Fotootje nemen, wegen en terugquote:Op zondag 20 mei 2012 16:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jawel, maar wat doe je dan? Je gooit ze weer terug?
Sjielig. Hebben ze zo'n wond in hun bek.quote:
ik heb ook een labret.. ben ik nu ook zielig?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sjielig. Hebben ze zo'n wond in hun bek.
Sommige vissen willen een piercingquote:Op zondag 20 mei 2012 16:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daar ga ik geen uitspraken over doenquote:Op zondag 20 mei 2012 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb ook een labret.. ben ik nu ook zielig?
Alles voor de foto schijnbaar...quote:Op zondag 20 mei 2012 16:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mwoah, je hebt haken en haken hequote:Op zondag 20 mei 2012 16:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
* shifto Herinnert zich iets over dat Tamashii een vis doodslaat met een hamer.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik wil geen ruzie.quote:
Je hebt ook een haak in je bekje?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil geen ruzie.maar nee je bent niet zielig. Ik wel maar dat is een ander verhaal
Nee gelukkig nietquote:
Huh ruzie?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil geen ruzie.maar nee je bent niet zielig. Ik wel maar dat is een ander verhaal
Nee, dat heb ik niet gedaan. Dat heeft M toen gedaan! Ik durfde niet.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:29 schreef shifto het volgende:
[..]
* shifto Herinnert zich iets over dat Tamashii een vis doodslaat met een hamer.
Ah oke, ja ik heb er geen verstand van.quote:Op zondag 20 mei 2012 16:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mwoah, je hebt haken en haken he![]()
Weerhaakloos scheelt al een boel
Ik ook gister, maar de piercer had geen tijd.quote:
Ik weet van niksquote:Op zondag 20 mei 2012 16:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet gedaan. Dat heeft M toen gedaan! Ik durfde niet.
Afspraak gemaakt?quote:Op zondag 20 mei 2012 16:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ook gister, maar de piercer had geen tijd.
Nee, dat is een vriend van hem.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |