Ja soms moet hij dan wel ff klaarkomen dus dan doet ie het maar zelf.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 18:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja soms moet hij dan wel ff klaarkomen dus dan doet ie het maar zelf.
quote:
Hey Lolaquote:
Prima.quote:
Oooohhhhhquote:Op zondag 20 mei 2012 18:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja soms moet hij dan wel ff klaarkomen dus dan doet ie het maar zelf.
Dat is ook tof.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:39 schreef Tamashii het volgende:
Raar. Paar maanden geleden wilde ik heel graag uitgaan enzovoort. Nu merk ik dat ik meer van de gezellige avondjes thuis ben, met vrienden bordspellen doen en wijntjes drinken.
Je wordt langzaam maar zeker een huismus.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:39 schreef Tamashii het volgende:
Raar. Paar maanden geleden wilde ik heel graag uitgaan enzovoort. Nu merk ik dat ik meer van de gezellige avondjes thuis ben, met vrienden bordspellen doen en wijntjes drinken.
Biertjes drinkenquote:Op zondag 20 mei 2012 18:39 schreef Tamashii het volgende:
Vreselijk! Wat doe je dan voor werk? Mijn vriend werkt ook vaak in het weekend, waardoor dit het meer wordt dan uitgaan. Maar gister nog weggeweest, wilde na een uur weer naar huis. En dan gingen we een bordspel doen.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is ook tof.
Ik ga al jaren niet echt meer uit. Maar dat komt natuurlijk ook wel door mijn werk. Ben de helft van de zaterdagen (en eerder alle zaterdagen) op de weg.
Niets mis mee toch.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Je wordt langzaam maar zeker een huismus.
Haha, ben je er weer?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Biertjes drinkenzoals nu, zeg maar
Ik rijd taxi, en die zaterdagavonden zijn veel te leuk, stiekem.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vreselijk! Wat doe je dan voor werk? Mijn vriend werkt ook vaak in het weekend, waardoor dit het meer wordt dan uitgaan. Maar gister nog weggeweest, wilde na een uur weer naar huis. En dan gingen we een bordspel doen.
Nah vind het een vreselijk woord. En een huismus is voor mij persoonlijk iets dat je nooit meer uit huis bent. Terwijl ik wel veel andere dingen nog doe.quote:
Tuurlijk niet.quote:
Dat lijkt mij ook niets helemaal nooit meer wegquote:Op zondag 20 mei 2012 18:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nah vind het een vreselijk woord. En een huismus is voor mij persoonlijk iets dat je nooit meer uit huis bent. Terwijl ik wel veel andere dingen nog doe.
Wauw, dat is een nieuw beroep voor mij. Ken niemand die dat doet.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik rijd taxi, en die zaterdagavonden zijn veel te leuk, stiekem.
Vrijdag rijd ik nog wel elke week, maar als je dan op een gegeven moment een relatie krijgt enzo, en je vriendin is in de weekenden gewoon vrij dan is het wel leuk om ook gewoon samen te zijn dan.
Dus nu nog maar de helft.
Omdat horeca en drukte en leuke mensen enzo.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wauw, dat is een nieuw beroep voor mij. Ken niemand die dat doet.Hoe is dat verder, waarom zijn de zaterdagavonden leuk?
Leuk!quote:Op zondag 20 mei 2012 18:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Omdat horeca en drukte en leuke mensen enzo.
Ik ben begonnen, vroeger, naast mijn opleiding en ik zeg altijd maar dat ik een beetje ben blijven hangen.
Ik vind het gewoon tof werk.
Bak er zo'n 10 en dat is vast teveel voor alleen mij.quote:
Dan nog, dan mag je er nog wel een paar meer bakken.quote:Op zondag 20 mei 2012 18:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Bak er zo'n 10 en dat is vast teveel voor alleen mij.
Waar kunnen we ze komen halen?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Bak er zo'n 10 en dat is vast teveel voor alleen mij.
Ik ga wel meequote:Op zondag 20 mei 2012 18:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Eigenlijk zou ik moeten gaan douchen.... Geen zin..
Met spek.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
Pannenkoeken![]()
Wel met spek en kaas
[..]
Ik ga wel mee
Waarom niet ?quote:Op zondag 20 mei 2012 18:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Eigenlijk zou ik moeten gaan douchen.... Geen zin..
Okquote:Op zondag 20 mei 2012 19:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo lekker, jij mag mijn kaas wel hebben.
Eet sequote:Op zondag 20 mei 2012 19:08 schreef JJH het volgende:
Ik ga alleen wel iets met kip maken nu, tot later.
Laat die pannenkoeken maar douchen is veel leuker zoquote:Op zondag 20 mei 2012 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
Pannenkoeken![]()
Wel met spek en kaas
[..]
Ik ga wel mee
Help jij mij met de verf weg halen dan?quote:Op zondag 20 mei 2012 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
Pannenkoeken![]()
Wel met spek en kaas
[..]
Ik ga wel mee
omdat ik moe benquote:
Dat je moe bent , snap ik maar met die verf word je er niet mooier opquote:Op zondag 20 mei 2012 19:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat ik moe benen lui en eindelijk op de bank zit en eigenlijk een wijntje wil
Heb net brood met biefstuk op ... was ookquote:Op zondag 20 mei 2012 19:16 schreef Tamashii het volgende:
Hihi. Sorry jongens. Pannekoeken zijn heeeerlijk.
Dat weet jij helemaal nietquote:Op zondag 20 mei 2012 19:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat je moe bent , snap ik maar met die verf word je er niet mooier op
Dat vraagt om foto'squote:Op zondag 20 mei 2012 19:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat weet jij helemaal niettoevallig zie ik er erg pretty uit in mijn klus korte broek met top en verf overal
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Help jij mij met de verf weg halen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |