IK ZEG JE IK ZIE ER TWEE ALS IK HET TOPIC OPEN HEB, HOERIGE SCHIJTBENDEquote:
GEEN PROBLEEM SCHATJE, OP VRIJDAGMIDDAG LEGGEN WE DE DREMPEL LAGERquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
IK ZEG JE IK ZIE ER TWEE ALS IK HET TOPIC OPEN HEB, HOERIGE SCHIJTBENDE![]()
Ik wilde net zeggen; wacht maar tot muisje komtquote:
quote:
samequote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Ja kak, waarom pakt ie de tt wel goed als ik het topic open heb en als ik m dicht heb zie ik in de lijst de \ niet
Kijk zelf es zie jij t nie?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
GEEN PROBLEEM SCHATJE, OP VRIJDAGMIDDAG LEGGEN WE DE DREMPEL LAGER
Zie!quote:
Jaquote:
DOMME KUT!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zie!
Ik Lolde om mezelf op je FB wall net trouwens
Hij doet het niet Stregaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:07 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
voor de leuk, (het is dus maar één hond)
Mijn alarm ging af.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen; wacht maar tot muisje komt
Pijn in je poot?quote:
Ik zal mijn poot tot aan mijn enkel in je anus rammen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:09 schreef oh-oh het volgende:
Nou een poot tot aan je enkel in je kut, dat kan pijnlijk zijn denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh-oh pest me op FB.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:10 schreef Loveless85 het volgende:
Q, wanneer ga je nou voor amputatie? Lijkt me voor iedereen het besteAmputatie uit het leven dan toch he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:10 schreef Loveless85 het volgende:
Q, wanneer ga je nou voor amputatie? Lijkt me voor iedereen het besteZodra jij met je luie aars hier naar toe komt om te helpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Hoerig wijf dat je dr ook bent zeg.quote:
Waarmeequote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zodra jij met je luie aars hier naar toe komt om te helpen.
H'e, wat stom, bij mij staat ie er gewoon?quote:
Er staat "AccessDeniedAccess denied". Misschien moet je hem elders uppen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:12 schreef Strega het volgende:
[..]
H'e, wat stom, bij mij staat ie er gewoon?
Ik moest lachen op FBquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoerig wijf dat je dr ook bent zeg.
En of je mn kaart al es gehad hebt ondertussen????
NEE IK ZAL JE NOG EENS PLAATJES VAN BAAF ZIJN MOTOR OPSNORREN.quote:
Hahahahah, ik had een mooi glitterpakkie, die ging ik ff strijken, maar daar kannie niet tegen nie johquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:14 schreef Qwea het volgende:
Hey Ll!
Heb je al een outfit gekocht voor die ESF meet?
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
NEE IK ZAL JE NOG EENS PLAATJES VAN BAAF ZIJN MOTOR OPSNORREN.
Ondankbare hond muis.
NOOOOOOOOOOOOOES! Nou, laat Greys het maar niet horen dat je je zonder glitterpakje komt vertonenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hahahahah, ik had een mooi glitterpakkie, die ging ik ff strijken, maar daar kannie niet tegen nie joh
Ik ook van jou schatjequote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
NEE IK ZAL JE NOG EENS PLAATJES VAN BAAF ZIJN MOTOR OPSNORREN.
Ondankbare hond muis.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hahahahah, ik had een mooi glitterpakkie, die ging ik ff strijken, maar daar kannie niet tegen nie joh
GAAAAAAAAATVERDAAAAAAAAAAAAMMEEEEEEquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:19 schreef Qwea het volgende:
EN GODVERDOMME IK HEB HEEL DE TIJD HET IDEE DAT ER EEN GEHANDICAPTE IN DE TT STAAT.
Maar jullie gaan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, Zwab en ik komen in stemmig zwart
Hij wil gewoon een knuffel van mij.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar jullie gaan?
Dat is echt al erg zat gek
Zo kun je wel komenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, Zwab en ik komen in stemmig zwart
Succes, hajeeeee!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:24 schreef oh-oh het volgende:
Anyways, ik ga naar huis, en boodschappen doen en zo, toedels
Wacht ff, waarom doe jij op vrijdag boodsch... oh ja lamaarquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:24 schreef oh-oh het volgende:
Anyways, ik ga naar huis, en boodschappen doen en zo, toedels
Ik wil ook een Muisbriseringquote:
That would be something!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:30 schreef Muis006 het volgende:
Zou Bram zijn weggegaan omdat hij een Brambriseringsbedrijf begint?
omdat ik die aan het snijden was en ik niet normaal kan snijdenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:22 schreef oh-oh het volgende:
MeurBoe![]()
Waaaaaaaarom de neuk ligt er bij jullie dooie kip op de vloer dan?
Ik ookquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
Dat was een mindfuck, dacht even dat er iets mis was met m'n telefoon
Aaaaaahquote:
Meh, alleen op z'n stok, soms gewoon op de tafel. Maar het zijn kleine keutels die je gewoon weg kan gooien, het is geen flatsquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:54 schreef oh-oh het volgende:
Kakt ie overal?
Oooooooooh mss kan ik een spreeuwenboom nemen als ie blijft![]()
Hij lag echt in een holletje in mn arm te slapen net, Chico was ietwat verbaasd, want zijn plekjeen toen plofte ie erbij en kon ik geen foto maken
quote:
Piet?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:59 schreef oh-oh het volgende:
Ja deze kakt ook kleine kakjes so far.
Starlex roept voor geen meter, dus zijn roepnaam is nu Piet
quote:
quote:
quote:
Kees en Pietquote:
Oh ja Hans was ook een Hans. Piet idd dan maarquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kees en Piet![]()
Piet kan ie denk ik lekker snel zelf zeggen ook
Achterlijke Henkie heb ik ook hequote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:08 schreef Bos81 het volgende:
Heb je al ooit een Toet en Henkie gehad Oh-Oh?
Bwehehehehehehequote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
Dat was een mindfuck, dacht even dat er iets mis was met m'n telefoon
Gewoon even googlen op Mozart spreeuwquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:07 schreef oh-oh het volgende:
Heb je een bron????
![]()
Ik voel me ineens zowat een genie
Okeequote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Achterlijke Henkie heb ik ook he![]()
En Kees dr zusje van bij dr vorige baasjes heet Tout
quote:
Jeetje Muisjequote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:18 schreef Qwea het volgende:
Die heb ik wel eens opstaan in de auto. Rijdt heerlijk weg.
Zoiets als ditquote:
Muis kan ik gewoon een onderwerp opnoemen en dat jij dan een leuk feitje opnoemt?quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:18 schreef Qwea het volgende:
Die heb ik wel eens opstaan in de auto. Rijdt heerlijk weg.
quote:
Je kan het proberenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zoiets als dit
[..]
Muis kan ik gewoon een onderwerp opnoemen en dat jij dan een leuk feitje opnoemt?
vaginitis.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je kan het proberen
Ik geef geen garanties.
Nog trauma's van, tijdens de pianoles vroegahquote:
Godver Qweaquote:
Weet je (quote:
Ja dat wist ik dan weer welquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Weet je () toen Beethoven doof werd, ging hij gewoon door met spelen. Staand, met 1 oor op de kast van de piano.
quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:22 schreef oh-oh het volgende:
Q wil er ook bijhoren en googelt willekeurige Mozartclipjes![]()
Ik hoor dr bij , I haz the spreeuw
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:22 schreef oh-oh het volgende:
Q wil er ook bijhoren en googelt willekeurige Mozartclipjes![]()
Ik hoor dr bij , I haz the spreeuw
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:25 schreef Muis006 het volgende:
On a dark desert highwayyy, cool wind in my hair
I started to cry,Which started the whole world laughing...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:25 schreef Muis006 het volgende:
On a dark desert highwayyy, cool wind in my hair
:I wonder how your feeling, there's ringing in my earsquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
I started to cry,Which started the whole world laughing...
Have you seen my wife mr jones?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
:I wonder how your feeling, there's ringing in my ears
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:33 schreef Muis006 het volgende:
Voor de groentewinkel stond Keesje de jordaan
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:35 schreef oh-oh het volgende:
Muis is doof, ze kan t nie helpen, niet lachen Q
Ken je klassiekers.quote:
WAT MUIS ZEGT!!!quote:
Wat een sukkel ook zeg, in de krant ook van de week, niemand geeft commentaar op die hele toestand dinsdag, behalve hij, en hij weet dr niks vanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
broer van Bram heeft commentaar gegeven op vorige week
Denkt zeker ook een centje te krijgen voor zijn reacties?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat een sukkel ook zeg, in de krant ook van de week, niemand geeft commentaar op die hele toestand dinsdag, behalve hij, en hij weet dr niks van
Die is echt van allemaal het gekst op aandachtquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Denkt zeker ook een centje te krijgen voor zijn reacties?
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:43 schreef oh-oh het volgende:
ik bid dat ze niet kunnen klimmen die vieslapjes
Ja lach jij maar, dat worden gore torren, en Sonic woont bij mn slaapkamer raam en deurquote:
Heb je dat filmpje niet gezien net? En mn nieuwe foto´s op FB?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:45 schreef Pisces29 het volgende:
En meelwormen huuuuuuu, zijn dat van die maden?
Jaaaa, heb je mijn reacties niet gezien net?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje niet gezien net? En mn nieuwe foto´s op FB?
[ afbeelding ]
Kijk, hij zwaait![]()
quote:
Ik hou van dieren, maar zodra het kleiner wordt dan een muis pas ik, biologie vond ik vroeger op school echt een helquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:50 schreef oh-oh het volgende:
Man een gewone worm is 26 keer zo groot, gekke vegetarier
Is die dan op komstquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit telkens weer op de scheiding van Albert en Onno te wachten
Ik voel hem al een jaar in de lucht hangen, maar ja dat ben ikquote:
Ja hoor, stuk ongeduldquote:
Nee ik twijfelde of het vorige week was en ik het niet afgekeken hebquote:
Ben je zwanger of gewoon retedement?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik twijfelde of het vorige week was en ik het niet afgekeken heb
Ik heb alleen Bram gezien en dan ook het begin gemist, dat zei ik nog tegen jequote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben je zwanger of gewoon retedement?
![]()
![]()
Vorige week was Bram, en Ireeeeeeeeeneeeeeeeee
Truequote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:56 schreef oh-oh het volgende:
Nou je zat vorige week nog te hyperen dan Cesar deze week kwam
Oh-Oh heet geen Mien, dus wie is er nu vergeetachigquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb alleen Bram gezien en dan ook het begin gemist, dat zei ik nog tegen jeJij bent dement Mien
Go Bosjequote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh-Oh heet geen Mien, dus wie is er nu vergeetachig![]()
Alrightyyyy dan blijf ik kijkenquote:
Dank je Bosjequote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh-Oh heet geen Mien, dus wie is er nu vergeetachig![]()
quote:
Ja weet ik dat ie duur is, maar ik had toch een 5 euro kortingsbon, die heb ik dus besteedquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:35 schreef oh-oh het volgende:
Leuke shirts, duur kussenhoesje, maar wel ook leuk
Joh lekker zelf weten toch , hij is wel leuk hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja weet ik dat ie duur is, maar ik had toch een 5 euro kortingsbon, die heb ik dus besteed
Ik lig nog in bedquote:Op zaterdag 19 mei 2012 08:53 schreef Pisces29 het volgende:
Moggeh![]()
Dat is kak![]()
En nu terug naar bed lukt niet meer om te slapen?
Wij hebben met Winston Gerschmerschtanovidocividicz een Nederlanders equivalent.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit me echt te verbazen over Jennifer Lopez, die zit op dit moment in 3 of 4 reclames, die casht lekker bij zo![]()
Gilet, Fiat 500, haarkleur, en nog iets...
Wat een schatjequote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:02 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
No pictures please, just foooooooooooooooooooooooooood
Ik ken Winston alleen van de Postcodeloterijreclamedinges, even denken wat nog meer Vaduschk, help me outquote:Op zaterdag 19 mei 2012 12:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wij hebben met Winston Gerschmerschtanovidocividicz een Nederlanders equivalent.
Ahhhhh dat open snaveltjequote:Op zaterdag 19 mei 2012 13:02 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
No pictures please, just foooooooooooooooooooooooooood
Oehhh, specs?quote:
Is het bij jou ook zulk mooi weer Bos?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:17 schreef Bos81 het volgende:
Zo even ca een uurtje wezen wandelen buiten in de natuur
Heerlijk, gewoon met een t-shirt kunnen wandelen. redelijk wat fietsers tegen gekomen en een hond die in de rivier zwom (en daarna tegen mij op sprong)quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het bij jou ook zulk mooi weer Bos?
Zie picquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:31 schreef Qwea het volgende:
Ze hadden ook
[ afbeelding ]
Nog
Als deze mooi blijft gaat mo volgende week die nog scoren
Lekker stuk Bos, het is echt zalig weer om te wandelenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:33 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit stuk heb ik gelopen en het ligt vrijwel achter het huis van pa.![]()
![]()
Gewoon lekker langs het kanaal gelopen en nauwelijks een huis of fabriek in de buur.![]()
![]()
Voor mijquote:
Ja ik zat al te kijken, bij dit soort dingen is het altijd meteen die gewone modellen, tof zo!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Voor mij
Godzijdank hadden ze daar girly shirts. Ik vind normale t-shirts zo afschuwelijk bij vrouwen.
Uhu. Dus ik was blij dat ik in 020 tegen de shirt factory aanliep die ze wel in strak / girly hebbenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik zat al te kijken, bij dit soort dingen is het altijd meteen die gewone modellen, tof zo!
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Uhu. Dus ik was blij dat ik in 020 tegen de shirt factory aanliep die ze wel in strak / girly hebben
10tje maar
Hehh?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Uhu. Dus ik was blij dat ik in 020 tegen de shirt factory aanliep die ze wel in strak / girly hebben
Omg, ik ga een shirt maken met hoe bedeol je?quote:
wil je meh vrahctwage zien?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omg, ik ga een shirt maken met hoe bedeol je?
Neem drie wijntjes en ga op tafel dansenquote:
Ohhhhhquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:50 schreef oh-oh het volgende:
Doe maar niet met die enkel van je![]()
[ afbeelding ]
Niet zo heel snel denk ik.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:47 schreef gomi het volgende:
[..]
beetje wel imo zou je datzelfde ook zeggen over van helder en chocovla?
Daarom betoog ik ook meteen spijt van mijn post..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:50 schreef gomi het volgende:
[..]
precies. dat.bedoel.ik dus. Bij die.donkere maak je.die grap wel
ah is ook niet echt erg iglo hoor. Je bedoelt er.niets kwaad mee.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daarom betoog ik ook meteen spijt van mijn post..;@
Misschien meer omdat ik het niet zo op Tan heb, bij iemand anders zou ik het niet gezegd hebben..quote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:55 schreef gomi het volgende:
[..]
ah is ook niet echt erg iglo hoor. Je bedoelt er.niets kwaad mee.
Maar dat die.grap wel meteen.opkomt bij een donkere huid en niet bij een blanke is alleen wel raar.vind ik
over tab zijn we t wel. Eens. Ik mag m ook nietquote:Op zaterdag 19 mei 2012 21:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien meer omdat ik het niet zo op Tan heb, bij iemand anders zou ik het niet gezegd hebben..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
diepe rust in huize oh-hoquote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:50 schreef oh-oh het volgende:
Doe maar niet met die enkel van je![]()
[ afbeelding ]
quote:
gefotografeerd bij Pop on Topquote:
Wat leuk!quote:Op zondag 20 mei 2012 12:52 schreef Ynske het volgende:
g
[..]
gefotografeerd bij Pop on Top
Jimmy Dee
Chris Hordijk
Iris Kroes
Gers Pardoel
Van Velzen
Jansse Bagge
Golden Earring
De Dijk
die had je wel nodig jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
upload doet moeilijk monumentjequote:
Bijkomend voordeel is dat er dan (bijna) geen geluid uit komt.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:06 schreef Bos81 het volgende:
Roel heeft wel de IPH. Hij kan de meeste mannen staand pijpen
Gefotografeerd voor Fok? De laatste twee spreken mij wel aan, vooral De Dijk.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:52 schreef Ynske het volgende:
g
[..]
gefotografeerd bij Pop on Top
Jimmy Dee
Chris Hordijk
Iris Kroes
Gers Pardoel
Van Velzen
Jansse Bagge
Golden Earring
De Dijk
yep, ben ze nu door photoshop aan t halenquote:Op zondag 20 mei 2012 13:15 schreef Pagan het volgende:
[..]
Gefotografeerd voor Fok? De laatste twee spreken mij wel aan, vooral De Dijk.
quote:Op zondag 20 mei 2012 14:49 schreef Loveless85 het volgende:
Brian dacht natuurlijk dat het een of ander kind was die via 'make a wish foundation' ofzo een meet & greet had gewonnen
Pics?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:10 schreef Miniem het volgende:
Middag
Nieuwe velgen en rubber onder de auto
zit in dubio, of pannekoeken of vissnitzel met rösti uit de oven en krommekommerquote:Op zondag 20 mei 2012 16:38 schreef Pisces29 het volgende:
Wat gaan jullie eten vandaag?
Ik geloof dat ik hier allemaal restjes en diepvriesbakjes op ga maken, lekker mengelmoesje dusAllemaal straks een ander bordje
Penne van de Appie voor in de magnetron. Niet te moeilijk vandaag. Morgen weer koken..quote:Op zondag 20 mei 2012 16:38 schreef Pisces29 het volgende:
Wat gaan jullie eten vandaag?
Ik geloof dat ik hier allemaal restjes en diepvriesbakjes op ga maken, lekker mengelmoesje dusAllemaal straks een ander bordje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |