abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 mei 2012 @ 13:30:26 #76
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_111738803
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 13:27 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Vrijwel alle grote investment banks, geleid door Morgan Stanley volgens mij. Hebben inderdaad iets van $150 miljoen in fees te verdelen.
+ een hoop extra transacties bij hun broker-divisies op de tweedehands markt. Lekker je weekend beginnen.
The more debt, the better
pi_111739752
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 13:30 schreef flyguy het volgende:

[..]

+ een hoop extra transacties bij hun broker-divisies op de tweedehands markt. Lekker je weekend beginnen.
Als ik daar een gedeelte van had binnen gekregen was ik er direct mee gekapt en ontslag genomen om te rentenieren :{
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_111740279
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 14:00 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Als ik daar een gedeelte van had binnen gekregen was ik er direct mee gekapt en ontslag genomen om te rentenieren :{
Ik denk niet dat jij de rol van MS zou willen spelen in deze IPO.
pi_111740677
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 12:11 schreef Falco het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Haha, of de Twitter-button. :'( :D :'( :X
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_111740781
Waardering van Facebook op dit moment slaat natuurlijk nergens op. Ze hebben wel veel gebruikers maar ook een berg dubbele accounts, accounts van mensen die maar één keer per maand kijken of mensen die alleen even geregistreerd hebben. Dan is het nog maar de vraag of ze hier echt geld aan kunnen verdienen. Op het moment dat ze te ver gaan qua advertenties of doorverkoop aan derden zul je zien dat Google+ bijvoorbeeld meer users zal trekken.

quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 12:49 schreef speknek het volgende:

[..]

Zo herkenbaar deze :D

[ afbeelding ]
Hehe, zeker herkenbaar. Nieuwe woorden leren van de ingrediëntenlijst. :7 Of als er toevallig nog een oude krant of magazine ligt, gewoon dezelfde artikelen weer lezen. :')
  zaterdag 19 mei 2012 @ 14:37:03 #81
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_111740819
Ik heb nog steeds geen sterke argumenten gelezen waarom FB >100miljard waard is.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_111740923
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 14:37 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb nog steeds geen sterke argumenten gelezen waarom FB >100miljard waard is.
Omdat FB simpelweg geen >100 miljard waard is. ^O^ Koers gaat exponentieel dalen tot de boel implodeert.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 16:42:59 #83
8369 speknek
Another day another slay
pi_111744706
De reden is hooguit dat er niet echt een reden is waarom aandelen een reele waarde zouden moeten vertegenwoordigen. Het is een tech darling (bubble) die een wat zekerder toekomstbeeld heeft dan veel andere bedrijven (zoals onlangs Zynga en Groupon) maar wel de mogelijkheid heeft nog flink uit te breiden.

Of het ooit de 100 dollar per gebruiker waard gaat zijn hangt w.m.b. er vanaf of ze in de toekomst een deal kunnen sluiten met iets als PayPal. Er zijn best wel wat microtransacties die je afsluit met je vrienden. Rondjes geven, theatertickets voorschieten, etc. Als je een paypalaccount aan je facebook kunt verbinden, kun je dit gemakkelijk digitaliseren.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_111744917
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 12:44 schreef SeLang het volgende:

Dat zeg ik, vrijheid! *)
en "paar maanden" is niet per jaar maar per keer, meerdere keren per jaar :P
Wat een heerlijk leven, geen mobiel, geen FB, geen gezeik. Vaak op vakantie en zo je eigen leventje leiden.

Wat voor opleiding en wat heb je voor werk gedaan/doe je voor werk dat je het zo goed voor elkaar hebt? Ik ben jaloers.. :p
pi_111745094
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 12:44 schreef SeLang het volgende:

[..]

Nodig voor ADSL *)

[..]

Waarom is dat gek? 15 jaar geleden gold dat toch voor iedereen? Je weet wel, het tijdperk toen nog niet iedereen was gemongoliseerd. Toen je in de trein nog gewoon een praatje met iemand kon maken omdat niet iedereen alleen maar aandacht had voor z'n iPhone of iPad courtesy de zogenaamde "sociale" netwerken.

[..]

Dat zeg ik, vrijheid! *)
en "paar maanden" is niet per jaar maar per keer, meerdere keren per jaar :P
Wat een overdreven gedoe zeg :') Dat je geen mobiele telefoon hebt moet je zelf weten, maar je verdedigt het zo krampachtig :P

En die praatjes in de trein _O- Was dat 15 jaar geleden echt zo? Ik geloof er niets van. Ik denk dat mensen toen net zo weinig behoefte hadden aan gesprekken met vreemdelingen als nu. Of ze nou een boek lezen, facebooken, de krant doorlezen of uit het raam staren.
pi_111745124
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 16:49 schreef CrownHill het volgende:

[..]

Wat een heerlijk leven, geen mobiel, geen FB, geen gezeik. Vaak op vakantie en zo je eigen leventje leiden.

Wat voor opleiding en wat heb je voor werk gedaan/doe je voor werk dat je het zo goed voor elkaar hebt? Ik ben jaloers.. :p
Grapjas, als je je telefoon zo'n last vindt laat je het toch gewoon thuis? Niemand die je verplicht om het ding mee te nemen hoor :D Net als Facebook. Dan kijk je er toch niet? Het is niet zo dat Facebook een onmisbaarheid is geworden tegenwoordig.
pi_111745958
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 16:55 schreef Tchock het volgende:

[..]

Wat een overdreven gedoe zeg :') Dat je geen mobiele telefoon hebt moet je zelf weten, maar je verdedigt het zo krampachtig :P

En die praatjes in de trein _O- Was dat 15 jaar geleden echt zo? Ik geloof er niets van. Ik denk dat mensen toen net zo weinig behoefte hadden aan gesprekken met vreemdelingen als nu. Of ze nou een boek lezen, facebooken, de krant doorlezen of uit het raam staren.
Ik reis veel met de trein, en uit eigen ervaring kan ik opmaken dat het merendeel van de treinreizigers NIET de hele tijd op zijn smartphone zit. Velen reizen samen, krant lezen, boek lezen, studeren, etc..
pi_111745987
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 17:19 schreef Physics het volgende:

[..]

Ik reis veel met de trein, en uit eigen ervaring kan ik opmaken dat het merendeel van de treinreizigers NIET de hele tijd op zijn smartphone zit. Velen reizen samen, krant lezen, boek lezen, studeren, etc..
Dat weet ik. Ik spendeer zelf ongeveer een hele dag per week in de trein. Daarom noemde ik dat ook, ik geloof er geen klap van dat het zo veel 'onsocialer' is geworden. Maar waarschijnlijk is dat gewoon te wijten aan de romantisering van het verleden, iets waar ongelofelijk veel mensen die niet mee kunnen komen met ontwikkeling last van hebben.
  zaterdag 19 mei 2012 @ 19:16:36 #89
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_111749903
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 16:42 schreef speknek het volgende:
. Als je een paypalaccount aan je facebook kunt verbinden, kun je dit gemakkelijk digitaliseren.
we zijn dus nu al in de fantasie fase beland, dat was er met worldonline ook
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 19 mei 2012 @ 20:08:32 #90
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_111752150
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 12:02 schreef Falco het volgende:
Wat ik niet snap is de waardering van ruim 100 dollar per user, die nauwelijks geld in het Facebook-laatje brengen.
Daarom is het speculatief. Het merendeel bezoekt Facebook via de GSM, dat levert hun weinig op en er is geen ruimte voor pop-ups (gelijk irritant en nu.nl bijvoorbeeld probeert dat bv). Je kunt advertenties plaatsen tussen de berichten. Die hele "Download nu onze app" is ook zo kansloos: Dus als ik voor iedere site een "App" moett downloaden is mijn GSM gewoon een puinhoop. Bied een mobiele versie aan (waar is FOK trouwens behalve dat beta-project)

Blijft gewoon het feit, dat Facebook om te beginnen heel veel werk moet verrichten om hun interface gebruikersvriendelijk te maken. Dit is gewoon een grote chaos, teveel scripts, geen mogelijkheden om je posts aan te passen na een tiepvout (verwijderen en herplaatsen is gewoon amateuristisch) en over de rest ga ik het niet hebben. ;(

Facebook kan iets van FOK! leren betreffede gebruikersvriendelijkheid en dan heb ik het nog niet alleen over security ;( maar de functionaliteit.

Dhr Zuckerberg moet eens contact nemen met Danny bv. :)

[ Bericht 6% gewijzigd door edcetera op 19-05-2012 20:18:32 ]
The best firms advertise the least...
  zaterdag 19 mei 2012 @ 20:35:01 #91
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_111753390
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 16:42 schreef speknek het volgende:
De reden is hooguit dat er niet echt een reden is waarom aandelen een reele waarde zouden moeten vertegenwoordigen. Het is een tech darling (bubble) die een wat zekerder toekomstbeeld heeft dan veel andere bedrijven (zoals onlangs Zynga en Groupon) maar wel de mogelijkheid heeft nog flink uit te breiden.

Of het ooit de 100 dollar per gebruiker waard gaat zijn hangt w.m.b. er vanaf of ze in de toekomst een deal kunnen sluiten met iets als PayPal. Er zijn best wel wat microtransacties die je afsluit met je vrienden. Rondjes geven, theatertickets voorschieten, etc. Als je een paypalaccount aan je facebook kunt verbinden, kun je dit gemakkelijk digitaliseren.
Met Paypal in zee gaan is leuk voor kleine transacties, echter dat "login met Facebook" is gewoon een verloren zaak en geeft de vrije wegvoor fraude.

Het is gewoon een feit, dat je geen wachwoorden vrijgeeft op het internet. Dat "login by Facebook, Google etc" is gewoon een open deur voor misbruik. Net als mobiel internetbankieren.

Innovaitieve projecten zijn leuk, maar om discrete info uit te geven op internet: We zijn juist bezig om dat NIET te doen.

Gewoon een big FAIL dus..

I rest my case ;)
  zaterdag 19 mei 2012 @ 20:50:08 #92
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_111754291
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 16:49 schreef CrownHill het volgende:

[..]

Hoi,

Wel een mobiel geen Facebook ( ok, ik heb een account, maar dat check ik af en toe voor de lol). Ik reis veel en heb veel zakelijke contacten. Gewoon telefoon email twitter en een beetje LinkedIn.

Facebook is wat Hyves was maar dan slechter. Je kunt een zakelijk account openen en daar zijn veel bedrijven ingetuimd, maar ga je een begrafenisonderneming of bank "liken"

_O-
pi_111754544
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 20:50 schreef edcetera het volgende:

[..]

Hoi,

Wel een mobiel geen Facebook ( ok, ik heb een account, maar dat check ik af en toe voor de lol). Ik reis veel en heb veel zakelijke contacten. Gewoon telefoon email twitter en een beetje LinkedIn.

Facebook is wat Hyves was maar dan slechter. Je kunt een zakelijk account openen en daar zijn veel bedrijven ingetuimd, maar ga je een begrafenisonderneming of bank "liken"

_O-
Hmm, ik vind Facebook juist beter dan Hyves. Veel serieuzer opgezet, veel logischere indeling met berichten, betere profielpagina's, makkelijkere systemen voor uploaden van media en veel betere (lees: minder hinderlijke) reclame. :)
pi_111754554
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 20:35 schreef edcetera het volgende:

[..]

Met Paypal in zee gaan is leuk voor kleine transacties, echter dat "login met Facebook" is gewoon een verloren zaak en geeft de vrije wegvoor fraude.

Het is gewoon een feit, dat je geen wachwoorden vrijgeeft op het internet. Dat "login by Facebook, Google etc" is gewoon een open deur voor misbruik. Net als mobiel internetbankieren.

Innovaitieve projecten zijn leuk, maar om discrete info uit te geven op internet: We zijn juist bezig om dat NIET te doen.

Gewoon een big FAIL dus..

I rest my case ;)
Dat is bij voorbaat al ideeën afschieten voor hetzelfde geld hebben ze binnenkort een inovatie die dit soort dingen heel eenvoudig gaat maken.

Internet-winkelen zou ook heel lang onmogelijk zijn geweest. Omdat je niet op een veilige manier creditcard-gegevens kon versturen. Daarvoor hebben webwinkels toendertijd ook een oplossing gevonden.

Gezichtherkening, limiteren van bedragen of nog een onbekende inovatie kunnen dit soort dingen allemaal laten doorbreken.
pi_111766602
Maar wat levert het gebruik van paypal voor dat soort transacties op dan in combinatie met Facebook? Als je 't gebruikt voor dat soort kleine bedragen, ga ik geen extra kosten betalen, dus daar zullen ze niks mee verdienen. Voor grote bedragen doe je aan internetbankieren, voor kleine geef je 't gewoon direct.

Wees eens reëel, wat voegt Facebook nu echt toe, behalve een platform waar gebruikers op dit moment gratis kunnen aanklooien? Zodra ze de formule veranderen om geld te verdienen zullen gebruikers overstappen op andere aanbieders. En ja, bedrijven kunnen zich presenteren via Facebook, maar hoe worden die bedrijven gevonden? Via Google. Google is nog steeds waar het gebeurt. Google is de straat waar alles vanaf hangt. Facebook is slechts een muur op de hoek waar veel mensen langskomen maar waar niemand blijft staan. Als er stekels uit de muur steken om mensen langer te laten hangen of om aan die mensen te verdienen, lopen mensen gewoon langs de andere hoek.
pi_111767501
Mij lijkt Facebook te veel op Second Live. Een paar geleden was de abnamro heel trots dat ze daar een winkel opende. Serieus. Dat adverteren in media, heeft daar ergens een grens bereikt, is gebleken.
  zondag 20 mei 2012 @ 00:53:24 #97
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_111767742
Facebook is natuurlijk ook een enorme bubbel. De winst is maar zo'n 1% van het aandeel en de markt is binnenkort verzadigd. De reële waarde van Facebook is dus maar een fractie van wat het geschat wordt.

Het probleem is dat er ontzettend veel mensen belang hebben bij een succesvol aandeel Facebook. Er wordt van alle kanten zoveel mogelijk gedaan om de boel te hypen en dus snel veel geld te verdienen.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_111769236
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 00:46 schreef zoost het volgende:
Mij lijkt Facebook te veel op Second Live. Een paar geleden was de abnamro heel trots dat ze daar een winkel opende. Serieus. Dat adverteren in media, heeft daar ergens een grens bereikt, is gebleken.
Second Life was wel erger dan Facebook, denk ik. Er was namelijk geen enkele noodzaak of druk om het te gebruiken. Facebook is (zeker onder jongeren) zo algemeen, dat het al een veel stabiele basis heeft dan iets wat in essentie toch een spel is.
pi_111770779
Second Life was sowieso waardeloos, want niemand was er klaar voor en je kunt je afvragen of mensen er ooit klaar voor zullen zijn. Ik denk dat virtuele reclame in het echte leven, toegespitst op jouw gedrag (zoals je searches op google) nog eerder realiteit kan worden dan een gehele virtuele wereld. Daar stapten bedrijven ook echt te snel op af eigenlijk, waardoor het al snel het speeltje werd van bedrijven. Facebook was in het begin niet een bedrijvenspeeltje, Twitter ook niet. Vandaar dat die twee platforms het nu wel redelijk redden. Ze zijn al wat meer ingeburgerd, waardoor de instroom van bedrijven niet de balans van het hele platform verstoort.
  zondag 20 mei 2012 @ 07:18:20 #100
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')