Ook niet. Dan verschijnt het woord 'Koppeling' en er gebeurt niks. Als ik ze via het menu toevoegt, gebeurt er niks.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat raar
Gewoon van Verkenner naar iTunes?
En dat is bij Vodafone? Ik heb die optie niet zien staan, die 37,50 was zo'n beetje wel het goedkoopste abonnement wat ik kon vinden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga nu 32 euro per maand betalen en eenmalig 170, voor 160 belminuten, 500 GB en eindeloos sms'en. 90 minuten leek me net te weinig en het scheelde drie euro per maand.
Ik heb echt geen idee hoe iTunes-kaarten werken
Via het mapje Muziek toevoegen danquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook niet. Dan verschijnt het woord 'Koppeling' en er gebeurt niks. Als ik ze via het menu toevoegt, gebeurt er niks.
Ook nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Via het mapje Muziek toevoegen dan
Wat raar allemaalquote:
Dit was een friends & family-actie.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:27 schreef Purdey het volgende:
[..]
En dat is bij Vodafone? Ik heb die optie niet zien staan, die 37,50 was zo'n beetje wel het goedkoopste abonnement wat ik kon vinden.
Ja ik word er ook niet vrolijk vanquote:
Mijn andere computer is in handen van dezelfde persoon die m'n iPhone en iPod heeft gejatquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Computer opnieuw opstarten? Andere computer?
Wat een gekut. iTunes opnieuw installeren een optie?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn andere computer is in handen van dezelfde persoon die m'n iPhone en iPod heeft gejat.
Opnieuw opstarten werkt niet, loop er al de hele week mee te klooien.
Dat kan ik proberenquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat een gekut. iTunes opnieuw installeren een optie?
Ik heb een bluetooth autoradio (Kenwood - mosfet). Zit een opneem en ophangknop op en zodra ik m'n auto start maakt hij middels bt verbinding en leest in hoog tempo m'n muzak van m'n 4S en ik kan gewoon draadloos 'streamen'.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:37 schreef very het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer een kabeltje achterlangs en dan via AUX.
Dit zal niet zo snel lam raken, en zo is de ipod nog bedienbaar vanaf de radio zelf.
[..]
He-le-maal in je radio doen? Zo veel werk is dat toch niet? :p
Mn telefoon zal ik er niet in leggen...maar meer gewoon mn 160gb ipodDie hoef ik niet vaak te verversen, dus eenmaal erin en voorlopig er niet meer uit
Ik ga iig wel even kijken naar wat jij aanraad.
MP3's.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat voor bestanden zijn die liedjes?
Maar hij laadt dan niet opquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb een bluetooth autoradio (Kenwood - mosfet). Zit een opneem en ophangknop op en zodra ik m'n auto start maakt hij middels bt verbinding en leest in hoog tempo m'n muzak van m'n 4S en ik kan gewoon draadloos 'streamen'.
Word ik gebeld, muziek dimt, opnemen en bellen incl het geluid over de speakers. Ideaal. Ik hoef in principe m'n hele telefoon niet eens tevoorschijn te halen. Hij doet alles zelf.
DAT...en wifi in de autoquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:26 schreef Biogarde het volgende:
Display laat me zelfs zien wie er belt. En een BT-radio heb je al voor een tientje of 7/8 (mosfet, 4 x 50 watt).
Nu nog een kekke manier om inductie te laden in de auto en ik ben een blij man.
Muziek wordt volgens mij niet mee genomen in de backup via iCloud. Wel is het zo dat als je via de iTunes store iets koopt je dit daarna altijd gratis opnieuw kan downloaden, zoals ook met apps kan in de App storequote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:15 schreef Qwea het volgende:
Ook nog even hier, hoe zit dat?
Stel ik maak een backup van mijn device. Tether me via cydia gekocht, andere dingen via cydia gedaan, ect. Als ik hem JB naar 5.1 en ik zet die backup terug, staan dan ALLE apps er weer op? Of alleen de dingen die je dus hebt gekocht in de apple store? Van voor tether me heb ik in cydia ook gewoon gedokt.
En ik neem aan dat hij de muziek enzo dan ook backup-ed?
Dan wacht ik ff af op iemand die het wel weetquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:16 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Muziek wordt volgens mij niet mee genomen in de backup via iCloud.
JB zou ik niet weten want ik JB niet dus daar kan ik je niet mee helpen
is dat untethered?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:06 schreef Qwea het volgende:
http://greenpois0n.com/?p=173
2.0 is aus!
Denk dat ik nog ffies wacht totdat de bugs eruit zijn grotendeels.
toch maar even proberen dan, die gratis apps waren toch wel handigquote:
Absinthe 2.0 isquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:22 schreef Dennisweb het volgende:
Untethered 5.1.1. staat er hier op. Geen problemen. Ook geen geklooi met DFU-mode. Dit is veel handiger!
QFTquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:23 schreef kree het volgende:
[..]
toch maar even proberen dan, die gratis apps waren toch wel handig
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:23 schreef kree het volgende:
[..]
toch maar even proberen dan, die gratis apps waren toch wel handig
Alles wat buiten de AppStore om gaat, wordt niet meegenomen in een backup.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan wacht ik ff af op iemand die het wel weet
Als je 'm helemaal hebt opgeladen, van de stroom afhaalt en er vervolgens een tijdje niets mee doet, is dan de tijd bij "gebruik" en "stand-by" (Instellingen > Algemeen > Gebruik) gelijk? Een collega had dat ook, zelfs na een complete reset naar fabrieksinstellingen en zonder extra apps geïnstalleerd te hebben. Haar iPhone 4S is toen omgewisseld en doet het nu wel gewoon naar behoren.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:59 schreef Szlie het volgende:
Uiteraard weet ik van de accuproblemen bij de 4s, maar het begint nou wel uit de klauwen te lopen hier. Ik heb zelf een 4 en een 4s, momenteel gebruik ik dus de 4s. Eerst hield-ie het nog net een werkdag uit, nu mag hij na de laatste iOS-update 2 keer per dag aan het infuus. Ik heb gisteren even beide speeltjes met elkaar vergeleken. Allebei volledig opgeladen. Met de 4 twee uur lopen internetten, de 4s kreeg rust. 's Ochtends stond de batterijstand als volgt:
4: 76 % (na twee uur internetten en een nachtje slapen),
4s: 75 % na niksen.
Triest! Verder vandaag niks gedaan met de 4s en de stand is 14 %...de 4 staat op 72 %. Ik overweeg sterk om mijn oude 4 weer in gebruik te nemen. De 4s is wel wat sneller, maar die shitaccu is frustrerend!
Thnx, was er inmiddels achter, want de apps waren wegquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Alles wat buiten de AppStore om gaat, wordt niet meegenomen in een backup.
Dat is alles wat je vanuit Cydia installeert.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Thnx, was er inmiddels achter, want de apps waren wegHeb ze al terug.
Ik heb 1.10GB aan "others" (geel) vraag me af wat dat is en waar ik het kan vinden.
Aah, kijk. 1.10Gb is wel veel, zal eens kijken hoe ende wat.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat is alles wat je vanuit Cydia installeert.
Dit is wel heel extreem dus ik zou er even mee teruggaan. Ik heb ook een 4S op 5.1.1 draaiend maar ik red het bij normaal gebruik (internet, imessage etc) wel makkelijk een dagquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:59 schreef Szlie het volgende:
Uiteraard weet ik van de accuproblemen bij de 4s, maar het begint nou wel uit de klauwen te lopen hier. Ik heb zelf een 4 en een 4s, momenteel gebruik ik dus de 4s. Eerst hield-ie het nog net een werkdag uit, nu mag hij na de laatste iOS-update 2 keer per dag aan het infuus. Ik heb gisteren even beide speeltjes met elkaar vergeleken. Allebei volledig opgeladen. Met de 4 twee uur lopen internetten, de 4s kreeg rust. 's Ochtends stond de batterijstand als volgt:
4: 76 % (na twee uur internetten en een nachtje slapen),
4s: 75 % na niksen.
Triest! Verder vandaag niks gedaan met de 4s en de stand is 14 %...de 4 staat op 72 %. Ik overweeg sterk om mijn oude 4 weer in gebruik te nemen. De 4s is wel wat sneller, maar die shitaccu is frustrerend!
Nee, stand-by tijd is 3x langer.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Als je 'm helemaal hebt opgeladen, van de stroom afhaalt en er vervolgens een tijdje niets mee doet, is dan de tijd bij "gebruik" en "stand-by" (Instellingen > Algemeen > Gebruik) gelijk? Een collega had dat ook, zelfs na een complete reset naar fabrieksinstellingen en zonder extra apps geïnstalleerd te hebben. Haar iPhone 4S is toen omgewisseld en doet het nu wel gewoon naar behoren.
Dan heb je geen garantie meer bij Apple zelfquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:44 schreef Szlie het volgende:
Teruggaan heeft niet zoveel zin meer, vrees ik. Het ding is eind februari gekocht op een webshop...
Waarom niet?quote:
Server overload gewoon, morgen werkt het vast wel weerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:00 schreef RoW_0 het volgende:
Bij mij niet helaas (iPad3). en bij een vriend van me ook niet (4S). Ik krijg een http internal 500 error.
Inderdaad. Ik krijg nu een connection refused meldingquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Server overload gewoon, morgen werkt het vast wel weer
Kan je uit mijn post uitmaken dat ik het alleen daarvoor doe?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
Alleen maar jailbreaken voor Installous
Ruk is dat! Alleen als je bij Apple zelf koopt, geldt de garantie? Fraai is datquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan heb je geen garantie meer bij Apple zelf
Wat is dat laatste?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:06 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Kan je uit mijn post uitmaken dat ik het alleen daarvoor doe?
- Store knop verwijderen
- Tetheren
- Cydia apps KOPEN.
- Bossprefs in notification screen.
Ja.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:06 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Kan je uit mijn post uitmaken dat ik het alleen daarvoor doe?
Je hebt het over hackulous. Het enige dat je vanuit die repo kunt installeren is:quote:- Store knop verwijderen
- Tetheren
- Cydia apps KOPEN.
- Bossprefs in notification screen.
Niet echt. Er is veel gezeik aan vooraf gegaan voordat in iOS-topics over jailbreaken gepraat mocht worden. Als er dan mensen zijn die jailbreaken om AppStore-applicaties gratis te downloaden omdat ze te triest zijn om 80 cent te betalen voor een applicatie, gaat het weer heel snel de kant op dat de moderators het praten over jailbreaken maar helemaal bannen.quote:
De source waarnaar hierboven verwezen wordt, is UITSLUITEND bedoeld voor het kraken van applicaties en illegaal downloaden van gekraakte applicaties mogelijk maken, en voor niets anders. Dit bespreken mag dus niet.quote:Verder nog voor de volledigheid en duidelijkheid de regels met betrekking tot rooten/jailbreaken van gsm's:
• Jailbreaken of rooten bespreken is toegestaan. Elkaar er mee helpen ook.
• Wat niet is toegestaan is het aan de praat krijgen van illegaal gedownloade apps, of daarnaar linken. Zowel van Apple als van Android.
• Links naar Jailbreaktools zijn toegestaan.
• Links naar custom ROM's met warez daarin geïntegreerd zijn niet toegestaan.
Kreeg ik ook, na 10x opnieuw proberen deed ie hetquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:00 schreef RoW_0 het volgende:
Bij mij niet helaas (iPad3). en bij een vriend van me ook niet (4S). Ik krijg een http internal 500 error.
Jezus fuck ook. Ik snap werkelijk niet dat je ELKE keer opnieuw je weer moet opwinden over mensen die installous draaien en vanuit daar de apps "kopen"quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Je hebt het over hackulous. Het enige dat je vanuit die repo kunt installeren is:
- Installous
- AppSync
- crackulous
Oftewel: alleen maar dingen om gekraakte apps mee te draaien, en niets van wat je hierboven noemt. Dus ga tegen mij niet doen alsof je braaf alles koopt nadat je zit te janken dat hackulous het niet doet. Want je voelde je dus blijkbaar wel aangesproken door wat ik zei
Als je toch gaat liegen, doe dat dan tegen iemand die er geen verstand van heeft.
*betaaltquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus fuck ook. Ik snap werkelijk niet dat je ELKE keer opnieuw je weer moet opwinden over mensen die installous draaien en vanuit daar de apps "kopen"
Jezus christus, bloed irritantLaat mensen lekker. Fijn dat je zelf overal voor betaald, bak een taart en ga het vieren.
Laat mensen lekker, maar hier op FOK! hebben we het er niet over.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus fuck ook. Ik snap werkelijk niet dat je ELKE keer opnieuw je weer moet opwinden over mensen die installous draaien en vanuit daar de apps "kopen"
Jezus christus, bloed irritantLaat mensen lekker. Fijn dat je zelf overal voor betaald, bak een taart en ga het vieren.
Dus, je mag er niet naar verwijzen, wat ik snap. Je mag immers hier ook niet verwijzen naar torrents e.d. Maar je mag het er ook niet over hebben?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Laat mensen lekker, maar hier op FOK! hebben we het er niet over.
quote:
Ik heb het 3x moeten doenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:25 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Even me iPhone herstellen naar 5.1.1 via de pc. Blijkbaar is er een bugje ofzo dat het via Over The Air update niet goed gaat :c
Nee hoor, er zit ook Hackulous Security in wat een soort van antivirus programma is. Wat vooral handig is als je aan het jailbreaken bent.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Je hebt het over hackulous. Het enige dat je vanuit die repo kunt installeren is:
- Installous
- AppSync
- crackulous
Oftewel: alleen maar dingen om gekraakte apps mee te draaien, en niets van wat je hierboven noemt. Dus ga tegen mij niet doen alsof je braaf alles koopt nadat je zit te janken dat hackulous het niet doet. Want je voelde je dus blijkbaar wel aangesproken door wat ik zei
Als je toch gaat liegen, doe dat dan tegen iemand die er geen verstand van heeft.
Is pech, mijn 1 jaar oude iPhone 4 doet het nog perfectoquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:14 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik weet niet hoe maar ik heb echt het gevoel dat mijn iPhone 4 een behoorlijk slechtere bouwkwaliteit heeft dan mijn iPhone 3Gs..
iPhone 3Gs doet het na 3 jaar nog prima, niks mis mee, zelfs niet nadat ik er mee in de sloot ben gefietst.
Ik heb mijn iPhone 4 nu sinds september en zowel de homebutton als de aan/uit knop lopen al te kutten.
Denk het. Jammer wel.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is pech, mijn 1 jaar oude iPhone 4 doet het nog perfecto
Je kan nog naar Apple teruggaanquote:
Kan ik dan het beste naar zo'n retailer of gewoon naar T-Mobile? Ik heb hem met een abonnement.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je kan nog naar Apple teruggaan
Zou eerst naar een retailer gaan. Als je in de buurt van A'dam woont gewoon de echte Apple store binnenlopen natuurlijkquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Kan ik dan het beste naar zo'n retailer of gewoon naar T-Mobile? Ik heb hem met een abonnement.
Dat gaat dus niet. Ik kan hem aanzetten, that's it :quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:33 schreef Arn0 het volgende:
In het "netwerk" menu op "mobiel datanetwerk" klikken
Bij mij staat er onder mobiele data nog Mobiel datanetwerk, al waar je de apn instellingen kan aanpassen.. Snap niet waar die bij jou heen is..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet. Ik kan hem aanzetten, that's it :
[ afbeelding ]
Ging bij de vorige versie wel zo. Heb ook al herstel netwerkinstellingen gedaan, helpt ook niet.
Nou makes two of us. Want ik heb het echt niet. En ik zou het toch echt wel heel erg graag terug willenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:01 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Bij mij staat er onder mobiele data nog Mobiel datanetwerk, al waar je de apn instellingen kan aanpassen.. Snap niet waar die bij jou heen is..
Dat wordt hem niet, woon in Groningen. Maar hier zit wel zo'n retailer. MacMe.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zou eerst naar een retailer gaan. Als je in de buurt van A'dam woont gewoon de echte Apple store binnenlopen natuurlijk
Weet eigenlijk niet of hun ook repairs doen. Je kan het proberen in ieder gevalquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat wordt hem niet, woon in Groningen. Maar hier zit wel zo'n retailer. MacMe.
Nou, omdat ik het gewoon terug wil. Misschien heel kneuterig, maar ik kon het handmatig aanpassen en dat wil ik zo houdenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:06 schreef Trystar het volgende:
Ik heb met T-Mobile die instelling ook niet, ook niet nodig want het werkt allemaal. Waarom wil je het terug?
Ze doen repairs, maar alleen als je het product bij hun heb gekocht. Tenminste, dat hebben ze mij in een e-mail uitgelegd.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat wordt hem niet, woon in Groningen. Maar hier zit wel zo'n retailer. MacMe.
Wellicht een beetje overbodige reactie aangezien je het al terug hebt, maar ja ik heb ook 5.1.1. Welke provider heb je? Misschien dat het daar aan ligt?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou makes two of us. Want ik heb het echt niet. En ik zou het toch echt wel heel erg graag terug willen
Heb hem ook al een herstart gegeven, mocht ook niet helpen.
Dus als iemand een idee heeft, dan hoor ik dat graag.
Ik las overigens dat ik niet de enige was, op google. Maar een oplossing kan ik niet vinden. Afgezien van dat profiel installen. Maar dat geeft mijn settings niet terug.
Heb jij ook 5.1.1 ?
Dan ga ik maar gewoon naar de T-Mobile winkel.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:12 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ze doen repairs, maar alleen als je het product bij hun heb gekocht. Tenminste, dat hebben ze mij in een e-mail uitgelegd.
Moest mijn vorige iPhone eens een keer gerepareerd hebben.
iPhone 4 @ 5.1.1 loopt heerlijk hierquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:28 schreef Slickk het volgende:
Ik heb nog altijd niet geüpdate naar 5.1.1 omdat ik bang was dat de accu slechter zou worden. Is het veilig om m'n aluhoedje af te zetten en te updaten of merken jullie wel verschil?
Bij mensen met een 3GS die updaten naar iOS 4 hoorde ik wel altijd dezelfde klachten dat die een stuk trager was geworden en ze liever niet die update hadden gedaan, sindsdien wacht ik altijd maar af met updaten.
Daar had ik hem ook op besteld. Heb 'm gister binnen gekregen en past perfect.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:44 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Bleh, had op een Nederlandse site (mybackcover) een nieuwe achterkant besteld maar hij klikt niet eens vast in m'n iPhone. Duidelijk een miskoop.
Dat staat ook altijd achterop bij fake iPhonesquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:44 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Bleh, had op een Nederlandse site (mybackcover) een nieuwe achterkant besteld maar hij klikt niet eens vast in m'n iPhone. Duidelijk een miskoop.
Maar nu wil ik deze wel bestellen maar het plaatje is nogal vreemd? Er staat phone ipv iPhone en het Apple teken ziet er vreemd uit?![]()
Vreemd. Het is namelijk niet zo dat ik het niet kan, want m'n oude achterkant klik ik er zonder problemen vast. Maar naast dat 'ie niet past, is de kleur ook niet echt wit en er zit er een vreemde waas over.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:47 schreef einschtein het volgende:
[..]
Daar had ik hem ook op besteld. Heb 'm gister binnen gekregen en past perfect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |