Cue het zijn ook kidsquote:
We worden oudquote:
quote:
Godverdegodver ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, die trillen alleen maar en gaan dan dood.
Klopt maar ik voel mij nog jongquote:
ik was aan het werk bij McDonald's zoals elke doordeweekse dag, en er vlogen steeds musjes door de schufdeuren, en ze vliegen er makkelijk in, maar door die schuifdeuren komen ze er niet meer uit..quote:
Helaas wel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:02 schreef Sekhmet het volgende:
Gebeurd hier nog wat? Nog mensen wakker of niet op stap?
Het is dood.quote:
Yes, ben nu net thuisquote:Op zondag 20 mei 2012 12:37 schreef Tamashii het volgende:
Weekend weg geweest dus?
Ik ga hopelijk pas dinsdag naar huis.
En dat houdt in?quote:Op zondag 20 mei 2012 12:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Yes, ben nu net thuis
Persoonlijk record gewoon 2 keer verbeterd dit weekend
Zag het al op fb ja. Leuk man. Eet je ze ook op?quote:Op zondag 20 mei 2012 12:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Yes, ben nu net thuis
Persoonlijk record gewoon 2 keer verbeterd dit weekend
Zwaarste vissen die ik ooit gevangen heb, maar dan 2 keerquote:
Nee joh, ben geen Duitserquote:Op zondag 20 mei 2012 12:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zag het al op fb ja. Leuk man. Eet je ze ook op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.22 pond
Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op zondag 20 mei 2012 15:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Lekker wakker worden zo:Die gast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.22 pond14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Wel eens wat groters aan de haak geslagen dan dat?quote:Op zondag 20 mei 2012 15:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nehh, dat ben ik. Die vis is 22 pond.
Langer wel, zwaarder niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 15:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel eens wat groters aan de haak geslagen dan dat?
En sla je ook wel eens een vrouw aan je eigen haak(je)?quote:
Zo nu en danquote:Op zondag 20 mei 2012 16:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En sla je ook wel eens een vrouw aan je eigen haak(je)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |