Je hoeft alleen het eerste deel (de eerste 16 vragen) in te vullen. Of je straight bent, telt niet mee voor de test.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 07:58 schreef echtwelhe het volgende:
Ze vragen wel veel hoor. Ze wilden weten of ik straight ben.![]()
Wie bepaalt wat liefdadigheid is?
Ik ben gestopt met invullen.
Ik twijfel nog. D66 of VVD, waarschijnlijk.quote:Your result for The Moral Politics Test ...
Capital Democratism
You scored -1Moral Order, -4 Moral Rules!
ik twijfel nog tussen D66 en GL maar neem voor de test maar D66quote:Social Democratism
You scored -5Moral Order, 2 Moral Rules!
Haha, misschien moet je in VKZ hier ook even naar gaan linken. Daar zit wat meer volk van de flankenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:25 schreef Lyrebird het volgende:
Zijn er ook nog mensen die niet op D66 stemmen?
Welke andere opties heb je in NL? VVD krijgt mijn stem echt niet, die hebben het zo keihard verneukt afgelopen periode. CDA, onze achterlijke gristenhonden met hun oh zo realistische beleid? No way. Enigszins liberaal hou je dan D'66 of GL over. GL is me te treehugger dus dan wordt het D'66.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:25 schreef Lyrebird het volgende:
Ik niet, en gezien ik ongeveel elk D66-kroonjuweel een verkeerd idee vind, denk ik ook niet dat 't 'm ooit gaat worden. En die vreselijke Pechtold.. huuh.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 10:25 schreef Lyrebird het volgende:
Deze vind ik dan ook beter:quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:25 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik kreeg social democrat wat volledig van de pot gerukt is want ik ben 100% tegen capitalisme en geloof al jaren niet meer in democratie.
wat een schijt test.
Your political compassquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Deze vind ik dan ook beter:
http://www.politicalcompass.org/test
[ afbeelding ]
Je moet alleen nog in je eerdere tekst aangeven wat je hebt gestemd of gaat stemmen, anders kan de grafiek niet gemaakt worden.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:56 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Your political compass
Economic Left/Right: -6.88
Social Libertarian/Authoritarian: -5.49 Dat is mijn uitslag daarvan, heel bizar dat ik bij de ene test veel liberaler eruit kom dan bij de andere test. Mijnsociale kant van het spectrum klopt bij beide testen dan wel.
Ja je weet dat homo's door onze lieve heer niet gewenst zijn he ??quote:Op vrijdag 18 mei 2012 07:58 schreef echtwelhe het volgende:
Ze vragen wel veel hoor. Ze wilden weten of ik straight ben.![]()
Je zou op D66 of VVD stemmen? Het gaat om wat je uitslag is en waar je zelf op zou stemmen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:25 schreef EchtGaaf het volgende:
Dan Robin voor de tip.
Capital Democratism
You scored -2Moral Order, -2 Moral Rules!
Dat wordt dan D66 of VVD.
Was een grapje hoor.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je zou op D66 of VVD stemmen? Het gaat om wat je uitslag is en waar je zelf op zou stemmen.
Niets moet in mijn leven.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je moet alleen nog in je eerdere tekst aangeven wat je hebt gestemd of gaat stemmen, anders kan de grafiek niet gemaakt worden.
Geef dan even aan waar je op gaat stemmen aub. Lyrebird doet hier z'n best voor dan is het sneu om de boel bewust te vervuilen.quote:
Grote woorden weer.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Geef dan even aan waar je op gaat stemmen aub. Lyrebird doet hier z'n best voor dan is het sneu om de boel bewust te vervuilen.
Nee, blijf dan gewoon weg uit zo'n topic.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |