Grote lijn een beetje weten.. En als je het niet weet schrijf je gewoon Tarquinius of Tullia opquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:32 schreef Rummikub het volgende:
Nederlandse delen zijn toch niet zo heel belangrijk eigenlijk of wel?
Mwah wel voor achtergrondsvragen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:32 schreef Rummikub het volgende:
Nederlandse delen zijn toch niet zo heel belangrijk eigenlijk of wel?
Ik vraag me nog steeds af hoe je precies de twee Tullia's uit elkaar moet houden. Wij noemden ze bij Latijn Tullia ferox en de lieve tullia.. xDquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Grote lijn een beetje weten.. En als je het niet weet schrijf je gewoon Tarquinius of Tullia op
dat lijkt me een aardige manier om ze uit mekaar te houdenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:38 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af hoe je precies de twee Tullia's uit elkaar moet houden. Wij noemden ze bij Latijn Tullia ferox en de lieve tullia.. xD
Het is maar hoe de tweede corrector het ziet. Zie wel hoe ze genoemd worden in het CE, in een vraagstelling.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:39 schreef dramatic het volgende:
[..]
dat lijkt me een aardige manier om ze uit mekaar te houden
Wij noemen de ene de "bitch Tullia" en de ander haar zus(je).quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:38 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af hoe je precies de twee Tullia's uit elkaar moet houden. Wij noemden ze bij Latijn Tullia ferox en de lieve tullia.. xD
Wtf!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:07 schreef SummerSunshine het volgende:
verdomme. gaat men broer douchen met z'n muziek aan ... verpest m'n concentratie D:
Ik mag eigenlijk niet klagen want ik doe het zelf ook:P Maar zo tijdens het leren is het dodelijkxDquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:07 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Wtf!Precies hetzelfde hier, neemt hij zijn iPod mee naar de badkamer met een speaker op vol volume
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:09 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik mag eigenlijk niet klagen want ik doe het zelf ook:P Maar zo tijdens het leren is het dodelijkxD
Ik ben al sinds gisteravond m'n kamer niet in geweest. Gister om 1 uur 's nachts een mug van zeker 5cm groot, zo dik als een fatso Amerikaan..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:09 schreef Zamorak het volgende:
[..]gewoon zelf muziek opzetten. Mijn kamer is gelukkig op zolder dus hoor er niet zo veel van
Slopenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:10 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik ben al sinds gisteravond m'n kamer niet in geweest. Gister om 1 uur 's nachts een mug van zeker 5cm groot, zo dik als een fatso Amerikaan..
Ik ben gevlucht naar de woonkamer
Ja maar het was 1uur snachts, geen idee waar dat ding ligt en dat ding wilde niet even stil ergens blijven hangen. En ik wil em niet op me bed laten flikkeren ofzo want dats gewoon verdomd vies.xDquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:11 schreef Zamorak het volgende:
[..]
SlopenHeb je daar niet zo'n leuke muggenzapper voor?
verdomme.. ik wilde dus editen... niet quoten..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:12 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ja maar het was 1uur snachts, geen idee waar dat ding ligt en die mug wilde niet even stil ergens blijven hangen. En ik wil em niet op me bed laten flikkeren ofzo want dats gewoon verdomd vies.xD
Over doelisten stond heel kort iets bij ons, denk niet dat het heel belangrijk is.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:14 schreef SummerSunshine het volgende:
Mensen met geschiedenis:
Moet je dat gedoe met 'doelisten' en 'partriotten' ook weten? Staat namelijk niet in mijn boek maar ik lees het even random op internet.
ja.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:28 schreef dramatic het volgende:
kan een natuurkunde bevestigen dat er volledige weerkaatsing plaatsvind als HOEKinval groter is dan de HOEKgrens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |