Zou eerst naar een retailer gaan. Als je in de buurt van A'dam woont gewoon de echte Apple store binnenlopen natuurlijkquote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Kan ik dan het beste naar zo'n retailer of gewoon naar T-Mobile? Ik heb hem met een abonnement.
Dat gaat dus niet. Ik kan hem aanzetten, that's it :quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:33 schreef Arn0 het volgende:
In het "netwerk" menu op "mobiel datanetwerk" klikken
Bij mij staat er onder mobiele data nog Mobiel datanetwerk, al waar je de apn instellingen kan aanpassen.. Snap niet waar die bij jou heen is..quote:Op vrijdag 25 mei 2012 23:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet. Ik kan hem aanzetten, that's it :
[ afbeelding ]
Ging bij de vorige versie wel zo. Heb ook al herstel netwerkinstellingen gedaan, helpt ook niet.
Nou makes two of us. Want ik heb het echt niet. En ik zou het toch echt wel heel erg graag terug willenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:01 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Bij mij staat er onder mobiele data nog Mobiel datanetwerk, al waar je de apn instellingen kan aanpassen.. Snap niet waar die bij jou heen is..
Dat wordt hem niet, woon in Groningen. Maar hier zit wel zo'n retailer. MacMe.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 22:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zou eerst naar een retailer gaan. Als je in de buurt van A'dam woont gewoon de echte Apple store binnenlopen natuurlijk
Weet eigenlijk niet of hun ook repairs doen. Je kan het proberen in ieder gevalquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat wordt hem niet, woon in Groningen. Maar hier zit wel zo'n retailer. MacMe.
Nou, omdat ik het gewoon terug wil. Misschien heel kneuterig, maar ik kon het handmatig aanpassen en dat wil ik zo houdenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:06 schreef Trystar het volgende:
Ik heb met T-Mobile die instelling ook niet, ook niet nodig want het werkt allemaal. Waarom wil je het terug?
Ze doen repairs, maar alleen als je het product bij hun heb gekocht. Tenminste, dat hebben ze mij in een e-mail uitgelegd.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:07 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat wordt hem niet, woon in Groningen. Maar hier zit wel zo'n retailer. MacMe.
Wellicht een beetje overbodige reactie aangezien je het al terug hebt, maar ja ik heb ook 5.1.1. Welke provider heb je? Misschien dat het daar aan ligt?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou makes two of us. Want ik heb het echt niet. En ik zou het toch echt wel heel erg graag terug willen
Heb hem ook al een herstart gegeven, mocht ook niet helpen.
Dus als iemand een idee heeft, dan hoor ik dat graag.
Ik las overigens dat ik niet de enige was, op google. Maar een oplossing kan ik niet vinden. Afgezien van dat profiel installen. Maar dat geeft mijn settings niet terug.
Heb jij ook 5.1.1 ?
Dan ga ik maar gewoon naar de T-Mobile winkel.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:12 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ze doen repairs, maar alleen als je het product bij hun heb gekocht. Tenminste, dat hebben ze mij in een e-mail uitgelegd.
Moest mijn vorige iPhone eens een keer gerepareerd hebben.
iPhone 4 @ 5.1.1 loopt heerlijk hierquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:28 schreef Slickk het volgende:
Ik heb nog altijd niet geüpdate naar 5.1.1 omdat ik bang was dat de accu slechter zou worden. Is het veilig om m'n aluhoedje af te zetten en te updaten of merken jullie wel verschil?
Bij mensen met een 3GS die updaten naar iOS 4 hoorde ik wel altijd dezelfde klachten dat die een stuk trager was geworden en ze liever niet die update hadden gedaan, sindsdien wacht ik altijd maar af met updaten.
Daar had ik hem ook op besteld. Heb 'm gister binnen gekregen en past perfect.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:44 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Bleh, had op een Nederlandse site (mybackcover) een nieuwe achterkant besteld maar hij klikt niet eens vast in m'n iPhone. Duidelijk een miskoop.
Dat staat ook altijd achterop bij fake iPhonesquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:44 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Bleh, had op een Nederlandse site (mybackcover) een nieuwe achterkant besteld maar hij klikt niet eens vast in m'n iPhone. Duidelijk een miskoop.
Maar nu wil ik deze wel bestellen maar het plaatje is nogal vreemd? Er staat phone ipv iPhone en het Apple teken ziet er vreemd uit?![]()
Vreemd. Het is namelijk niet zo dat ik het niet kan, want m'n oude achterkant klik ik er zonder problemen vast. Maar naast dat 'ie niet past, is de kleur ook niet echt wit en er zit er een vreemde waas over.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:47 schreef einschtein het volgende:
[..]
Daar had ik hem ook op besteld. Heb 'm gister binnen gekregen en past perfect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |