Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
*kijkt wat er gebeurt*quote:
Ja precies dat allebei jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Het komt echt uit zijn tenen he? En niet op een goede manier....
Ik twijfelde ook of ik Adele niet uit de TT moest laten, herkenning en twijfelquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:54 schreef Karina het volgende:
Een voordeel nu: ik herkende het nummer eerst niet
ik ookquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:54 schreef Karina het volgende:
Ja leuk Adele op een feestje![]()
We hebben een liefhebberquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:54 schreef MissJ het volgende:
teeeeeeering, deze is echt GOED! Ik hou hier zo van!
Jezus wat goed! Tv hard aan nu!
ik herken het nog steeds nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:54 schreef Karina het volgende:
Ja leuk Adele op een feestje![]()
Elke week weerquote:
onmogelijkquote:
?quote:
Ik moet dan aan Cher denkenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:58 schreef Karina het volgende:
Bij swag kan ik alleen maar denken aan Holland in da Hood en ik denk niet dat Will, wil dat ze zo overkomen.
En die uitpuilende ogen....quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:59 schreef Karina het volgende:
Van haar word ik zo nerveus, die gebaren en de stem die op en neer gaat.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hetzelfde als vorige keer. En de keer daarvoor.
Zelfmedelijdenliedjes met jodeltjes aan het eind van iedere zin?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hetzelfde als vorige keer. En de keer daarvoor.
We've got a winner!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Zelfmedelijdenliedjes met jodeltjes aan het eind van iedere zin?
CHECK!
Alles over liefde is bijna zelfmedelijdenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Zelfmedelijdenliedjes met jodeltjes aan het eind van iedere zin?
CHECK!
Die van XFAUKquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoezo Cher? Ik peins me suf, maar geen idee.
quote:
Pinguettequote:
quote:
Dat is de bedoeling toch? Maakt het extra melodramaaaaatisch?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:02 schreef Daph_ het volgende:
Ik snap niet dat ze zo'n liedje kiezen wanneer ze die hoge noten gewoon niet haalt
Oh, in dat geval: MISSION ACCOMPLISHED.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling toch? Maakt het extra melodramaaaaatisch?
Dit is de herhalingquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:03 schreef Greys het volgende:
Eindelijk eens niet vergeten!
Tenminste... is het net begonnen of al bijna af?
Begonnen om 19.30quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:03 schreef Greys het volgende:
Er zijn er net 3 geweestquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:03 schreef Greys het volgende:
Zojuist de derde van acht zangers gehadquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:03 schreef Greys het volgende:
Ik zou wel aan haar knikkers willen zitten.quote:
of knockersquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou wel aan haar knikkers willen zitten.
Ik vind Max het leukste. Oh, en Vince, maar die zit over een jaar al in The Priory.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Bo en Vince blijven m'n favo's denk ik, en die pipo hiervoor
Pinky and the Brain.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:06 schreef iBenny het volgende:
Jessie = Minnie Mouse
Will.I.Am = Bowser
Wie moeten Danny en Tom dan voorstellen?
In ieder geval geen Mario, ik mis het loodgieterpakjequote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:06 schreef iBenny het volgende:
Jessie = Minnie Mouse
Will.I.Am = Bowser
Wie moeten Danny en Tom dan voorstellen?
Danny heeft daar nog het meest van wegquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
In ieder geval geen Mario, ik mis het loodgieterpakje
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
In ieder geval geen Mario, ik mis het loodgieterpakje
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Danny heeft daar nog het meest van weg
Buffy, een van mijn favoriete series van vroeger.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:08 schreef BabeWatcher het volgende:
Vince doet mij op een of andere manier denken aan
[ afbeelding ]
BRIAN HARVEY, JAAAAAAAA/quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Hij doet me met petje omgekeerd aan de kleinste van East 17 denken
Das ook de enige overeenkomst danquote:
Dat shirt ook niet.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:09 schreef BabeWatcher het volgende:
Dit liedje past totaal niet bij Vince
Jaquote:
dit. Heel bizar dit, met zijn looks en dan dit liedje zingen. Maar juist daardoor vind ik het wel erg cool!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:09 schreef BabeWatcher het volgende:
helaas maar wel met je eensquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:09 schreef BabeWatcher het volgende:
geweldig tochquote:
Dittesquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het nog wel leuk, maar ben niet zo fan van dit nummer
Nou ja hij zong Like A Virgin bij zijn auditie dus jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:10 schreef MissJ het volgende:
[..]
dit. Heel bizar dit, met zijn looks en dan dit liedje zingen. Maar juist daardoor vind ik het wel erg cool!
Hij is ook als een vis in het water op het podium, dat kijkt lekkerquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:10 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind het nummer leuk, de versie leuk, Vince leuk![]()
![]()
Wat een baas.
hoeveel is dat in voeten?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:11 schreef iBenny het volgende:
Holly is echt honderdmiljoenmiljard meter hoog he?
het lijkt wel alsof ze de kandidaten daarvoor uitkiezen, zijn er dan wel blinde audities of is het toch doorgestoken kaartquote:
twitter:mauricewijnen twitterde op zaterdag 19-05-2012 om 20:11:51Ben allesbehalve onder de indruk van de repertoirekeuze bij #thevoiceuk vanavond. Kandidaten excelleren niet dusver. reageer retweet
We zoeken er nu nog eentje die op Knickerhoogte isquote:
Ik wilde net hetzelfde postenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:12 schreef Cee het volgende:
twitter:mauricewijnen twitterde op zaterdag 19-05-2012 om 20:11:51Ben allesbehalve onder de indruk van de repertoirekeuze bij #thevoiceuk vanavond. Kandidaten excelleren niet dusver. reageer retweet
En wie is 'Maurice Wijnen'?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:12 schreef Cee het volgende:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:12 schreef Cee het volgende:
Mauricequote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:12 schreef Cee het volgende:
Maurice :")quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:12 schreef Cee het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Popstars? Is dat die van sbs6?______________!
Alles kan en mag uit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:13 schreef Karina het volgende:
De riem die Holly omheeft is wel ontzettend lelijk.
Aan z'n twitter account te zien heeft ie er al 5 gestuurd deze uitzending.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik gok dat Will de BBC zo boos maakt, dat we hem niet meer terugzien volgend seizoen
dat gebeurt wel na de beursgangquote:
Nee, ik wacht er ook al op.quote:
Zou ik ook doen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:16 schreef ZaZoe het volgende:
Will i am zit er voor een miljoen hoorde ik laatst
verrekquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:17 schreef Karina het volgende:
Hij heeft dezelfde kleding aan als die touwtjesspringers van gisteren.
ja, inderdaadquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:17 schreef Karina het volgende:
Hij heeft dezelfde kleding aan als die touwtjesspringers van gisteren.
Maar, maar, Holly!quote:
Ja, die flierefluiter met de gitaar. Wat hij zong weet ik niet meer, dus echt heel veel indruk heeft hij ook niet op me gemaakt.quote:
vorige keer deed hij het veel beterquote:
te onzekerquote:
Hij zong "oehoe"quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, die flierefluiter met de gitaar. Wat hij zong weet ik niet meer, dus echt heel veel indruk heeft hij ook niet op me gemaakt.
de tienermeisje gaan op hem stemmen jwzquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:20 schreef Cee het volgende:
Ik vond het wel lekker klinken, heb net even m'n teenslippers aangetrokken en een kuup zand voor me uitgestort.
We hebben jou om op anderen te stemmenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
We kunnen het alleen maar hopen
Preciesquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:21 schreef Karina het volgende:
Will heeft gelijk. En niet zeuren over dat hij pas 17 is.
Ik heb nog niet gestemdquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
We hebben jou om op anderen te stemmen
We moeten moblo wat geld geven om voor ons te stemmenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
We hebben jou om op anderen te stemmen
23786837246872634726834 keer dit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:22 schreef Cee het volgende:
"This is called The Voice, not The Harmonica."
Dat hadden ze goddomme moeten zeggen tegen Borsato, maar dan met Harp.
Marco the Moustachequote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:22 schreef Cee het volgende:
"This is called The Voice, not The Harmonica."
Dat hadden ze goddomme moeten zeggen tegen Borsato, maar dan met Harp.
Ja, maar mag het dan bij een van die mislukkelingen van Jessie?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
Oeh, na al die weken kritiek, het wordt tijd
Graag overal waar het nodig is jaquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar mag het dan bij een van die mislukkelingen van Jessie?
Om nu te gaan juichen gaat wat ver hequote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:25 schreef Karina het volgende:
Hij begon helemaal zielig te kijken na alle kritiek.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:25 schreef Cee het volgende:
Zegt Becky net dat ze Janis Joplin niet kent? Want dan is ze dood voor mij. Sowieso zingt ze alsof ze kinkhoest heeft.
Alsof je dat in twee weken tijd niet even kan googlenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:25 schreef motorbloempje het volgende:
I don't know who Janis Joplin is, but I guess it's gooood
Wie is Becky?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:25 schreef Cee het volgende:
Zegt Becky net dat ze Janis Joplin niet kent? Want dan is ze dood voor mij. Sowieso zingt ze alsof ze kinkhoest heeft.
quote:
ik wist het nietquote:
Ach hoe oud is dat grietje, niet zo gek vind ikquote:
Cultuurbarbaar. Wel alle liedjes van K3 mee kunnen zingen, maar geen Janis kennenquote:
18 of 19 is zequote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach hoe oud is dat grietje, niet zo gek vind ik
Nou niks raars aan dan imoquote:
Deze post is zo waarquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar. Wel alle liedjes van K3 mee kunnen zingen, maar geen Janis kennen
dit is het eerste lied vanavond dat bij de stem pastquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:27 schreef Redefine het volgende:
Wat een wereld van verschil, van nul risico nemen naar een gedurfde liedjeskeuze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |