en als dat dus niet het geval is, is er dan wel een beetj weerkaatsing? zoja, moet je die dus ook altijd tekenen als light bijv door glas gaat?quote:
quote:
Er is altijd wel een beetje weerkaatsing, maar die mag je verwaarlozen. Dus je hoeft alleen de gebroken straal te construeren.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:29 schreef dramatic het volgende:
[..]
en als dat dus niet het geval is, is er dan wel een beetj weerkaatsing? zoja, moet je die dus ook altijd tekenen als light bijv door glas gaat?
[..]
wat een leuk hartje met een gezicht, klein jongetjequote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:29 schreef dramatic het volgende:
[..]
en als dat dus niet het geval is, is er dan wel een beetj weerkaatsing? zoja, moet je die dus ook altijd tekenen als light bijv door glas gaat?
[..]
ja tochquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:30 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
wat een leuk hartje met een gezicht, klein jongetje
link graagquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:34 schreef Rummikub het volgende:
Zeker verder niemand die nu de beursgang van Facebook kijkt?
nope xD Dat vroeg ik me ook af hahaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:34 schreef Zamorak het volgende:
[..]
weet jij toevallig wie nou de bitch was: de oudere tullia of de jonge?
Haha oké, is ook niet zo belangrijk denk ik. Van die andere Tullia hoor je verder helemaal niks meer.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:34 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
nope xD Dat vroeg ik me ook af haha
Als ik ene pakkert wil geven?:P Jij wil em gewoon vet graag, jongetje.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:35 schreef dramatic het volgende:
[..]
tuttut zorgt u maar voor extra hoge hakken als u ene pakkert wilt geven
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:36 schreef SummerSunshine het volgende:
[..]
Als ik ene pakkert wil geven?:P Jij wil em gewoon vet graag, jongetje.
Hakken zijn niet nodig man, kleine!
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:35 schreef Rummikub het volgende:
Tullia maior is de slechte, minor gaat dood.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:38 schreef dramatic het volgende:
[..]ik word voor de eerste keer van mn level klein genoemd. emotioneel moment en dat tijdens de examens
hahahaha xDquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:38 schreef dramatic het volgende:
[..]ik word voor de eerste keer van mn level klein genoemd. emotioneel moment en dat tijdens de examens
Niets persoonlijks, summer gebruikt graag verkleinwoordenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:38 schreef dramatic het volgende:
Wanneer dan?! Öquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:39 schreef Renn het volgende:
[..]
Niets persoonlijks, summer gebruikt graag verkleinwoorden
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:39 schreef Renn het volgende:
[..]
Niets persoonlijks, summer gebruikt graag verkleinwoordjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |