nee, want ik volg dit topic gewoonquote:
Is toch niet interessantquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:02 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
ik zie em bij zamorak ook niet hoor
Tsk, in je examentijd blijven hangen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee, want ik volg dit topic gewoon![]()
heb vorig jaar examens gedaan
sleep um naar je tabbladenbalk dan doet ie hetquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:02 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
ik zie em bij zamorak ook niet hoor
11 uur of zo geloof ik.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:05 schreef Rummikub het volgende:
Hoe laat opent de Nasdaq in Nederlandse tijd?
http://www.nuzakelijk.nl/(...)kt-debuut-beurs.htmlquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:08 schreef Rummikub het volgende:
Want Facebook gaat vandaag naar de beurs toch? Wil wel eens zien wat die aandelen gaat doen in de eerste uren
Ja, net alsof hij nog niet rijk genoeg was.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:11 schreef Zamorak het volgende:
Toch grappig dat meneer Zuckerberg vandaag gewoon even naar verwachting 1 miljard dollar rijker wordt.
Dat heb ik net ook gedaan ja.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:23 schreef Zamorak het volgende:
Ik heb een beetje Nederlands zitten lezen van het Latijn boek, maar nu ik een Latijnse tekst moet gaan bestuderen ben ik toch maar gestopt
Ik ben z'n wiki aan het lezen omdat ik geen teksten wil doenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:23 schreef Zamorak het volgende:
Ik heb een beetje Nederlands zitten lezen van het Latijn boek, maar nu ik een Latijnse tekst moet gaan bestuderen ben ik toch maar gestopt
Ik zit maar geschiedenis te leren en wachten op telefoontje D:quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:23 schreef Zamorak het volgende:
Story of my life dit, ben zo blij dat ik niet de enige benquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:23 schreef Zamorak het volgende:
Als dit niet the story of your life is dan val je gewoon erbuitenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Story of my life dit, ben zo blij dat ik niet de enige ben
Klinkt herkenbaarquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:23 schreef Zamorak het volgende:
Tijd voor een lotgenotenpraatgroepjequote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:28 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Als dit niet the story of your life is dan val je gewoon erbuitenVolgens mij heeft iedereen dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |