Alleen ik heb geen fluit nodig om mijn fluit te bezweren.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als zo'n Indiaanse slangenbezweerder toch?
Of We Are The Championsquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Meedeinen op Sex on the Beach en alles.
Oh ja.quote:
Wat een persoonlijke vraag.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De Bankgiroloterij kwam bij mij aan de deur gisteren voor gratis loten ofzo die mijn wijk zou hebben gewonnen.![]()
Ik heb gezegd dat ze op mochten flikkeren.
Maar loef, ben jij besneden of niet?
Zie je verkeerd denk.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Soms gaat het nog wel erger aan toe hoor
Kree en Mnf bijvoorbeeld
ze zouden bij de vrienden loterij een hoer moeten weg gegeven. Jij wint al je vrienden winnen haha.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Geven ze bij de Staatsloterij ook meisjes weg?
Hou eens op met denken.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:20 schreef kree het volgende:
[..]
Zie je verkeerd denk.
Het is haat liefde en een spelletje.
Ik haat mfn niet en zij mij ook niet denk.
Maar we passen totaal niet bij elkaar wel.
erg vrouwvriendelijk.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ze zouden bij de vrienden loterij een hoer moeten weg gegeven. Jij wint al je vrienden winnen haha.
Mag je met ze alle over 1 vrouw heen
het is totaal geen spelletje, ze haat je intens en jij houd je zelf voor de gek dat het niet zo is.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:20 schreef kree het volgende:
[..]
Zie je verkeerd denk.
Hm, ik ben duidelijk niks gewend.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Rustige avond dit![]()
Ik ben ook een beetje moe
Ik vind het wel aardig. Heeft die vrouw ook een leuke avond.quote:
Jij moet ook eens beter denken.quote:
Als je daar al een loterij voor nodig hebt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ze zouden bij de vrienden loterij een hoer moeten weg gegeven. Jij wint al je vrienden winnen haha.
Gastquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:21 schreef kree het volgende:
[..]
Jij moet ook eens beter denken.
Leuk allemaal, maar je hebt me gebanned voor niks meerdere keren.
als dat echt waar was dan duw ik nu een mes door mn strot.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
het is totaal geen spelletje, ze haat je intens en jij houd je zelf voor de gek dat het niet zo is.
Ze ziet je liever dood dan reageren in dit topic.
Als een baas.quote:
9 out of 10 people enjoy gangrape.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik dacht ik vraag het nog een keer:quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:20 schreef kree het volgende:
[..]
Zie je verkeerd denk.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben hier nog vrij nieuw.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:23 schreef Vaith het volgende:
Het valt me op dat het altijd dezelfde mensen zijn in dit topic
hoezo niet, het is haar werk. Is het dan ook zielig als je met ze alle in een trein stapt?quote:
het zal een uitkomst zijn voor een aantal mannen in dit topic.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je daar al een loterij voor nodig hebt.
Zou mooi zijn wel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:22 schreef kree het volgende:
[..]
als dat echt waar was dan duw ik nu een mes door mn strot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |