TS zit nu te janken achter zijn kompjoeter in zijn zolderhokje. Dat weet iedereen toch?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Mensen niet geloven dat ik geen DM gestuurd heb hoor, dat heb ik wel gedaan, ts lult gewoon
Daaromquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:44 schreef OnweersComplex het volgende:
[..]
TS zit nu te janken achter zijn kompjoeter in zijn zolderhokje. Dat weet iedereen toch?
Bewijs het zelf eens dan. Wanneer verstuurd? Dan check ik het nog wel eens voor je.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Mensen niet geloven dat ik geen DM gestuurd heb hoor, dat heb ik wel gedaan, ts lult gewoon
Maar we kennen elkaar dankzij FOK!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:42 schreef Nikmans het volgende:
Dit topic
Ik hoop dat het een troll is, anders zou ik Lithia aanraden haar vriendje van FOK! af te houden
Gisteren nog en vanmiddagquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bewijs het zelf eens dan. Wanneer verstuurd? Dan check ik het nog wel eens voor je.
ts is een n00b en kan vannacht beter ramen en deuren goed sluiten en 112 voor ingedrukt houden. stevenmac bespottenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:39 schreef The_Dean het volgende:
Meneer heeft een grote bek wel even met me te willen vechten om Lithia.
Naar zijn zeggen heeft hij ge-DMt, maar heb nooit iets gekregen.
The_Dean durft niet te vechten
Klacht: stevenmac26 is een mietje en durft niet eens te DM'en. En dat wil vechten om een vrouw?
Dit dusquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ts is een n00b en kan vannacht beter ramen en deuren goed sluiten en 112 voor ingedrukt houden. stevenmac bespotten
ja weet ik dat ik was gebannedquote:
Ik stel het me eerder zo voor:quote:
quote:
Ik denk eerder dat Lithia nog mijn ass kickt dan tsquote:
Nee. Niks gehad.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gisteren nog en vanmiddag
Post jij je dm lijst maar eens
Jawel man, post nou maar gewoon, je bent bang hequote:
post jij hem dan gewoon, dan gaat ie echt janken.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jawel man, post nou maar gewoon, je bent bang he
Dat filmpjequote:
Kloptquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:50 schreef Rezania het volgende:
Steven zei dat hij jou voor mij zou hosselen TS.
quote:
quote:
En al die wijven maar zeggen dat er geen oorlog meer zou zijn als vrouwen de macht hadden.quote:
Okequote:
Tienermeisjes vrouwen noemenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En al die wijven maar zeggen dat er geen oorlog meer zou zijn als vrouwen de macht hadden.. Episch onkundig.
Ze kunnen niet eens filmen.quote:
DM posten! Ik zou het niet pikken.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke
DM aan The_Dean
Kom vechten dan jongen
Hij durft nietquote:
dat heb je zeker ook aan je vrindje verteld?quote:
Dan komen we er achter dat hij niks verstuurd heeft. Of naar de verkeerde.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
post jij hem dan gewoon, dan gaat ie echt janken.
Lithia is het vast waardquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:53 schreef LudoSanders het volgende:
Ik denk wel dat die Dean van die kolenschoppen als handen heeft, Steven. Het zijn wel Friezen hè.
ja. achterlijk maar je kijkt toch maar beter uit want kracht hebben ze soms welquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:53 schreef LudoSanders het volgende:
Ik denk wel dat die Dean van die kolenschoppen als handen heeft, Steven. Het zijn wel Friezen hè.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan komen we er achter dat hij niks verstuurd heeft. Of naar de verkeerde.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke
DM aan The_Dean
Kom vechten dan jongen
Omdat er mensen om die reden gebanned zijn. Ik heb het niet verzonnen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom dat niet mag. Ik heb er ook nog nooit van gehoord.
[ afbeelding ]
Waarom zou dat niet mogen bijvoorbeeld? Niks geks aan toch?
Wie ben jij?quote:
Je nieuwe loverquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:54 schreef JamFlava het volgende:
slechte humor.. zou verboden moeten worden.
Dit sowiesoquote:
Godverdommequote:
je nieuwe loverquote:
Nee ouwe scharrelquote:
Ow. Nou lekker dan. Ik noem dat uitlokking.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:54 schreef Lithia het volgende:
[..]
Omdat er mensen om die reden gebanned zijn. Ik heb het niet verzonnen.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow. Nou lekker dan. Ik noem dat uitlokking.
Probeer je mij een ban aan te naaien of wat?
Ja maar steven is een Ier... die zijn best ruig enzoquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:53 schreef LudoSanders het volgende:
en die drinken veeeelquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ja maar steven is een Ier... die zijn best ruig enzo
En Ierlanders kunnen goed zuipen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ja maar steven is een Ier... die zijn best ruig enzo
en dan gaan ze je DM'en en naar je huis toe, maar nog nietquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
En dan worden ze creapy eng gevaarlijk en shizzle jonguh!
Niet zo veel liegen. Ik kan het nakijken.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:01 schreef stevenmac26 het volgende:
hahaha ts stuurt mij een dm met excuses en dat ie heel veel van lithia houdt en of ik ze alsjeblieft met rust wil laten
nou ik zal er over nadenken ts
Helemaal nietquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:02 schreef Lithia het volgende:
[..]
Niet zo veel liegen. Ik kan het nakijken.
Zijn laptop is hier.quote:
staat volgens mij in de regels ergens.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:02 schreef vosss het volgende:
Sinds wanneer mogen er op FOK! geen foto's uit iemand fotoboek geplaatst worden?
Ergo waarom is die post weg? Ik bedoel dat staat toch gewoon op internet?![]()
Kijk danquote:
nietquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:03 schreef stevenmac26 het volgende:
En sinds wanneer mogen mods in dm's kijken?
vosss. Kutuser eerste klas. Aangenaam.quote:
Lief doen is voor homo'squote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:04 schreef sinepedraap het volgende:
Kunnen jullie allemaal niet gewoon lief zijn tegen elkaar of zo?
Dit dus.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hi,ha,ho, wat een lol. Dingen tegen elkaar over internet roepen.
Een verhaal?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:06 schreef Rosario het volgende:
[..]
Dit dus.
En dan ook nog eens de rest van het verhaal niet vertellen voor de mensen die niet elke minuut van de dag op KLB zitten.
Steven claimt uit het niets dat hij mijn vriend in elkaar wilde slaan , ik zei dat ie hem een DM moest sturen als ie af wilt spreken, TS kreeg niets en dit topic is het gevolg.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:08 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ja hoe het hiertoe kwam. Dat wil ik horen!
Privégezeur dus.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:10 schreef Lithia het volgende:
[..]
Steven claimt uit het niets dat hij mijn vriend in elkaar wilde slaan , ik zei dat ie hem een DM moest sturen als ie af wilt spreken, TS kreeg niets en dit topic is het gevolg.
scherpquote:
Wel mooi hoe mensen toch overal op in gaanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:10 schreef Lithia het volgende:
[..]
Steven claimt uit het niets dat hij mijn vriend in elkaar wilde slaan , ik zei dat ie hem een DM moest sturen als ie af wilt spreken, TS kreeg niets en dit topic is het gevolg.
Ik regel cosmo wel voor je, oh wachtquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:16 schreef Rezania het volgende:
Steven is inderdaad een mietje, hij kan niet eens een vent voor een hommo hosselen.
Forummongool, doe je best eens.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik regel cosmo wel voor je, oh wacht
Ja wat, ik kan niet toveren hoorquote:
Nee dus gewoon geduld hebbenquote:
Ik dusquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:24 schreef Sjikkermeister het volgende:
Hahaha Nerd Vs Nerd may the best nerd win
Wat is dit voor achterbakse haat?quote:
Ik ben bang voor TS.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:28 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Gaat weer nergens over...en wordt niet eens gesloten of ergens anders heen gepleurt
Maar mijn topic wel sluiten waar ik hem een pussy noemquote:
Het is gewoon een mietjequote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:28 schreef wise het volgende:
[..]
nee, dit is lekker
The_Dean durft niet te vechten
Gewoon jaloers dat er niet om jou gevochten wordt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:28 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Gaat weer nergens over...en wordt niet eens gesloten of ergens anders heen gepleurt
Ik ben niet bang voor jou, dat scheelt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar mijn topic wel sluiten waar ik hem een pussy noem
Dit dusquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:30 schreef Sjikkermeister het volgende:
True man als iemand niet wil vechten voor zijn bitch dan is het echt een pussy.
Dat ie een vrouw aankan wil niet zeggen dat ie de fok knokploeg ook kan hebben! Ik ben al aan het bellen.quote:
Bel gerust maar.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:37 schreef Equites het volgende:
[..]
Dat ie een vrouw aankan wil niet zeggen dat ie de fok knokploeg ook kan hebben! Ik ben al aan het bellen.
Wat?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dus als ts homo is betekent dat lithia man is, ben jij dan ook homo?
Gast ik rij de hele tijd al rondjes door je straat,elke keer zie ik dat gordijntje van zolder snel dicht gaanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:40 schreef The_Dean het volgende:
Fok! Knokploeg.
Stel verlepte mislukte wolvenshirt dragende zoldernerds
Mijn zolder heeft geen raam, je hebt het verkeerde huis.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gast ik rij de hele tijd al rondjes door je straat,elke keer zie ik dat gordijntje van zolder snel dicht gaan
Kom naar buiten dan
Ik weet al dat je in damwoude woont.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mijn zolder heeft geen raam, je hebt het verkeerde huis.
Bang voor zonlicht?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Moet jij niet werken bij de c1000?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:49 schreef Maikuuul het volgende:
Nerdgevechten
Gaan ze elkaar zogenaamd klappen geven ....
In COD op de xbox![]()
epic
CODquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:49 schreef Maikuuul het volgende:
Nerdgevechten
Gaan ze elkaar zogenaamd klappen geven ....
In COD op de xbox![]()
epic
Ik ben nu manager ik werk vanuit thuisquote:
Hey jong, nog hendig sjieke slips gemaakt de laatste tijd?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik ben nu manager ik werk vanuit thuis
Baasquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik ben nu manager ik werk vanuit thuis
Que?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zeg dat tegen de hoge heren in den haag!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:55 schreef KingRoland het volgende:
Kunnen we niet allemaal gewoon in vrede leven?
Sukkelquote:
Je bent timmerman?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:58 schreef smitjew het volgende:
haha beide pussy's ik timmer jullie allebei in elkaar
Nee, timmermannen zijn wel stoer.quote:
smitjew is uit het verkeerde hout gesneden, ken gebeurenquote:
Je hebt een vals adres gegeven he mietjequote:
en zij nietquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:17 schreef Raap het volgende:
Mannen die accepteren dat hun partner moderator op FOK! is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |