Ja! Geen schurende benen en het staat erg charmant voor de iets stevigere damequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked
Ooh klinkt goedquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja! Geen schurende benen en het staat erg charmant voor de iets stevigere dame
En! Er zitten broekzakken in t rokje
Ik ben er al verliefd opquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ooh klinkt goedbinnenkort ook maar eens kijken
Schema's zijn een leidraad geen verplichting. Als dit je beter bevalt moet je dit doen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, ik doe geen Evy. Ik loop dit schema http://run2day.nl/lopen/loopschema/absolute-beginner en ik volg ook nog lessen 1 keer in de week. Maar ik hou me niet zo netjes aan het schemaIk moest deze week 10-10-10 gaan doen maar dat vond ik wat veel nog dus ik heb eerst 8-8-8- gedaan en dus vandaag 8-10-8 (gehoord van iemand die Evy doet, haha). Maar nu wil ik dus zondag wel weer volgens schema gaan en wat strenger voor mezelf
Ik kan me wel voorstellen dat dat fijn is, een paar keer hetzelfde achter elkaar, dat heeft mijn schema ook wel een beetje.
Laatste 5 km op karakterquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:17 schreef YUR het volgende:
Viking, ik zie net een vraag van je over mn voorbereiding voor de HM. Daar kan ik kort over zijn: Die was bagger, door problemen met mn rug. Maar voordat ik de HM liep, had ik nog niet verder gelopen dan 16km inderdaad
Hij is echt geweldigquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben er al verliefd opHeb ook rokje+broekje aangehad waarvan het rokje knalroze was..maar dat was niks imo. Teveel focus op de heupen
Als je een foto wil moet je maar ff een gil gevenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hij is echt geweldigdaar durf ik nog wel in te lopen.. oh focus op de heupen vind ik ook niks.
Ja is goedquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Als je een foto wil moet je maar ff een gil geven
Is ook zoquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:16 schreef xzaz het volgende:
[..]
Schema's zijn een leidraad geen verplichting. Als dit je beter bevalt moet je dit doen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tof zegquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.hullspringheadharriers.co.uk/
En ze zitten/starten dus hier om de hoeken ze hebben routes online staan die nagenoeg allemaal langs mijn huis komen dus die ik van daar kan oppikken en dát rondje rennen!
Die lui op die foto zijn per stuk net zo oud als wij allemaal bij elkaarquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.hullspringheadharriers.co.uk/
En ze zitten/starten dus hier om de hoeken ze hebben routes online staan die nagenoeg allemaal langs mijn huis komen dus die ik van daar kan oppikken en dát rondje rennen!
Da's inderdaad wel hét voordeel van aansluiten bij zo'n groep. Dat, en het feit dat je in je eentje minder snel intervaltraining gaat doen... althans, zo werkt het bij mijquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:36 schreef motorbloempje het volgende:
Er zitten ook jongere lopers bij!en als ik nog wat van ze kan leren dan is dat mooi meegenomen. Mijn techniek is om te janken, dus álle ruimte voor verbetering
Yep, is idd een 2 in 1. Had er al eentje van asics (te zien op de goldenten-foto's). Wil niets anders meer!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:37 schreef AntiChrist het volgende:
hey YUR heb je zo een 2 in 1 broek van nike??
ik heb net 5km gelopen (kon het niet laten...) ging redelijk OK maar m'n knie is nog steeds zeurderig....
welke schoentjes heb je gehaald?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Yep, is idd een 2 in 1. Had er al eentje van asics (te zien op de goldenten-foto's). Wil niets anders meer!
En ik ga ook maar eens een poging doen tot natural running met mn nieuwe schoentjes
Ik zit er ook wel eens aan te denken, misschien puur om de techniek beter onder de knie te krijgen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
Nu ik er zo over nadenk is het wellicht juist wel leuk om lid te worden van zo'n clubje, als is 't maar om 1 keer in de week met die mensen te rennen en verder ook wat nieuwe mensen hier te leren kennen: zeker in de zomermaanden als veel studenten terug gaan naar huis zou 't nog wel 's eenzaam kunnen worden hier![]()
![]()
cool ik ga volgende week vrijdag kijken voor zo een 2 in 1 broekquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Yep, is idd een 2 in 1. Had er al eentje van asics (te zien op de goldenten-foto's). Wil niets anders meer!
En ik ga ook maar eens een poging doen tot natural running met mn nieuwe schoentjes
Zit zo eens door hun loopjes heen te bladeren en ze hebben echt vanalles, van 5km tot 20km volgens mij, maar de meeste trainingsloopjes zijn zo rond de 10km. Dus ik zou prima aan kunnen haken.. 30gbp per jaar lidmaatschap en een clubhuis en zulks, best tof wellicht. Misschien dat ik gewoon een afstand uitzoek die ik kan lopen (ze hebben al hun loopjes al gepland) qua afstand en dan een keer vragen of ik mee mag trainen om kennis te maken..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zit er ook wel eens aan te denken, misschien puur om de techniek beter onder de knie te krijgen.
30 pond is toch niks?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zit zo eens door hun loopjes heen te bladeren en ze hebben echt vanalles, van 5km tot 20km volgens mij, maar de meeste trainingsloopjes zijn zo rond de 10km. Dus ik zou prima aan kunnen haken.. 30gbp per jaar lidmaatschap en een clubhuis en zulks, best tof wellicht. Misschien dat ik gewoon een afstand uitzoek die ik kan lopen (ze hebben al hun loopjes al gepland) qua afstand en dan een keer vragen of ik mee mag trainen om kennis te maken..Maar eerst m'n scriptie afronden en zelf nog even opbouwen richting de 10.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:32 schreef GotC het volgende:
[..]Leuk! staat je ook goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:11 schreef YUR het volgende:
Ik heb mezelf ook teruggevonden tussen de shitload van foto's van de Golden Ten... maar ik zie eruit alsof ik aan de drugs heb gezetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb mezelf nog niet gevonden
Children of the night. What music they make.
Heb je wel je eigen hartslagzones in je Garmin ingesteld? Dus niet meer de vooraf ingestelde zones enzo..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:12 schreef Viking84 het volgende:
Oké, kom er net achter dat ik tijden in zone 4 heb getraind (zwaar), terwijl ik tijdens normale trainingen in zone 1 t/m 3 moet trainen. Gek hè, dat ik amper progressie boek als ik elke keer tot het naadje ga.
Dus ik ga voortaan tijdens m'n duurloopjes in zone 1 t/m 3 trainen. Kaklangzaam, maar als ik daar uiteindelijk beter van word: prima!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa eindelijkquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:12 schreef Viking84 het volgende:
Oké, kom er net achter dat ik tijden in zone 4 heb getraind (zwaar), terwijl ik tijdens normale trainingen in zone 1 t/m 3 moet trainen. Gek hè, dat ik amper progressie boek als ik elke keer tot het naadje ga.
Dus ik ga voortaan tijdens m'n duurloopjes in zone 1 t/m 3 trainen. Kaklangzaam, maar als ik daar uiteindelijk beter van word: prima!
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:36 schreef Brighteyes het volgende:
Nou hehe, ik heb ook eindelijk mijn kadaver weer eens van de bank gesleurd, viel gelukkig niet tegen. Zondag weer!
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:12 schreef Viking84 het volgende:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:11 schreef YUR het volgende:
Ik heb mezelf ook teruggevonden tussen de shitload van foto's van de Golden Ten... maar ik zie eruit alsof ik aan de drugs heb gezetenCoole foto hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Leuke nieuwe outfit, GotC!.
Niet meer actief op Fok!
I know, soms duurt het bij mij even voordat het kwartje valt. En met mijn verstand kan ik er wel bij, maar mijn gevoel wil er nog even niet aanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa eindelijk![]()
Sorry, maar er is regelmatig al eerder gezegd dat je rustiger aan moest doen, dat continu wedstrijdtempo niet goed is voor je snelheidWe hadden het er gisteren tijdens het biertje na de wedstrijd nog over
Dus ben gewoon blij dat je het nu gaat doen, en ben benieuwd naar je snelheid
Dus, goede bedoelingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |