Mjah kutsituatie.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pffff wil je weten hoe vaak ik dat al heb voorgesteld
Ik wil gewoon leuk doen met beiden
Zijn beiden vriendjes
Maar het gaat gewoon niet
Ik zeg toch net van wel. JEZUS man, lees eens.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:49 schreef kree het volgende:
[..]
ja wist ik joy
En zelfs jij haat me niet denk.
kinkyquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:50 schreef Myraela het volgende:
Gezellig Glee kijken met twi terwijl die ritmisch meebeweegt met zijn piemel. How charming.
TMI.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:50 schreef Myraela het volgende:
Gezellig Glee kijken met twi terwijl die ritmisch meebeweegt met zijn piemel. How charming.
PICSquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:50 schreef Myraela het volgende:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:50 schreef Myraela het volgende:
ik geloof gerust dat hij nare dingen heeft gedaanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:49 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
omdat hij me daadwerkelijk wél iets aangedaan heeft, maar gaat overal de onschuld lopen uithangen
Waarom dan nog tijd en moeite investeren?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zijn beiden vriendjes
ik denk dat niet?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk dat niemand iemand haat die ze niet echt kennen maar ik denk dat je af en toe wel het post plezier van een boel mensen vergalt
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WE WANT MORE.
En dat zeg ik niet snel.
jij haat echt iemand van internet?quote:
Je moet het voelen. De combinatie van de muziek en het bewegen maakt het tot een uniek geheel.quote:
omdat ze niet wilt kiezen zoals ze al eerder heeft gezegt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waarom dan nog tijd en moeite investeren?
Ik kom eraanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet het voelen. De combinatie van de muziek en het bewegen maakt het tot een uniek geheel.
ik wil heel graag praten ja....quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zijn beiden vriendjes
hebben jullie iets?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:50 schreef Myraela het volgende:
Stilstaan lijkt me ook geen doen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
omdat ze niet wilt kiezen zoals ze al eerder heeft gezegt.
twi is nog steeds niet naar zn dorpje terug?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:50 schreef Myraela het volgende:
Zit je er op?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet het voelen. De combinatie van de muziek en het bewegen maakt het tot een uniek geheel.
Nou ik haat je nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zeg toch net van wel. JEZUS man, lees eens.
wat wil je weten van je ex dan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik wil heel graag praten ja....
heb gewoon veel vragen en snap sommige dingen gewoon niet hoe ze gegaan zijn.
twijfel heel erg aan mezelf en nu behoorlijk laag zelfbeeld ja.
heb morgen soort van "date" (hij ziet t als ik date, ik niet) maar weet nu al dat t rampzalig wordt omdak gewoon niet eens wil dat hij in de buurt komt. zOU Mij heel erg helpen als ik wat duidelijkheid krijg van mn ex ja
Uhuhquote:
Nee, ik lag rustig Glee te kijken, totdat hij moest lachen omdat het hem lukte om zijn piemel ritmisch te laten kloppen ofzo. Het was een goud momentje.quote:
weten wij wat er in jouw hoofd speelt? neequote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:51 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk dat niet?
nouja weet het niet hoor.
Ik probeer het wel altijd leuk te houden.
Maar is lastig in woorden af en toe.
laat ik voorop stellen, het is nooit mijn bedoeling om het expres te verzieken hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |