arme intronicquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:50 schreef Dimens het volgende:
Dolfijnen hebben als enigste dier seks voor het plezier.
hihahho dat rijmtquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:50 schreef Dimens het volgende:
quote:
had je maar sneller moeten zijn dan had je dat als tt kunnen doenquote:
dan snap ik er al helemaal niks vanquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:50 schreef Dimens het volgende:
soonquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
had je maar sneller moeten zijn dan had je dat als tt kunnen doen
ik voel hier liefde opbloeienquote:
ohquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen flirten en vriendelijk doen.
Wie ben jij en waarom qoute je mij en geef uft terugquote:
Hihaho goed huisdier voor jou dusquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit. Die beesten zijn helemaal leip.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wie ben jij en waarom qoute je mij en geef uft terug
zelfs nog gaat het je dan niet lukkenquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:54 schreef Intronic het volgende:
[..]
mooi kunnen wij gewoon langs komen kan je toch niks doen [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit. Die beesten zijn helemaal leip.
jawel uft laat mij binnenquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zelfs nog gaat het je dan niet lukken
Even belletje naar dolfinarium doen om te vragen of ze nog een dooie dolfijn hebben liggen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hihaho goed huisdier voor jou dus
neverquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wie ben jij en waarom qoute je mij en geef uft terug
Niet in haar kneusquote:
goeden idee welquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Even belletje naar dolfinarium doen om te vragen of ze nog een dooie dolfijn hebben liggen.
geef die dan aan netsplitterquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Even belletje naar dolfinarium doen om te vragen of ze nog een dooie dolfijn hebben liggen.
Ja toch. Lekker het blaasgat penetreren enzo.quote:
Nope. Misschien wel als ik er klaar mee ben, maar eerder niet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
geef die dan aan netsplitter
quote:
goeden soepquote:
jaloers kreng, moet ik jou anders appen zodat je wat aandacht hebtquote:
doe dat maar jaquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jaloers kreng, moet ik jou anders appen zodat je wat aandacht hebt
Nee ik ben bang dat intronic Unf gaat misbruikenquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jaloers kreng, moet ik jou anders appen zodat je wat aandacht hebt
zal eerder jou misbruiken, want jij bent een smurfquote:Op donderdag 17 mei 2012 16:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee ik ben bang dat intronic Unf gaat misbruiken
Smurfen misbruikenquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:00 schreef Intronic het volgende:
[..]
zal eerder jou misbruiken, want jij bent een smurf
watquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:00 schreef Intronic het volgende:
[..]
zal eerder jou misbruiken, want jij bent een smurf
geen hert?quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nee ik ga een zwaluw in m'n nek laten zetten.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan kun je letterlijk hertjes tackelen.
Ja wat. Ik ga daarvoor niet naar het bos. Die kankerbeesten zijn veel te snel.quote:
Haha slomequote:Op donderdag 17 mei 2012 17:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja wat. Ik ga daarvoor niet naar het bos. Die kankerbeesten zijn veel te snel.
Gewoon wat breezers geven, ze lopen vanzelf tegen een boom aan en dan moet je snel handelen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja wat. Ik ga daarvoor niet naar het bos. Die kankerbeesten zijn veel te snel.
Ik wacht wel tot ze dood zijn. Nog beter.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gewoon wat breezers geven, ze lopen vanzelf tegen een boom aan en dan moet je snel handelen.
Kunnen ze ook niet tegenstribbelen, slimquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot ze dood zijn. Nog beter.
Omnom lekker koud om je pielemansquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot ze dood zijn. Nog beter.
Wat moet ik nou weer met die gastquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:04 schreef Intronic het volgende:
[..]
hou jij je nou maar bezig met spouwer
quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kunnen ze ook niet tegenstribbelen, slim
Kijk, de dames beginnen het te leren.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omnom lekker koud om je pielemans
Ga haten dan, kutsmurf.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat moet ik nou weer met die gast
iets in die droge zandbak doen van jequote:Op donderdag 17 mei 2012 17:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat moet ik nou weer met die gast
quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:05 schreef Flippiee het volgende:
Zo veel liefde in dit topic, wordt er onstabiel van.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:05 schreef Intronic het volgende:
[..]
iets in die droge zandbak doen van je
waffelquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:05 schreef Flippiee het volgende:
Zo veel liefde in dit topic, word er onstabiel van.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:05 schreef Intronic het volgende:
[..]
iets in die droge zandbak doen van je
Yvonne pijpen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik wil ook een tag, hoe krijg je dat
Ik kreeg hem zomaarquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
ontmaagd worden door stevenquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
Een foto van je penis naar Yvonne sturen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nee door yvonnequote:Op donderdag 17 mei 2012 17:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Steven heeft zichzelf dus ontmaagd?
Liefde dit dat zus zoquote:
is het weer die tijd in de maand?quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:05 schreef Flippiee het volgende:
Zo veel liefde in dit topic, word er onstabiel van.
Ik ben net even geweest. Facking drukquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:08 schreef Spouwerranger het volgende:
Oke, boodschappen doen, want die kutsuper gaat dicht om 18.
wat denk je, van die biseksuele smurfquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Wie zijn fb ga ik vandaag eens vervuilen met bullshit
Wie?quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:09 schreef Intronic het volgende:
[..]
wat denk je, van die biseksuele smurf
AL een keer gedaan, ik ga het bij flipsels doen denk ikquote:
Is het zo overduidelijk, ja?quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
is het weer die tijd in de maand?
weet ik tochquote:
sinds je zo dom doet stommerikquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sinds wanneer ben ik biseksueel
Wijven
Oke, ik wil wel zienquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee, die komt later. Of nja, een gewei op de binnenkant van mn pols.
stoer ben jij ook hequote:
kikakindquote:
Niemand geeft een neuk, sowiesoquote:
bedoel het toch niet negativ noobquote:
oke sorry kneusjequote:Op donderdag 17 mei 2012 17:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
bedoel het toch niet negativ noob
Jij bent van mijquote:
Wanneer is dat?quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jaja, ik upload die avond wel een foto.
quote:
Jonah Hill is een baasquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik zo om een film heb kunnen lachen.
nah ik zat laatst een film te kijken waar ik echt stuk om ging, naam weet ik alleen nie meerquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik zo om een film heb kunnen lachen.
Nee, anders had ik het wel gezegd tochquote:
leuk voor je moederquote:
Nee, morgenmiddag ga ik zetten, die avond heb ik wel foto.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik wist dat je me voor de gek hield, vandaar die vraag
Maar wat ga je zetten dan?quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee, morgenmiddag ga ik zetten, die avond heb ik wel foto.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Primavoor alles heb tussen de 6,5 en 7,9 tot nu toe.
lekker bij kfc tilly centrum ja tochquote:
6 voldoende mentaliteit is genoeg om te slagenquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Primavoor alles heb tussen de 6,5 en 7,9 tot nu toe.
no mang teveel negros daarquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
lekker bij kfc tilly centrum ja toch
Preciesquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
6 voldoende mentaliteit is genoeg om te slagen
kweenie nog nooit geweest.quote:
Dan weet ik waar ik aan toe ben. Ik wil namelijk weten of ik ga slagen dit jaar, en niet een maand in spanning zittenquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je die shit zelf gaat nakijken en uitrekenen. Straks valt het vet tegen
Ja en straks valt de normering tegen en ben je gezakt terwijl je dacht dat je goed zat. Dat is vast fijnquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan weet ik waar ik aan toe ben. Ik wil namelijk weten of ik ga slagen dit jaar, en niet een maand in spanning zitten
Loooolquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:37 schreef Dimens het volgende:
8 uur bij mij thuis. Neem je zwemkleding mee maar ik ga niet zeggen wat we gaan doen.
Daarom zeg ik tussen de 6,5 en 7,9. Ik kan niet lager dan 6,5 zitten als de normering heel hoog is.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja en straks valt de normering tegen en ben je gezakt terwijl je dacht dat je goed zat. Dat is vast fijn
ik zit op pcquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:39 schreef Dimens het volgende:
Iedereen die mobiel zit even op dit topic klikken. leuk boek
ik zit niet mobiel, en nu?quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:39 schreef Dimens het volgende:
Iedereen die mobiel zit even op dit topic klikken. leuk boek
Want je hebt 100% de antwoorden van de antwoordmodellen opgeschreven? Naja laat maarquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Daarom zeg ik tussen de 6,5 en 7,9. Ik kan niet lager dan 6,5 zitten als de normering heel hoog is.
Kan je uitrekenen op examenklacht.nl
wat is er mis met werken ?quote:
Die mensen zijn een beetje, ja, toen ik er was niet bepaald klantvriendelijk ofzoquote:
Jep, de antwoorden mag je overpennen en mee naar huis nemen. De antwoorden staan een paar uur later op internet en dan kan je zelf nakijken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Want je hebt 100% de antwoorden van de antwoordmodellen opgeschreven? Naja laat maarlekker doen dan
ja want de antwoordmodellen van de uni zijn altijd 100% volledigquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Want je hebt 100% de antwoorden van de antwoordmodellen opgeschreven? Naja laat maarlekker doen dan
sure, racistquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die mensen zijn een beetje, ja, toen ik er was niet bepaald klantvriendelijk ofzoik heb niks tegen mensen die bij KFC werken
Wat heeft dit ermee te maken? Ik kijk zelf nooit iets na hoorquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja want de antwoordmodellen van de uni zijn altijd 100% volledig.
waarom ga je dan lopen emogiffen op iemand die dat wel doet?quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat heeft dit ermee te maken? Ik kijk zelf nooit iets na hoor
kom jij wel eens bij de subway? ik kom daar nooit omdat ik het systeem niet snapquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die mensen zijn een beetje, ja, toen ik er was niet bepaald klantvriendelijk ofzoik heb niks tegen mensen die bij KFC werken
Subway is baasquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kom jij wel eens bij de subway? ik kom daar nooit omdat ik het systeem niet snap
Welk systeem?quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kom jij wel eens bij de subway? ik kom daar nooit omdat ik het systeem niet snap
ja dat broodje kiezen ding. ik wil gewoon snel broodje en niet een half uur naar die boorden kijken wat ik allemaal op een broodje kanquote:
Gewoon een Chicken Piziola nemen met normale kaas, sla, tomaat, augurk, ui en olijf.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja dat broodje kiezen ding. ik wil gewoon snel broodje en niet een half uur naar die boorden kijken wat ik allemaal op een broodje kan
En mono was de grote viezerik toch ?quote:
Junkie jaquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
En mono was de grote viezerik toch ?
lolquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://www.skoften.net/index/gallery/picdump_242
Haha eerste plaatje, Groningen
Je kamer?quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:56 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
waar leek dit ook alweer op
dan koop je er nog eenquote:
Dat vind ik ook lekkerder. Dat harde is niks man.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:01 schreef Dientje12 het volgende:
Er is nog rijst over van gister, nee wat doet me zusje kookt ze nieuwe, waarom?
Omdat het rijst wat zij eet kleefrijst moet zijn![]()
picsquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:01 schreef Dientje12 het volgende:
Er is nog rijst over van gister, nee wat doet me zusje kookt ze nieuwe, waarom?
Omdat het rijst wat zij eet kleefrijst moet zijn![]()
Dan koop je een pizza light of een pizza zeroquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Allemaal kilo's man. Ik moet op mijn gewicht letten.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Allemaal kilo's man. Ik moet op mijn gewicht letten.
Lekker kleverig wil jij dus?quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat vind ik ook lekkerder. Dat harde is niks man.
Ik neem gewoon een smerige. Dan zit ik sneller vol.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:01 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dan koop je een pizza light of een pizza zero
Harde?quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat vind ik ook lekkerder. Dat harde is niks man.
Of gewoon aardappelsalade, daar raak je snel vol van.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik neem gewoon een smerige. Dan zit ik sneller vol.
quote:
Zie je, wij horen gewoon bij elkaarquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:04 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik heb mezelf buitengeslotenHeb m'n dag wel vandaag
Wat leuk nou dat ik een Fransman ben en geen Hollander.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:04 schreef Beach het volgende:
[..]
elke dag aardappels zeker vieze hollander
Mwhehequote:Op donderdag 17 mei 2012 18:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zie je, wij horen gewoon bij elkaar
Aardappels zijn echt smerig.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:03 schreef Dalando het volgende:
[..]
Of gewoon aardappelsalade, daar raak je snel vol van.
dat zag ikquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zie je, wij horen gewoon bij elkaar
Ja maar aardappelsalade is wel lekker, tevens patatquote:
Ook smerig. Patat is wel lekker maar dat is geen aardappel.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:05 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja maar aardappelsalade is wel lekker, tevens patat
uft en ik gaan ook van de week/volgende weej afspreken, dus steek die maar in je zak sukkeltjequote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
uft en ik gaan ook van de week/volgende weej afspreken, dus steek die maar in je zak sukkeltje
Papzak.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
1 x nr. 134 Pizza funghi
1 x nr. 202 Extra gebakken aardappelen
Over een uur
lekkerquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
1 x nr. 134 Pizza funghi
1 x nr. 202 Extra gebakken aardappelen
Over een uur
zal jou eens in je zak steken sukkeltjequote:Op donderdag 17 mei 2012 18:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
uft en ik gaan ook van de week/volgende weej afspreken, dus steek die maar in je zak sukkeltje
Nee, heb een tuinstoel erbij gepakt en heb een sixpack bier gehaald en ik zit nu in de tuin te wachten totdat ze de reservesleutel komen brengen. En dat duurt waarschijnlijk nog wel een uurquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:07 schreef Intronic het volgende:
[..]
zal jou eens in je zak steken sukkeltje
Dan rij je een stukje terugquote:
Kan je niet inbreken bij jezelf?quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, heb een tuinstoel erbij gepakt en heb een sixpack bier gehaald en ik zit nu in de tuin te wachten totdat ze de reservesleutel komen brengen. En dat duurt waarschijnlijk nog wel een uur
KV is leipe shit ouwequote:
Nope, of ik moet m'n raam kapot slaan, maar dan kan ik beter een uurtje wachtenquote:
quote:
Nee dan kan je beter wachtenquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nope, of ik moet m'n raam kapot slaan, maar dan kan ik beter een uurtje wachten
kun je niet flipperen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nope, of ik moet m'n raam kapot slaan, maar dan kan ik beter een uurtje wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |