Oh oke.. dan wacht ik met douchen tot jij hier bentquote:Op zondag 20 mei 2012 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik hoef geen pannenkoeken hoor Tam.. ik zit nog vol
Ik stap nu in de auto.. tot over anderhalf uurquote:Op zondag 20 mei 2012 19:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh oke.. dan wacht ik met douchen tot jij hier bent
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik stap nu in de auto.. tot over anderhalf uur
Je dacht toch niet dat ik echt langs kwam he?quote:
Het was een grapjequote:Op zondag 20 mei 2012 19:27 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Iedereen heeft verteld wat hij/zij ging eten of heeft gegeten dus heloef mag ook.
Okidokiequote:Op zondag 20 mei 2012 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik stap nu in de auto.. tot over anderhalf uur
Nee hoor.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik echt langs kwam he?
Ga je nu terug krabbelen ???quote:Op zondag 20 mei 2012 19:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe dat dan eens snel.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Het was een grapje
En ik heb niet verteld wat ik heb gegeten
Kadoooootjesquote:Op zondag 20 mei 2012 19:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Okidokieik ben ondertussen bezig met je kadootje
Oh nee hoor...quote:
Spinazie en aardappelanders en een beetje aangebrand vlees dankzij Knetterquote:
quote:Op zondag 20 mei 2012 19:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Whahaha iemand is nu erg verontwaardigd dat hij niet alle foto's heeft gezien
Klinkt goed afgezien van het aangebrande deelquote:Op zondag 20 mei 2012 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Spinazie en aardappelanders en een beetje aangebrand vlees dankzij Knetter
Oooh jij bent samen met krank....quote:
Joran?quote:
Ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oooh jij bent samen met krank....naam vergeten.
Whahahahaha volgens mij snap ik hem welquote:Op zondag 20 mei 2012 19:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ja ik is met JJH![]()
snap nog steeds niet dat hij op mij valt maar ik klaag niet
Kijk eens naar jezelf schat.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ja ik is met JJH![]()
snap nog steeds niet dat hij op mij valt maar ik klaag niet
je kent mij tochquote:Op zondag 20 mei 2012 19:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Kijk eens naar jezelf schat.
En gewoon, jij.
Zo mee eensquote:Op zondag 20 mei 2012 19:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je kent mij toch
ik zie mezelf nog steeds 30+ kilo zwaarder
al snap ik wel dat je op mijn persoonlijkheid valtik ben gewoon te tof
whehehe
Tof voor julliequote:Op zondag 20 mei 2012 19:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je kent mij toch
whehehe
Zeker.. waar fok wel niet goed voor isquote:
Inderdaadquote:Op zondag 20 mei 2012 19:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Zeker.. waar fok wel niet goed voor is
30 kilo te zwaar?! Volgens mij valt dat wel mee.quote:Op zondag 20 mei 2012 19:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je kent mij toch
whehehe
Dat was een jaar geleden.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
30 kilo te zwaar?! Volgens mij valt dat wel mee.
Noem je dat goed bezig?quote:
Ja, dat wist ik allemaal niet. Des te beter ben je bezigquote:Op zondag 20 mei 2012 22:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Noem je dat goed bezig?Ik heb vandaag gestofzuigd, gras gemaait, afgewassen en afgedroogd gekookt en dan vind je douchen goed.
hahaha.
Ja!
Hehehe. Zeker. Had eigenlijk ook een beetje moeten opruimen en moeten leren.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik allemaal niet. Des te beter ben je bezig
Maar dat heb je dus niet gedaan?quote:Op zondag 20 mei 2012 22:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehehe. Zeker. Had eigenlijk ook een beetje moeten opruimen en moeten leren.
Ik ben nieuwsgierig van aard dus ik gluur wel stiekemquote:
Van mij hoeft het niet hoorquote:
Als knetter er is?quote:
Jammerquote:
Een mooie man is ook niet erg hoorquote:
Ik wel althans vooral in fantasiequote:
Dat snap ik. Gelukkig is iedereen anders. Blonden vrouwen doe mijn vaak ook niets. Donker harige vrouwen welquote:Op maandag 21 mei 2012 20:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook daar niet.
Het doet het gewoon niet voor me.
Donker ook eerder dan blond, behalve als dat blondje een close to perfect lichaam heeft.quote:Op maandag 21 mei 2012 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat snap ik. Gelukkig is iedereen anders. Blonden vrouwen doe mijn vaak ook niets. Donker harige vrouwen wel
Goed hoor, gaat zn gangetje en bij jou?quote:Op maandag 21 mei 2012 20:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, beetje per ongeluk. Maar ja.
Hoe is 't met jou?
Oh en niet te dun want daar hou ik niet vanquote:Op maandag 21 mei 2012 20:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Donker ook eerder dan blond, behalve als dat blondje een close to perfect lichaam heeft.
En rood. Rood/rossig haar.
klinkt goed!quote:Op maandag 21 mei 2012 20:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook.Zit lekker in m'n vel enzo. Kan minder.
Warmte hitsig.. checkquote:Op woensdag 23 mei 2012 00:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Veel te warm om te slapen.
Zin in een chick, alles
Daarom heb ik ook alleen nog maar een lakenquote:Op woensdag 23 mei 2012 01:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lig OP m'n deken nog te verbranden/zweten
Pff, zoiets zou ik ook moeten regelen. Is een stuk fijner dan een klein raampje van 30 bij 20 open.quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:17 schreef Nixx- het volgende:
Gelukkig heb ik een airco in de slaapkamer gezet voordat ik ging slapen.
Mogguhquote:
Dat lijkt me nou niks..quote:Op woensdag 23 mei 2012 09:17 schreef Nixx- het volgende:
Gelukkig heb ik een airco in de slaapkamer gezet voordat ik ging slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |