ik las 'komt allen op jb'quote:
Doei!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als heel fok komt wordt t wel heel druk [ afbeelding ]
Zo, nu douchen enzo
quote:
Ik sta soms versteld van mezelf,quote:
Ja, vroeger ging ik ook altijd kilometers met een groepje vriendinnen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:27 schreef Zosk het volgende:
Ik heb al heel lang niet meer op skeelers gestaanDeed ik "vroeger" altijd met mijn moeder, kilometers ver
Dat geloof ik wel jaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik sta soms versteld van mezelf,
echt waar.
Hahaha, die zaten toch wel vast?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, vroeger ging ik ook altijd kilometers met een groepje vriendinnen.
In aanraking komen met drie woeste rottweilers van boerderijen langs de kant.
Altijd lachen
Ik liet me vroeger altijd op skeelers trekken door de hond van m'n opa en omaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:27 schreef Zosk het volgende:
Ik heb al heel lang niet meer op skeelers gestaanDeed ik "vroeger" altijd met mijn moeder, kilometers ver
Haha, wij hadden nooit van die grote hondenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik liet me vroeger altijd op skeelers trekken door de hond van m'n opa en omaEcht zo'n racebeest was/is dat
zo door het park op het fietspad
HD?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha, wij hadden nooit van die grote hondenNu tegenwoordig wel, maar die hebben wat issues met hun poten
Neequote:
Nee niet eens, gescheurde kruisbanden volgens mij. De ander waggelt gewoon met haar dikke reetquote:
Hahahaha, dat is wel een beetje eng hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee![]()
En het ergste was zo'n klein wit schoothondje.
Fel kreng was dat.
Ook een keer een bouvier die los liep en lekker achter fietsers aan jaagde...
Nasty..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee niet eens, gescheurde kruisbanden volgens mij. De ander waggelt gewoon met haar dikke reet
¤ 2000 per poot, uiteindelijk ergens voor ¤ 1000 per poot kunnen doen volgens mij. Of het was 1000 / 500 kan ook wel. In ieder geval veel geldquote:
Wow, ja zo'n operatie tikt wel lekker aan.. dan is 1000 euro nog een koopje, als je sommige prijzen ziet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
¤ 2000 per poot, uiteindelijk ergens voor ¤ 1000 per poot kunnen doen volgens mij. Of het was 1000 / 500 kan ook wel. In ieder geval veel geld
Nee dat hebben we dus niet helaas. Is ook best prijzig voor zover ik weetquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wow, ja zo'n operatie tikt wel lekker aan.. dan is 1000 euro nog een koopje, als je sommige prijzen ziet.
Hebben jullie een verzekering de hond(en)?
Ja en aan allerlei voorwaarden verbonden en als je hond al een geschiedenis heeft, kan ie niet verzekerd worden bla bla bla...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee dat hebben we dus niet helaas. Is ook best prijzig voor zover ik weet
Dan zie ik er al helemaal het nut niet van inquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en aan allerlei voorwaarden verbonden en als je hond al een geschiedenis heeft, kan ie niet verzekerd worden bla bla bla...
Met paarden heb je dat ook, maar dan kan de verzekering zelfs bepalen dat je paard ingeslapen moet worden.. tja waarom heb je dan zo'n verzekering...?
Mja, of dat ze een bepaalde behandeling niet willen betalen, omdat dat te duur is en dan bepalen ze eigenlijk het medicinale traject van je dier.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan zie ik er al helemaal het nut niet van inOw de kosten zijn te hoog voor ons, laat maar inslapen. Dat is makkelijk voor zo'n maatschappij
De eerste tijdens het uitlaten toen deed de andere hond iets ofzo waardoor de poot verdraaide, weet het niet precies. Ik was er niet bij in ieder geval. Tweede keer ook met uitlaten, gewoon tijdens het lopen ofzo, was ik ook niet bij. Heel vaag in ieder geval.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:20 schreef Vaseline_ het volgende:
Maar hoe zijn die kruisbanden gescheurd dan?
Ja dat zou er bij mij niet in kunnen hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, of dat ze een bepaalde behandeling niet willen betalen, omdat dat te duur is en dan bepalen ze eigenlijk het medicinale traject van je dier.
Lang moeten revalideren?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
De eerste tijdens het uitlaten toen deed de andere hond iets ofzo waardoor de poot verdraaide, weet het niet precies. Ik was er niet bij in ieder geval. Tweede keer ook met uitlaten, gewoon tijdens het lopen ofzo, was ik ook niet bij. Heel vaag in ieder geval.
Ja onder andere, en ze krijgt nu nog steeds pijnstillers etc. Denk niet dat ze heel oud zal wordenquote:
Ahwwwquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja onder andere, en ze krijgt nu nog steeds pijnstillers etc. Denk niet dat ze heel oud zal worden
5 of 6 volgens mij. Maar het gaat nog wel redelijk gelukkig. Ze springt ook nog wel omhoog tegen je aan enzo dusquote:
Doe eens even normaal jijquote:
Gaat wel.quote:
Ja wel goedquote:
Ploink met me mee :$quote:
Ik ben nooit alleen.. Snap je?!! xDquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:31 schreef Zosk het volgende:
Dqod dacht alleen/met zijn tweeën te zijn op een forum
Ja dat maakt niet uit, want je gaat over een half uurtje alweer eten... toch?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja wel goed
Hongerig alleen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal jou eens dangggg
"Een Dqod is nooit alleen."quote:
Uurtje denk ik, jaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat maakt niet uit, want je gaat over een half uurtje alweer eten... toch?![]()
Lekker gewerkt
Deze vooraltijdzwartogige :$quote:
JA BLOEDSERIEUS? WAT NOU?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ploink met me mee :$
En wat zit je nou te grijnzen dan? Ben bloedserieus mattie
[..]
Ik ben nooit alleen.. Snap je?!! xD
Je komt wel een beetje hysterisch over.. is er iets gebeurdquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uurtje denk ik, ja![]()
Gefrituurde aardappelreepjes
Nou, fabeltastisch was hetKNNNNGGGGRRRRTTT *hysterische lach*
I SHOULD BE SUSPENDED FROM CLASS, I DON'T KNOW MY ELBOW FROM MY ARSE LALALALAquote:
Viel het jou ook al op ja?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je komt wel een beetje hysterisch over.. is er iets gebeurd>?
ZIT GODVERKUT NIET EENS ZO TE BRULLEN MAN MET JE HEAUFDquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
JA BLOEDSERIEUS? WAT NOU?
IK SNAP HET NIET NEE
Wait...what?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
I SHOULD BE SUSPENDED FROM CLASS, I DON'T KNOW MY ELBOW FROM MY ARSE LALALALA
okquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
ZIT GODVERKUT NIET EENS ZO TE BRULLEN MAN MET JE HEAUFD
Ja, mijn bedrading schoot weer los, voor de zoveelste keer :$quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je komt wel een beetje hysterisch over.. is er iets gebeurd>?
quote:
Fluister maar in m'n oor ja :$quote:
OH JEEquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, mijn bedrading schoot weer los, voor de zoveelste keer :$
ZE HEEFT EEN WEEquote:
Liever niet.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:37 schreef Fascination het volgende:
Ja, hoor, pindakaasvlekken in het tapijt.
Lijkt me niet zo'n pretje, nee O.oquote:
Ja, zit je dan mooi mee :$quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:37 schreef Fascination het volgende:
Je mag Sandra Groot bedanken voor deze gouden tip.quote:Er blijven ook geen vetvlekken van de pindakaas achter. Heb het enige malen met succes toegepast.
- Sandra Groot
Lol, Fasquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:40 schreef Fascination het volgende:
Die kauwgumvlek zit onder m'n bureau en ik was natuurlijk vergeten dat hij daar zat, dus ik trap er mooi met m'n schoenen in en verspreid de boel.
Thanks Sandra meid.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je mag Sandra Groot bedanken voor deze gouden tip.
quote:
Godverdommequote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:37 schreef Fascination het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:40 schreef Fascination het volgende:
Die kauwgumvlek zit onder m'n bureau en ik was natuurlijk vergeten dat hij daar zat, dus ik trap er mooi met m'n schoenen in en verspreid de boel.
Mag ik ook ff enthousiast zijn hey jongequote:
Oh poep, nee nog niet.. Dm/Pm/Fok enzulksquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:42 schreef Fascination het volgende:
Had je die Fabiola-aflevering nog gekeken, Dqod?
Ik heb 'm ook nog herkeken.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh poep, nee nog niet.. Dm/Pm/Fok enzulks.. Sorry, ik zet m ff weer open dushi
![]()
Ik zet m NU opquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook nog herkeken.Die outfits van Fabiola.
!!!!
Ik ben ook benieuwd wat jij vindt.quote:
Lol, ik zag het al een beetjequote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:44 schreef Fascination het volgende:
Ik zou wel een screenshot kunnen doen, maar dan verpest ik het een beetje.!
Sorryquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag ik ook ff enthousiast zijn hey jonge![]()
Mag ook niks meer tegenwoordig, HELEMAAL NIKS.. KUT OVERHEID
Wil jou wel eens benieuwen :$quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd wat jij vindt.
Nee sgatjuh het spijt mij van me hormontjes tog :$quote:
Watquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:42 schreef Dqod het volgende:
Mag ook niks meer tegenwoordig, HELEMAAL NIKS.. KUT OVERHEID
Hihihi.quote:
De wietpasquote:
quote:
Ik word een beetje nerveus nu en rode blosjes, wacht.. Ff herstellen hoorquote:
Oh das toch alleen in het zuiden des lands?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
De wietpas
:$
LOL WTF die Fabiola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zit je me nu uit te lachen? Is echt :$quote:
Ja, natuurlijk zit ik je uit te lachenquote:
Ik zei ook eigenlijk maar gewoon watquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh das toch alleen in het zuiden des lands?
Vind ik niet normaal hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk zit ik je uit te lachen
H'berg niet?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zei ook eigenlijk maar gewoon wat
Mja, volgens mij wel idd.. Beter gaan ze dat hier niet doen.. Ik moet uberhaupt al keiver reizen daarvoor, wil ik wat kopen
Niet dat ik weet.. iig geen shopquote:
quote:
LOLWUTquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:54 schreef Fascination het volgende:
[..]. "Levend kunstwerk" noemt hij zichzelf ook. Ben je al bij het stuk waar de Rijdende Rechter met de twee praat bij de boot in kwestie?
Het is al goed hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee sgatjuh het spijt mij van me hormontjes tog :$
Dan moet je even opletten wat 'ie in z'n hand heeft.quote:
Nou.. Mijn nageltje brak zojuist dus ik weet t niet :$quote:
Okquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan moet je even opletten wat 'ie in z'n hand heeft.
Hoe komt dat nou weer?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou.. Mijn nageltje brak zojuist dus ik weet t niet :$
Maar verder wel hoor![]()
Kweenie, wsl week door t waterquote:
Zo doe jij ook altijdquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
BOBBY!!!
[ afbeelding ]
Zal zo ff luisteren
JBquote:
Nu ookquote:
Jenna.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
JB
[ afbeelding ]
[..]
Nu ookMijn hartje maakte een sprongetje
quote:
Die travestiet met baard.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:07 schreef Dqod het volgende:
[..]!!!
Lol, nog meer flamboyante mensjes op die boot
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
JB
[ afbeelding ]
[..]
Nu ookMijn hartje maakte een sprongetje
Geniaal ja, daar keek ik ook al naarquote:
quote:
Naaaiiiss.. Dan moet Ado je voeten maar masserenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn boeten doen bijna pijn van t door de stad slenteren.![]()
Maar wel geslaagd. A schoenen, ik n zonnebril en K een waveboard. En nog wat ande dingetjes.
Hoi trouwens
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Naaaiiiss.. Dan moet Ado je voeten maar masseren
Hoi ja
Ja.. Ik zat al te kijken of er nog wat in zat ofzo..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:10 schreef Fascination het volgende:
Zag je ook dat cadeaupapier dat ie vast had op de kade?So random.
Hoe komt het?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geniaal ja, daar keek ik ook al naar![]()
[..]
Happy zijn kost wel energie zeg :$
[ afbeelding ]
En in de studio met die reddingsboei om, veeg me op.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja.. Ik zat al te kijken of er nog wat in zat ofzo..![]()
Die bedrading eh.. Valt niet meer te repareren denk ik :$quote:
Inderdaad wat een dramaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kweenie, wsl week door t water
Nu moet ie weer helemaal goed groeien, wat een ellende, wat een dramaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Ik ga er ook maar zo bij lopen in t vervolgquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
En in de studio met die reddingsboei om, veeg me op.
Zware tijden zeg ik jequote:
Lekker anders.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga er ook maar zo bij lopen in t vervolg
Ik neem de soldeerbout wel meequote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die bedrading eh.. Valt niet meer te repareren denk ik :$
Nu ga ik echt stukquote:
Liefquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zware tijden zeg ik je
Awww, panda
[ afbeelding ]
Vind je t niet goed zo dan?quote:
Lolquote:
Ja.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nu ga ik echt stuk
Jennifer HopelessWHAAAAAAAHAHAHAHAHA
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:18 schreef Dqod het volgende:
Ik ga de vetpan maar vast eens ff aangooien, dus tot straks menschen![]()
![]()
Jawel hoorquote:
Awwquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dochter: mag Nikita hier spelen?
Ik: nee
Zij: mag ik een bak pakken en daar paardebloemen in planten en dan in de tuin zetten?
Ik: nee, liever niet.
Zij: ik mag ook niks van jou, jij bent stom.
Ik: ga maar naar boven, dan mag je voor nu echt niks meer.
Zij: stommerd.
Stamp stamp.
Ik ben een stomme moeder.![]()
Ja, het zijn vervelende jaren die nu komen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zij: mag ik een bak pakken en daar paardebloemen in planten en dan in de tuin zetten?
Stamp stamp.
Lijkt op een grote kutquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:23 schreef BobbyB het volgende:
Nieuwe burka geïntroduceerd. Westerse landen laaiend enthousiast.
[ afbeelding ]
Waarom mag nikita niet komen spelen dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Stamp stamp.
Waarom mag Nikita niet daar spelen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
Stamp stamp.
Kutquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom mag nikita niet komen spelen dan?![]()
Mwa, t gaat voor nu nog wel hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, het zijn vervelende jaren die nu komen.
quote:
Stommerdquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Omdat ik heel dat kind niet ken, omdat ik er geen zin in heb, en omdat ik zo ga beginnen met het eten.
Wel kinderen hebben is heel leukquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:25 schreef Sinosappel het volgende:
Geen kinderen hebben is echt onmin chill
Jij hoeft ook niet mee te spelen, toch?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Omdat ik heel dat kind niet ken, omdat ik er geen zin in heb, en omdat ik zo ga beginnen met het eten.
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Ik wil t gewoon niet nu, punt.quote:
Dat komt wel een keer, niet nu.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
En zo leer je Nikita nooit kennen natuurlijk
Uit onderzoek is gebleken dat mensen zonder kinderen gelukkiger zijn dan mensen met kinderen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wel kinderen hebben is heel leuk![]()
Ik doelde op geen zin hebbenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Ik wil t gewoon niet nu, punt.
En ik ben de mama en dus de baas ^^
Wil jij kinderen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Uit onderzoek is gebleken dat mensen zonder kinderen gelukkiger zijn dan mensen met kinderen.IN YOUR FACE!!!
Picca's?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:29 schreef Garisson72 het volgende:
another sunny dat in California, mens0n. Vandaag: Laguna Seca!
Spannendquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:29 schreef Fascination het volgende:
Fotoboek van Mr_Pink
Nou, nou, nou, wat zie ik hier.
Jaloersquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:29 schreef Garisson72 het volgende:
another sunny dat in California, mens0n. Vandaag: Laguna Seca!
Dat weet ik, maar de uitzonderning bevestigt de regel enzo.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Uit onderzoek is gebleken dat mensen zonder kinderen gelukkiger zijn dan mensen met kinderen.IN YOUR FACE!!!
quote:
Geinig kontjequote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:29 schreef Fascination het volgende:
Fotoboek van Mr_Pink
Weet ik niet eigenlijk.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar de uitzonderning bevestigt de regel enzo.
Ik ben nu veel gelukkiger dan 12 jaar geleden.
ik ben nog niet geweest he, de dag begint hier net.quote:
Niet zo spannend. Ik zie liever Ivan.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:31 schreef Vaseline_ het volgende:
Hij heeft geeneens een boner in z'n boxer
Hoeft ook niet hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:31 schreef Vaseline_ het volgende:
Hij heeft geeneens een boner in z'n boxer
Picca's van gister dan? Jeeez..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik ben nog niet geweest he, de dag begint hier net.
Ivan heeft wel een goeie lul ja.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Niet zo spannend. Ik zie liever Ivan.
Ja en mogelijk stretchmarks.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Krijg je wel rimpels van, onthoud dat.
Ja die heeft een goeiequote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Niet zo spannend. Ik zie liever Ivan.
Ik vind die DangerIsMine(?) er wel goed uitzien.quote:
Zijn lul? Ff zoekenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind die DangerIsMine(?) er wel goed uitzien.
Ja, alles wel eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zijn lul? Ff zoeken
Ik kan me herinneren dat s1gnum ofzoiets ook wel een lekkere heeft
http://forum.fok.nl/topic/1791036 In die OP'tje.quote:
Ja, dat staat zo drollig.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:41 schreef Vaseline_ het volgende:
die AestheticJDMzijn voeten, ik ga stuk
Dit was ik net aan het typenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:41 schreef Vaseline_ het volgende:
een zwarte boxer met spermavlekkenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:29 schreef Fascination het volgende:
Fotoboek van Mr_Pink
Ja hij is lekker beefyquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1791036 In die OP'tje.
Die hele fotoquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik was even aan het geilen op zijn lippen en toen zag ik die reacties daaronderquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:44 schreef Vaseline_ het volgende:
El_Presidente heeft daar ook lekker lopen trollen met zijn nepfoto's
Die lippen vind ik inderdaad ookquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:45 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik was even aan het geilen op zijn lippen en toen zag ik die reacties daaronder
Meh, als je verder geen foto's van jezelf op FOK! hebt staan en je verder anoniem bent hier kan het niet heel veel kwaad denk ik.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:45 schreef Zosk het volgende:
Ik zou daar echt alleen onder een kloon posten als ik dan zo nodig moet posten
Daar heb je wel een punt ja, maar dan nog zou ik het niet doen onder een "bekende" naamquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Meh, als je verder geen foto's van jezelf op FOK! hebt staan en je verder anoniem bent hier kan het niet heel veel kwaad denk ik.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:50 schreef Sinosappel het volgende:
Deze is voor Vasje
http://forum.fok.nl/topic/1705969/1/999#101905722
Ja erg sexyquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:50 schreef Sinosappel het volgende:
Deze is voor Vasje
Hahaha, die tong uit z'n mond.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:50 schreef Sinosappel het volgende:
Deze is voor Vasje
Met 1 vingerquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:52 schreef Zosk het volgende:
Ik hoop voor hem dat hij zijn stijfje niet met één hand kan verbergen
als je grote handen hebt.....quote:
quote:
Doet me denken aanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:08 schreef wise het volgende:
Deels slang, deels piranha in Piranhaconda-trailer
![]()
kinderachtig gedoe...en dat op een forumquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:21 schreef remi1986 het volgende:
Lol, die ruzie om Lithia
Lithia
The_Dean durft niet te vechten
stevenmac26 is een mietje
quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee die is al aan het daten met een andere FOK!ster
Vertel me meerquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee die is al aan het daten met een andere FOK!ster
Fok internetrelaties zijn ingewikkeld.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:21 schreef remi1986 het volgende:
Lol, die ruzie om Lithia
Lithia
ZIJN WIJ GEEN VRIENDEN?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:24 schreef wise het volgende:
[..]
die is net zo vriend van haar als jij een vriendin van mij bent
En vooral diepgaand.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fok internetrelaties zijn ingewikkeld.
En duren heel lang.quote:
Whut? Dat was toch die nigga? I know 'cuz they're very rare. Waaauw.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:28 schreef BobbyB het volgende:
Ik wist trouwens ook niet dat Lithia L.no was.
Dit klinkt alsof er echt maar drie mensen op fok zitten en de rest kloons.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:28 schreef BobbyB het volgende:
fokvrienden jaquote:
Waarom wordt die troep niet gesloten dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:21 schreef remi1986 het volgende:
Lol, die ruzie om Lithia
Lithia
En dat dan ook echt drie topics lang, tfoe.quote:
the fuckquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:28 schreef BobbyB het volgende:
Nee, meestal vrij kortstondig.quote:
Er is ook maar een groep van ongeveer 100 man, die alle users ooit op FOK! opmaken.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof er echt maar drie mensen op fok zitten en de rest kloons.
quote:
Deze 2 posts gewoon na elkaar binnen een tijdsbestek van minder dan een minuutquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whut? Dat was toch die nigga? I know 'cuz they're very rare. Waaauw.
Omdat haters ze famous makenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Waarom wordt die troep niet gesloten dan?
Net als die gare topics over mods in KLB
dikke sensatie ... jwtquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Het zijn geen goede topics, dus die blijven open.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Come on, dit is echt Vaseline_ logica/redenatie.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
[..]
Deze 2 posts gewoon na elkaar binnen een tijdsbestek van minder dan een minuut
Lithia styloquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het zijn geen goede topics, dus die blijven open.
wat een stoot onder de gordel, ruffertquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Come on, dit is echt Vaseline_ logica/redenatie.
Wow ik word echt dik beledigd hierquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Come on, dit is echt Vaseline_ logica/redenatie.
Het is weer vrijdagquote:
Oke dat maakt wel weer een hoop goedquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik moest wel hardop lachen om je 'pulserende clit gekregen' post ergens vandaag of gister.
DOE FF NORMAALquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:34 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee, omdat huis niet naar jou toekomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |