Dat is vernietig door evolutionisten, anders dwarsboom de big bang theorie van ze evenals evolutie theorie.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:53 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Weer die aangetoonde hoax.
http://urbanlegends.about(...)ants_in_greece_6.htm
No shit sherlock.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:53 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Weer die aangetoonde hoax.
http://urbanlegends.about(...)ants_in_greece_6.htm
Deze hoax is echt al ontelbare keren voorbij gekomen op Fok. Bizar dat ie de kop op blijft steken.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:52 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Je weet toch dat ze hebben gemeten van een pas gedode zeehond 2000 jaar oud was?
En een levende slak van 20.000 jaar oud was? Dat was dezelfde meet methode van jou zogenaamde 10.000 jaar menselijke botten.
[..]
Je weet dat voor de vloed een heel ander Aarde was?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:55 schreef dustbrain het volgende:
[..]
No shit sherlock.Een mens van van 2.20 krijgt al last van zijn knieën. Laat staan zo'n reus van vijf meter. Die botten bestonden zeker uit graniet.
Ook al de zoveelste keer dat hij ermee komt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:55 schreef Molurus het volgende:
[..]
Deze hoax is echt al ontelbare keren voorbij gekomen op Fok. Bizar dat ie de kop op blijft steken.
Dat beweren de Evolutionisten.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:55 schreef Molurus het volgende:
[..]
Deze hoax is echt al ontelbare keren voorbij gekomen op Fok. Bizar dat ie de kop op blijft steken.
Serieus?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:55 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Ook al de zoveelste keer dat hij ermee komt.
HET topic.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:53 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Als je niet weet wat je wilt zeggen kan je beter stoppen ermee, zo vervuil je de topic.
Wat heeft national geographic met mijn link te makenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:56 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Dat beweren de Evolutionisten.
http://boingboing.net/2007/12/20/national-geographic-1.html
Het grootste evolutie supporter.
Zoek eens op Google the missing link?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:58 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Wat heeft national geographic met mijn link te maken
Het is toch gewoon een feit dat de mensen die de bijbel het meeste overtreden christenen zijn? Leugens zijn heel normaal blijkbaar en Gods vraag om na te denken en om niet te liegen wordt gewoon niet nageleefd.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:49 schreef ElizabethR het volgende:
Jij draait alles om naar eigen behoeven zeg. Dat stelde ik niet, ik heb helemaal niet gezegd dat ie is toegelaten tot 'gods koninkrijk'. Ik reageerde op jouw aannames dat Hitler beslist geen vergiffenis aan god gevraagd kon hebben. Maar daar weet jij helemaal niets van, want je was er niet bij.
Dat is mijn hele argument, jij zet alles neer met een stelligheid of je er zelf bij was, en ook jij gist alleen maar, interpreteert alleen maar, weet niets helemaal zeker, droomt alleen maar dat het uitkomt zoals je voor ogen hebt. Dat valt nog te bezien.
Je spreekt wartaal. National Geographic heeft geen zak met mijn link te maken en dat had je geweten als je 3 seconden de moeite had genomen om die link te bekijken...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:59 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Zoek eens op Google the missing link?
En ze zenden vol met evolutie termen op hun zenders, je weet wel hersenspoelen.
Waarom kun je ons niet gewoon even zeggen of je met een andere taal bent opgegroeid? Dan zeikt ook niet iedereen je meer af op je taalfouten want dan snappen we waarom je dat doet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:53 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Als je niet weet wat je wilt zeggen kan je beter stoppen ermee, zo vervuil je de topic.
Ik ga er verder niet op in, dus blijf maar voor de domme houden.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:01 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Je spreekt wartaal. National Geographic heeft geen zak met mijn link te maken en dat had je geweten als je 3 seconden de moeite had genomen om die link te bekijken...
Typisch, wanneer je met feiten geconfronteerd wordt ren je weg als een klein kind.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:03 schreef Kingdom34 het volgende:
[..]
Ik ga er verder niet op in, dus blijf maar voor de domme houden.
Opmerkelijk ook dat vanuit de evolutionaire kamp zoveel weerstand is tegen Gods creatie:quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:35 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het zijn eigenlijk uitsluitend religieuzen die twijfelen aan evolutie. Een opmerkelijke correlatie, nietwaar? Want wat heeft het 1 nu met het ander te maken...
Niet echt objectief dus, zoals vele evolutie aanhangers ons doen vermoeden.quote:Ze weerleggen daarmee de veronderstelling dat soorten volledig onafhankelijk van elkaar zouden zijn geschapen.
Tot zover de hypothese.quote:
wat is er mis met een stelling weerleggen, man1986 ..... jij probeert hier op fok de laatste tijd niet anders ....quote:Ze weerleggen daarmee de veronderstelling dat soorten volledig onafhankelijk van elkaar zouden zijn geschapen.
Niet echt objectief dus, zoals vele evolutie aanhangers ons doen vermoeden
Vet van mij.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:47 schreef man1986 het volgende:
[..]
En het zijn juist de evolutieaanhangers die er een 'probleem' van maken door met ongegronde en verkeerde aannames te komen over het leven op aarde en de ontwikkeling ervan. Dat deze foutief zijn geef ik gewoon aan. En als evolutie in conflict is met genesis, daar had Darwin aan moeten denken en niet zomaar een ongegronde theorie publiceren.
Ik ben dan ook van mening dat menig ongelovige een beter 'christen' is dan christenen zelf.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:59 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Het is toch gewoon een feit dat de mensen die de bijbel het meeste overtreden christenen zijn? Leugens zijn heel normaal blijkbaar en Gods vraag om na te denken en om niet te liegen wordt gewoon niet nageleefd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |