Bereken hier jouw ASS:quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef twi het volgende:
26 mei in een leuke kroeg in Utrecht, Mick O' Connells ofzo! Lekker centraal, niet haten op de pub-keuze. Als je het beter weet, dan stel je maar wat voor. In Utrecht, dus.
~19.00 t/m laat
Mensen die komen: twi, Myraela, kutkloon7, Strawberry_Hill (debeterebob, je weet dat je het wilt!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
top allemaal totaal onbelangrijke vragen. Antwoord of niet het gaat niks aan de situatie verranderen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hij zei savonds nog dat hij van me hield, dat alles goed was, dat hij gelukkig was (blabla ketting, blabla vakantie geboekt) en sochtends was het uit....
wil gewoon weten waarom t uit, en of hij gelogen heeft over zn gevoel
had voor t eerst in mn leven t gevoel dak iets goed deed, dat iemand blij was met mn aanwezigheid , en ookal was ik iongelukkig en sloofde ik me enorm uit, om hem maar gelukkig te maken (jaja stom.. doet er nu niet toe) blijkbaar was t niet goed genoeg
en ik wil nu weten of hij al die tijd gelogen heeft 9omdat ik makkelijk als zaadcontainer kon fungeren) of dat t uit is omdat hij iemand anders wilde, of wat dan ook....
maar dacht dak eindelijk iets goed deed en blijkbaar was zelfs dat niet goed genoeg
Ritmische wiebel piemelquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:01 schreef Myraela het volgende:
Tijd voor nog een aflevering Glee, kusjekroel.
hij zei dat hij niet bij zn ex was, omdat zij niet wilde.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
liefde kan ook over gaan he....
als het uit gaat wil dat niet zeggen dat alles meteen een leugen was
wat boeit dat nog?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hij zei dat hij niet bij zn ex was, omdat zij niet wilde.
het leukste aan mij vond hij.. dat ik op iemand anders lijk...
en hij gaat liever bij zn mama douchen dan bij mij...
en toch deed ik mn best, omdat ik t idee had dat hij gelukkig was. Wilde ook een keer dat iemand mij lief vind. en wil gewoon weten of ik dat wel of niet heb kunnen bieden
ik voel dit allemaal voor geen meter maar oke nog een pareltje met goed advies van tante rhu:quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en toch deed ik mn best, omdat ik t idee had dat hij gelukkig was. Wilde ook een keer dat iemand mij lief vind. en wil gewoon weten of ik dat wel of niet heb kunnen bieden
Wat schiet je ermee op als je dat weet?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
soms is dat niet zo makkelijk.... t heeft me 4 jaar gekost om uberhaupt iemand toe te laten (door exen die me in kasten opsluiten, buiten laten slapen en dat soort zieke dingen) en dan wordt ik zo aan de kant gezet...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
wat boeit dat nog?
ga door met je leven.
Je maakt het jezelf alleen maar lastiger. Als hij niet wil praten kun je nog lang wachten op die antwoorden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
soms is dat niet zo makkelijk.... t heeft me 4 jaar gekost om uberhaupt iemand toe te laten (door exen die me in kasten opsluiten, buiten laten slapen en dat soort zieke dingen) en dan wordt ik zo aan de kant gezet...
sommige dingen zijn niet op te lossen met een "knopje omzetten"
Dat vindt twi een win-win voor zichzelf, heb je betere argumenten om hem over te halen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pics.![]()
Als ik geen pics krijg, zullen jullie nooit meer mijn billen voelen.
Ik denk dat watertornado dat knopje van je wel goed zou kunnen omzetten?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
soms is dat niet zo makkelijk.... t heeft me 4 jaar gekost om uberhaupt iemand toe te laten (door exen die me in kasten opsluiten, buiten laten slapen en dat soort zieke dingen) en dan wordt ik zo aan de kant gezet...
sommige dingen zijn niet op te lossen met een "knopje omzetten"
Ook twi, zal dan nooit meer mijn billen beroeren!!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vindt twi een win-win voor zichzelf, heb je betere argumenten om hem over te halen?
waarom WTquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat watertornado dat knopje van je wel goed zou kunnen omzetten?
Je bent wel aan het wingen he? Eerst loef (die we nu niet meer horen dus die zal wel aan het hosselen zijn) en nu WTtje.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat watertornado dat knopje van je wel goed zou kunnen omzetten?
studie gaat voor alles.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:07 schreef rhubarbje het volgende:
even klagen hoor (mag wel na al die positieve en super veel bijdragende posts)
mijn lief is gewoon thuis (zeldzaam in het weekend dat ie 2 avonden thuis is)
maar hij is aan het studeren en ik mag niet storen
ahaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
doe meette wel eens met snarf dacht ik?
En hij heeft pianovingers.
pianovingersquote:
helaas welquote:
wat studeren jullie?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
helaas wel
jammer genoeg lopen onze tentamenweken niet gelijk
anders kun je gewoon allebei studeren en mis je niks
nu 'lopen we elkaar mis'
Ik meer omdat de andere SC's wat gingen tegenvallen, dus ging ik deze maar volgen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:03 schreef Murdera het volgende:
[..]Wel veel ballen voor open doel die hier altijd langskomen. Daarom zit ik hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |