Ook niet. Dan verschijnt het woord 'Koppeling' en er gebeurt niks. Als ik ze via het menu toevoegt, gebeurt er niks.quote:Op donderdag 24 mei 2012 16:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat raar
Gewoon van Verkenner naar iTunes?
En dat is bij Vodafone? Ik heb die optie niet zien staan, die 37,50 was zo'n beetje wel het goedkoopste abonnement wat ik kon vinden.quote:Op donderdag 24 mei 2012 13:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga nu 32 euro per maand betalen en eenmalig 170, voor 160 belminuten, 500 GB en eindeloos sms'en. 90 minuten leek me net te weinig en het scheelde drie euro per maand.
Ik heb echt geen idee hoe iTunes-kaarten werken
Via het mapje Muziek toevoegen danquote:Op donderdag 24 mei 2012 16:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook niet. Dan verschijnt het woord 'Koppeling' en er gebeurt niks. Als ik ze via het menu toevoegt, gebeurt er niks.
Ook nietquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Via het mapje Muziek toevoegen dan
Wat raar allemaalquote:
Dit was een friends & family-actie.quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:27 schreef Purdey het volgende:
[..]
En dat is bij Vodafone? Ik heb die optie niet zien staan, die 37,50 was zo'n beetje wel het goedkoopste abonnement wat ik kon vinden.
Ja ik word er ook niet vrolijk vanquote:
Mijn andere computer is in handen van dezelfde persoon die m'n iPhone en iPod heeft gejatquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Computer opnieuw opstarten? Andere computer?
Wat een gekut. iTunes opnieuw installeren een optie?quote:Op donderdag 24 mei 2012 18:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn andere computer is in handen van dezelfde persoon die m'n iPhone en iPod heeft gejat.
Opnieuw opstarten werkt niet, loop er al de hele week mee te klooien.
Dat kan ik proberenquote:Op donderdag 24 mei 2012 18:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat een gekut. iTunes opnieuw installeren een optie?
Ik heb een bluetooth autoradio (Kenwood - mosfet). Zit een opneem en ophangknop op en zodra ik m'n auto start maakt hij middels bt verbinding en leest in hoog tempo m'n muzak van m'n 4S en ik kan gewoon draadloos 'streamen'.quote:Op donderdag 24 mei 2012 11:37 schreef very het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer een kabeltje achterlangs en dan via AUX.
Dit zal niet zo snel lam raken, en zo is de ipod nog bedienbaar vanaf de radio zelf.
[..]
He-le-maal in je radio doen? Zo veel werk is dat toch niet? :p
Mn telefoon zal ik er niet in leggen...maar meer gewoon mn 160gb ipodDie hoef ik niet vaak te verversen, dus eenmaal erin en voorlopig er niet meer uit
Ik ga iig wel even kijken naar wat jij aanraad.
MP3's.quote:Op donderdag 24 mei 2012 19:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat voor bestanden zijn die liedjes?
Maar hij laadt dan niet opquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb een bluetooth autoradio (Kenwood - mosfet). Zit een opneem en ophangknop op en zodra ik m'n auto start maakt hij middels bt verbinding en leest in hoog tempo m'n muzak van m'n 4S en ik kan gewoon draadloos 'streamen'.
Word ik gebeld, muziek dimt, opnemen en bellen incl het geluid over de speakers. Ideaal. Ik hoef in principe m'n hele telefoon niet eens tevoorschijn te halen. Hij doet alles zelf.
DAT...en wifi in de autoquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:26 schreef Biogarde het volgende:
Display laat me zelfs zien wie er belt. En een BT-radio heb je al voor een tientje of 7/8 (mosfet, 4 x 50 watt).
Nu nog een kekke manier om inductie te laden in de auto en ik ben een blij man.
Muziek wordt volgens mij niet mee genomen in de backup via iCloud. Wel is het zo dat als je via de iTunes store iets koopt je dit daarna altijd gratis opnieuw kan downloaden, zoals ook met apps kan in de App storequote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:15 schreef Qwea het volgende:
Ook nog even hier, hoe zit dat?
Stel ik maak een backup van mijn device. Tether me via cydia gekocht, andere dingen via cydia gedaan, ect. Als ik hem JB naar 5.1 en ik zet die backup terug, staan dan ALLE apps er weer op? Of alleen de dingen die je dus hebt gekocht in de apple store? Van voor tether me heb ik in cydia ook gewoon gedokt.
En ik neem aan dat hij de muziek enzo dan ook backup-ed?
Dan wacht ik ff af op iemand die het wel weetquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:16 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Muziek wordt volgens mij niet mee genomen in de backup via iCloud.
JB zou ik niet weten want ik JB niet dus daar kan ik je niet mee helpen
is dat untethered?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:06 schreef Qwea het volgende:
http://greenpois0n.com/?p=173
2.0 is aus!
Denk dat ik nog ffies wacht totdat de bugs eruit zijn grotendeels.
toch maar even proberen dan, die gratis apps waren toch wel handigquote:
Absinthe 2.0 isquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:22 schreef Dennisweb het volgende:
Untethered 5.1.1. staat er hier op. Geen problemen. Ook geen geklooi met DFU-mode. Dit is veel handiger!
QFTquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:23 schreef kree het volgende:
[..]
toch maar even proberen dan, die gratis apps waren toch wel handig
quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:23 schreef kree het volgende:
[..]
toch maar even proberen dan, die gratis apps waren toch wel handig
Alles wat buiten de AppStore om gaat, wordt niet meegenomen in een backup.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan wacht ik ff af op iemand die het wel weet
Als je 'm helemaal hebt opgeladen, van de stroom afhaalt en er vervolgens een tijdje niets mee doet, is dan de tijd bij "gebruik" en "stand-by" (Instellingen > Algemeen > Gebruik) gelijk? Een collega had dat ook, zelfs na een complete reset naar fabrieksinstellingen en zonder extra apps geïnstalleerd te hebben. Haar iPhone 4S is toen omgewisseld en doet het nu wel gewoon naar behoren.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:59 schreef Szlie het volgende:
Uiteraard weet ik van de accuproblemen bij de 4s, maar het begint nou wel uit de klauwen te lopen hier. Ik heb zelf een 4 en een 4s, momenteel gebruik ik dus de 4s. Eerst hield-ie het nog net een werkdag uit, nu mag hij na de laatste iOS-update 2 keer per dag aan het infuus. Ik heb gisteren even beide speeltjes met elkaar vergeleken. Allebei volledig opgeladen. Met de 4 twee uur lopen internetten, de 4s kreeg rust. 's Ochtends stond de batterijstand als volgt:
4: 76 % (na twee uur internetten en een nachtje slapen),
4s: 75 % na niksen.
Triest! Verder vandaag niks gedaan met de 4s en de stand is 14 %...de 4 staat op 72 %. Ik overweeg sterk om mijn oude 4 weer in gebruik te nemen. De 4s is wel wat sneller, maar die shitaccu is frustrerend!
Thnx, was er inmiddels achter, want de apps waren wegquote:Op vrijdag 25 mei 2012 16:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Alles wat buiten de AppStore om gaat, wordt niet meegenomen in een backup.
Dat is alles wat je vanuit Cydia installeert.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Thnx, was er inmiddels achter, want de apps waren wegHeb ze al terug.
Ik heb 1.10GB aan "others" (geel) vraag me af wat dat is en waar ik het kan vinden.
Aah, kijk. 1.10Gb is wel veel, zal eens kijken hoe ende wat.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat is alles wat je vanuit Cydia installeert.
Dit is wel heel extreem dus ik zou er even mee teruggaan. Ik heb ook een 4S op 5.1.1 draaiend maar ik red het bij normaal gebruik (internet, imessage etc) wel makkelijk een dagquote:Op vrijdag 25 mei 2012 17:59 schreef Szlie het volgende:
Uiteraard weet ik van de accuproblemen bij de 4s, maar het begint nou wel uit de klauwen te lopen hier. Ik heb zelf een 4 en een 4s, momenteel gebruik ik dus de 4s. Eerst hield-ie het nog net een werkdag uit, nu mag hij na de laatste iOS-update 2 keer per dag aan het infuus. Ik heb gisteren even beide speeltjes met elkaar vergeleken. Allebei volledig opgeladen. Met de 4 twee uur lopen internetten, de 4s kreeg rust. 's Ochtends stond de batterijstand als volgt:
4: 76 % (na twee uur internetten en een nachtje slapen),
4s: 75 % na niksen.
Triest! Verder vandaag niks gedaan met de 4s en de stand is 14 %...de 4 staat op 72 %. Ik overweeg sterk om mijn oude 4 weer in gebruik te nemen. De 4s is wel wat sneller, maar die shitaccu is frustrerend!
Nee, stand-by tijd is 3x langer.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 18:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Als je 'm helemaal hebt opgeladen, van de stroom afhaalt en er vervolgens een tijdje niets mee doet, is dan de tijd bij "gebruik" en "stand-by" (Instellingen > Algemeen > Gebruik) gelijk? Een collega had dat ook, zelfs na een complete reset naar fabrieksinstellingen en zonder extra apps geïnstalleerd te hebben. Haar iPhone 4S is toen omgewisseld en doet het nu wel gewoon naar behoren.
Dan heb je geen garantie meer bij Apple zelfquote:Op vrijdag 25 mei 2012 19:44 schreef Szlie het volgende:
Teruggaan heeft niet zoveel zin meer, vrees ik. Het ding is eind februari gekocht op een webshop...
Waarom niet?quote:
Server overload gewoon, morgen werkt het vast wel weerquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:00 schreef RoW_0 het volgende:
Bij mij niet helaas (iPad3). en bij een vriend van me ook niet (4S). Ik krijg een http internal 500 error.
Inderdaad. Ik krijg nu een connection refused meldingquote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Server overload gewoon, morgen werkt het vast wel weer
Kan je uit mijn post uitmaken dat ik het alleen daarvoor doe?quote:Op vrijdag 25 mei 2012 20:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
Alleen maar jailbreaken voor Installous
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |