ik las 'komt allen op jb'quote:
Doei!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als heel fok komt wordt t wel heel druk [ afbeelding ]
Zo, nu douchen enzo
quote:
Ik sta soms versteld van mezelf,quote:
Ja, vroeger ging ik ook altijd kilometers met een groepje vriendinnen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:27 schreef Zosk het volgende:
Ik heb al heel lang niet meer op skeelers gestaanDeed ik "vroeger" altijd met mijn moeder, kilometers ver
Dat geloof ik wel jaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik sta soms versteld van mezelf,
echt waar.
Hahaha, die zaten toch wel vast?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, vroeger ging ik ook altijd kilometers met een groepje vriendinnen.
In aanraking komen met drie woeste rottweilers van boerderijen langs de kant.
Altijd lachen
Ik liet me vroeger altijd op skeelers trekken door de hond van m'n opa en omaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:27 schreef Zosk het volgende:
Ik heb al heel lang niet meer op skeelers gestaanDeed ik "vroeger" altijd met mijn moeder, kilometers ver
Haha, wij hadden nooit van die grote hondenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik liet me vroeger altijd op skeelers trekken door de hond van m'n opa en omaEcht zo'n racebeest was/is dat
zo door het park op het fietspad
HD?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha, wij hadden nooit van die grote hondenNu tegenwoordig wel, maar die hebben wat issues met hun poten
Neequote:
Nee niet eens, gescheurde kruisbanden volgens mij. De ander waggelt gewoon met haar dikke reetquote:
Hahahaha, dat is wel een beetje eng hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee![]()
En het ergste was zo'n klein wit schoothondje.
Fel kreng was dat.
Ook een keer een bouvier die los liep en lekker achter fietsers aan jaagde...
Nasty..quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee niet eens, gescheurde kruisbanden volgens mij. De ander waggelt gewoon met haar dikke reet
¤ 2000 per poot, uiteindelijk ergens voor ¤ 1000 per poot kunnen doen volgens mij. Of het was 1000 / 500 kan ook wel. In ieder geval veel geldquote:
Wow, ja zo'n operatie tikt wel lekker aan.. dan is 1000 euro nog een koopje, als je sommige prijzen ziet.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
¤ 2000 per poot, uiteindelijk ergens voor ¤ 1000 per poot kunnen doen volgens mij. Of het was 1000 / 500 kan ook wel. In ieder geval veel geld
Nee dat hebben we dus niet helaas. Is ook best prijzig voor zover ik weetquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wow, ja zo'n operatie tikt wel lekker aan.. dan is 1000 euro nog een koopje, als je sommige prijzen ziet.
Hebben jullie een verzekering de hond(en)?
Ja en aan allerlei voorwaarden verbonden en als je hond al een geschiedenis heeft, kan ie niet verzekerd worden bla bla bla...quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee dat hebben we dus niet helaas. Is ook best prijzig voor zover ik weet
Dan zie ik er al helemaal het nut niet van inquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en aan allerlei voorwaarden verbonden en als je hond al een geschiedenis heeft, kan ie niet verzekerd worden bla bla bla...
Met paarden heb je dat ook, maar dan kan de verzekering zelfs bepalen dat je paard ingeslapen moet worden.. tja waarom heb je dan zo'n verzekering...?
Mja, of dat ze een bepaalde behandeling niet willen betalen, omdat dat te duur is en dan bepalen ze eigenlijk het medicinale traject van je dier.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan zie ik er al helemaal het nut niet van inOw de kosten zijn te hoog voor ons, laat maar inslapen. Dat is makkelijk voor zo'n maatschappij
De eerste tijdens het uitlaten toen deed de andere hond iets ofzo waardoor de poot verdraaide, weet het niet precies. Ik was er niet bij in ieder geval. Tweede keer ook met uitlaten, gewoon tijdens het lopen ofzo, was ik ook niet bij. Heel vaag in ieder geval.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:20 schreef Vaseline_ het volgende:
Maar hoe zijn die kruisbanden gescheurd dan?
Ja dat zou er bij mij niet in kunnen hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, of dat ze een bepaalde behandeling niet willen betalen, omdat dat te duur is en dan bepalen ze eigenlijk het medicinale traject van je dier.
Lang moeten revalideren?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
De eerste tijdens het uitlaten toen deed de andere hond iets ofzo waardoor de poot verdraaide, weet het niet precies. Ik was er niet bij in ieder geval. Tweede keer ook met uitlaten, gewoon tijdens het lopen ofzo, was ik ook niet bij. Heel vaag in ieder geval.
Ja onder andere, en ze krijgt nu nog steeds pijnstillers etc. Denk niet dat ze heel oud zal wordenquote:
Ahwwwquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja onder andere, en ze krijgt nu nog steeds pijnstillers etc. Denk niet dat ze heel oud zal worden
5 of 6 volgens mij. Maar het gaat nog wel redelijk gelukkig. Ze springt ook nog wel omhoog tegen je aan enzo dusquote:
Doe eens even normaal jijquote:
Gaat wel.quote:
Ja wel goedquote:
Ploink met me mee :$quote:
Ik ben nooit alleen.. Snap je?!! xDquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:31 schreef Zosk het volgende:
Dqod dacht alleen/met zijn tweeën te zijn op een forum
Ja dat maakt niet uit, want je gaat over een half uurtje alweer eten... toch?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja wel goed
Hongerig alleen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal jou eens dangggg
"Een Dqod is nooit alleen."quote:
Uurtje denk ik, jaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat maakt niet uit, want je gaat over een half uurtje alweer eten... toch?![]()
Lekker gewerkt
Deze vooraltijdzwartogige :$quote:
JA BLOEDSERIEUS? WAT NOU?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ploink met me mee :$
En wat zit je nou te grijnzen dan? Ben bloedserieus mattie
[..]
Ik ben nooit alleen.. Snap je?!! xD
Je komt wel een beetje hysterisch over.. is er iets gebeurdquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uurtje denk ik, ja![]()
Gefrituurde aardappelreepjes
Nou, fabeltastisch was hetKNNNNGGGGRRRRTTT *hysterische lach*
I SHOULD BE SUSPENDED FROM CLASS, I DON'T KNOW MY ELBOW FROM MY ARSE LALALALAquote:
Viel het jou ook al op ja?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je komt wel een beetje hysterisch over.. is er iets gebeurd>?
ZIT GODVERKUT NIET EENS ZO TE BRULLEN MAN MET JE HEAUFDquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
JA BLOEDSERIEUS? WAT NOU?
IK SNAP HET NIET NEE
Wait...what?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
I SHOULD BE SUSPENDED FROM CLASS, I DON'T KNOW MY ELBOW FROM MY ARSE LALALALA
okquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
ZIT GODVERKUT NIET EENS ZO TE BRULLEN MAN MET JE HEAUFD
Ja, mijn bedrading schoot weer los, voor de zoveelste keer :$quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je komt wel een beetje hysterisch over.. is er iets gebeurd>?
quote:
Fluister maar in m'n oor ja :$quote:
OH JEEquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, mijn bedrading schoot weer los, voor de zoveelste keer :$
ZE HEEFT EEN WEEquote:
Liever niet.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:37 schreef Fascination het volgende:
Ja, hoor, pindakaasvlekken in het tapijt.
Lijkt me niet zo'n pretje, nee O.oquote:
Ja, zit je dan mooi mee :$quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:37 schreef Fascination het volgende:
Je mag Sandra Groot bedanken voor deze gouden tip.quote:Er blijven ook geen vetvlekken van de pindakaas achter. Heb het enige malen met succes toegepast.
- Sandra Groot
Lol, Fasquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:40 schreef Fascination het volgende:
Die kauwgumvlek zit onder m'n bureau en ik was natuurlijk vergeten dat hij daar zat, dus ik trap er mooi met m'n schoenen in en verspreid de boel.
Thanks Sandra meid.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je mag Sandra Groot bedanken voor deze gouden tip.
quote:
Godverdommequote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:37 schreef Fascination het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:40 schreef Fascination het volgende:
Die kauwgumvlek zit onder m'n bureau en ik was natuurlijk vergeten dat hij daar zat, dus ik trap er mooi met m'n schoenen in en verspreid de boel.
Mag ik ook ff enthousiast zijn hey jongequote:
Oh poep, nee nog niet.. Dm/Pm/Fok enzulksquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:42 schreef Fascination het volgende:
Had je die Fabiola-aflevering nog gekeken, Dqod?
Ik heb 'm ook nog herkeken.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh poep, nee nog niet.. Dm/Pm/Fok enzulks.. Sorry, ik zet m ff weer open dushi
![]()
Ik zet m NU opquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook nog herkeken.Die outfits van Fabiola.
!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |