Cue het zijn ook kidsquote:
We worden oudquote:
quote:
Godverdegodver ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, die trillen alleen maar en gaan dan dood.
Klopt maar ik voel mij nog jongquote:
ik was aan het werk bij McDonald's zoals elke doordeweekse dag, en er vlogen steeds musjes door de schufdeuren, en ze vliegen er makkelijk in, maar door die schuifdeuren komen ze er niet meer uit..quote:
Helaas wel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:02 schreef Sekhmet het volgende:
Gebeurd hier nog wat? Nog mensen wakker of niet op stap?
Het is dood.quote:
Yes, ben nu net thuisquote:Op zondag 20 mei 2012 12:37 schreef Tamashii het volgende:
Weekend weg geweest dus?
Ik ga hopelijk pas dinsdag naar huis.
En dat houdt in?quote:Op zondag 20 mei 2012 12:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Yes, ben nu net thuis
Persoonlijk record gewoon 2 keer verbeterd dit weekend
Zag het al op fb ja. Leuk man. Eet je ze ook op?quote:Op zondag 20 mei 2012 12:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Yes, ben nu net thuis
Persoonlijk record gewoon 2 keer verbeterd dit weekend
Zwaarste vissen die ik ooit gevangen heb, maar dan 2 keerquote:
Nee joh, ben geen Duitserquote:Op zondag 20 mei 2012 12:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zag het al op fb ja. Leuk man. Eet je ze ook op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.22 pond
Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Lekker wakker worden zo:Die gast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.22 pond14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Wel eens wat groters aan de haak geslagen dan dat?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nehh, dat ben ik. Die vis is 22 pond.
Langer wel, zwaarder niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel eens wat groters aan de haak geslagen dan dat?
En sla je ook wel eens een vrouw aan je eigen haak(je)?quote:
Zo nu en danquote:Op zondag 20 mei 2012 16:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En sla je ook wel eens een vrouw aan je eigen haak(je)?
Jawel, maar wat doe je dan? Je gooit ze weer terug?quote:
Fotootje nemen, wegen en terugquote:Op zondag 20 mei 2012 16:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jawel, maar wat doe je dan? Je gooit ze weer terug?
Sjielig. Hebben ze zo'n wond in hun bek.quote:
ik heb ook een labret.. ben ik nu ook zielig?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sjielig. Hebben ze zo'n wond in hun bek.
Sommige vissen willen een piercingquote:Op zondag 20 mei 2012 16:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daar ga ik geen uitspraken over doenquote:Op zondag 20 mei 2012 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb ook een labret.. ben ik nu ook zielig?
Alles voor de foto schijnbaar...quote:Op zondag 20 mei 2012 16:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mwoah, je hebt haken en haken hequote:Op zondag 20 mei 2012 16:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
* shifto Herinnert zich iets over dat Tamashii een vis doodslaat met een hamer.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik wil geen ruzie.quote:
Je hebt ook een haak in je bekje?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil geen ruzie.maar nee je bent niet zielig. Ik wel maar dat is een ander verhaal
Nee gelukkig nietquote:
Huh ruzie?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil geen ruzie.maar nee je bent niet zielig. Ik wel maar dat is een ander verhaal
Nee, dat heb ik niet gedaan. Dat heeft M toen gedaan! Ik durfde niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:29 schreef shifto het volgende:
[..]
* shifto Herinnert zich iets over dat Tamashii een vis doodslaat met een hamer.
Ah oke, ja ik heb er geen verstand van.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mwoah, je hebt haken en haken he![]()
Weerhaakloos scheelt al een boel
Ik ook gister, maar de piercer had geen tijd.quote:
Ik weet van niksquote:Op zondag 20 mei 2012 16:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet gedaan. Dat heeft M toen gedaan! Ik durfde niet.
Afspraak gemaakt?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ook gister, maar de piercer had geen tijd.
Nee, dat is een vriend van hem.quote:
Oke dat is wat overdreven. Hahaquote:
Waar?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ook gister, maar de piercer had geen tijd.
Nee, het is een v/d beste maar m'n vriend moet mee. Dus we bellen vanzelf. Als ik dan nog durf.quote:
Je durft niet alleen?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, het is een v/d beste maar m'n vriend moet mee. Dus we bellen vanzelf. Als ik dan nog durf.
Zal ik meegaan?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, het is een v/d beste maar m'n vriend moet mee. Dus we bellen vanzelf. Als ik dan nog durf.
Nee. In mijn oor. Nouja, ik zou er wel een op een andere plaats willen maar daar ben ik helemaal te bang voor.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 16:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee. In mijn oor. Nouja, ik zou er wel een op een andere plaats willen maar daar ben ik helemaal te bang voor.
Bovenin ofzo dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee. In mijn oor. Nouja, ik zou er wel een op een andere plaats willen maar daar ben ik helemaal te bang voor.
Ja, volgens mij valt dat ook wel mee. Maar ik was dan ook uiteindelijk klaar om hem te laten zetten. Want we waren er toch al. Had ie geen tijd!quote:Op zondag 20 mei 2012 16:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Bovenin ofzo dan?
Dat valt toch wel mee zou ik zo denken.
Nou, ik probeer het mij zo in te beelden en voel het kraakbeen al kraken. Dan word het dikker en rood en gaat het dagen irriteren, vooral als je veel aan je haar zit want dan kom je er vaak tegenaan etc enzquote:Op zondag 20 mei 2012 16:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Bovenin ofzo dan?
Dat valt toch wel mee zou ik zo denken.
Ik dus helemaal niets.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:52 schreef shifto het volgende:
[..]
Nou, ik probeer het mij zo in te beelden en voel het kraakbeen al kraken. Dan word het dikker en rood en gaat het dagen irriteren, vooral als je veel aan je haar zit want dan kom je er vaak tegenaan etc enz
Maar ik weet het niet, heb ook alleen maar een normale oorbel gehad
Dat is dan wel kut ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, volgens mij valt dat ook wel mee. Maar ik was dan ook uiteindelijk klaar om hem te laten zetten. Want we waren er toch al. Had ie geen tijd!
Schijterdquote:Op zondag 20 mei 2012 16:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb een conch, 2 x 2,5 mm, een labret, een tongpiercing en heb een wenkbrauwpiercing gehad.quote:
Ondanks dat ik weet wat je hebt moest ik ff googlen.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Schijterd
[..]
Ik heb een conch, 2 x 2,5 mm, een labret, een tongpiercing en heb een wenkbrauwpiercing gehad.
Ik wil nog minimaal 2 x helix
ja ik twijfel al 10 jaar over een tepelpiercing en nu hoeft het nietquote:Op zondag 20 mei 2012 16:59 schreef Tamashii het volgende:
Ja, ik ken het ook allemaal niet.Maar dat is zeker veel.
Ik wil eigenlijk tepel of clit piercing.
Inderdaad. Dat het gaat ontsteken, dat het zeer doet, enzovoort enzovoort. Ik durf ook niet daar.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ik twijfel al 10 jaar over een tepelpiercing en nu hoeft het niet
vind het wel goed en de verhalen die ik hoor zijn niet geweldig
Volgens mij wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:02 schreef JJH het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk als je een intiempiercing laat zetten, krijg je dan ook een sexverbod voor een aantal weken?
Ja er boven dan he. Niet erdoorheen xDquote:Op zondag 20 mei 2012 17:02 schreef shifto het volgende:
MohMi heeft hem uitgedaan na jaren omdat het kei irritant bleek. Beste beslissing van haar leven zegt ze achteraf, dus zal wel irritant genoeg zijn
Clit piercing daarintegen, dat had een ex van mij.. Erg geil
Ja iddquote:Op zondag 20 mei 2012 17:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja er boven dan he. Niet erdoorheen xD
Haha, het is net als een KKV. Normaliter kan je een paar weken zonder, maar wanneer het verboden is dan moet en zal je toch.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Meh, niet dat ik een Albert wilde, maar dan ben ik nu helemaal klaar.
Juh, maar dan nog. Dan hoeft het nog geeneens met een partner te zijn, maar ik heb wel eens een keer 2,5 week zonder gemoeten. Ik word er strontchagrijnig van.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haha, het is net als een KKV. Normaliter kan je een paar weken zonder, maar wanneer het verboden is dan moet en zal je toch.
Zo lang zonder seks? Ja ik ook, maar ik heb het idee dat mannen daar hun ontlading in kwijt kunnen. Het gaat hier in huis ook een stuk beter met veel seks dan weinig seks.quote:
Ik zei al, ik word er strontchagrijnig van.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zo lang zonder seks? Ja ik ook, maar ik heb het idee dat mannen daar hun ontlading in kwijt kunnen. Het gaat hier in huis ook een stuk beter met veel seks dan weinig seks.
Ik heb het dan ook over soloseks hoor.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:08 schreef shifto het volgende:
Weinig seks vind ik alleen vervelend als ik een vriendin heb die het niet wil geven.Single heb ik er vrij weinig moeite mee, ik en Jill redden ons wel
Dat is echt langquote:Op zondag 20 mei 2012 17:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over soloseks hoor.
2,5 week niets. Niet spelen, niet klaarkomen of wat dan ook.
Nee, zou ik niet overleven idd.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over soloseks hoor.
2,5 week niets. Niet spelen, niet klaarkomen of wat dan ook.
Dan verzetten we ons etentje even tot na je weelquote:Op zondag 20 mei 2012 17:11 schreef Tamashii het volgende:
Het zijn bij mij echt periodes. Na dé week heb ik er meestal veel zin in.
Dat bedoel ik.quote:
Oesters vooraf en Asperges als hoofdgerecht?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee, zou ik niet overleven idd.![]()
[..]
Dan verzetten we ons etentje even tot na je weel
En kwiwi en ananas als toetjequote:Op zondag 20 mei 2012 17:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Oesters vooraf en Asperges als hoofdgerecht?
* shifto pakt pen en papierquote:Op zondag 20 mei 2012 17:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Oesters vooraf en Asperges als hoofdgerecht?
Oesters heb ik nog nooit geprobeerd, misschien maar eens doen, ik houd best wel van vis.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:16 schreef Tamashii het volgende:
Traditioneel asperges eten.HEERLIJK.
Oesters vind ik alleen saai, misschien anders klaargemaakt wel oke.
Ik vond het openen het leukste.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Oesters heb ik nog nooit geprobeerd, misschien maar eens doen, ik houd best wel van vis.
Ja, ik deed het met een gewoon mes. Dat ging ook goed.quote:
Als het werkt.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, ik deed het met een gewoon mes. Dat ging ook goed.
Ja hoor geen probleem ... Ieder heeft zijn ups en downs toch?quote:Op zondag 20 mei 2012 17:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zo lang zonder seks? Ja ik ook, maar ik heb het idee dat mannen daar hun ontlading in kwijt kunnen. Het gaat hier in huis ook een stuk beter met veel seks dan weinig seks.
Dat laatste moet je sowieso niet doen.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor geen probleem ... Ieder heeft zijn ups en downs toch?
Als ik me niet prettig voel dan hoef ik echt geen seks. En ik ga geen seks hebben omdat mijn vriend zo graag wil.
Ik heb er respect voor, het is dan niet anders. Het is iets wat je samen hebt, en één keer sexen tegen je zin in kan de boel goed verkloten.quote:
Ja precies.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb er respect voor, het is dan niet anders. Het is iets wat je samen hebt, en één keer sexen tegen je zin in kan de boel goed verkloten.
Nee, ben het volkomen met je eens.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hoor geen probleem ... Ieder heeft zijn ups en downs toch?
Als ik me niet prettig voel dan hoef ik echt geen seks. En ik ga geen seks hebben omdat mijn vriend zo graag wil.
Mwehhh. Niks mis met bewegingsloos.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lijkt me zo gezellig, ik zie het al helemaal voor me, grietje wat daar bewegingsloos bijligt
Ja... Helaas wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 17:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb er respect voor, het is dan niet anders. Het is iets wat je samen hebt, en één keer sexen tegen je zin in kan de boel goed verkloten.
Als je vast gebonden ligt kan ik het me goed voorstellen. als het echt passief is omdat je geen zin hebt is het een totale afknapperquote:
Dit dusquote:Op zondag 20 mei 2012 18:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Als je vast gebonden ligt kan ik het me goed voorstellen. als het echt passief is omdat je geen zin hebt is het een totale afknapper
Ieder zijn ding ja, zolang het niet tegen jezelf ingaat. Ik heb echt gemerkt dat seks tegen je zin in, gewoon dom is. Gewoon om de ander te plezieren, maar jezelf daar totaal bij te vergeten of zelf gewoon helemaal geen zin hebben. Iedereen zou op die manier veel beter geïnformeerd moeten worden, want ik had echt geen idee. Ja, geen seks tegen je zin in begrijp ik wel, maar ach die ene keer of ach wat is zin hebben. Nee. Gewoon nee!quote:Op zondag 20 mei 2012 18:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]en al was je het niet met me eens, ieder zijn ding toch?
Ook daar zijn er mensen bij die daar van kicken...quote:Op zondag 20 mei 2012 18:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Als je vast gebonden ligt kan ik het me goed voorstellen. als het echt passief is omdat je geen zin hebt is het een totale afknapper
Ja exact. Meestal in een relatie is het gewoon zo dat de een meer zin heeft dan de ander. Al merk ik wel dat als ik veel zin heb in een paar dagen of week dat ik nog steeds niet op kan tegen mijn vriend. Het lijkt wel alsof ik hem altijd zin kan geven.quote:
Ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik mag mij ook gelukkig prijzen op dat gebeid. HIer is het andersom. Maar dan nog, zij krijgt er ook wel beweging in bij mij.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja exact. Meestal in een relatie is het gewoon zo dat de een meer zin heeft dan de ander. Al merk ik wel dat als ik veel zin heb in een paar dagen of week dat ik nog steeds niet op kan tegen mijn vriend. Het lijkt wel alsof ik hem altijd zin kan geven.
Ja of op verkeerde momenten van de dag... En met kinderen maakt het het er ook niet makkelijker opquote:Op zondag 20 mei 2012 18:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja exact. Meestal in een relatie is het gewoon zo dat de een meer zin heeft dan de ander. Al merk ik wel dat als ik veel zin heb in een paar dagen of week dat ik nog steeds niet op kan tegen mijn vriend. Het lijkt wel alsof ik hem altijd zin kan geven.
Nog nooit nee gehoord van hem. Hij wel van mij hahaha. Maar gelukkig vind hij dat meestal niet erg.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik mag mij ook gelukkig prijzen op dat gebeid. HIer is het andersom. Maar dan nog, zij krijgt er ook wel beweging in bij mij.
Maar lichamalijk is dan nog wat anders dan geestelijk, en soms zeg ik wel eens nee.
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nog nooit nee gehoord van hem. Hij wel van mij hahaha. Maar gelukkig vind hij dat meestal niet erg.
Alles goed?quote:
Ja soms moet hij dan wel ff klaarkomen dus dan doet ie het maar zelf.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja soms moet hij dan wel ff klaarkomen dus dan doet ie het maar zelf.
quote:
Hey Lolaquote:
Prima.quote:
Oooohhhhhquote:Op zondag 20 mei 2012 18:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja soms moet hij dan wel ff klaarkomen dus dan doet ie het maar zelf.
Dat is ook tof.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:39 schreef Tamashii het volgende:
Raar. Paar maanden geleden wilde ik heel graag uitgaan enzovoort. Nu merk ik dat ik meer van de gezellige avondjes thuis ben, met vrienden bordspellen doen en wijntjes drinken.
Je wordt langzaam maar zeker een huismus.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:39 schreef Tamashii het volgende:
Raar. Paar maanden geleden wilde ik heel graag uitgaan enzovoort. Nu merk ik dat ik meer van de gezellige avondjes thuis ben, met vrienden bordspellen doen en wijntjes drinken.
Biertjes drinkenquote:Op zondag 20 mei 2012 18:39 schreef Tamashii het volgende:
Vreselijk! Wat doe je dan voor werk? Mijn vriend werkt ook vaak in het weekend, waardoor dit het meer wordt dan uitgaan. Maar gister nog weggeweest, wilde na een uur weer naar huis. En dan gingen we een bordspel doen.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is ook tof.
Ik ga al jaren niet echt meer uit. Maar dat komt natuurlijk ook wel door mijn werk. Ben de helft van de zaterdagen (en eerder alle zaterdagen) op de weg.
Niets mis mee toch.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Je wordt langzaam maar zeker een huismus.
Haha, ben je er weer?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Biertjes drinkenzoals nu, zeg maar
Ik rijd taxi, en die zaterdagavonden zijn veel te leuk, stiekem.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vreselijk! Wat doe je dan voor werk? Mijn vriend werkt ook vaak in het weekend, waardoor dit het meer wordt dan uitgaan. Maar gister nog weggeweest, wilde na een uur weer naar huis. En dan gingen we een bordspel doen.
Nah vind het een vreselijk woord. En een huismus is voor mij persoonlijk iets dat je nooit meer uit huis bent. Terwijl ik wel veel andere dingen nog doe.quote:
Tuurlijk niet.quote:
Dat lijkt mij ook niets helemaal nooit meer wegquote:Op zondag 20 mei 2012 18:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nah vind het een vreselijk woord. En een huismus is voor mij persoonlijk iets dat je nooit meer uit huis bent. Terwijl ik wel veel andere dingen nog doe.
Wauw, dat is een nieuw beroep voor mij. Ken niemand die dat doet.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik rijd taxi, en die zaterdagavonden zijn veel te leuk, stiekem.
Vrijdag rijd ik nog wel elke week, maar als je dan op een gegeven moment een relatie krijgt enzo, en je vriendin is in de weekenden gewoon vrij dan is het wel leuk om ook gewoon samen te zijn dan.
Dus nu nog maar de helft.
Omdat horeca en drukte en leuke mensen enzo.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wauw, dat is een nieuw beroep voor mij. Ken niemand die dat doet.Hoe is dat verder, waarom zijn de zaterdagavonden leuk?
Leuk!quote:Op zondag 20 mei 2012 18:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Omdat horeca en drukte en leuke mensen enzo.
Ik ben begonnen, vroeger, naast mijn opleiding en ik zeg altijd maar dat ik een beetje ben blijven hangen.
Ik vind het gewoon tof werk.
Bak er zo'n 10 en dat is vast teveel voor alleen mij.quote:
Dan nog, dan mag je er nog wel een paar meer bakken.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Bak er zo'n 10 en dat is vast teveel voor alleen mij.
Waar kunnen we ze komen halen?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Bak er zo'n 10 en dat is vast teveel voor alleen mij.
Ik ga wel meequote:Op zondag 20 mei 2012 18:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Eigenlijk zou ik moeten gaan douchen.... Geen zin..
Met spek.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
Pannenkoeken![]()
Wel met spek en kaas
[..]
Ik ga wel mee
Waarom niet ?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Eigenlijk zou ik moeten gaan douchen.... Geen zin..
Okquote:Op zondag 20 mei 2012 19:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo lekker, jij mag mijn kaas wel hebben.
Eet sequote:Op zondag 20 mei 2012 19:08 schreef JJH het volgende:
Ik ga alleen wel iets met kip maken nu, tot later.
Laat die pannenkoeken maar douchen is veel leuker zoquote:Op zondag 20 mei 2012 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
Pannenkoeken![]()
Wel met spek en kaas
[..]
Ik ga wel mee
Help jij mij met de verf weg halen dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
Pannenkoeken![]()
Wel met spek en kaas
[..]
Ik ga wel mee
omdat ik moe benquote:
Dat je moe bent , snap ik maar met die verf word je er niet mooier opquote:Op zondag 20 mei 2012 19:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat ik moe benen lui en eindelijk op de bank zit en eigenlijk een wijntje wil
Heb net brood met biefstuk op ... was ookquote:Op zondag 20 mei 2012 19:16 schreef Tamashii het volgende:
Hihi. Sorry jongens. Pannekoeken zijn heeeerlijk.
Dat weet jij helemaal nietquote:Op zondag 20 mei 2012 19:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat je moe bent , snap ik maar met die verf word je er niet mooier op
Dat vraagt om foto'squote:Op zondag 20 mei 2012 19:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat weet jij helemaal niettoevallig zie ik er erg pretty uit in mijn klus korte broek met top en verf overal
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Help jij mij met de verf weg halen dan?
Oh oke.. dan wacht ik met douchen tot jij hier bentquote:Op zondag 20 mei 2012 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik hoef geen pannenkoeken hoor Tam.. ik zit nog vol
Ik stap nu in de auto.. tot over anderhalf uurquote:Op zondag 20 mei 2012 19:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh oke.. dan wacht ik met douchen tot jij hier bent
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik stap nu in de auto.. tot over anderhalf uur
Je dacht toch niet dat ik echt langs kwam he?quote:
Het was een grapjequote:Op zondag 20 mei 2012 19:27 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Iedereen heeft verteld wat hij/zij ging eten of heeft gegeten dus heloef mag ook.
Okidokiequote:Op zondag 20 mei 2012 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik stap nu in de auto.. tot over anderhalf uur
Nee hoor.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik echt langs kwam he?
Ga je nu terug krabbelen ???quote:Op zondag 20 mei 2012 19:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe dat dan eens snel.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Het was een grapje
En ik heb niet verteld wat ik heb gegeten
Kadoooootjesquote:Op zondag 20 mei 2012 19:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Okidokieik ben ondertussen bezig met je kadootje
Oh nee hoor...quote:
Spinazie en aardappelanders en een beetje aangebrand vlees dankzij Knetterquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Whahaha iemand is nu erg verontwaardigd dat hij niet alle foto's heeft gezien
Klinkt goed afgezien van het aangebrande deelquote:Op zondag 20 mei 2012 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Spinazie en aardappelanders en een beetje aangebrand vlees dankzij Knetter
Oooh jij bent samen met krank....quote:
Joran?quote:
Ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oooh jij bent samen met krank....naam vergeten.
Whahahahaha volgens mij snap ik hem welquote:Op zondag 20 mei 2012 19:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ja ik is met JJH![]()
snap nog steeds niet dat hij op mij valt maar ik klaag niet
Kijk eens naar jezelf schat.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ja ik is met JJH![]()
snap nog steeds niet dat hij op mij valt maar ik klaag niet
je kent mij tochquote:Op zondag 20 mei 2012 19:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Kijk eens naar jezelf schat.
En gewoon, jij.
Zo mee eensquote:Op zondag 20 mei 2012 19:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je kent mij toch
ik zie mezelf nog steeds 30+ kilo zwaarder
al snap ik wel dat je op mijn persoonlijkheid valtik ben gewoon te tof
whehehe
Tof voor julliequote:Op zondag 20 mei 2012 19:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je kent mij toch
whehehe
Zeker.. waar fok wel niet goed voor isquote:
Inderdaadquote:Op zondag 20 mei 2012 19:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Zeker.. waar fok wel niet goed voor is
30 kilo te zwaar?! Volgens mij valt dat wel mee.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je kent mij toch
whehehe
Dat was een jaar geleden.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
30 kilo te zwaar?! Volgens mij valt dat wel mee.
Noem je dat goed bezig?quote:
Ja, dat wist ik allemaal niet. Des te beter ben je bezigquote:Op zondag 20 mei 2012 22:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Noem je dat goed bezig?Ik heb vandaag gestofzuigd, gras gemaait, afgewassen en afgedroogd gekookt en dan vind je douchen goed.
hahaha.
Ja!
Hehehe. Zeker. Had eigenlijk ook een beetje moeten opruimen en moeten leren.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik allemaal niet. Des te beter ben je bezig
Maar dat heb je dus niet gedaan?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehehe. Zeker. Had eigenlijk ook een beetje moeten opruimen en moeten leren.
Ik ben nieuwsgierig van aard dus ik gluur wel stiekemquote:
Van mij hoeft het niet hoorquote:
Als knetter er is?quote:
Jammerquote:
Een mooie man is ook niet erg hoorquote:
Ik wel althans vooral in fantasiequote:
Dat snap ik. Gelukkig is iedereen anders. Blonden vrouwen doe mijn vaak ook niets. Donker harige vrouwen welquote:Op maandag 21 mei 2012 20:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook daar niet.
Het doet het gewoon niet voor me.
Donker ook eerder dan blond, behalve als dat blondje een close to perfect lichaam heeft.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat snap ik. Gelukkig is iedereen anders. Blonden vrouwen doe mijn vaak ook niets. Donker harige vrouwen wel
Goed hoor, gaat zn gangetje en bij jou?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, beetje per ongeluk. Maar ja.
Hoe is 't met jou?
Oh en niet te dun want daar hou ik niet vanquote:Op maandag 21 mei 2012 20:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Donker ook eerder dan blond, behalve als dat blondje een close to perfect lichaam heeft.
En rood. Rood/rossig haar.
klinkt goed!quote:Op maandag 21 mei 2012 20:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook.Zit lekker in m'n vel enzo. Kan minder.
Warmte hitsig.. checkquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Veel te warm om te slapen.
Zin in een chick, alles
Daarom heb ik ook alleen nog maar een lakenquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lig OP m'n deken nog te verbranden/zweten
Pff, zoiets zou ik ook moeten regelen. Is een stuk fijner dan een klein raampje van 30 bij 20 open.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:17 schreef Nixx- het volgende:
Gelukkig heb ik een airco in de slaapkamer gezet voordat ik ging slapen.
Mogguhquote:
Dat lijkt me nou niks..quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:17 schreef Nixx- het volgende:
Gelukkig heb ik een airco in de slaapkamer gezet voordat ik ging slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |