quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
uft en ik gaan ook van de week/volgende weej afspreken, dus steek die maar in je zak sukkeltje
Papzak.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
1 x nr. 134 Pizza funghi
1 x nr. 202 Extra gebakken aardappelen
Over een uur
lekkerquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
1 x nr. 134 Pizza funghi
1 x nr. 202 Extra gebakken aardappelen
Over een uur
zal jou eens in je zak steken sukkeltjequote:Op donderdag 17 mei 2012 18:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
uft en ik gaan ook van de week/volgende weej afspreken, dus steek die maar in je zak sukkeltje
Nee, heb een tuinstoel erbij gepakt en heb een sixpack bier gehaald en ik zit nu in de tuin te wachten totdat ze de reservesleutel komen brengen. En dat duurt waarschijnlijk nog wel een uurquote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:07 schreef Intronic het volgende:
[..]
zal jou eens in je zak steken sukkeltje
Dan rij je een stukje terugquote:
Kan je niet inbreken bij jezelf?quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, heb een tuinstoel erbij gepakt en heb een sixpack bier gehaald en ik zit nu in de tuin te wachten totdat ze de reservesleutel komen brengen. En dat duurt waarschijnlijk nog wel een uur
KV is leipe shit ouwequote:
Nope, of ik moet m'n raam kapot slaan, maar dan kan ik beter een uurtje wachtenquote:
quote:
Nee dan kan je beter wachtenquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nope, of ik moet m'n raam kapot slaan, maar dan kan ik beter een uurtje wachten
kun je niet flipperen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nope, of ik moet m'n raam kapot slaan, maar dan kan ik beter een uurtje wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |