Een buddy van mij moet dan 9,5 uur per week reizen..quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:57 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Vlissingen of Den Helder maakt voor mij amper uit
Je stal m'n topic kreng..quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Een buddy van mij moet dan 9,5 uur per week reizen..
Als boordplaatser..
Misfitquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:04 schreef Rave_NL het volgende:
Het is wel ironisch dat ik nu juist niet de TT fabriceren die ik in gedachten had, maar dat terzijde.
Ik zit ook wel tegen de 8 uur aan, vooral als het druk is op de weg. Met het OV was helemaal een dramaquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Een buddy van mij moet dan 9,5 uur per week reizen..
Als boordplaatser..
You're gay!!!quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:12 schreef Rave_NL het volgende:
Het oudste korps van Nederland is op oefening in Schotland.
Het is een paarse oefening samen met de luchtmobiele brigade en zoals gewoonlijk vallen de luciferkopjes bij bosjes uit. Een van de lmb'ers trekt het niet om constant in de taai getrapt te worden door de Mariniers omdat hij zijn wapen is verloren en hij vraagt een ML'er om hem de Algiersknoop te leren. Na een tijdje heeft hij de knoop onder de zere knie en gebruikt deze op zichzelf door zich eraan te verhangen aan een boom.
Aangekomen bij de hemelpoort vraagt hij bang aan Petrus: "Petrus, Petrus, zijn er ook mariniers in de hemel?"
Petrus lacht en antwoord; "Nee mijn jongen, die mariniers gaan nooit dood, zij gaan naar de hel om te hergroeperen, dus wees gerust en treed nader".
Opgelucht gaat de lmb'er de hemelpoort binnen. Na een tijdje rondgekeken te hebben bedenkt hij bij zichzelf dat zijn scharrige anti kast wel wat zon kan gebruiken en dus gaat hij op zijn roze handdoek liggen op het hemelse strand. Kijkend over de zee voelt hij zich helemaal op zijn gemak totdat hij aan de horizon iets aan ziet komen. Het lijkt... Het lijkt wel een LCRM!! Inderdaad is het een LCRM met daarin een mannelijk figuur, zijn lange baard wappert sierlijk in de wind en op zijn hoofd draagt hij een diepdonkerblauwe baret met een daarop een rode bles en een zwart anker. Aangekomen bij het strand maakt hij een model amfibische landing, lmb springt van zijn handdoek en rent wild gillend terug naar Petrus. "Jij zei dat er geen mariniers waren in de hemel!!!"
"Die zijn er ook niet!" antwoordde Petrus.
"Maar waarom zie ik dan net een marinier een smerig model landing maken op het strand daar!!?" stottert lmb.
Petrus lacht en antwoord " oh dat is god, die denkt dat hij marinier is."
..
quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:12 schreef Rave_NL het volgende:
Het oudste korps van Nederland is op oefening in Schotland.
Het is een paarse oefening samen met de luchtmobiele brigade en zoals gewoonlijk vallen de luciferkopjes bij bosjes uit. Een van de lmb'ers trekt het niet om constant in de taai getrapt te worden door de Mariniers omdat hij zijn wapen is verloren en hij vraagt een ML'er om hem de Algiersknoop te leren. Na een tijdje heeft hij de knoop onder de zere knie en gebruikt deze op zichzelf door zich eraan te verhangen aan een boom.
Aangekomen bij de hemelpoort vraagt hij bang aan Petrus: "Petrus, Petrus, zijn er ook mariniers in de hemel?"
Petrus lacht en antwoord; "Nee mijn jongen, die mariniers gaan nooit dood, zij gaan naar de hel om te hergroeperen, dus wees gerust en treed nader".
Opgelucht gaat de lmb'er de hemelpoort binnen. Na een tijdje rondgekeken te hebben bedenkt hij bij zichzelf dat zijn scharrige anti kast wel wat zon kan gebruiken en dus gaat hij op zijn roze handdoek liggen op het hemelse strand. Kijkend over de zee voelt hij zich helemaal op zijn gemak totdat hij aan de horizon iets aan ziet komen. Het lijkt... Het lijkt wel een LCRM!! Inderdaad is het een LCRM met daarin een mannelijk figuur, zijn lange baard wappert sierlijk in de wind en op zijn hoofd draagt hij een diepdonkerblauwe baret met een daarop een rode bles en een zwart anker. Aangekomen bij het strand maakt hij een model amfibische landing, lmb springt van zijn handdoek en rent wild gillend terug naar Petrus. "Jij zei dat er geen mariniers waren in de hemel!!!"
"Die zijn er ook niet!" antwoordde Petrus.
"Maar waarom zie ik dan net een marinier een smerig model landing maken op het strand daar!!?" stottert lmb.
Petrus lacht en antwoord " oh dat is god, die denkt dat hij marinier is."
..
Ik ben te hetero om homo te zijn, ik kan gesandwiched worden door Geer en Goor met een lul in mn hand in een Albert Verlinde musical en nog steeds de hetero-award winnen.quote:
Hahaquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:24 schreef Erasmo het volgende:
Beter organiseren ze de DCP in het vervolg zo
De gedachte alleen alquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:24 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik ben te hetero om homo te zijn, ik kan gesandwiched worden door Geer en Goor met een lul in mn hand in een Albert Verlinde musical en nog steeds de hetero-award winnen.
Ik ben te druk met andere zaakjes.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:19 schreef ErwinRommel het volgende:
Maar, Rave, 30 juni! Loop/rij jij nog mee??
Ahh, duidelijk. Anders konden we weer ver pissenquote:
Ja, dan hoop ik voor jou dat je dichte schoenen aan hebt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahh, duidelijk. Anders konden we weer ver pissen
Tenue is al vastgesteld voor ons detachementquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:32 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja, dan hoop ik voor jou dat je dichte schoenen aan hebt.
Nee omdat zo'n limp dick als jij niet verder kan pissen dan z'n eigen schoenen..quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tenue is al vastgesteld voor ons detachement
quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:38 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nee omdat zo'n limp dick als jij niet verder kan pissen dan z'n eigen schoenen..
Juist ja, ipv lopend, dan achter de rolatorquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:46 schreef Rave_NL het volgende:
Hell no, een marinier blijft hetzelfde aantal toeren draaien als ie oud wordt, alleen een versnelling lager.
FOTO'S!quote:
Ookal geen foto's van dat origami kamertje van je..quote:
ja sorry hequote:Op donderdag 17 mei 2012 16:43 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ookal geen foto's van dat origami kamertje van je..
sterfquote:
Ik vraag me af hoe defensie dat gaat aanpakken. Je hebt recht op de tabelvergoeding (MP-bundels/ arbeidsvoorwaarden) ook al zou die vergoeding belast gaan worden is dat voor rekening van defensie, jij blijft recht houden op de vergoeding zoals vermeld in de tabel.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:24 schreef Erasmo het volgende:
Net uitgerekend wat het mij kost als de onbelaste reiskostenvergoeding wordt afgeschaft, daar wordt je niet vrolijk van
http://www.defensie.nl/cdc/financien/contact/quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:15 schreef Maraca het volgende:
HoiEven een vraagje. Ik heb een speciaal spam account die ik wel eens gebruik om mij aan te melden op websites en 1x in de zoveel tijd controleer ik wat hierop is binnengekomen. Nu ontving ik van noreply[at]mindef.nl een loonstrook en ik wil ze er graag op attenderen dat ze een onjuist e-mail adres hebben (sowieso is het geen e-mail adres dat je aan je werkgever zou doorgeven, maar so be it). Nu staat er het volgende in de mail: Vragen kunt u stellen via Startpagina P&O-Selfservice > contact DC HR/ DCIOD
Ja, hier kan ik als 'burger' natuurlijk helemaal niks mee. Heeft iemand een e-mail adres voor mij (desnoods via PM) waar ik dit kan melden?
Diegene krijgt sowieso z'n loonstrook op z'n mindef account binnen, maar op de selfservice pagina kan je aangeven dat je je loonstrook ook op je 'burger' email adres wilt ontvangen.quote:(sowieso is het geen e-mail adres dat je aan je werkgever zou doorgeven, maar so be it).
Ik denk deze: http://www.defensie.nl/cd(...)n_resources/contact/quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:38 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
http://www.defensie.nl/cdc/financien/contact/
Denk ik..
quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:38 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
http://www.defensie.nl/cdc/financien/contact/
Denk ik..
[..]
Diegene krijgt sowieso z'n loonstrook op z'n mindef account binnen, maar op de selfservice pagina kan je aangeven dat je je loonstrook ook op je 'burger' email adres wilt ontvangen.Kennelijk heeft diegene een typefout gemaakt ofzo.
Ah kijk eens aan. Dankjequote:Op donderdag 17 mei 2012 18:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik denk deze: http://www.defensie.nl/cd(...)n_resources/contact/
Wehehe, zo'n e-mail adres was het nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:41 schreef Rave_NL het volgende:
En ik maar afvragen waarom ik geen strookje op dikke_negerinnenlover69 kreeg..
Jij met je fetish voor dikke negerinnenquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:41 schreef Rave_NL het volgende:
En ik maar afvragen waarom ik geen strookje op dikke_negerinnenlover69 kreeg..
Als de loonstrookjes van bladgoud waren dan zouden ze maar zo van Rave kunnen zijnquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:51 schreef Maraca het volgende:
Zo, ik heb weer aan mijn burgerplicht voldaan. Bedankt mensen en succes enzo
Ga er maandag gewoon DCHR mee lastig vallenquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe defensie dat gaat aanpakken. Je hebt recht op de tabelvergoeding (MP-bundels/ arbeidsvoorwaarden) ook al zou die vergoeding belast gaan worden is dat voor rekening van defensie, jij blijft recht houden op de vergoeding zoals vermeld in de tabel.
Het was .pdf niet .bldgdquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:13 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Als de loonstrookjes van bladgoud waren dan zouden ze maar zo van Rave kunnen zijn
Ja behoorlijk.quote:
staat er ergens netto?quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe defensie dat gaat aanpakken. Je hebt recht op de tabelvergoeding (MP-bundels/ arbeidsvoorwaarden) ook al zou die vergoeding belast gaan worden is dat voor rekening van defensie, jij blijft recht houden op de vergoeding zoals vermeld in de tabel.
lolquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:55 schreef Thaboel het volgende:
Iedereen omgv amsterdam dekking zoeken. Zo rijles.
Ik nietquote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
lol. Ik heb zaterdag weer rijles.
Drama is dat in Amsterdam.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:55 schreef Thaboel het volgende:
Iedereen omgv amsterdam dekking zoeken. Zo rijles.
Ik zou er niet aan moeten denken om in Amsterdam te lessen. Jij hebt ook gewoon in de achterhoek gelest neem ik aan?quote:
Ach, het is gewoon leren he. Ik moet nogal vaak in Amsterdam zijn dus het komt wel goed uit.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken om in Amsterdam te lessen. Jij hebt ook gewoon in de achterhoek gelest neem ik aan?
Ja, dat is ook zo. Het is wel handig om in een grote stad te hebben gelest.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ach, het is gewoon leren he. Ik moet nogal vaak in Amsterdam zijn dus het komt wel goed uit.
Ik heb een tijdje in Amsterdam op de kazerne gezeten en heb toen ook daar gelest. Ik werd echt gek van die drukte en helemaal van die tramsquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken om in Amsterdam te lessen. Jij hebt ook gewoon in de achterhoek gelest neem ik aan?
Die zie je nog... Maar die kut fietsersquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:34 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje in Amsterdam op de kazerne gezeten en heb toen ook daar gelest. Ik werd echt gek van die drukte en helemaal van die trams
Waar ik vandaan kom zijn geen trams en komt er één keer per half uur een bus voorbijquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:56 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Die zie je nog... Maar die kut fietsers
Wat deze jongen zegtquote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Waar ik vandaan kom zijn geen trams en komt er één keer per half uur een bus voorbij
Wat zal je auto meurenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:26 schreef Erasmo het volgende:
Zo even 600 liter compost gehaald, nu nog van auto naar tuinhok slepen
Geen een "perongeluk" kapot gemaakt door de kleine Erasmo?quote:
Wat moet je in godsnaam met 600 liter compostquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:26 schreef Erasmo het volgende:
Zo even 600 liter compost gehaald, nu nog van auto naar tuinhok slepen
Kleine Erasmo? Voor zover ik weet heb ik nog geen kinderenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:42 schreef Esses het volgende:
[..]
Geen een "perongeluk" kapot gemaakt door de kleine Erasmo?
Voor in de tuin natuurlijkquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat moet je in godsnaam met 600 liter compost
Ach Orgasmo, waar de mond vol van isquote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:14 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kleine Erasmo? Voor zover ik weet heb ik nog geen kinderenEerder deze week dacht je ook al dat ik een hijsoog was
Mn vriendin heb in omg Best gelest en durft nu echt niet in Amsterdam te rijden, je moet overal ogen hebben maar ik persoonlijk vind t heerlijk om er te rijden, zeker als je een beetje de weggetjes kentquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo. Het is wel handig om in een grote stad te hebben gelest.
Vrouwen vinden autorijden altijd engquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:07 schreef Vinz0r het volgende:
[..]
Mn vriendin heb in omg Best gelest en durft nu echt niet in Amsterdam te rijden, je moet overal ogen hebben maar ik persoonlijk vind t heerlijk om er te rijden, zeker als je een beetje de weggetjes kent
en mannen vinden vrouwen die autorijden engquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:17 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Vrouwen vinden autorijden altijd eng
Voor hoeveel ben je het schip ingegaan heb je gekocht?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:48 schreef Esses het volgende:
Ik lach je uit als ik ze straks voor 5 keer de waarde verkoop
Facebook is echt totaal een gehypte aandelen shit. Gaan ze het schip in, gaan ze goed het schip in.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:48 schreef Esses het volgende:
Ik lach je uit als ik ze straks voor 5 keer de waarde verkoop
Whehehe, ik denk dat jij het behoorlijk fout ziet. Google was immers ook een hypequote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Facebook is echt totaal een gehypte aandelen shit. Gaan ze het schip in, gaan ze goed het schip in.
Prima, maar ik ga mijn geld er niet op inzettenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:00 schreef Esses het volgende:
[..]
Whehehe, ik denk dat jij het behoorlijk fout ziet. Google was immers ook een hype
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nee zit te wachten op het volgende dividend van mijn World Online aandelen.
Daar zit Nina brink nu van te chillen op Curaçaoquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Nee zit te wachten op het volgende dividend van mijn World Online aandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |