toch maar even proberen dan, die gratis apps waren toch wel handigquote:
Absinthe 2.0 isquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:22 schreef Dennisweb het volgende:
Untethered 5.1.1. staat er hier op. Geen problemen. Ook geen geklooi met DFU-mode. Dit is veel handiger!
QFTquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:23 schreef kree het volgende:
[..]
toch maar even proberen dan, die gratis apps waren toch wel handig
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:23 schreef kree het volgende:
[..]
toch maar even proberen dan, die gratis apps waren toch wel handig
Alles wat buiten de AppStore om gaat, wordt niet meegenomen in een backup.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan wacht ik ff af op iemand die het wel weet
Als je 'm helemaal hebt opgeladen, van de stroom afhaalt en er vervolgens een tijdje niets mee doet, is dan de tijd bij "gebruik" en "stand-by" (Instellingen > Algemeen > Gebruik) gelijk? Een collega had dat ook, zelfs na een complete reset naar fabrieksinstellingen en zonder extra apps geïnstalleerd te hebben. Haar iPhone 4S is toen omgewisseld en doet het nu wel gewoon naar behoren.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:59 schreef Szlie het volgende:
Uiteraard weet ik van de accuproblemen bij de 4s, maar het begint nou wel uit de klauwen te lopen hier. Ik heb zelf een 4 en een 4s, momenteel gebruik ik dus de 4s. Eerst hield-ie het nog net een werkdag uit, nu mag hij na de laatste iOS-update 2 keer per dag aan het infuus. Ik heb gisteren even beide speeltjes met elkaar vergeleken. Allebei volledig opgeladen. Met de 4 twee uur lopen internetten, de 4s kreeg rust. 's Ochtends stond de batterijstand als volgt:
4: 76 % (na twee uur internetten en een nachtje slapen),
4s: 75 % na niksen.
Triest! Verder vandaag niks gedaan met de 4s en de stand is 14 %...de 4 staat op 72 %. Ik overweeg sterk om mijn oude 4 weer in gebruik te nemen. De 4s is wel wat sneller, maar die shitaccu is frustrerend!
Thnx, was er inmiddels achter, want de apps waren wegquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Alles wat buiten de AppStore om gaat, wordt niet meegenomen in een backup.
Dat is alles wat je vanuit Cydia installeert.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Thnx, was er inmiddels achter, want de apps waren wegHeb ze al terug.
Ik heb 1.10GB aan "others" (geel) vraag me af wat dat is en waar ik het kan vinden.
Aah, kijk. 1.10Gb is wel veel, zal eens kijken hoe ende wat.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat is alles wat je vanuit Cydia installeert.
Dit is wel heel extreem dus ik zou er even mee teruggaan. Ik heb ook een 4S op 5.1.1 draaiend maar ik red het bij normaal gebruik (internet, imessage etc) wel makkelijk een dagquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:59 schreef Szlie het volgende:
Uiteraard weet ik van de accuproblemen bij de 4s, maar het begint nou wel uit de klauwen te lopen hier. Ik heb zelf een 4 en een 4s, momenteel gebruik ik dus de 4s. Eerst hield-ie het nog net een werkdag uit, nu mag hij na de laatste iOS-update 2 keer per dag aan het infuus. Ik heb gisteren even beide speeltjes met elkaar vergeleken. Allebei volledig opgeladen. Met de 4 twee uur lopen internetten, de 4s kreeg rust. 's Ochtends stond de batterijstand als volgt:
4: 76 % (na twee uur internetten en een nachtje slapen),
4s: 75 % na niksen.
Triest! Verder vandaag niks gedaan met de 4s en de stand is 14 %...de 4 staat op 72 %. Ik overweeg sterk om mijn oude 4 weer in gebruik te nemen. De 4s is wel wat sneller, maar die shitaccu is frustrerend!
Nee, stand-by tijd is 3x langer.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Als je 'm helemaal hebt opgeladen, van de stroom afhaalt en er vervolgens een tijdje niets mee doet, is dan de tijd bij "gebruik" en "stand-by" (Instellingen > Algemeen > Gebruik) gelijk? Een collega had dat ook, zelfs na een complete reset naar fabrieksinstellingen en zonder extra apps geïnstalleerd te hebben. Haar iPhone 4S is toen omgewisseld en doet het nu wel gewoon naar behoren.
Dan heb je geen garantie meer bij Apple zelfquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:44 schreef Szlie het volgende:
Teruggaan heeft niet zoveel zin meer, vrees ik. Het ding is eind februari gekocht op een webshop...
Waarom niet?quote:
Server overload gewoon, morgen werkt het vast wel weerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:00 schreef RoW_0 het volgende:
Bij mij niet helaas (iPad3). en bij een vriend van me ook niet (4S). Ik krijg een http internal 500 error.
Inderdaad. Ik krijg nu een connection refused meldingquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Server overload gewoon, morgen werkt het vast wel weer
Kan je uit mijn post uitmaken dat ik het alleen daarvoor doe?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
Alleen maar jailbreaken voor Installous
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |