Ik vind Vietnam verrukt omdat de USA erbij betrokken is waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:26 schreef WJE11 het volgende:
Vietnam is leuker, maar volgens mij ben ik beter in Republiek (ondanks dat slippertje van net)
Leuk toch, om te zien hoe ze het verpestenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:28 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik vind Vietnam verrukt omdat de USA erbij betrokken is waarschijnlijk.
Idd, grootste en rijkste land dat lekker ten onder gaat tegen bosjesmannenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:28 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Leuk toch, om te zien hoe ze het verpesten
Dat is niks nieuwsquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:28 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Leuk toch, om te zien hoe ze het verpesten
Oorlog zelf niet leuk, maar alles wat erachter zit wel.quote:
Dat is meestal politiek.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:30 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Oorlog zelf niet leuk, maar alles wat erachter zit wel.
Interessant is een beter woord hoop ikquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:30 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Oorlog zelf niet leuk, maar alles wat erachter zit wel.
Meningen verschillenquote:
Daar dacht ik ook aan.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:31 schreef Lutte het volgende:
Oorlog is politiek met andere middelen. Uit een van de oude examens Nederlands
Dat vind ik saai hoor. Geef mij maar wetenschap.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:32 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Meningen verschillenGodsdienstige kwesties in de 17e eeuw is pas saai.
en ik heb er aan meegedaanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:31 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, al die tactieken en zo houden het een beetje interessant.
Economie is juist het leukste. Het vorige examenonderwerp, Dynamiek en Stagnatie was echt interessant, jammer genoeg hebben we nu die saaie godsdiensten en alles wat daarbij hoort.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:32 schreef FirefoxNB het volgende:
ook is republiek te veel namen en dit en dat en economie en dit en dat en oorlog en bourgondie en dit en dat jaartallen en namen
Inderdaad, door het duivelse kwaad wat Nederlands heet.quote:
Oh echt nie, in Vietnam hadden ze vooral m16's (in de films tenminste)quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Userfoto's #277
en ik heb er aan meegedaan
Ultima Ratio Regum sluit erop aan.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:31 schreef Rezania het volgende:
"Oorlog is de voortzetting van politiek met andere middelen"
das een M1, gebruikten ze toen ook nogquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:36 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Oh echt nie, in Vietnam hadden ze vooral m16's (in de films tenminste)
Jawel? Es uitproberen danquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:36 schreef Zamorak het volgende:
Dubbel Friss banaan + mandarijn is lekker.
ja nja ik heb dus een functie maar dan krijg ik een verticale lijn die niet wordt herkend als 'curve' wanneer ik em wil intersectenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:37 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Alleen functies die we bij wiskunde gebruiken ken ik
Bij gebroken functies zeker?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:39 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
ja nja ik heb dus een functie maar dan krijg ik een verticale lijn die niet wordt herkend als 'curve' wanneer ik em wil intersecten
DM je functie even?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:39 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
ja nja ik heb dus een functie maar dan krijg ik een verticale lijn die niet wordt herkend als 'curve' wanneer ik em wil intersecten
4.79 x ((x^480)-1)/(x-1)quote:
Heb je ymin op +/- 26500 en ymax +/- 27500?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:40 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
4.79 x ((x^480)-1)/(x-1)
Moet em intersecten met 27000 en dat wil maar niet T_T rotexamenvraag
Heb je nog een oudere GR als een TI 83? Want die had ik eerst en die wilde nog wel eens bepaalde dingen verbinden, dan kreeg ik ergens een lijn die ik helemaal niet plotte, of is dat niet wat je bedoelt?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:40 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
4.79 x ((x^480)-1)/(x-1)
Nee TI-84 Plusquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:41 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Heb je nog een oudere GR als een TI 83? Want die had ik eerst en die wilde nog wel eens bepaalde dingen verbinden, dan kreeg ik ergens een lijn die ik helemaal niet plotte, of is dat niet wat je bedoelt?
Ik had ymin = 0 en ymax = 30 000quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:41 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Heb je ymin op +/- 26500 en ymax +/- 27500?
Bij mij is het gelukt met:quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:43 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik had ymin = 0 en ymax = 30 000
4.79 x (((x^480)-1)/(x-1))quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:40 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
4.79 x ((x^480)-1)/(x-1)
Ah, zo.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:44 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Had Lodewijk XIV op zijn kanonnen staan
quote:De waardering van dat publieke debat is aan nogal wat erosie onderhevig. Nuanceren heeft aan populariteit verloren en wordt gezien als een teken van zwakte. Onder het mom van ‘benoemen’ en ‘duidelijkheid’ wordt de schijn van onzekerheid met zorg vermeden. De verering van de doener boven de denker viert hoogtij. Deel-nemers aan het debat lijken minder dan voorheen geneigd tot openlijke zelfkritiek en zelfrelativering. Het lijkt er soms zelfs op dat de stelling van de Pruisische generaal Clausewitz “Oorlog is de voortzetting van politiek met andere middelen” omgedraaid wordt en dat de politiek – en in bredere zin het debat – wordt gezien als de voortzetting van de oorlog met andere middelen.
Ik krijg wel een beeld waar ze elkaar snijden maar als ik 5: intersect klik, herkent hij de y2 = 27000 als First curve en dan kan hij geen Second curve vinden.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:43 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Bij mij is het gelukt met:
xmin: 0
xmax: 10
ymin: 26500
ymax: 27500
intersect geeft x=1.008
Had ik al geprobeerd D:quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:44 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
4.79 x (((x^480)-1)/(x-1))
Probeer die eens, 2 haakjes erbij
Zo krijg ik hem ook.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:43 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Bij mij is het gelukt met:
xmin: 0
xmax: 10
ymin: 26500
ymax: 27500
intersect geeft x=1.008
Zet de pijltjes voordat je de tweede keer op enter drukt dan op de andere curvequote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:45 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik krijg wel een beeld waar ze elkaar snijden maar als ik 5: intersect klik, herkent hij de y2 = 27000 als First curve en dan kan hij geen Second curve vinden.
[..]
Had ik al geprobeerd D:
Even met de pijltjestoetsen links/rechts experimenteren en dan nog een keer proberen. Dus ongeveer bij x=0.50 moet je first curve kiezen en ook second curve..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:45 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik krijg wel een beeld waar ze elkaar snijden maar als ik 5: intersect klik, herkent hij de y2 = 27000 als First curve en dan kan hij geen Second curve vinden.
[..]
Had ik al geprobeerd D:
Had ik al geprobeerd :p maar met de window van dramatic kom er wel op uitquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:45 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Even met de pijltjestoetsen links/rechts experimenteren en dan nog een keer proberen. Dus ongeveer bij x=0.50 moet je first curve kiezen en ook second curve..
Ik zat ook al naar iets passends te zoeken op te posten.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:58 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Ik zat ook al naar iets passends te zoeken op te posten. Ik dacht aan dit:Kan de afbeelding niet zien D:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'
Maar dat van jou werkt beter eigenlijk.The search for perfection begins with detecting imperfection
Waarom doen die plaatjes het nooit bij mijquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:59 schreef Zamorak het volgende:
[ afbeelding ]
lastig
Also, Livius is mijn grootste vriend.
Moet je in SES zijn.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:00 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ga ook leren, alleen niet voor examens maar tentamens
ik zie em bij zamorak ook niet hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:01 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Waarom doen die plaatjes het nooit bij mij
nee, want ik volg dit topic gewoonquote:
Is toch niet interessantquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:02 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
ik zie em bij zamorak ook niet hoor
Tsk, in je examentijd blijven hangen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee, want ik volg dit topic gewoon![]()
heb vorig jaar examens gedaan
sleep um naar je tabbladenbalk dan doet ie hetquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:02 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
ik zie em bij zamorak ook niet hoor
11 uur of zo geloof ik.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:05 schreef Rummikub het volgende:
Hoe laat opent de Nasdaq in Nederlandse tijd?
http://www.nuzakelijk.nl/(...)kt-debuut-beurs.htmlquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:08 schreef Rummikub het volgende:
Want Facebook gaat vandaag naar de beurs toch? Wil wel eens zien wat die aandelen gaat doen in de eerste uren
Ja, net alsof hij nog niet rijk genoeg was.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:11 schreef Zamorak het volgende:
Toch grappig dat meneer Zuckerberg vandaag gewoon even naar verwachting 1 miljard dollar rijker wordt.
Dat heb ik net ook gedaan ja.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:23 schreef Zamorak het volgende:
Ik heb een beetje Nederlands zitten lezen van het Latijn boek, maar nu ik een Latijnse tekst moet gaan bestuderen ben ik toch maar gestopt
Ik ben z'n wiki aan het lezen omdat ik geen teksten wil doenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:23 schreef Zamorak het volgende:
Ik heb een beetje Nederlands zitten lezen van het Latijn boek, maar nu ik een Latijnse tekst moet gaan bestuderen ben ik toch maar gestopt
Ik zit maar geschiedenis te leren en wachten op telefoontje D:quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:23 schreef Zamorak het volgende:
Story of my life dit, ben zo blij dat ik niet de enige benquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:23 schreef Zamorak het volgende:
Als dit niet the story of your life is dan val je gewoon erbuitenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Story of my life dit, ben zo blij dat ik niet de enige ben
Klinkt herkenbaarquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:23 schreef Zamorak het volgende:
Tijd voor een lotgenotenpraatgroepjequote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:28 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Als dit niet the story of your life is dan val je gewoon erbuitenVolgens mij heeft iedereen dit.
Grote lijn een beetje weten.. En als je het niet weet schrijf je gewoon Tarquinius of Tullia opquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:32 schreef Rummikub het volgende:
Nederlandse delen zijn toch niet zo heel belangrijk eigenlijk of wel?
Mwah wel voor achtergrondsvragen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:32 schreef Rummikub het volgende:
Nederlandse delen zijn toch niet zo heel belangrijk eigenlijk of wel?
Ik vraag me nog steeds af hoe je precies de twee Tullia's uit elkaar moet houden. Wij noemden ze bij Latijn Tullia ferox en de lieve tullia.. xDquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Grote lijn een beetje weten.. En als je het niet weet schrijf je gewoon Tarquinius of Tullia op
dat lijkt me een aardige manier om ze uit mekaar te houdenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:38 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af hoe je precies de twee Tullia's uit elkaar moet houden. Wij noemden ze bij Latijn Tullia ferox en de lieve tullia.. xD
Het is maar hoe de tweede corrector het ziet. Zie wel hoe ze genoemd worden in het CE, in een vraagstelling.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:39 schreef dramatic het volgende:
[..]
dat lijkt me een aardige manier om ze uit mekaar te houden
Wij noemen de ene de "bitch Tullia" en de ander haar zus(je).quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:38 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af hoe je precies de twee Tullia's uit elkaar moet houden. Wij noemden ze bij Latijn Tullia ferox en de lieve tullia.. xD
Wtf!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:07 schreef SummerSunshine het volgende:
verdomme. gaat men broer douchen met z'n muziek aan ... verpest m'n concentratie D:
Ik mag eigenlijk niet klagen want ik doe het zelf ook:P Maar zo tijdens het leren is het dodelijkxDquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:07 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Wtf!Precies hetzelfde hier, neemt hij zijn iPod mee naar de badkamer met een speaker op vol volume
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:09 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik mag eigenlijk niet klagen want ik doe het zelf ook:P Maar zo tijdens het leren is het dodelijkxD
Ik ben al sinds gisteravond m'n kamer niet in geweest. Gister om 1 uur 's nachts een mug van zeker 5cm groot, zo dik als een fatso Amerikaan..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:09 schreef Zamorak het volgende:
[..]gewoon zelf muziek opzetten. Mijn kamer is gelukkig op zolder dus hoor er niet zo veel van
Slopenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:10 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik ben al sinds gisteravond m'n kamer niet in geweest. Gister om 1 uur 's nachts een mug van zeker 5cm groot, zo dik als een fatso Amerikaan..
Ik ben gevlucht naar de woonkamer
Ja maar het was 1uur snachts, geen idee waar dat ding ligt en dat ding wilde niet even stil ergens blijven hangen. En ik wil em niet op me bed laten flikkeren ofzo want dats gewoon verdomd vies.xDquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:11 schreef Zamorak het volgende:
[..]
SlopenHeb je daar niet zo'n leuke muggenzapper voor?
verdomme.. ik wilde dus editen... niet quoten..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:12 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ja maar het was 1uur snachts, geen idee waar dat ding ligt en die mug wilde niet even stil ergens blijven hangen. En ik wil em niet op me bed laten flikkeren ofzo want dats gewoon verdomd vies.xD
Over doelisten stond heel kort iets bij ons, denk niet dat het heel belangrijk is.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:14 schreef SummerSunshine het volgende:
Mensen met geschiedenis:
Moet je dat gedoe met 'doelisten' en 'partriotten' ook weten? Staat namelijk niet in mijn boek maar ik lees het even random op internet.
ja.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:28 schreef dramatic het volgende:
kan een natuurkunde bevestigen dat er volledige weerkaatsing plaatsvind als HOEKinval groter is dan de HOEKgrens?
en als dat dus niet het geval is, is er dan wel een beetj weerkaatsing? zoja, moet je die dus ook altijd tekenen als light bijv door glas gaat?quote:
quote:
Er is altijd wel een beetje weerkaatsing, maar die mag je verwaarlozen. Dus je hoeft alleen de gebroken straal te construeren.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:29 schreef dramatic het volgende:
[..]
en als dat dus niet het geval is, is er dan wel een beetj weerkaatsing? zoja, moet je die dus ook altijd tekenen als light bijv door glas gaat?
[..]
wat een leuk hartje met een gezicht, klein jongetjequote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:29 schreef dramatic het volgende:
[..]
en als dat dus niet het geval is, is er dan wel een beetj weerkaatsing? zoja, moet je die dus ook altijd tekenen als light bijv door glas gaat?
[..]
ja tochquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:30 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
wat een leuk hartje met een gezicht, klein jongetje
link graagquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:34 schreef Rummikub het volgende:
Zeker verder niemand die nu de beursgang van Facebook kijkt?
nope xD Dat vroeg ik me ook af hahaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:34 schreef Zamorak het volgende:
[..]
weet jij toevallig wie nou de bitch was: de oudere tullia of de jonge?
Haha oké, is ook niet zo belangrijk denk ik. Van die andere Tullia hoor je verder helemaal niks meer.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:34 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
nope xD Dat vroeg ik me ook af haha
Als ik ene pakkert wil geven?:P Jij wil em gewoon vet graag, jongetje.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:35 schreef dramatic het volgende:
[..]
tuttut zorgt u maar voor extra hoge hakken als u ene pakkert wilt geven
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:36 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Als ik ene pakkert wil geven?:P Jij wil em gewoon vet graag, jongetje.
Hakken zijn niet nodig man, kleine!
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:35 schreef Rummikub het volgende:
Tullia maior is de slechte, minor gaat dood.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:38 schreef dramatic het volgende:
[..]ik word voor de eerste keer van mn level klein genoemd. emotioneel moment en dat tijdens de examens
hahahaha xDquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:38 schreef dramatic het volgende:
[..]ik word voor de eerste keer van mn level klein genoemd. emotioneel moment en dat tijdens de examens
Niets persoonlijks, summer gebruikt graag verkleinwoordenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:38 schreef dramatic het volgende:
Wanneer dan?! Öquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:39 schreef Renn het volgende:
[..]
Niets persoonlijks, summer gebruikt graag verkleinwoorden
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:39 schreef Renn het volgende:
[..]
Niets persoonlijks, summer gebruikt graag verkleinwoordjes
quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:30 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
wat een leuk hartje met een gezicht, klein jongetje
'jongen' en 'hart' voldoet ook prima hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:42 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Omdat een kleine jongen niet kanEn het is inderdaad een klein hartje.
hahahahahaaaaquote:
Nee niksquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoi D.
[..]
Hoi Arjan.
[..]
Ja hoor. Nog wat beleefd?
Wat doe je voor werk danquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:46 schreef Etsu het volgende:
18,5 uur erop zitten deze week, nog 8,5 uur te gaan. Geen zin meer.
zekers. ga dat kleine jongetje anders lastigvallenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:03 schreef Zamorak het volgende:
Ik F5 elke halve minuut maar niemand post watben ik nu verslaafd?
Nee hoor, dat valt wel mee.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:03 schreef Zamorak het volgende:
Ik F5 elke halve minuut maar niemand post watben ik nu verslaafd?
waarom en hoe danquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:06 schreef Etsu het volgende:
Vanavond vroeg slapen, en daar gaan jullie mij bij helpen.
hahahaha xD ik werd vandaag om 12u wakker dus ik ben er wel even hoor xDquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:07 schreef Etsu het volgende:
Morgen om 7 uur opstaan, ga naar Groningen voor contract tekenen en misschien sleutel.
En door niet te posten in dit topic, want de afgelopen dagen werd het half2/2 uur.
Banaanvraag?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:07 schreef Etsu het volgende:
Morgen om 7 uur opstaan, ga naar Groningen voor contract tekenen en misschien sleutel.
En door niet te posten in dit topic, want de afgelopen dagen werd het half2/2 uur.
Maar dan heb ik een note erbij en dat vind ik lelijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:10 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Is toch slim?laat jezelf bannen voor wat uurtjes.
Nee.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:14 schreef lamp272 het volgende:
Iemand die het natuurkunde examen ook een beetje vreest?
Ja.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
He honnepon, kan je kijken waarvoor mijn laatste note was?
4,50¤quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
He honnepon, kan je kijken waarvoor mijn laatste note was?
Ik dacht: 'Ik informeer je even.'quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Was mijn vraag niet. Ik vroeg of je het kon. Niet of je wilde kijken.
Oké, leuk.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:17 schreef Etsu het volgende:
Ik durf te wedden dat minstens 5 notes van motorbloempje komen.
En 2 van Maraca.
En 3 van KLB-gasten.
mij zie je hier ook niet posten na 10 uur, ik ga ook een keer vroegquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:06 schreef Etsu het volgende:
Vanavond vroeg slapen, en daar gaan jullie mij bij helpen.
beetjquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:14 schreef lamp272 het volgende:
Iemand die het natuurkunde examen ook een beetje vreest?
Hoe kan dat nou?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoi. Ik miste vrouwelijk schoon in dit topic.
Awww ja ik miste homoseksueel schoon op msn, dus kwam ik maar hierquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoi. Ik miste vrouwelijk schoon in dit topic.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:29 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Awww ja ik miste homoseksueel schoon op msn, dus kwam ik maar hier
je hebt dramatic toch?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:29 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Awww ja ik miste homoseksueel schoon op msn, dus kwam ik maar hier
Er zijn er maar twee man.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:30 schreef Zamorak het volgende:
Oh ik haal iedereen door elkaarzoveel homo's hier ook
Jazeker.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:30 schreef Zamorak het volgende:
Oh ik haal iedereen door elkaarzoveel homo's hier ook
Kan ik er wat aan doen dat mijn intelligentie een eigen persoonlijkheid heeft.quote:
Zucht.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat mijn intelligentie een eigen persoonlijkheid heeft.
Dat je mij kentquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:35 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Het gaat over wat er allemaal awesome is aan mij
hey waar ga jij het liefst shoppen. ik wil nieuwe steden ontdekkenquote:
Groningen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:43 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
hey waar ga jij het liefst shoppen. ik wil nieuwe steden ontdekken
hahaha beeetje heel ver maar hey straks met studentenOV xDquote:
je gaat er wonen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:50 schreef Rummikub het volgende:
Volgend jaar ga ik Rotterdam ook proberen, maar niet omdat ik zo graag overal wil shoppen
coolquote:
dramatic jaloers.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:01 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
cooldus als ik ga shoppen kan ik wel even langs komen hoi zeggen?
okquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:04 schreef dramatic het volgende:
[..]
ik ga niet geen inferieure studie doen om hoi te zeggen hoor
hahahahahaaa ik denk dat ik dramatic nog wel herkenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:04 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Dan komt die iets eerder en verstop ik me ergens, doet hij of ie mij is.
wel man. ga studeren om hoi te leren zeggen!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:04 schreef dramatic het volgende:
[..]
Hoezo zijn mijn studies inferieur?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:04 schreef dramatic het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat je hem al kendequote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:07 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
hahahahahaaa ik denk dat ik dramatic nog wel herken
ik heb altijd een wolvenshirt en ik stink maar dat is toch gewoon? hoe ga je me herkennen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:07 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
hahahahahaaa ik denk dat ik dramatic nog wel herken
[..]
wel man. ga studeren om hoi te leren zeggen!
hijs bijna 2 meter xD ben jij bijna 2 meter?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:10 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Hoezo zijn mijn studies inferieur?
[..]
Oh, wist niet dat je hem al kende
Ik wel.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:11 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
hijs bijna 2 meter xD ben jij bijna 2 meter?
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:13 schreef dramatic het volgende:
[..]
jou herken je zozie je daar iemand lopen die elke 200meter van schoenen wisselt
Hele alternatieve persoonlijkheid voor op het internet hierquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:15 schreef dramatic het volgende:
mijn e-lengte is 2meter he miss ben ik wel een jongetje
net als al die fokkers met een meisjesplaatjequote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:16 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Hele alternatieve persoonlijkheid voor op het internet hier
Die snap ik niet, ik ben nieuw hier.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:17 schreef dramatic het volgende:
[..]
net als al die fokkers met een meisjesplaatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |