nog een keer naar beneden en ik hak je topje eraf.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Zelfs ik ben interessanter, dan doe je wel wat verkeerd.
Niksquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan ben je hier aan het goede adres.
We hebben een uitgelezen selectie singles in de aanbieding.
Wat zoek je?
Ja maar die jongen van jou is natuurlijk ook opperbaas.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme Heloef!!
Mijn zoon heeft inmiddels al een vriendin!! Leer van hem!!
Niet lang retard natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe lang je dat gaat volhouden.
Iemand die niet lief is behandeld mij gelijk slecht?quote:
Past niet? Wat? Jij bent ook al zo'n sizequeen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:34 schreef system_overload het volgende:
[..]
uhm nja nogal
het past soms niet ozo
en dan 3 min en oeps
dan begin ik het net leuk te vinden![]()
mja meer motivatie om geen se te hebben
Ik let nooit op de piemels.quote:
Aangenaam.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik haat whiskey!!
Ik ben Hups. Ik ben soms best gezellig en heb een zielig A-cupje.
anders uurtje.. blijven toch in spijk...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
J?
Ik had het echt gewild... Maar ben echt naar de klote
Hij wordt woensdag gewoon alweer 14quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar die jongen van jou is natuurlijk ook opperbaas.
die van mij is lief en helemaal niet saaiquote:
JE BENT KK ACHTERLIJK MAN. rot gewoon op.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:37 schreef kree het volgende:
[..]
Niet lang retard natuurlijk niet.
Ben nog wel een beetje stabiel genoeg om jullie verhalen op te hangen aan een stok.
Maaar het geeft wel aan hoe jullie iemand de vernieling in kunnen helpen door dit soort opmerkingen.
Ik was lief en nog en val niemand aan, ga maar eens na wat jullie nu over me zeggen.
Okee ome Mur.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Radiobaas, haal jezelf nog een keer naar beneden en ik hak je topje eraf.
Hihi dan heb je nog steeds de grootste van dit topic.
Oh hoiquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Aangenaam.
Ik ben Mur, heb een hekel aan kinderen, ben zelden leuk of gezellig, en heb ook een zielig A-cupje.
Wat is volgens jou dan het tegenovergestelde van lief?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Iemand die niet lief is behandeld mij gelijk slecht?
dodelijk saai, daarom niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:35 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Waarom zou een meisje een niet lief vriendje willen hebben?
jammer dat communiceren niet je sterkste kant is, dus zo geweldige gesprekspatner ben je niet. En je hebt zelf ook al aangegeven dat je niet weet hoe je moet precies oet uitleggen wat je precies doet voor onderzoek.quote:Weet niet, ik ben redelijk interessant, de onderzoeken die ik doe en de feitenkennis die ik over een breed scala van onderwerpen heb maken mij een interessante gesprekspartner
wanneer?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben volgende week bij je in de buurt!!
Geef me wat uitdaging. Je hoeft niet alles voor me te doen en altijd maar aardig tegen me te zijn.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:37 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat is volgens jou dan het tegenovergestelde van lief?
nee dat rode is mn huidquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jeetje Snarf, jij bent wel erg verbrand, of is dat een shirtje?leuke foto wel verder
Ik ga zaterdag naar Blijdorp met een vriend. Oh en we gaan zuipen!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wanneer?
Vrijdag en zaterdag ben ik in Amsterdam
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik haat whiskey!!
Ik ben Hups. Ik ben soms best gezellig en heb een zielig A-cupje.
Fijn als ze dat kunnen hebben.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Geef me wat uitdaging. Je hoeft niet alles voor me te doen en altijd maar aardig tegen me te zijn.
Is dat een uitdaging?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Geef me wat uitdaging. Je hoeft niet alles voor me te doen en altijd maar aardig tegen me te zijn.
Hoezo? Omdat je een hekel aan kinderen hebt? Dat heb ik ook hoorquote:
Jij zit telkens al op het randje en dat weet jequote:
Hmm, ok.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik dacht de eikel is gevoelig
als ik mijzelf er nou meteen op stort doet het pijn
en toen dacht ik oke aftrekken dan maar
maar toen dacht ik: er is geen flubbertje om op en neer te bewegen!
maar toen ben ik maar gestopt met denken en gewoon gaan doen en volgens mij bracht ik het er best goed af
maar hij verraste me een beetje
Euhm, ok. Ik dacht dat je een date wilde?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks![]()
Het vrijgezellenleven bevalt me prima!!
kusje schatquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
JE BENT KK ACHTERLIJK MAN. rot gewoon op.
Hij gelooft me dus stil jij!!quote:
Joy, Een wondervrouw.quote:
Ik dacht meer aan het stukje daar na.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat je een hekel aan kinderen hebt? Dat heb ik ook hoor
nooit gedacht dat je eigen gedrag dit misschien over je af roept? als zoveel mensen los van elkaar het zo met elkaar eens zijn als het over jou gaat?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:37 schreef kree het volgende:
[..]
Ben nog wel een beetje stabiel genoeg om jullie verhalen op te hangen aan een stok.
Maaar het geeft wel aan hoe jullie iemand de vernieling in kunnen helpen door dit soort opmerkingen.
Ik was lief en nog en val niemand aan, ga maar eens na wat jullie nu over me zeggen.
Doe hem de groetjes.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij wordt woensdag gewoon alweer 14![]()
Tijd gaat snel man, te snel!
Je bent echt een achterlijke klapjosti.quote:
Dierentuin. Lang, maar dan ook echt lang niet meer geweest.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag naar Blijdorp met een vriend. Oh en we gaan zuipen!
Wat ga jij in Amsterdam doen?
Living on the edge, dadngerous, je weet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij zit telkens al op het randje en dat weet je
nee ik ben nogal uhm klein.overalquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Past niet? Wat? Jij bent ook al zo'n sizequeen?
[..]
Ik let nooit op de piemels.
Zuipen!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag naar Blijdorp met een vriend. Oh en we gaan zuipen!
Wat ga jij in Amsterdam doen?
Jij!!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dierentuin. Lang, maar dan ook echt lang niet meer geweest.
Ah, juist.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:40 schreef system_overload het volgende:
[..]
nee ik ben nogal uhm klein.overal
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik zie haar nooit gekleed.
dierentuinquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dierentuin. Lang, maar dan ook echt lang niet meer geweest.
Mwhehe, touché.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik zie haar nooit gekleed.
Weet je dat ik jou echt steeds meer mag?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nooit gedacht dat je eigen gedrag dit misschien over je af roept? als zoveel mensen los van elkaar het zo met elkaar eens zijn als het over jou gaat?
ik ben nog nooit zo lang gemeen tegen iemand geweest online
meestal denk ik na een tijdje ach ze vallen wel mee
maar bij jou denk ik alleen maar: jammer dat die laptop er tussen zit anders kon ik een steen naar zijn hoofd gooien
gore aandachrshoer dat je er bent met ik gaat al weg bla bla bla.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:37 schreef kree het volgende:
[..]
performa?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, juist.
Neem volgende keer gewoon durex performa. Houden ze veel langer vol.
euhm nee maar ik weet niet hoe lang ie er normaal over deed hequote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, ok.
Deed hij er langer over/
[..]
Euhm, ok. Ik dacht dat je een date wilde?
Groeten terug!!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Doe hem de groetjes.
Ik denk nog met weemoed terug aan de kip op stok die we samen aten.
quote:
Ik weet niet wat ik daarmee moetquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nja, dat vind vast niet elk meisje.quote:
Ik kan helemaal niet superslecht praten.quote:jammer dat communiceren niet je sterkste kant is, dus zo geweldige gesprekspatner ben je niet. En je hebt zelf ook al aangegeven dat je niet weet hoe je moet precies moet uitleggen wat je precies doet voor onderzoek.
nou nou nou, zo erg ben ik niet hoor.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nooit gedacht dat je eigen gedrag dit misschien over je af roept? als zoveel mensen los van elkaar het zo met elkaar eens zijn als het over jou gaat?
ik ben nog nooit zo lang gemeen tegen iemand geweest online
meestal denk ik na een tijdje ach ze vallen wel mee
maar bij jou denk ik alleen maar: jammer dat die laptop er tussen zit anders kon ik een steen naar zijn hoofd gooien
Dus ik donderdag naar het strand -- helemaal geen brommerhelm of niks te zien!quote:
Ja, daar zit een soort goedje in dat de eikel wat dooft als het ware. Hou je het langer vol.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je bent echt een achterlijke klapjosti.
Ik zou zo graag een baksteen naar je harses willen gooien nu he.
goedenavondquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, daar zit een soort goedje in dat de eikel wat dooft als het ware. Hou je het langer vol.
[..]
dit meen je niet en als je dat echt zou doen dan mogen ze me van mij jou opsluiten de rest van je leven.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je bent echt een achterlijke klapjosti.
Ik zou zo graag een baksteen naar je harses willen gooien nu he.
Haha nee nog nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
C_A nu tussen mn vrienden aan het zoeken naar Schiedammers?
Hihihi ik moest al gniffelen dat we hetzelfde dachtenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]jij ook al!
typisch dat ie ook baksteen associaties oproept
ik heb het zelfde met jouquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weet je dat ik jou echt steeds meer mag?
Niet omdat je kree bashed hoor, maar taalgebruik, ideeën, Nice.<3
Redelijk!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dus ik donderdag naar het strand -- helemaal geen brommerhelm of niks te zien!![]()
Hoe gaat het dan daar?
IK MEEN HET WEL. JE WORDT ALLEEN MAAR ACHTERLIJKER ZOquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:43 schreef kree het volgende:
[..]
dit meen je niet en als je dat echt zou doen dan mogen ze me van mij jou opsluiten de rest van je leven.
(ja meen ik)
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Groeten terug!!
Hij moest gniffelen!
Y., je krijgt de groetjes van Heloef, weet je nog? Die negert van de bbq, kip op stok!
- Oh die, held is dat, groetjes terug!!
ik ben een meisjequote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, daar zit een soort goedje in dat de eikel wat dooft als het ware. Hou je het langer vol.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |