ze hebben een account ja.quote:
niemand liegt toch?quote:
Morgen blijft het droog en veel zon.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:52 schreef 3rdRock het volgende:
iets zegt mij dat ik morgen door de regen heen moet om boodschappen te doen. was ik maar vanmiddag gegaan
is die nog open bij jullie?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:54 schreef Kimberliedje het volgende:
Stik.. Ik heb geen zin om uit bed te komen. Want ik wil een broodje frikandel. Van de friettent!
dan hoop ik dat jij wel gelijk hebt en buienradar niet...quote:
Wou ik ook zeggen, volgens mij wordt het prima weer!quote:
Je weet dat je buienradar op zoveel uren vooruit voor geen meter kunt vertrouwen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan hoop ik dat jij wel gelijk hebt en buienradar niet...
ja, soms zelfs op het moment zelf niet.....zegt buienradar dat het nu droog is, hoor ik de regen tikken op de keukendakkoepeltjesquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je weet dat je buienradar op zoveel uren vooruit voor geen meter kunt vertrouwen?
Bewolking en zon wisselen elkaar af bij jou in de omgevingquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Wou ik ook zeggen, volgens mij wordt het prima weer!![]()
Mooi de tuin in
nee, E-rotic was van eurohousepareltjes als Max don't have sex with your ex, Fred come to bed en Sex on the Phone...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:56 schreef Qunix het volgende:
Erotics (niet E-rotic zoals eerder vermeld)
quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan hoop ik dat jij wel gelijk hebt en buienradar niet...
Morgen kom ik hierop terug.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Wou ik ook zeggen, volgens mij wordt het prima weer!![]()
Mooi de tuin in
In de regel wordt het vaak mooier dan voorspeld, daar ga ik maar vanuit... Perfect tuinweer... Moet maar, ik heb al een begin gemaaktquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bewolking en zon wisselen elkaar af bij jou in de omgeving
mmm, ik kan er geen bekend liedje uithalen....quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:58 schreef CindieY het volgende:
Dit is ter vervanging van het kreunmeisje?
Trustenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:03 schreef 3rdRock het volgende:
ik denk dat ik maar eens naar bed toe ga.
slaap lekker allemaal en tot de volgende keer
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:03 schreef 3rdRock het volgende:
Trustequote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:03 schreef 3rdRock het volgende:
nnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:03 schreef 3rdRock het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:04 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik ga er ook vandoor, over minuutje of 5.
quote:
nounou, dat is wel heel enthousiastquote:
Je kan ook beter naar een patatzaak gaanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:09 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik ga ook maar eens pitten denk ik. Friettent gaat m toch niet worden..
Die hebben ze gelukkig niet hier in het zinderende zuidenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je kan ook beter naar een patatzaak gaan
hai haiquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je kan ook beter naar een patatzaak gaan
Heui! En nu ben je zeker al weer weg?quote:
Jij hebt serieus net staan afwassen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:01 schreef minthy het volgende:
Ik heb net het bewijs geleverd dat je ook midden in de nacht een flinke afwas weg kan werken
Ja, serieus! Ik schop daar erg lang tegenaan soms (figuurlijk dan...) en nu had ik ook al die verjaardagsprut erbij...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:04 schreef Civilian het volgende:
[..]
Jij hebt serieus net staan afwassen?
Hehe dat probleem ken ik..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, serieus! Ik schop daar erg lang tegenaan soms (figuurlijk dan...) en nu had ik ook al die verjaardagsprut erbij...![]()
![]()
Soms kom ik ook een hele avond niet in de keuken, dan denk ik er gewoonweg niet aan
Die heb ik ooit gehad, toen ik nog samenwoonde, die is naar de ouders van m'n ex gegaan. Kreeg hem alleen toch niet meer volquote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:07 schreef Civilian het volgende:
[..]
Hehe dat probleem ken ik..
Daarom ben ik blij dat ik nu een vaatwasser heb
Of ik hem vol krijg of niet, ik moet gewoon een vaatwasser anders wordt het echt een teringbende bij mijquote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Die heb ik ooit gehad, toen ik nog samenwoonde, die is naar de ouders van m'n ex gegaan. Kreeg hem alleen toch niet meer vol
Ik was meestal ook pas 's nachts af, als ik toch niet kan slapen. Laten we wel wezen, stofzuigen is geen optie, dus dan is afwassen een prima tijdverdrijf.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:01 schreef minthy het volgende:
Ik heb net het bewijs geleverd dat je ook midden in de nacht een flinke afwas weg kan werken
Oh jeetje, das ook wel ergquote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:10 schreef Civilian het volgende:
[..]
Of ik hem vol krijg of niet, ik moet gewoon een vaatwasser anders wordt het echt een teringbende bij mijAls het aan mij ligt draait hij alleen met een bordje en bestek er in..
Juist! Net als opruimen en kleine dingetjes schoonmaken. Niet te uitgebreid, want dan gaan de buren vast over de zeikquote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik was meestal ook pas 's nachts af, als ik toch niet kan slapen. Laten we wel wezen, stofzuigen is geen optie, dus dan is afwassen een prima tijdverdrijf.
twitter:rachidfinge twitterde op zaterdag 19-05-2012 om 10:04:26Rare verspreking: Wifi i.pv. Dibi. #sorry #3FM #NOSop3 reageer retweet
Mattenklopper?? Why??quote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Juist! Net als opruimen en kleine dingetjes schoonmaken. Niet te uitgebreid, want dan gaan de buren vast over de zeik
Omdat jij je van je loederigste kant liet zien en Stenders tweette en Plage aanvroegquote:
yup, driveby heet iequote:
volgens mij kan panja ook een meisjesnaam zijn....quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:37 schreef minthy het volgende:
Jos en Panja, 2 paardenjongens bij de flirt?
veel plezier en tot laterquote:
quote:
jahoor, het gaat over lingerie en het topic komt weer tot levenquote:
doe je voorzichtig?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:27 schreef Evertjan het volgende:
ik ga nog ff naar de Action voor wat prullaria
Den Helder heeft de grootste Action van Nederland!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:27 schreef Evertjan het volgende:
De maatbeker van 79 cent is baas.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:27 schreef Evertjan het volgende:
had eigenlijk alleen wat douche en toiletspullen nodig, maar ik kom altijd thuis met handige bakjes en kekke lampjesquote:
Totale kosten ¤4,75 ?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
had eigenlijk alleen wat douche en toiletspullen nodig, maar ik kom altijd thuis met handige bakjes en kekke lampjes
Herkenbaar, daarom kom ik er zo min mogelijkquote:Op zaterdag 19 mei 2012 15:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
had eigenlijk alleen wat douche en toiletspullen nodig, maar ik kom altijd thuis met handige bakjes en kekke lampjes
nog in Legoland geweest, ben daar ooit geweest toen ik 10 was ofzo.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ging snel. Twee keer gestopt en verder doorgeknald
Ik heb hier regelmatig hetzelfde, wat frutten met de kabels/muuraansluiting en hard vloeken hielpen tot dusverquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:41 schreef Evertjan het volgende:
mmm weet iemand misschien waarom ik telkens problemen heb met mijn DNS instellingen in Google Chrome? Iemand tips?
Is dat datzelfde programma als waarin ze vorig jaar (oid) Thomas Berge (oid) achterna gingen? Daar zat ik me de klootjes aan te ergeren, wat een mensenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:13 schreef Kimberliedje het volgende:
Ohh wat kan ik toch genieten van 'Fans'.
Heerlijk om te zien hoe diep dat bij sommige mensen zit
RTL7 heeft zo'n soort programma over voetbalfans. Wat een stelletje halve tammen hebben ze daar voor uitgezocht... Genant gewoon.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Is dat datzelfde programma als waarin ze vorig jaar (oid) Thomas Berge (oid) achterna gingen? Daar zat ik me de klootjes aan te ergeren, wat een mensen
Ik kan best begrijpen dat je ergens fan van bent, maar volgens mij slaat dat volk er behoorlijk in doorquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
RTL7 heeft zo'n soort programma over voetbalfans. Wat een stelletje halve tammen hebben ze daar voor uitgezocht... Genant gewoon.
Afleiding nodigquote:
Oi, balen... Heeft het uitzendbureau niets? En ja, das behoorlijk triest wat ze soms vragen in advertenties, ik zag een tijdje terug een oproep voor een vrachtwagenchauffeur, max 20 jaar, mèt ervaring. Tja...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Afleiding nodigNet weer even een online zoektocht gedaan naar bijbaan/werk en het is werkelijk waar verschrikkelijk, om depressief van te worden. Wat ze tegenwoordig wel niet allemaal vragen van studenten. Ik heb geen rijbewijs en/of auto, ik heb geen twintig jaar ervaring in branche zus of zo.
Uitzendbureau's ook allemaal online bij langs gegaan. Nog even en ik ga m'n principes opzij zetten en mensen lastig vallen op straat met goede doelen, brrrrr. Niet dat ik zo'n vacature ben tegengekomen, maar 't komt regelmatig voorbij.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Oi, balen... Heeft het uitzendbureau niets? En ja, das behoorlijk triest wat ze soms vragen in advertenties, ik zag een tijdje terug een oproep voor een vrachtwagenchauffeur, max 20 jaar, mèt ervaring. Tja...
Ja dat ja! Geweldig dat volk. Ik kan dr iig wel om lachenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Is dat datzelfde programma als waarin ze vorig jaar (oid) Thomas Berge (oid) achterna gingen? Daar zat ik me de klootjes aan te ergeren, wat een mensen
Als dat een van de opties is (desnoods tijdelijk tot je iets anders hebt gevonden), gewoon doen! Zo heb ik een jaartje bij de huishoudelijke dienst gewerkt van een bejaardenhuis, naast het werk dat ik nu doe. Alles om het hoofd boven water te houdenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Uitzendbureau's ook allemaal online bij langs gegaan. Nog even en ik ga m'n principes opzij zetten en mensen lastig vallen op straat met goede doelen, brrrrr. Niet dat ik zo'n vacature ben tegengekomen, maar 't komt regelmatig voorbij.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:45 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ja dat ja! Geweldig dat volk. Ik kan dr iig wel om lachen
Als in schoonmaak/interieurverzorging? Zelfs daar vragen ze overal fucking ervaringquote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Als dat een van de opties is (desnoods tijdelijk tot je iets anders hebt gevonden), gewoon doen! Zo heb ik een jaartje bij de huishoudelijke dienst gewerkt van een bejaardenhuis, naast het werk dat ik nu doe. Alles om het hoofd boven water te houden![]()
Achteraf nog heel gezellig werk ook, er wordt alleen ontzettend op neergekeken
Ervaring in het schoonmaken? Serieus?! Moet niet gekker worden...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als in schoonmaak/interieurverzorging? Zelfs daar vragen ze overal fucking ervaringEn ik reageer dan wel, maar dan hoor je nooit meer wat terug. Overigens houd ik 't hoofd wel boven water hoor, maar ik wil ook wel eens wat leuks voor mezelf kopen of iets leuks gaan doen en daar moet ik zo langzamerhand voor sparen
Nope. Nouja, ik heb weer een aantal reacties uitstaan en ik zal van de week nog even de uitzendbureau's in real life bij langs gaan en dan kan 't hele riedeltje binnen een paar dagen weer opnieuw beginnen. Ik ga maar eens film kijken, op de radio kan ik me ook niet focussen nu.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 22:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ervaring in het schoonmaken? Serieus?! Moet niet gekker worden...![]()
En wat extra is nooit weg! Ik had het toen ook echt nodig, zat net na m'n "scheiding" en kreeg alle kosten alleen te verwerken. Dat red je niet met 24u werken in de week
Succes en probeer je stemming er niet teveel van af te laten hangenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nope. Nouja, ik heb weer een aantal reacties uitstaan en ik zal van de week nog even de uitzendbureau's in real life bij langs gaan en dan kan 't hele riedeltje binnen een paar dagen weer opnieuw beginnen. Ik ga maar eens film kijken, op de radio kan ik me ook niet focussen nu.
Vind ik niet belangrijk! Gewoon normaal kunnen leven van je verdiende centen is voor mij iig voldoendequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:04 schreef Evertjan het volgende:
gewoon een rijke man aan de haak slaan dames
Nope, ik word via Twitter wel op de hoogte gehouden. Mocht het mij interesseren, dan...quote:
Precies! Als hij een flink inkomen heeft, prima! Aan de andere kant; ik red me nu ook prima, zeker als ik klaar ben met m'n opleiding en ik die kosten niet meer hebquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:12 schreef Kimberliedje het volgende:
Een lekker salaris is altijd mooi mee genomen maar zeker geen prioriteit.
Oh jeetje, misschien even langs de da voor uitsluitsel?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:21 schreef Kimberliedje het volgende:
Over poezen gesproken, ik vind de mijne zo zielig.. Ze is behoorlijk ondermaats, net een jaar en superzwanger volgensmij.. Ik vind t maar sneu voor dr..
Ik wil wel maar t moeders vind t maar onzin. 'We zien het vanzelf wel' zegt ze dan. En tis zo'n scheetje ook! Net een kitten van een paar maanden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh jeetje, misschien even langs de da voor uitsluitsel?
Agossie!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:25 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik wil wel maar t moeders vind t maar onzin. 'We zien het vanzelf wel' zegt ze dan. En tis zo'n scheetje ook! Net een kitten van een paar maanden.
Ik zag het! M'n neef zit in Munchen en vloekt al behoorlijk in het Duitsquote:
Euhm... Dit was zo'n uiterst zeldzaam moment dat "voor de Duitsers zijn" de terechte keuze was.quote:
Oehh hoeveel heb je dr? Ik wil nog heel graag zo'n grijze whiskas kat. Die gaat dan Henk heten. De huidige poes is helemaal zwart en ze heet Otjequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Agossie!![]()
Kittens zijn erg leuk, maar toch ben ik blij dat ik die rakkers van mij heb laten helpen (zelf vonden ze het geen helpen, maar goed)
2, een rood vrouwtje en een donkergrijs mannetjequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:34 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Oehh hoeveel heb je dr? Ik wil nog heel graag zo'n grijze whiskas kat. Die gaat dan Henk heten. De huidige poes is helemaal zwart en ze heet Otje
Aha, toch interesseert t me niet zo. De enige belangrijke clubs om te volgen zijn PSVquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Euhm... Dit was zo'n uiterst zeldzaam moment dat "voor de Duitsers zijn" de terechte keuze was.
Da's waar ook, vrouwen hebben geen verstand van voetbal.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:36 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Aha, toch interesseert t me niet zo. De enige belangrijke clubs om te volgen zijn PSVen t Nl'se elftal dan.
En hoe tof is dat! Al die ergernissenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's waar ook, vrouwen hebben geen verstand van voetbal.
Ik weet wat buitenspel is hoor!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's waar ook, vrouwen hebben geen verstand van voetbal.
Dat heeft niets met verstand van voetbal te maken. Ik kan zo 5 prima varianten van een strafcorner uittekenen, maar dat betekent nog niet da'k verstand van hockey heb.quote:
Let me guess. Neusje?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat heeft niets met verstand van voetbal te maken. Ik kan zo 5 prima varianten van een strafcorner uittekenen, maar dat betekent nog niet da'k verstand van hockey heb.
Ik had niet echt een voorkeur, heb 0,0 met beide clubs. Maar de winst van Chelsea is voordelig voor Feyenoord. En nee hoe dat zit ga ik niet uitleggen.quote:
Steek vooral geen moeite in het aan mij uitleggen van voetbalgedoe, ik doe alleen met het EK/WK gezellig meequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:47 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik had niet echt een voorkeur, heb 0,0 met beide clubs. Maar de winst van Chelsea is voordelig voor Feyenoord. En nee hoe dat zit ga ik niet uitleggen.
Nee, Ajacieden neuzen noemen, da's hogeschool humor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
nee hoor schatjequote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:58 schreef minthy het volgende:
whopwhop![]()
Volgens mij ben ik de enige nog die luistert, hè?
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 23:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee, Ajacieden neuzen noemen, da's hogeschool humor.
O, en waarom zingen PSV'ers altijd "Boeren!"? Ze komen uit een stad met meer dan 200.000 inwoners!
Dat is ook niet echt doordacht, niet alle PSV'ers komen uit EindhovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Woohoo!!quote:Op zondag 20 mei 2012 00:26 schreef Againzender het volgende:
fuck voetbal inderdaad, muziek willen we!
Slaap lekker!quote:Op zondag 20 mei 2012 00:33 schreef Kimberliedje het volgende:
Slapen wil ik. Val bijna om dusseh, trusten!
Geen idee, ik weet zelf nog niet eens wat ik ga doenquote:
Waarschijnlijk zit ik weer de hele dag achter de PCquote:Op zondag 20 mei 2012 00:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet zelf nog niet eens wat ik ga doen
Kan gezellig zijn, ik ga dat niet doen. Volgens mij wordt het weer wel aardig prima, misschien ga ik de bossen wel in!quote:Op zondag 20 mei 2012 00:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit ik weer de hele dag achter de PC
Misschien dat ik de banden van m'n racefiets even oppompquote:Op zondag 20 mei 2012 00:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan gezellig zijn, ik ga dat niet doen. Volgens mij wordt het weer wel aardig prima, misschien ga ik de bossen wel in!
Doen!! Waait het daar zo hard dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 00:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien dat ik de banden van m'n racefiets even oppompEerste ritje van het seizoen, dan moet het niet harder gaan waaien
Nu niet, maar ik ben lui op zondag, dus een rondje Callantsoog en terug (25KM) zonder tegenwind is wel even lekker..quote:
Ah, respect dan maar! Ik doe het je niet na. Zou ook erg onpraktisch zijn om eerst helemaal daarheen te gaan om een eind te fietsenquote:Op zondag 20 mei 2012 00:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nu niet, maar ik ben lui op zondag, dus een rondje Callantsoog en terug (25KM) zonder tegenwind is wel even lekker..
Zodat je geen tegenwind hebtquote:Op zondag 20 mei 2012 00:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, respect dan maar! Ik doe het je niet na. Zou ook erg onpraktisch zijn om eerst helemaal daarheen te gaan om een eind te fietsen
Ja, nee, laat maar! Ik gok dat ik zo'n 150km zou moeten rijden om in DH te komenquote:
Gooi weg!quote:Op zondag 20 mei 2012 00:57 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb hier gewoon een stapel van een paar honderd bonnetjes van alles wat ik de afgelopen jaren heb gekocht
Neequote:Op zondag 20 mei 2012 00:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Gooi weg!![]()
Alleen als er nog iets van garantie op het gekochte produkt zit, moet je het bewaren
Doe ze dan in een plakboek, dan slingeren ze ook niet meerquote:Op zondag 20 mei 2012 00:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Neenu kan ik precies zien wat ik in mijn hele leven gekocht heb
Hoezo, wat was er dan? En ben je serieus nog nooit in het buitenland geweest?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:00 schreef minthy het volgende:
Leuk dat die kerel is aangekomen in de VS... Daarom ga ik nooit op vakantie naar het buitenland!!11!
Ja ehm... Ik heb al niet bepaald de dunste kont, daar hoeft niet meer bij natuurlijk!!quote:Op zondag 20 mei 2012 01:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoezo, wat was er dan? En ben je serieus nog nooit in het buitenland geweest?
Watje!quote:Op zondag 20 mei 2012 01:02 schreef Dagoduck het volgende:
Morgen regen en onweersbuien, nou dan gaat ik mooi niet fietsen want dan moet ik hem weer schoonmaken
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja ehm... Ik heb al niet bepaald de dunste kont, daar hoeft niet meer bij natuurlijk!!![]()
En verder dan Luxemburg/België/Duitsland ben ik niet geweest. Oh ja, en Ameland
Mooi voor je, laten we het erop houden dat ik niet zo reislustig benquote:Op zondag 20 mei 2012 01:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben stuk of 3 keer in België geweest
Meerdere keren Duitsland..
Ik ben 7x in Oostenrijk geweest
9 x Frankrijk
7 x Griekenland
2 x Denemarken
1 x Italië
1 x Noorwegen
1 x Cyprus
1 x Turkije
1 x Luxemburg
1 x Egypte
1 x Jordanië
Hier nog zo eentje...quote:Op zondag 20 mei 2012 01:08 schreef Dagoduck het volgende:
Al die Friezen uit mijn klas die ook naar Frankrijk mee gingen waren nog nooit met het vliegtuig geweest, kwam ik met mijn 11e keer
Je hebt alle tijd, het is maar net hoe je het indeeltquote:Op zondag 20 mei 2012 01:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Mooi voor je, laten we het erop houden dat ik niet zo reislustig ben![]()
Zou het best eens willen, maar het ontbreekt me aan tijd, geld en een reispartner
[..]
Hier nog zo eentje...
Mijn lijstje: Moffia, Zwitserland, Belgie, Denemarken, Turkije(Kusadasi eo), Engeland(Nou ja Londenquote:Op zondag 20 mei 2012 01:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben stuk of 3 keer in België geweest
Meerdere keren Duitsland..
Ik ben 7x in Oostenrijk geweest
9 x Frankrijk
7 x Griekenland
2 x Denemarken
1 x Italië
1 x Noorwegen
1 x Cyprus
1 x Turkije
1 x Luxemburg
1 x Egypte
1 x Jordanië
Ik werk 32/36u per week (allemaal verschillende diensten, inclusief weekenden/feestdagen) en daarnaast volg ik een opleiding, die naast een middag/avond naar school gaan ook nog tijd kost voor het maken van huiswerk, opdrachten, enz... Valt weinig anders aan in te delenquote:Op zondag 20 mei 2012 01:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je hebt alle tijd, het is maar net hoe je het indeelt
Oh, daar ben ik mee gestoptquote:
Ik ben te lui om naar de tv te lopen...quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben te lui om naar de tv te lopen...![]()
Daarnaast ben ik voor school aan het typen, ik beleef een wilde zaterdagavond!
"quote:
Je hebt het dus nog niet afgeleerd!!quote:Op zondag 20 mei 2012 01:22 schreef Dagoduck het volgende:
Hah! Ben ik weermaar lig hier Deadmau5 te luisteren, briliant!!!
laatstequote:Op zondag 20 mei 2012 01:23 schreef minthy het volgende:
[..]
"" omdat ik te lui ben, of omdat ik zo'n wildebras ben??
Ah!quote:
Ik heb het wel afgeleerd, dit is van mn iPod dus dat telt nietquote:Op zondag 20 mei 2012 01:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Je hebt het dus nog niet afgeleerd!!![]()
Voorspelbaarheid, ik hou er zo van
Schei toch uit, jong!!quote:Op zondag 20 mei 2012 01:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb het wel afgeleerd, dit is van mn iPod dus dat telt niet
Slaap lekker!quote:Op zondag 20 mei 2012 01:28 schreef Evertjan het volgende:
nu ga ik echt naar bed toe welterusten allen
Jawel, want ik lig nu in bed, wat de bedoeling wasquote:Op zondag 20 mei 2012 01:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Schei toch uit, jong!!![]()
Dat telt altijd, maakt niet uit vanaf welk apparaat je post!
Owkeej, jij je zinquote:Op zondag 20 mei 2012 01:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jawel, want ik lig nu in bed, wat de bedoeling was
quote:Op zondag 20 mei 2012 01:35 schreef 3rdRock het volgende:
hallo allemaal! ik ben ook nog wakker na 3 films![]()
![]()
beetje lullig in de bios/filmhuisquote:Op zondag 20 mei 2012 01:36 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Respect, ik zou halverwege de eerste al in slaap zijn gevallen...
Mwoah, ik moet toch meer schijt krijgen aan de wereld en alle mensen erop, dus het zou wel in die lijn passenquote:
ik heb ooit zitten indutten bij La Stanza del Figlio. maar die film had ik dan ook niet zelf uitgezocht.....en volgens mij heb ik ook een stuk New Kids Turbo niet helemaal meegekregen. zag aardig wat nieuwe dingen toen ik em herkeek...:')quote:Op zondag 20 mei 2012 01:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Mwoah, ik moet toch meer schijt krijgen aan de wereld en alle mensen erop, dus het zou wel in die lijn passen
Met mijn concentratievermogen kan ik het helemaal begrijpen dat je stukken mist van een film!quote:Op zondag 20 mei 2012 01:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb ooit zitten indutten bij La Stanza del Figlio. maar die film had ik dan ook niet zelf uitgezocht.....en volgens mij heb ik ook een stuk New Kids Turbo niet helemaal meegekregen. zag aardig wat nieuwe dingen toen ik em herkeek...:')
en de mijne welquote:Op zondag 20 mei 2012 01:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Met mijn concentratievermogen kan ik het helemaal begrijpen dat je stukken mist van een film!![]()
Retesnel afgeleid en/of verveeld, films zijn niet zo mijn ding
Heah!! Oeh Triggerfinger in containersessie op 3quote:
Slaap lekker!quote:Op zondag 20 mei 2012 01:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en de mijne welmaar ik kan nu wel merken dat ik moe ben. denk dat ik mijn bed maar eens ga opzoeken. jij alvast een welgemeend welterusten
Als ze "I follow rivers" gaan spelen, dan wens ik dat die container verzegeld wordt en dat ze worden verscheept naar Antarcticaquote:Op zondag 20 mei 2012 01:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heah!! Oeh Triggerfinger in containersessie op 3
Ja, want dat nummer hadden ze vorig jaar ook al echt gecoverdquote:Op zondag 20 mei 2012 01:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ze "I follow rivers" gaan spelen, dan wens ik dat die container verzegeld wordt en dat ze worden verscheept naar Antarctica
Oh... Ik faal weer, hè??quote:Op zondag 20 mei 2012 01:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, want dat nummer hadden ze vorig jaar ook al echt gecoverd
Gatverdamme...quote:Op zondag 20 mei 2012 01:54 schreef minthy het volgende:
Ik trek Tiesto al 2 uur lang! Het mag een wonder heten
Oh jeetje, nou dat weer...quote:
Trusten!quote:Op zondag 20 mei 2012 01:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh jeetje, nou dat weer...![]()
Het eelt hangt me los aan de handen, ik zal het nog wat erger maken
En waarmee je onwijs gelukkig op de foto staat!quote:Op zondag 20 mei 2012 02:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Trusten!
[me=Dagoduck] gaat nog eens dromen over een leuke Italiaanse die hij twee weken terug heeft ontmoet...
Stil we kijken Jinek.quote:Op zondag 20 mei 2012 09:40 schreef Dagoduck het volgende:
Een uur later en nog steeds heeft niemand gepost...
Met 'van Haarsma Balhaar' zeker?quote:
quote:
paar keer herladen en dan doet ie het wel. het heeft mij ook een keer of 5 gekost bij http://www.3fm.nl/webcam/popupquote:
ohja thanksquote:Op zondag 20 mei 2012 12:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
paar keer herladen en dan doet ie het wel. het heeft mij ook een keer of 5 gekost bij http://www.3fm.nl/webcam/popup
net op tijd voor Stephany Junequote:
Ik stond op het punt om wat mensen te gaan bellen daarover... maar het lijkt nu inderdaad weer te werken. Vaag...quote:Op zondag 20 mei 2012 12:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
paar keer herladen en dan doet ie het wel. het heeft mij ook een keer of 5 gekost bij http://www.3fm.nl/webcam/popup
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |