Dit. Ziet er goed uit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
knap beestje hoor! wat is het precies?
bordercollie (en ja die bestaan ook in t roodquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
knap beestje hoor! wat is het precies?
quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:22 schreef kree het volgende:
[..]
als dat echt waar was dan duw ik nu een mes door mn strot.
Die is nog steeds non-existent.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met jouw lovelife?
owjaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
omdat jij een grapje maakte natuurlijk! dacht hij.....
Ik heb gewoon echt nog nooit gedate. Een echte ik wil je beter leren kennen date hequote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn die ook allemaal besneden dan?
[..]
Behoorlijk verbrand ja.
[..]
Zonde.![]()
Maar ben je dan al zo lang alleen, dat het "eindelijk" is?
Waarom zou je daar anders mee omgaan?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:33 schreef rhubarbje het volgende:
ik moet eerlijk zeggen dat ik maar ooit 1 keer een besneden piemel tegen ben gekomen en dat ik toch even niet precies wist wat ik er mee zou gaan doen
Seriously?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
bordercollie (en ja die bestaan ook in t rood
Wie heeft het over doen?quote:
uhm nja nogalquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit hier met knijpers op mijn tepels en een harde plasser nu.
[..]
Zegt men. Ik kan het niet uit eigen ervaring meedelen, maar ik ga er van uit dat het klopt.
Maar komen mannen in jouw ervaring te snel dan?
Dat kan ik niet ontkennen, maar ik was wel minder erg. Toch mensen, ja toch?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Niet letterlijk dit, maar wel aandachtshoeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
nee nooitquote:
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gewoon echt nog nooit gedate. Een echte ik wil je beter leren kennen date he
ben benieuwd hoe lang je dat gaat volhouden.quote:
die hadden wij thuis ookquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
bordercollie (en ja die bestaan ook in t rood
Verdomme Heloef!!quote:
Dan ben je hier aan het goede adres.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gewoon echt nog nooit gedate. Een echte ik wil je beter leren kennen date he
Zelfs ik ben interessanter, dan doe je wel wat verkeerd.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar een minder interessant vriendje is NOG moeilijker.
die vriend denkt daar waarschijnlijk anders overquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Ga ik eindelijk voor het eerst daten, is het gewoon met een vriend zonder enige bijbedoelingen. FML
Ik ben volgende week bij je in de buurt!!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whehehehehe
Lekker hèalleen ga ik zo naar huis... Ben echt aan het inkakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |