Het is gewoon een mietjequote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:28 schreef wise het volgende:
[..]
nee, dit is lekker
The_Dean durft niet te vechten
Gewoon jaloers dat er niet om jou gevochten wordt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:28 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Gaat weer nergens over...en wordt niet eens gesloten of ergens anders heen gepleurt
Ik ben niet bang voor jou, dat scheelt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar mijn topic wel sluiten waar ik hem een pussy noem
Dit dusquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:30 schreef Sjikkermeister het volgende:
True man als iemand niet wil vechten voor zijn bitch dan is het echt een pussy.
Dat ie een vrouw aankan wil niet zeggen dat ie de fok knokploeg ook kan hebben! Ik ben al aan het bellen.quote:
Bel gerust maar.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:37 schreef Equites het volgende:
[..]
Dat ie een vrouw aankan wil niet zeggen dat ie de fok knokploeg ook kan hebben! Ik ben al aan het bellen.
Wat?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dus als ts homo is betekent dat lithia man is, ben jij dan ook homo?
Gast ik rij de hele tijd al rondjes door je straat,elke keer zie ik dat gordijntje van zolder snel dicht gaanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:40 schreef The_Dean het volgende:
Fok! Knokploeg.
Stel verlepte mislukte wolvenshirt dragende zoldernerds
Mijn zolder heeft geen raam, je hebt het verkeerde huis.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gast ik rij de hele tijd al rondjes door je straat,elke keer zie ik dat gordijntje van zolder snel dicht gaan
Kom naar buiten dan
Ik weet al dat je in damwoude woont.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mijn zolder heeft geen raam, je hebt het verkeerde huis.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |