kom jij wel eens bij de subway? ik kom daar nooit omdat ik het systeem niet snapquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die mensen zijn een beetje, ja, toen ik er was niet bepaald klantvriendelijk ofzoik heb niks tegen mensen die bij KFC werken
Subway is baasquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kom jij wel eens bij de subway? ik kom daar nooit omdat ik het systeem niet snap
Welk systeem?quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kom jij wel eens bij de subway? ik kom daar nooit omdat ik het systeem niet snap
ja dat broodje kiezen ding. ik wil gewoon snel broodje en niet een half uur naar die boorden kijken wat ik allemaal op een broodje kanquote:
Gewoon een Chicken Piziola nemen met normale kaas, sla, tomaat, augurk, ui en olijf.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja dat broodje kiezen ding. ik wil gewoon snel broodje en niet een half uur naar die boorden kijken wat ik allemaal op een broodje kan
En mono was de grote viezerik toch ?quote:
Junkie jaquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
En mono was de grote viezerik toch ?
lolquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://www.skoften.net/index/gallery/picdump_242
Haha eerste plaatje, Groningen
Je kamer?quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:56 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ]
waar leek dit ook alweer op
| Forum Opties | |
|---|---|