kweenie nog nooit geweest.quote:
Dan weet ik waar ik aan toe ben. Ik wil namelijk weten of ik ga slagen dit jaar, en niet een maand in spanning zittenquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je die shit zelf gaat nakijken en uitrekenen. Straks valt het vet tegen
Ja en straks valt de normering tegen en ben je gezakt terwijl je dacht dat je goed zat. Dat is vast fijnquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan weet ik waar ik aan toe ben. Ik wil namelijk weten of ik ga slagen dit jaar, en niet een maand in spanning zitten
Loooolquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:37 schreef Dimens het volgende:
8 uur bij mij thuis. Neem je zwemkleding mee maar ik ga niet zeggen wat we gaan doen.
Daarom zeg ik tussen de 6,5 en 7,9. Ik kan niet lager dan 6,5 zitten als de normering heel hoog is.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja en straks valt de normering tegen en ben je gezakt terwijl je dacht dat je goed zat. Dat is vast fijn
ik zit op pcquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:39 schreef Dimens het volgende:
Iedereen die mobiel zit even op dit topic klikken. leuk boek
ik zit niet mobiel, en nu?quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:39 schreef Dimens het volgende:
Iedereen die mobiel zit even op dit topic klikken. leuk boek
Want je hebt 100% de antwoorden van de antwoordmodellen opgeschreven? Naja laat maarquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Daarom zeg ik tussen de 6,5 en 7,9. Ik kan niet lager dan 6,5 zitten als de normering heel hoog is.
Kan je uitrekenen op examenklacht.nl
wat is er mis met werken ?quote:
Die mensen zijn een beetje, ja, toen ik er was niet bepaald klantvriendelijk ofzoquote:
Jep, de antwoorden mag je overpennen en mee naar huis nemen. De antwoorden staan een paar uur later op internet en dan kan je zelf nakijken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Want je hebt 100% de antwoorden van de antwoordmodellen opgeschreven? Naja laat maarlekker doen dan
ja want de antwoordmodellen van de uni zijn altijd 100% volledigquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Want je hebt 100% de antwoorden van de antwoordmodellen opgeschreven? Naja laat maarlekker doen dan
sure, racistquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die mensen zijn een beetje, ja, toen ik er was niet bepaald klantvriendelijk ofzoik heb niks tegen mensen die bij KFC werken
Wat heeft dit ermee te maken? Ik kijk zelf nooit iets na hoorquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja want de antwoordmodellen van de uni zijn altijd 100% volledig.
waarom ga je dan lopen emogiffen op iemand die dat wel doet?quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat heeft dit ermee te maken? Ik kijk zelf nooit iets na hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |