Stommerdquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Omdat ik heel dat kind niet ken, omdat ik er geen zin in heb, en omdat ik zo ga beginnen met het eten.
Wel kinderen hebben is heel leukquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:25 schreef Sinosappel het volgende:
Geen kinderen hebben is echt onmin chill
Jij hoeft ook niet mee te spelen, toch?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Omdat ik heel dat kind niet ken, omdat ik er geen zin in heb, en omdat ik zo ga beginnen met het eten.
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Ik wil t gewoon niet nu, punt.quote:
Dat komt wel een keer, niet nu.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
En zo leer je Nikita nooit kennen natuurlijk
Uit onderzoek is gebleken dat mensen zonder kinderen gelukkiger zijn dan mensen met kinderen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wel kinderen hebben is heel leuk![]()
Ik doelde op geen zin hebbenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Ik wil t gewoon niet nu, punt.
En ik ben de mama en dus de baas ^^
Wil jij kinderen?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Uit onderzoek is gebleken dat mensen zonder kinderen gelukkiger zijn dan mensen met kinderen.IN YOUR FACE!!!
Picca's?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:29 schreef Garisson72 het volgende:
another sunny dat in California, mens0n. Vandaag: Laguna Seca!
Spannendquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:29 schreef Fascination het volgende:
Fotoboek van Mr_Pink
Nou, nou, nou, wat zie ik hier.
Jaloersquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:29 schreef Garisson72 het volgende:
another sunny dat in California, mens0n. Vandaag: Laguna Seca!
Dat weet ik, maar de uitzonderning bevestigt de regel enzo.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Uit onderzoek is gebleken dat mensen zonder kinderen gelukkiger zijn dan mensen met kinderen.IN YOUR FACE!!!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |