ze hebben een account ja.quote:
niemand liegt toch?quote:
Morgen blijft het droog en veel zon.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:52 schreef 3rdRock het volgende:
iets zegt mij dat ik morgen door de regen heen moet om boodschappen te doen. was ik maar vanmiddag gegaan
is die nog open bij jullie?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:54 schreef Kimberliedje het volgende:
Stik.. Ik heb geen zin om uit bed te komen. Want ik wil een broodje frikandel. Van de friettent!
dan hoop ik dat jij wel gelijk hebt en buienradar niet...quote:
Wou ik ook zeggen, volgens mij wordt het prima weer!quote:
Je weet dat je buienradar op zoveel uren vooruit voor geen meter kunt vertrouwen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan hoop ik dat jij wel gelijk hebt en buienradar niet...
ja, soms zelfs op het moment zelf niet.....zegt buienradar dat het nu droog is, hoor ik de regen tikken op de keukendakkoepeltjesquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je weet dat je buienradar op zoveel uren vooruit voor geen meter kunt vertrouwen?
Bewolking en zon wisselen elkaar af bij jou in de omgevingquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Wou ik ook zeggen, volgens mij wordt het prima weer!![]()
Mooi de tuin in
nee, E-rotic was van eurohousepareltjes als Max don't have sex with your ex, Fred come to bed en Sex on the Phone...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:56 schreef Qunix het volgende:
Erotics (niet E-rotic zoals eerder vermeld)
quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan hoop ik dat jij wel gelijk hebt en buienradar niet...
Morgen kom ik hierop terug.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Wou ik ook zeggen, volgens mij wordt het prima weer!![]()
Mooi de tuin in
In de regel wordt het vaak mooier dan voorspeld, daar ga ik maar vanuit... Perfect tuinweer... Moet maar, ik heb al een begin gemaaktquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bewolking en zon wisselen elkaar af bij jou in de omgeving
mmm, ik kan er geen bekend liedje uithalen....quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:58 schreef CindieY het volgende:
Dit is ter vervanging van het kreunmeisje?
Trustenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:03 schreef 3rdRock het volgende:
ik denk dat ik maar eens naar bed toe ga.
slaap lekker allemaal en tot de volgende keer
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:03 schreef 3rdRock het volgende:
Trustequote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:03 schreef 3rdRock het volgende:
nnquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:03 schreef 3rdRock het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:04 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik ga er ook vandoor, over minuutje of 5.
quote:
nounou, dat is wel heel enthousiastquote:
Je kan ook beter naar een patatzaak gaanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:09 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik ga ook maar eens pitten denk ik. Friettent gaat m toch niet worden..
Die hebben ze gelukkig niet hier in het zinderende zuidenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je kan ook beter naar een patatzaak gaan
hai haiquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je kan ook beter naar een patatzaak gaan
Heui! En nu ben je zeker al weer weg?quote:
Jij hebt serieus net staan afwassen?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:01 schreef minthy het volgende:
Ik heb net het bewijs geleverd dat je ook midden in de nacht een flinke afwas weg kan werken
Ja, serieus! Ik schop daar erg lang tegenaan soms (figuurlijk dan...) en nu had ik ook al die verjaardagsprut erbij...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:04 schreef Civilian het volgende:
[..]
Jij hebt serieus net staan afwassen?
Hehe dat probleem ken ik..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, serieus! Ik schop daar erg lang tegenaan soms (figuurlijk dan...) en nu had ik ook al die verjaardagsprut erbij...![]()
![]()
Soms kom ik ook een hele avond niet in de keuken, dan denk ik er gewoonweg niet aan
Die heb ik ooit gehad, toen ik nog samenwoonde, die is naar de ouders van m'n ex gegaan. Kreeg hem alleen toch niet meer volquote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:07 schreef Civilian het volgende:
[..]
Hehe dat probleem ken ik..
Daarom ben ik blij dat ik nu een vaatwasser heb
Of ik hem vol krijg of niet, ik moet gewoon een vaatwasser anders wordt het echt een teringbende bij mijquote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Die heb ik ooit gehad, toen ik nog samenwoonde, die is naar de ouders van m'n ex gegaan. Kreeg hem alleen toch niet meer vol
Ik was meestal ook pas 's nachts af, als ik toch niet kan slapen. Laten we wel wezen, stofzuigen is geen optie, dus dan is afwassen een prima tijdverdrijf.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:01 schreef minthy het volgende:
Ik heb net het bewijs geleverd dat je ook midden in de nacht een flinke afwas weg kan werken
Oh jeetje, das ook wel ergquote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:10 schreef Civilian het volgende:
[..]
Of ik hem vol krijg of niet, ik moet gewoon een vaatwasser anders wordt het echt een teringbende bij mijAls het aan mij ligt draait hij alleen met een bordje en bestek er in..
Juist! Net als opruimen en kleine dingetjes schoonmaken. Niet te uitgebreid, want dan gaan de buren vast over de zeikquote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik was meestal ook pas 's nachts af, als ik toch niet kan slapen. Laten we wel wezen, stofzuigen is geen optie, dus dan is afwassen een prima tijdverdrijf.
twitter:rachidfinge twitterde op zaterdag 19-05-2012 om 10:04:26Rare verspreking: Wifi i.pv. Dibi. #sorry #3FM #NOSop3 reageer retweet
Mattenklopper?? Why??quote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Juist! Net als opruimen en kleine dingetjes schoonmaken. Niet te uitgebreid, want dan gaan de buren vast over de zeik
Omdat jij je van je loederigste kant liet zien en Stenders tweette en Plage aanvroegquote:
yup, driveby heet iequote:
volgens mij kan panja ook een meisjesnaam zijn....quote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:37 schreef minthy het volgende:
Jos en Panja, 2 paardenjongens bij de flirt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |