Hier hetzelfde loop continue in de zwwarste intensiteit. Ik heb geprobeerd omdat te verlagen, maar dan haal ik het nog niet. Ja als ik ga snelwandelen ofzo.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:12 schreef Viking84 het volgende:
Oké, kom er net achter dat ik tijden in zone 4 heb getraind (zwaar), terwijl ik tijdens normale trainingen in zone 1 t/m 3 moet trainen. Gek hè, dat ik amper progressie boek als ik elke keer tot het naadje ga.
Dus ik ga voortaan tijdens m'n duurloopjes in zone 1 t/m 3 trainen. Kaklangzaam, maar als ik daar uiteindelijk beter van word: prima!
Nee, steeds geblesseerd en nee niet door overbelasting maar gewoon pech. 2 juni stond de 5km bij Waterweg beweegt en 10 juni was het plan de 10km Ladiesrun bij Ahoy maar helaas...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:18 schreef Viking84 het volgende:
Heb jij al wedstrijden gelopen sinds je Honselaar leest? Zo ja: heb je daar ook wat gemerkt?
Idd fijn boek, maar je moet er wel echt je kop bijhouden. Vind de volgorde waarin 'ie alles behandelt ook niet altijd even logisch. Kom je afkortingen tegen die pas in een volgend hoofdstuk worden uitgelegd. Je bladert wat af in dat boek.
@ YUR: ik heb geen hartslagmeter op m'n Garmin, wel een Polar die ik morgen mee ga nemen.
Daar moet je misschien ook maar mee ophouden dna, als je mijn verhaal leestquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:24 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Hier hetzelfde loop continue in de zwwarste intensiteit. Ik heb geprobeerd omdat te verlagen, maar dan haal ik het nog niet. Ja als ik ga snelwandelen ofzo.
quote:Veel hardlopers ervaren de loopsnelheid die bij bijvoorbeeld 70% van je HF100 hoort in het begin veelal niet als langzaam maar als hééél langzaam ("dan wandel ik zowat"). Maar geloof me, dat is een proces waar je doorheen moet. Je zult merken dat je in de loop van de tijd bij een zelfde HF sneller zult gaan lopen ten teken dat je hardloopconditie verbeterd is.
Ik weet het, het is "made for Endomodo". Maar werkt hij ook met Runkeeper?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:22 schreef GotC het volgende:
Oh maar dankzij onze aankopen willen wij nu iets verkopen.
We hebben nu ineens een hartslagmeter over!
*Zephyr Heart Rate Monitor
*Oplaadbaar via USB, dus geen geklooi met batterijen
*Compatible met Endomondo via Bluetooth (waar wij de hartslagmeter ook voor gebruikte)
*Incl softband
*In perfecte staat, eigenlijk niet enorm veel gebruikt(Yur had vrij snel al een Garmin, ik heb 2x ermee gelopen)
*Nieuw 89 euro, nu voor 50 euro![]()
http://int.store.endomond(...)or-hxmtm-bluetoothtm
Weet ik, maar daarom ben ik ook gewoon blij dat je het nu zietquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
I know, soms duurt het bij mij even voordat het kwartje valt. En met mijn verstand kan ik er wel bij, maar mijn gevoel wil er nog even niet aan.
Het is gewoon niet tof als anderen als basissnelheid een snelheid hebben waarvoor jij je uit de naad moet werken, zeg maar.
Edit: en hadden jullie het over mij?of gewoon in het algemeen?
.
Ik ga ook twee keer 18 doen tijdens de training idd en dan komen de laatste 3 km ook wel goedquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:26 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Nee, steeds geblesseerd en nee niet door overbelasting maar gewoon pech. 2 juni stond de 5km bij Waterweg beweegt en 10 juni was het plan de 10km Ladiesrun bij Ahoy maar helaas...![]()
Heb alleen de 10km testloop op wedstrijdtempo gedaan... Moet zeggen dat ik gewoon Renate afdraai...
Ik heb een aantal boeken, ook in het engels maar ik vind Honselaar toch het pretttigst.
Zit wel te denken hoe ik ga uitbreiden naar de HM. Wat ik ergens gelezen heb is dat je voor de HM niet persé 21 hoeft te lopen in training. 17 a 18km is genoeg... dan lukt de rest ook wel.
Goeie foto trouwens!
Klopt. Ik had zelf ook maar tot 17,5 getraind.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:26 schreef Liesje68 het volgende:
Wat ik ergens gelezen heb is dat je voor de HM niet persé 21 hoeft te lopen in training. 17 a 18km is genoeg... dan lukt de rest ook wel.
http://runkeeper.com/heart-rate-monitoringquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:29 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ik weet het, het is "made for Endomodo". Maar werkt hij ook met Runkeeper?
Zwemmen is ook veel duurder. Hier 35 euro per maand.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:55 schreef motorbloempje het volgende:
Nope. Heb zwemclubjes gezien die duurder zijn![]()
Spijtigquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:32 schreef GotC het volgende:
[..]
http://runkeeper.com/heart-rate-monitoring
http://support.runkeeper.(...)r-hxm-with-bluetooth
Lijkt van niet
En nog meer mensen die daar niet blij mee zijn en overstappen naar Endomondo daardoor(Polar kan je niet opladen namelijk)
Nicequote:
Is ook een vraagprijsquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:43 schreef Saninl het volgende:
[..]
Spijtig
Dan vind ik 50,- toch nog teveel.
In ieder geval GL, je verkoopt hem hier vast en zeker
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:50 schreef GotC het volgende:
[..]
NiceOok erg tevreden mee toch?
[..]
Is ook een vraagprijsEn ik hoop er iemand hier blij mee te maken, dat is het belangrijkste
Wereld van verschil met Endomondo en Runkeeper toch?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]Soms duurt het even voor 'ie het signaal heeft (soms wel een halfuur
), maar over het algemeen erg tevreden ja
. Heel fijn om alles zo bij te kunnen houden
.
Ik ben nog niet lang bezig... af en aan sinds september... een HM is niet een doel op zich voor mij. Ik voel me gewoon fysiek beter als ik loop en om het een beetje leuk te houden ga ik hier en daar wat lopen doen. Moet wel zeggen dat een hele marathon niet mijn ding is omdat ik dan goed voor de dag wil komen en dan dus 5 a 6x/week wil trainen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Klopt. Ik had zelf ook maar tot 17,5 getraind.
Nu zit ik een beetje tegen dat zwarte gat aan, dat laatst al benoemd was. Als je je een doel hebt gesteld om naartoe te werken, en je hebt het gehaald....wat dan?
Mijn doel was om een HM te kunnen lopen. Dat is gelukt. En nog best goed ook, gezien het feit dat ik ziek begon te worden. Ik ben bang dat een tweede poging nooit meer dat gevoel kan evenaren.
bij het zien van deze foto's zit ik nu, door mijn te veel aan vrouwelijke hormonen, met een mannelijk probleem achter de computerquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:55 schreef GotC het volgende:
Ok, onze aankopen van vandaag..![]()
![]()
![]()
Links mijn aankopen, rechts Yur!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ik heb nu dus een Garmin Forerunner 210![]()
* DJMO proestquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
bij het zien van deze foto's zit ik nu, door mijn te veel aan vrouwelijke hormonen, met een mannelijk probleem achter de computer
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:22 schreef motorbloempje het volgende:
kwam net iemand van een goed doel aan de deur met krasloten en die zag onze hardloopschoenen staan. En ik kwam meteen niet meer van 'm af! Telefoonnummer gehad van iemand die veel lopen organiseert hier in de buurt en wat informatie gekregen over clubs hier in de buurt.
Nu ik er zo over nadenk is het wellicht juist wel leuk om lid te worden van zo'n clubje, als is 't maar om 1 keer in de week met die mensen te rennen en verder ook wat nieuwe mensen hier te leren kennen: zeker in de zomermaanden als veel studenten terug gaan naar huis zou 't nog wel 's eenzaam kunnen worden hier![]()
![]()
Wel super aardige man enzo. Hij had de marathon van Maastricht een paar jaar geleden gelopen![]()
dat is lang? Mijn garminquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:51 schreef Viking84 het volgende:
.
Het begon met onze eigen manier van trainen, toen naar wat algemener en vervolgens gossip! Waaronder uw persoon besproken werd.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
I know, soms duurt het bij mij even voordat het kwartje valt. En met mijn verstand kan ik er wel bij, maar mijn gevoel wil er nog even niet aan.
Het is gewoon niet tof als anderen als basissnelheid een snelheid hebben waarvoor jij je uit de naad moet werken, zeg maar.
Edit: en hadden jullie het over mij?of gewoon in het algemeen?
.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Die lui op die foto zijn per stuk net zo oud als wij allemaal bij elkaar
Ik ga rustig 5 a 10'dribbelen en dan is de satelliet echt wel aangehaakt...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:14 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat is lang? Mijn garminheeft ook wel eens dat het wat langer duurt maar nooit meer dan een paar minuten en hem op de grond leggen heeft altijd effect op de een of andere manier
Mja, ongeveer iedereen is ter sprake gekomenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:15 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Het begon met onze eigen manier van trainen, toen naar wat algemener en vervolgens gossip! Waaronder uw persoon besproken werd.
ja dat werkt ook iddquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:15 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ik ga rustig 5 a 10'dribbelen en dan is de satelliet echt wel aangehaakt...
zit er voor de 30 pond ook een wedstrijdlicentie bij?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:55 schreef motorbloempje het volgende:
Nope. Heb zwemclubjes gezien die duurder zijn![]()
Geen idee, zou ik even na moeten kijken.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zit er voor de 30 pond ook een wedstrijdlicentie bij?
bij ons betaal je als niet competitielid NZ$40.- en als competitielid NZ$100.- en dan tellen je gelopen tijd voor het regionale handicap kampioenschap
ik neem aan dat hun seizoen er bijna op zit?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb nog niks besloten hè?En eerst de skripzie afronden
misschien vliegt dat satte-ding niet over Nederlandquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:51 schreef Viking84 het volgende:
.
Ik ben erg benieuwd hoe de Garmin het doet in Schotland, in the middle of nowherequote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
misschien vliegt dat satte-ding niet over Nederland
Hier heb ik binnen een paar minuten signaal...dus erg tevreden
Heb nu drie keer met mijn Garmin gelopen en vind het een fantastisch hulpmiddel
http://www.hullspringhead(...)/events?limitstart=0quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik neem aan dat hun seizoen er bijna op zit?
Hier is het harriersseizoen van Pasen tot aan de Kerst (begin van de zomer) en dan neemt de baanatletiek het weer over.
Voor mijn motivatie heb beste wat ik gedaan heb
Die satelieten hangen in de lucht hè?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd hoe de Garmin het doet in Schotland, in the middle of nowhereEnorm veel zin in
Jaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die satelieten hangen in de lucht hè?
wijst je nieuwe spelledingetje je ook de weg terug naar het startpunt??quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd hoe de Garmin het doet in Schotland, in the middle of nowhereEnorm veel zin in
Wat vind jij lekkere (hardloop)muziek?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:28 schreef Ranja_Ranja het volgende:
zonet weer 5km gelopen
iemand nog tips voor lekkere hardloopmuziek??
als ik zo naar de gemiddelde leeftijd van die club kijk komt het overeen met mijn club, als wij onze zaterdagloop hebben is de jongste 8 jaar en de oudste 70quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
http://www.hullspringhead(...)/events?limitstart=0
ze trainen gewoon door, de bikkels!
loop nu voornamelijk op rock.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat vind jij lekkere (hardloop)muziek?
De één loopt op trance, de andere op hardrock
Beats me!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wijst je nieuwe spelledingetje je ook de weg terug naar het startpunt??
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Wereld van verschil met Endomondo en Runkeeper toch?Ik kan gewoon niet wachten om ECHT te kunnen zien hoe en wat
de mijne heeft een functie waarbij je een kompas moet volgen om weer bij het startpunt te komen..gelukkig nog niet nodig gehadquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Beats me!
Maar ik ga toch in de buurt lopen, dus stukje Loch
Mijn gehijg.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:28 schreef Ranja_Ranja het volgende:
iemand nog tips voor lekkere hardloopmuziek??
Ik ga altijd wandelen en heel boos naar m'n Garmin kijken en zuchtenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:15 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ik ga rustig 5 a 10'dribbelen en dan is de satelliet echt wel aangehaakt...
ik ook metal/rock werkt voor mij het lekkerstquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:30 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
loop nu voornamelijk op rock.
maar ben benieuwd waar jullie op lopen
Hahaha!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ga altijd wandelen en heel boos naar m'n Garmin kijken en zuchten. En net als ik weer naar huis wil gaan, doet 'ie het
.
dit dus, komt heel bekend voor Viking, ik begin over 2 weken "officieel" aan mijn marathon training en het is niet de training waar ik bang voor ben maar het "kan ik het wel" gevoelquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En volgens mij heb ik een hardloopschema voor de komende tijd. Even afwachten of de amateurs hem gaan afbranden (geïnteresseerden kunnen hem in dat topic vinden). Ik vind het best eng om m'n huidige manier van hardlopen los te laten, want daarvan weet ik iig wat ik eraan heb.
het was toch een koopje?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ga altijd wandelen en heel boos naar m'n Garmin kijken en zuchten. En net als ik weer naar huis wil gaan, doet 'ie het
.
Ik ben niet bang voor de 21 km, want die heb ik nog nooit gelopen dus ik ben niet heel kritisch op mijn tijd. 2 uur en 20 minuten zou leuk zijn (ongeveer 9 kilometer per uur, zit op de 15 tussen de 6.30 en 6.45). En ik ben ook niet bang dat ik hem niet uit ga kunnen lopen, want ik heb al aardig wat kilometers in de benen en ik heb een goed schemaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit dus, komt heel bekend voor Viking, ik begin over 2 weken "officieel" aan mijn marathon training en het is niet de training waar ik bang voor ben maar het "kan ik het wel" gevoel
Ja, dat is wel spannend idd als je zulke afstanden nog nooit eerder gelopen hebt...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
het gaat mij ook meer om " hou ik de training wel vol" want het is 16 weken zo'n 50-60km per week en het zou sneu zijn als er een maand voor datum een blessure om de hoek komt kijken
50 euro is zeer netjes!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:31 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Wanneer ga je hem uitproberen?.
Ik kon mijn Garmin destijds voor 50 euro van iemand overnemen, heel fijn.
En volgens mij heb ik een hardloopschema voor de komende tijd. Even afwachten of de amateurs hem gaan afbranden (geïnteresseerden kunnen hem in dat topic vinden). Ik vind het best eng om m'n huidige manier van hardlopen los te laten, want daarvan weet ik iig wat ik eraan heb.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:55 schreef GotC het volgende:
Willen jullie iets grappigs weten?
Wij nemen gewoon een aparte koffer mee met alleen maar hardloopspullen erin.
Ik vind t tof dat je nu lekker mee gaat doen aan wedstrijdenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:54 schreef Viking84 het volgende:
Oh, het gaat erom dat ik over 3 weken een wedstrijd loop in Amersfoort en dan wil ik wel graag weer een pr neerzetten (prima als dat maar 10 secs is hoor). Tijdens gewone trainingen kan het me inmiddels gestolen worden
.
Slacker gaat mij de schema's van Honselaar uitleggen.
Veel plezier en vergeet geen foto's te maken!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:55 schreef GotC het volgende:
Nee echt 70 is bij mij slechts hartslag 132. Dat is echt dan net snelwandeltempo. En och niet verder komen een halve marathon hebben we al gelopen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar moet je misschien ook maar mee ophouden dna, als je mijn verhaal leest. Anders kom je niet verder.
Quote uit Honselaar:
[..]
Uiteraard! M'n Sony Nex 5N gaat meequote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:57 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Veel plezier en vergeet geen foto's te maken!
Ik denk dat ik morgen ook raar ga opkijken als ik met hartslagmeter train (weet ik wel zeker, zit bij 9 km/u al op 170 ofzo), maar ja, het zal op de lange termijn wel ergens goed voor zijn. Ik boek te weinig progressie, dus ik doe toch iets verkeerd. Volhouden is het probleem niet zo, ik weet zeker dat ik de HM ook wel haal. Boek jij wel progressie op de snelheid? (dus meer dan 1 km/u?)quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:58 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Nee echt 70 is bij mij slechts hartslag 132. Dat is echt dan net snelwandeltempo. En och niet verder komen een halve marathon hebben we al gelopen.
Hartslag is niet voor iedereen hetzelfde de een heeft een lage hartslag bij een bepaalde inspanning en een ander een hogere.
Ohquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vind t tof dat je nu lekker mee gaat doen aan wedstrijdenVooral omdat je eerder zoiets had van 'Brrrr, wedstrijden
'.
Dus, tof!
En idd, PR's lopen kunnen alleen tijdens wedstrijden. En een PR van 10 sec is best veel
![]()
in het amateurtopic zei ienamd gister: ik zou ook wel een marathon in NZ willen lopen maar vergeet niet dat ik hier woon (en dat geldt in zekere mate voor Gotc ook met Schotland) dat het "gewoon" is geworden.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:55 schreef GotC het volgende:
dit dus....quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:15 schreef Liesje68 het volgende:
Precies. Mijn zusje woont 25' ten zuiden van San-Francisco en is naar Fisherman's Warf gaan 'normaal'
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dit dus....
ik hoop, bij leven en welzijn, komende Augustus over de Golden Gate Bridge te rennen tijdens mijn vakantie
Pfoe....12 ofzo?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:45 schreef slacker_nl het volgende:
Yur, op welke pagina ben jij te vinden(foto's GT), dat scheelt mij zoeken... pfffffff
of je leest even terugquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:45 schreef slacker_nl het volgende:
Yur, op welke pagina ben jij te vinden(foto's GT), dat scheelt mij zoeken... pfffffff
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:11 schreef YUR het volgende:
Ik heb mezelf ook teruggevonden tussen de shitload van foto's van de Golden Ten... maar ik zie eruit alsof ik aan de drugs heb gezetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Ja, maar hij vroeg om de pagina v/d GT, niet van Fok.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:53 schreef DJMO het volgende:
hij zocht een foto toch? dat begreep ik althans uit
ja, maar omdat hij om een foto vroeg, linkte ik naar die post hier .. sneller, makkelijker etc. kan ik het helpen dat ik zo simpel denk en een fotografisch geheugen hebquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja, maar hij vroeg om de pagina v/d GT, niet van Fok.
Maar hij zei letterlijk 'foto's GT'quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
ja, maar omdat hij om een foto vroeg, linkte ik naar die post hier .. sneller, makkelijker etc. kan ik het helpen dat ik zo simpel denk en een fotografisch geheugen heb![]()
Ja, maar zonder link naar de pagina waar de foto's van de GT staan.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:58 schreef DJMO het volgende:
ja!maar die foto van de GT stond ook hier, dus vandaar .. makkelijker en sneller
Exact. Hij/zij/het liep vlak voor me...vandaarquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
Het ging om de pagina zodat slacker (ik tikte slanker, hihi) makkelijk zijn/haar/het's foto's kon vinden gok ik zo.
Maar er is maar één foto van Yur, dus was het effectiever om de link naar die post te gevenquote:
Nee..echt?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
Het ging om de pagina zodat slacker (ik tikte slanker, hihi) makkelijk zijn/haar/het's foto's kon vinden gok ik zo.
Behalve dat die via Tinypic was geupload..dus effectief? Nahquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar er is maar één foto van Yur, dus was het effectiever om de link naar die post te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |