Steven claimt uit het niets dat hij mijn vriend in elkaar wilde slaan , ik zei dat ie hem een DM moest sturen als ie af wilt spreken, TS kreeg niets en dit topic is het gevolg.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:08 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ja hoe het hiertoe kwam. Dat wil ik horen!
Privégezeur dus.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:10 schreef Lithia het volgende:
[..]
Steven claimt uit het niets dat hij mijn vriend in elkaar wilde slaan , ik zei dat ie hem een DM moest sturen als ie af wilt spreken, TS kreeg niets en dit topic is het gevolg.
scherpquote:
Wel mooi hoe mensen toch overal op in gaanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:10 schreef Lithia het volgende:
[..]
Steven claimt uit het niets dat hij mijn vriend in elkaar wilde slaan , ik zei dat ie hem een DM moest sturen als ie af wilt spreken, TS kreeg niets en dit topic is het gevolg.
Ik regel cosmo wel voor je, oh wachtquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:16 schreef Rezania het volgende:
Steven is inderdaad een mietje, hij kan niet eens een vent voor een hommo hosselen.
Forummongool, doe je best eens.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik regel cosmo wel voor je, oh wacht
Ja wat, ik kan niet toveren hoorquote:
Nee dus gewoon geduld hebbenquote:
Ik dusquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:24 schreef Sjikkermeister het volgende:
Hahaha Nerd Vs Nerd may the best nerd win
Wat is dit voor achterbakse haat?quote:
Ik ben bang voor TS.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:28 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Gaat weer nergens over...en wordt niet eens gesloten of ergens anders heen gepleurt
Maar mijn topic wel sluiten waar ik hem een pussy noemquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |