jij haat echt iemand van internet?quote:
Je moet het voelen. De combinatie van de muziek en het bewegen maakt het tot een uniek geheel.quote:
omdat ze niet wilt kiezen zoals ze al eerder heeft gezegt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waarom dan nog tijd en moeite investeren?
Ik kom eraanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet het voelen. De combinatie van de muziek en het bewegen maakt het tot een uniek geheel.
ik wil heel graag praten ja....quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pffff wil je weten hoe vaak ik dat al heb voorgesteld
Ik wil gewoon leuk doen met beiden
Zijn beiden vriendjes
Maar het gaat gewoon niet
hebben jullie iets?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:50 schreef Myraela het volgende:
Gezellig Glee kijken met twi terwijl die ritmisch meebeweegt met zijn piemel. How charming.
Stilstaan lijkt me ook geen doen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
omdat ze niet wilt kiezen zoals ze al eerder heeft gezegt.
twi is nog steeds niet naar zn dorpje terug?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:50 schreef Myraela het volgende:
Gezellig Glee kijken met twi terwijl die ritmisch meebeweegt met zijn piemel. How charming.
Zit je er op?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet het voelen. De combinatie van de muziek en het bewegen maakt het tot een uniek geheel.
Nou ik haat je nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zeg toch net van wel. JEZUS man, lees eens.
wat wil je weten van je ex dan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik wil heel graag praten ja....
heb gewoon veel vragen en snap sommige dingen gewoon niet hoe ze gegaan zijn.
twijfel heel erg aan mezelf en nu behoorlijk laag zelfbeeld ja.
heb morgen soort van "date" (hij ziet t als ik date, ik niet) maar weet nu al dat t rampzalig wordt omdak gewoon niet eens wil dat hij in de buurt komt. zOU Mij heel erg helpen als ik wat duidelijkheid krijg van mn ex ja
Uhuhquote:
Nee, ik lag rustig Glee te kijken, totdat hij moest lachen omdat het hem lukte om zijn piemel ritmisch te laten kloppen ofzo. Het was een goud momentje.quote:
weten wij wat er in jouw hoofd speelt? neequote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:51 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk dat niet?
nouja weet het niet hoor.
Ik probeer het wel altijd leuk te houden.
Maar is lastig in woorden af en toe.
laat ik voorop stellen, het is nooit mijn bedoeling om het expres te verzieken hier.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik lag rustig Glee te kijken, totdat hij moest lachen omdat het hem lukte om zijn piemel ritmisch te laten kloppen ofzo. Het was een goud momentje.
Daarom altijd bitches op afstand.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhuh
Wil ze gewoon beiden op mijn feestjes hebben... Maar aan dit etentje kan ik niks doen, want mijn schoonmoeder heeft hem uitgenodigd en niet ik
Hij heeft gezegd dat hij normaal doet tegen haar op eventuele feestjes. En gewoon met haar wilt praten. Maar hij wilt niet meer over hun relatie praten
Ik vind het zo moeilijk....
Ik krijg hem maar niet weg man.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:53 schreef kree het volgende:
[..]
twi is nog steeds niet naar zn dorpje terug?
hoe lang is het al uit?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik wil heel graag praten ja....
heb gewoon veel vragen en snap sommige dingen gewoon niet hoe ze gegaan zijn.
twijfel heel erg aan mezelf en nu behoorlijk laag zelfbeeld ja.
heb morgen soort van "date" (hij ziet t als ik date, ik niet) maar weet nu al dat t rampzalig wordt omdak gewoon niet eens wil dat hij in de buurt komt. zOU Mij heel erg helpen als ik wat duidelijkheid krijg van mn ex ja
[..]
Nee, ik lag rustig Glee te kijken, totdat hij moest lachen omdat het hem lukte om zijn piemel ritmisch te laten kloppen ofzo. Het was een goud momentje.
Lieverd dat antwoord heb je gekregen, alleen niet het antwoord wat jij wilt horenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik wil heel graag praten ja.... zOU Mij heel erg helpen als ik wat duidelijkheid krijg van mn ex ja
hij zei savonds nog dat hij van me hield, dat alles goed was, dat hij gelukkig was (blabla ketting, blabla vakantie geboekt) en sochtends was het uit....quote:
Roffaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:56 schreef Myraela het volgende:
Ik zou ook niet terug willen naar dat Katwijk overigens.Als je in Rotterdam
kan zijn.
Paaldansen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je zit te veel ritmisch op zijn piemel te bewegen.
Laat het los.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hij zei savonds nog dat hij van me hield, dat alles goed was, dat hij gelukkig was (blabla ketting, blabla vakantie geboekt) en sochtends was het uit....
wil gewoon weten waarom t uit, en of hij gelogen heeft over zn gevoel
had voor t eerst in mn leven t gevoel dak iets goed deed, dat iemand blij was met mn aanwezigheid , en ookal was ik iongelukkig en sloofde ik me enorm uit, om hem maar gelukkig te maken (jaja stom.. doet er nu niet toe) blijkbaar was t niet goed genoeg
en ik wil nu weten of hij al die tijd gelogen heeft 9omdat ik makkelijk als zaadcontainer kon fungeren) of dat t uit is omdat hij iemand anders wilde, of wat dan ook....
maar dacht dak eindelijk iets goed deed en blijkbaar was zelfs dat niet goed genoeg
Voor hem misschien niet, maar voor veel mannen wel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hij zei savonds nog dat hij van me hield, dat alles goed was, dat hij gelukkig was (blabla ketting, blabla vakantie geboekt) en sochtends was het uit....
had voor t eerst in mn leven t gevoel dak iets goed deed, dat iemand blij was met mn aanwezigheid , en ookal was ik iongelukkig en sloofde ik me enorm uit, om hem maar gelukkig te maken (jaja stom.. doet er nu niet toe) blijkbaar was t niet goed genoeg
en ik wil nu weten of hij al die tijd gelogen heeft 9omdat ik makkelijk als zaadcontainer kon fungeren) of dat t uit is omdat hij iemand anders wilde, of wat dan ook....
maar dacht dak eindelijk iets goed deed en blijkbaar was zelfs dat niet goed genoeg
Kree kan dat. Maar hij vind je wel lief hoor hahahahahaha.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:57 schreef ook_gek het volgende:
kree jij springt toch op niemand?
In de afgelopen 10 uur heb ben je al op een 15 jarige gedoken met de ultieme vraag voor een foto om te kijken of haar tieten echt groot zijn en bij snarf al gevraagt om dm en aangegeven dat je langs wilt komen.
Maar nee hoor nee, jij duikt nergens op. Houd toch op man.
Jullie moeten gewoon naar Leiden verhuizen saampjes.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:56 schreef Myraela het volgende:
Ik zou ook niet terug willen naar dat Katwijk overigens.Als je in Rotterdam
kan zijn.
In jouw kelder?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jullie moeten gewoon naar Leiden verhuizen saampjes.
volgens mij doe jij er veel beter aan om eens aan jezelf, je gevoel van eigenwaarde etc te werken dan aan antwoorden krijgenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Dit bracht een serieus gesprek naar voren, op dit moment is het beter voor mij in Rotterdam te blijven. Op de lange termijn is Leiden zeker een optie.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jullie moeten gewoon naar Leiden verhuizen saampjes.
[..]
Hou toch op joh, ik was benieuwd gewoon, ging me niet om tieten.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:57 schreef ook_gek het volgende:
kree jij springt toch op niemand?
In de afgelopen 10 uur heb ben je al op een 15 jarige gedoken met de ultieme vraag voor een foto om te kijken of haar tieten echt groot zijn en bij snarf al gevraagt om dm en aangegeven dat je langs wilt komen.
Maar nee hoor nee, jij duikt nergens op. Houd toch op man.
Zuigenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kneels kelder
Godverdomme, daar kan zelfs IK nog een puntje aan zuigen.
omdat ik wil weten of hij me een jaar voorgelogen heeft 9en ik zo dom ben alles te geloven) of dat ik écht liefde kan verdienen en niet een stom mens ben wat niets beters verdientquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens mij doe jij er veel beter aan om eens aan jezelf, je gevoel van eigenwaarde etc te werken dan aan antwoorden krijgen
als je antwoord krijgt en hij zegt ja sorry ik heb gelogen die ochtend? ik twijfelde en heb de knoop die ochtend door gehakt (ik noem maar iets) wat win je daar mee? wat veranderd daar mee?
het is uit, je bent nu alleen (sorry dat is kut) en nu moet je verder
dat moet je echt zelf doen
Tuurlijk. Vanmiddag nog schoon gemaakt.quote:
Wat zijn de plus en min punten?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit bracht een serieus gesprek naar voren, op dit moment is het beter voor mij in Rotterdam te blijven. Op de lange termijn is Leiden zeker een optie.
Je mag ergens anders ook wel een puntje aan zuigen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kneels kelder
Godverdomme, daar kan zelfs IK nog een puntje aan zuigen.
liefde kan ook over gaan he....quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
omdat ik wil weten of hij me een jaar voorgelogen heeft 9en ik zo dom ben alles te geloven) of dat ik écht liefde kan verdienen en niet een stom mens ben wat niets beters verdient
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |