Ik had ymin = 0 en ymax = 30 000quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:41 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Heb je ymin op +/- 26500 en ymax +/- 27500?
Bij mij is het gelukt met:quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:43 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik had ymin = 0 en ymax = 30 000
4.79 x (((x^480)-1)/(x-1))quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:40 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
4.79 x ((x^480)-1)/(x-1)
Moet em intersecten met 27000 en dat wil maar niet T_T rotexamenvraag
Ah, zo.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:44 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Had Lodewijk XIV op zijn kanonnen staan
quote:De waardering van dat publieke debat is aan nogal wat erosie onderhevig. Nuanceren heeft aan populariteit verloren en wordt gezien als een teken van zwakte. Onder het mom van ‘benoemen’ en ‘duidelijkheid’ wordt de schijn van onzekerheid met zorg vermeden. De verering van de doener boven de denker viert hoogtij. Deel-nemers aan het debat lijken minder dan voorheen geneigd tot openlijke zelfkritiek en zelfrelativering. Het lijkt er soms zelfs op dat de stelling van de Pruisische generaal Clausewitz “Oorlog is de voortzetting van politiek met andere middelen” omgedraaid wordt en dat de politiek – en in bredere zin het debat – wordt gezien als de voortzetting van de oorlog met andere middelen.
Ik krijg wel een beeld waar ze elkaar snijden maar als ik 5: intersect klik, herkent hij de y2 = 27000 als First curve en dan kan hij geen Second curve vinden.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:43 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Bij mij is het gelukt met:
xmin: 0
xmax: 10
ymin: 26500
ymax: 27500
intersect geeft x=1.008
Had ik al geprobeerd D:quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:44 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
4.79 x (((x^480)-1)/(x-1))
Probeer die eens, 2 haakjes erbij
Zo krijg ik hem ook.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:43 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Bij mij is het gelukt met:
xmin: 0
xmax: 10
ymin: 26500
ymax: 27500
intersect geeft x=1.008
Zet de pijltjes voordat je de tweede keer op enter drukt dan op de andere curvequote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:45 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik krijg wel een beeld waar ze elkaar snijden maar als ik 5: intersect klik, herkent hij de y2 = 27000 als First curve en dan kan hij geen Second curve vinden.
[..]
Had ik al geprobeerd D:
Even met de pijltjestoetsen links/rechts experimenteren en dan nog een keer proberen. Dus ongeveer bij x=0.50 moet je first curve kiezen en ook second curve..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:45 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Ik krijg wel een beeld waar ze elkaar snijden maar als ik 5: intersect klik, herkent hij de y2 = 27000 als First curve en dan kan hij geen Second curve vinden.
[..]
Had ik al geprobeerd D:
Had ik al geprobeerd :p maar met de window van dramatic kom er wel op uitquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:45 schreef Zamorak het volgende:
[..]
Even met de pijltjestoetsen links/rechts experimenteren en dan nog een keer proberen. Dus ongeveer bij x=0.50 moet je first curve kiezen en ook second curve..
Ik zat ook al naar iets passends te zoeken op te posten.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:58 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Ik zat ook al naar iets passends te zoeken op te posten. Ik dacht aan dit:Kan de afbeelding niet zien D:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'
Maar dat van jou werkt beter eigenlijk.The search for perfection begins with detecting imperfection
Waarom doen die plaatjes het nooit bij mijquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:59 schreef Zamorak het volgende:
[ afbeelding ]
lastig
Also, Livius is mijn grootste vriend.
Moet je in SES zijn.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:00 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ga ook leren, alleen niet voor examens maar tentamens
ik zie em bij zamorak ook niet hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:01 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Waarom doen die plaatjes het nooit bij mij
nee, want ik volg dit topic gewoonquote:
Is toch niet interessantquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:02 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
ik zie em bij zamorak ook niet hoor
Tsk, in je examentijd blijven hangen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee, want ik volg dit topic gewoon![]()
heb vorig jaar examens gedaan
sleep um naar je tabbladenbalk dan doet ie hetquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:02 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
ik zie em bij zamorak ook niet hoor
11 uur of zo geloof ik.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:05 schreef Rummikub het volgende:
Hoe laat opent de Nasdaq in Nederlandse tijd?
http://www.nuzakelijk.nl/(...)kt-debuut-beurs.htmlquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:08 schreef Rummikub het volgende:
Want Facebook gaat vandaag naar de beurs toch? Wil wel eens zien wat die aandelen gaat doen in de eerste uren
Ja, net alsof hij nog niet rijk genoeg was.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:11 schreef Zamorak het volgende:
Toch grappig dat meneer Zuckerberg vandaag gewoon even naar verwachting 1 miljard dollar rijker wordt.
Dat heb ik net ook gedaan ja.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:23 schreef Zamorak het volgende:
Ik heb een beetje Nederlands zitten lezen van het Latijn boek, maar nu ik een Latijnse tekst moet gaan bestuderen ben ik toch maar gestopt
Ik ben z'n wiki aan het lezen omdat ik geen teksten wil doenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:23 schreef Zamorak het volgende:
Ik heb een beetje Nederlands zitten lezen van het Latijn boek, maar nu ik een Latijnse tekst moet gaan bestuderen ben ik toch maar gestopt
Ik zit maar geschiedenis te leren en wachten op telefoontje D:quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:23 schreef Zamorak het volgende:
Story of my life dit, ben zo blij dat ik niet de enige benquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:23 schreef Zamorak het volgende:
Als dit niet the story of your life is dan val je gewoon erbuitenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Story of my life dit, ben zo blij dat ik niet de enige ben
Klinkt herkenbaarquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:23 schreef Zamorak het volgende:
Tijd voor een lotgenotenpraatgroepjequote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:28 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Als dit niet the story of your life is dan val je gewoon erbuitenVolgens mij heeft iedereen dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |