IK ZEG JE IK ZIE ER TWEE ALS IK HET TOPIC OPEN HEB, HOERIGE SCHIJTBENDEquote:
GEEN PROBLEEM SCHATJE, OP VRIJDAGMIDDAG LEGGEN WE DE DREMPEL LAGERquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
IK ZEG JE IK ZIE ER TWEE ALS IK HET TOPIC OPEN HEB, HOERIGE SCHIJTBENDE![]()
Ik wilde net zeggen; wacht maar tot muisje komtquote:
quote:
samequote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:04 schreef oh-oh het volgende:
Ja kak, waarom pakt ie de tt wel goed als ik het topic open heb en als ik m dicht heb zie ik in de lijst de \ niet
Kijk zelf es zie jij t nie?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
GEEN PROBLEEM SCHATJE, OP VRIJDAGMIDDAG LEGGEN WE DE DREMPEL LAGER
Zie!quote:
Jaquote:
DOMME KUT!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zie!
Ik Lolde om mezelf op je FB wall net trouwens
Hij doet het niet Stregaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:07 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
voor de leuk, (het is dus maar één hond)
Mijn alarm ging af.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen; wacht maar tot muisje komt
Pijn in je poot?quote:
Ik zal mijn poot tot aan mijn enkel in je anus rammen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:09 schreef oh-oh het volgende:
Nou een poot tot aan je enkel in je kut, dat kan pijnlijk zijn denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh-oh pest me op FB.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:10 schreef Loveless85 het volgende:
Q, wanneer ga je nou voor amputatie? Lijkt me voor iedereen het besteAmputatie uit het leven dan toch he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:10 schreef Loveless85 het volgende:
Q, wanneer ga je nou voor amputatie? Lijkt me voor iedereen het besteZodra jij met je luie aars hier naar toe komt om te helpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Hoerig wijf dat je dr ook bent zeg.quote:
Waarmeequote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zodra jij met je luie aars hier naar toe komt om te helpen.
H'e, wat stom, bij mij staat ie er gewoon?quote:
Er staat "AccessDeniedAccess denied". Misschien moet je hem elders uppen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:12 schreef Strega het volgende:
[..]
H'e, wat stom, bij mij staat ie er gewoon?
Ik moest lachen op FBquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoerig wijf dat je dr ook bent zeg.
En of je mn kaart al es gehad hebt ondertussen????
NEE IK ZAL JE NOG EENS PLAATJES VAN BAAF ZIJN MOTOR OPSNORREN.quote:
Hahahahah, ik had een mooi glitterpakkie, die ging ik ff strijken, maar daar kannie niet tegen nie johquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:14 schreef Qwea het volgende:
Hey Ll!
Heb je al een outfit gekocht voor die ESF meet?
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
NEE IK ZAL JE NOG EENS PLAATJES VAN BAAF ZIJN MOTOR OPSNORREN.
Ondankbare hond muis.
NOOOOOOOOOOOOOES! Nou, laat Greys het maar niet horen dat je je zonder glitterpakje komt vertonenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hahahahah, ik had een mooi glitterpakkie, die ging ik ff strijken, maar daar kannie niet tegen nie joh
Ik ook van jou schatjequote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
NEE IK ZAL JE NOG EENS PLAATJES VAN BAAF ZIJN MOTOR OPSNORREN.
Ondankbare hond muis.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hahahahah, ik had een mooi glitterpakkie, die ging ik ff strijken, maar daar kannie niet tegen nie joh
GAAAAAAAAATVERDAAAAAAAAAAAAMMEEEEEEquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:19 schreef Qwea het volgende:
EN GODVERDOMME IK HEB HEEL DE TIJD HET IDEE DAT ER EEN GEHANDICAPTE IN DE TT STAAT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |