En dat dan ook echt drie topics lang, tfoe.quote:
the fuckquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:28 schreef BobbyB het volgende:
Ik wist trouwens ook niet dat Lithia L.no was.
Nee, meestal vrij kortstondig.quote:
Er is ook maar een groep van ongeveer 100 man, die alle users ooit op FOK! opmaken.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof er echt maar drie mensen op fok zitten en de rest kloons.
quote:
Deze 2 posts gewoon na elkaar binnen een tijdsbestek van minder dan een minuutquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whut? Dat was toch die nigga? I know 'cuz they're very rare. Waaauw.
Omdat haters ze famous makenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Waarom wordt die troep niet gesloten dan?
Net als die gare topics over mods in KLB
dikke sensatie ... jwtquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Het zijn geen goede topics, dus die blijven open.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Come on, dit is echt Vaseline_ logica/redenatie.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
[..]
Deze 2 posts gewoon na elkaar binnen een tijdsbestek van minder dan een minuut
Lithia styloquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het zijn geen goede topics, dus die blijven open.
wat een stoot onder de gordel, ruffertquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Come on, dit is echt Vaseline_ logica/redenatie.
Wow ik word echt dik beledigd hierquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Come on, dit is echt Vaseline_ logica/redenatie.
Het is weer vrijdagquote:
Oke dat maakt wel weer een hoop goedquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik moest wel hardop lachen om je 'pulserende clit gekregen' post ergens vandaag of gister.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |