Wie hoort hier niet? En wie is Otani?quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:28 schreef Klipnap het volgende:
Je hoort het niet? Man, je bent steeds meer als Otani.
Robin lijkt op Otani van LovCom. Net zo dense.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wie hoort hier niet? En wie is Otani?
quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:31 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Robin lijkt op Otani van LovCom. Net zo dense.
Ik zet hem zo wel in de OP. Wat was je MAL ook al weer?quote:
Die ene met de zelfde nickname.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]!
[..]
Ik zet hem zo wel in de OP. Wat was je MAL ook al weer?
Oh die ga ik proberenquote:Op donderdag 17 mei 2012 12:36 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Lovely Complex. Heel leuke anime.
MAL-uitleg staat in de OP.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:37 schreef robin007bond het volgende:
Oh, en Parodiuzz. Toen ik aan de hip-hop dacht kreeg ik er gelijk een associatie bij en ik kon het gewoon niet laten
Dat soort hiphop ligt onder mijn kwaliteits standaard.quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:37 schreef robin007bond het volgende:
Oh, en Parodiuzz. Toen ik aan de hip-hop dacht kreeg ik er gelijk een associatie bij en ik kon het gewoon niet laten
quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat soort hiphop ligt onder mijn kwaliteits standaard.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Gelukkig. Ik ken mensen die dit soort "muziek" luisteren.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:31 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Robin lijkt op Otani van LovCom. Net zo dense.
Ik zit nu te kijkenquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat je vindt van LovCom, Robin.
Een cyborg piraat met nekomimi in maid outfit, waar we 't laatst over hadden? Hoezo?quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:17 schreef robin007bond het volgende:
Ik wil zo graag een cyborg zijn trouwens.
Nah, piraat, nekomimi en maid hoeft allemaal niet, maar ik zou zo graag een oog willen hebben waarmee ik op dingen kon inzoomen. Of gewoon recht in iemands gedachten kijken en dan alles manipuleren, mwuhahaha.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:19 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Een cyborg piraat met nekomimi in maid outfit, waar we 't laatst over hadden? Hoezo?
Bwhahaha.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nah, piraat, nekomimi en maid hoeft allemaal niet, maar ik zou zo graag een oog willen hebben waarmee ik op dingen kon inzoomen. Of gewoon recht in iemands gedachten kijken en dan alles manipuleren, mwuhahaha.
En ik denk dat het goed uitkomt wanneer ik mijn staatsgreep wil plegen.
Ik heb net de eerste episode gezien en ik vind het eigenlijk best interessant.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Okay nu heb ik zin om LovCom voor een derde keer te kijken.
Mijn MAL komt pas in de OP als ie wat completer is, nu is het echt triest.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb net de eerste episode gezien en ik vind het eigenlijk best interessant.
Was jij niet recent bezig met een MAL te maken? Ik ben nu toch bezig met de OP, dus dan kan die van jou er ook wel bij
Te veel Code Geass gekeken?quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nah, piraat, nekomimi en maid hoeft allemaal niet, maar ik zou zo graag een oog willen hebben waarmee ik op dingen kon inzoomen. Of gewoon recht in iemands gedachten kijken en dan alles manipuleren, mwuhahaha.
En ik denk dat het goed uitkomt wanneer ik mijn staatsgreep wil plegen.
Nee. Ik ben geïnspireerd door Napoleon.quote:
Ach ja, er staan zelfs mensen in die maar 3 anime hebben gekeken.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mijn MAL komt pas in de OP als ie wat completer is, nu is het echt triest.
Ik was er niet bij ofzo, maar het schijnt dat Napoleon zijn territorium veroverde zonder hulp van een superoog.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee. Ik ben geïnspireerd door Napoleon.
I know, maar hij was ook chibi, dus daar kan ik me beter in identificeren.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik was er niet bij ofzo, maar het schijnt dat Napoleon zijn territorium veroverde zonder hulp of een superoog.
Daar heb je geen superkrachten voor nodig hoor.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:12 schreef Klipnap het volgende:
Ik wil graag zo'n superkracht zoals dat je in een menigte staat en denkt: wie is hier een fok!er en dat er dan bepaalde mensen voor je gevoel rood oplichten ofzo
Klinkt vaag, maar wel handig.
Ohja, een wolvenshirt geeft het al aan inderdaadquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Daar heb je geen superkrachten voor nodig hoor.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Daar heb je geen superkrachten voor nodig hoor.
Ik ben een gevalletje Asperger, maar gek genoeg ben ik extravert bij mensen met wie ik het goed kan vinden.quote:
Langs Parnassia geweest?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben een gevalletje Asperger, maar gek genoeg ben ik extravert bij mensen met wie ik het goed kan vinden.
En dan zie je een Fok!er en dan spreek je die Fok!er aan. En dan staart de Foker jou aan. En dan snelwandelt de Fok!er weg. Beangstigd maar... ook blij.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:12 schreef Klipnap het volgende:
Ik wil graag zo'n superkracht zoals dat je in een menigte staat en denkt: wie is hier een fok!er en dat er dan bepaalde mensen voor je gevoel rood oplichten ofzo
Klinkt vaag, maar wel handig.
Goed punt, maar ik post hier al zo lang.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:45 schreef robin007bond het volgende:
Ach ja, er staan zelfs mensen in die maar 3 anime hebben gekeken.
Staat toch ook los van elkaar?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben een gevalletje Asperger, maar gek genoeg ben ik extravert bij mensen met wie ik het goed kan vinden.
Het schijnt toch dat je redelijk introvert hoort te zijn en moeilijk contacten kan leggen?quote:
Hmm, misschien komt dat vaker voor, dat kan. Aan de andere kant ken ik zo al 2 extraverte autisten die juist graag onder de mensen zijn, maar daar gewoon door bepaalde tekortkomingen veel moeite mee hebben. Dat het ze moeilijk afgaat, maakt ze niet introvert natuurlijk.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het schijnt toch dat je redelijk introvert hoort te zijn en moeilijk contacten kan leggen?
Althans, ik meen me te herinneren dat het een van de kenmerken was.
En anders ben jij een van die "mensen met maar 3 anime in hun MAL"quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goed punt, maar ik post hier al zo lang.
Ik ben nu bezig met pokemon en digimon die ik als kind allemaal heb gezien, zodat het wat meer lijkt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:40 schreef Bakakame het volgende:
[..]
En anders ben jij een van die "mensen met maar 3 anime in hun MAL"
Hoe ver ben je al?
Hmm, als je het zo beredeneert inderdaad niet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmm, misschien komt dat vaker voor, dat kan. Aan de andere kant ken ik zo al 2 extraverte autisten die juist graag onder de mensen zijn, maar daar gewoon door bepaalde tekortkomingen veel moeite mee hebben. Dat het ze moeilijk afgaat, maakt ze niet introvert natuurlijk.
Och, niks om je voor te schamen. Ik heb ook niet heel veel gezien.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met pokemon en digimon die ik als kind allemaal heb gezien, zodat het wat meer lijkt.Naja op zich valt het wel mee hoor, maar in al die jaren had ik toch verwacht wat meer te hebben gezien.
Yep.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, als je het zo beredeneert inderdaad niet.
Studeer je psychologie o.i.d.?
Ore no Imouto lange titelquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoe heette die anime van mijn huidige avatar ookal weer, Robin?
Dankje.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:01 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ore no Imouto lange titel
http://myanimelist.net/an(...)i_Kawaii_Wake_ga_Nai
Komt goed!quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Zet me er maar in dan:
http://myanimelist.net/animelist/-Strawberry-
Ik ga ondertussen even nadenken over wat ik allemaal heb gezien.
Mwhehe, hamtaro.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ze is de Napoleon van de romantische komedie.
Ik weet niet hoeveel afleveringen van die series heb gezien. Waarschijnlijk heb ik er ook een paar overgeslagen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:22 schreef Key. het volgende:
Oh, ik was helemaal vergeten om dingen als Pokémon en Medabots erin te zetten!
Medabots sowieso helemaal gezien.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel afleveringen van die series heb gezien. Waarschijnlijk heb ik er ook een paar overgeslagen.
goeie vraagquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dankje.
Ik heb nu een anime in me hoofd met een jongen en een meisje, die ik recentelijk heb gezien, iets over dat ouders waren omgekomen toen zijn huis in brand stond. En op een gegeven moment gebeurt er weer iets met brand en moeten ze die persoon uit het huis redden. Welke was dit.
Of Oreimo!quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:01 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ore no Imouto lange titel
http://myanimelist.net/an(...)i_Kawaii_Wake_ga_Nai
http://en.wikipedia.org/wiki/Kodochaquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dankje.
Ik heb nu een anime in me hoofd met een jongen en een meisje, die ik recentelijk heb gezien, iets over dat ouders waren omgekomen toen zijn huis in brand stond. En op een gegeven moment gebeurt er weer iets met brand en moeten ze die persoon uit het huis redden. Welke was dit.
Klinkt niet bekend.. Weet je nog meer?quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dankje.
Nah ik weet het al, zat in Clannad.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Kodocha
Bedoel je deze?
Misschien Black Butler? Daar was ook iets met brand.
Oh, apart, want de herinnering komt niet helemaal overeen volgens mij.quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nah ik weet het al, zat in Clannad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2012 15:43:25 ]
Oh, Kotomi!quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nah ik weet het al, zat in Clannad.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh, apart, want de herinnering komt niet helemaal overeen volgens mij.Ja klopt, beetje anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo ga je 't nog afkijken dan?quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:45 schreef robin007bond het volgende:
Mweh, Lovely Complex is niet mijn ding denk ik. Shoujo, grapjes die ik niet grappig vind, zielige pianomuziek bij momenten die niet zielig zijn.
Desalniettemin ga ik het nog wel afkijken.
/carequote:Op donderdag 17 mei 2012 15:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Potver,heb alleen nog maar 10 van de 50 Mbit/s nu.
15 HD afleveringen van Oreimo gaat me ~4 uur kosten in plaats van ~30 minuten![]()
Als je eerst de eerste downloadt kun je over 'n paar minuten al beginnen en als die klaar is, kijk je de tweede, etc etcquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:42 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Potver,heb alleen nog maar 10 van de 50 Mbit/s nu.
15 HD afleveringen van Oreimo gaat me ~4 uur kosten in plaats van ~30 minuten![]()
Doe maar wel gewoon.quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geen idee. Een dwangmatig trekje.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 15:43 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Strawberry, volg je Sakamichi ook? Doen anders!!
Nee, ik kom niet (al eerder gemeld).quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:28 schreef Bakakame het volgende:
Nou, mochten er nog mensen zijn die mee willen naar de meet:
Het grote anime/manga Meet topic 25-02-11
In 't kort:
Plaats: Utrecht! Datum: onbekend! Activiteit: onbekend!
En onbekend betekent eigenlijk... Jíj mag beslissen
Leuke anime en een super goede OSTquote:Op donderdag 17 mei 2012 15:43 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Strawberry, volg je Sakamichi ook? Doen anders!!
Google op 'Gintama bakabt' of volg de IRC-guide in de OP.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Doe maar wel gewoon.
Trouwens, weet iemand hier waar ik Gintama epi's vandaan kan halen?
Het werd voor mij pas heel leuk toen de love story zich ging ontwikkelen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Google op 'Gintama bakabt' of volg de IRC-guide in de OP.
En ik geef niet op, haha! Ik ben ook pas bij ep. 3.
shinshan, dat vond ik vroeger al echt rukquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:25 schreef Klipnap het volgende:
Ik denk niet dat iemand alle 600 nog wat episodes van Shin Chan gezien heeft
Hier trouwens Shin in NL stream:
http://shindutch.m.webs.c(...)=0&fb_sig_network=fw denk ik
Ik lees ook dat het even duurt voordat je erin komt, maar ik geef het tot aflevering 20.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik heb Gintama geprobeerd. Maar kon er niet inkomen.
Hitman Reborn was hetzelfde verhaal.
Soul Eater was waarschijnlijk de laatste langlopende shounen waar ik ooit van zal kunnen genieten.
Of misschien Claymore maar dat zie ik minder als Shounen omdat bijna alleen vrouwen en gore
De Japanse stemmenquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:25 schreef Klipnap het volgende:
Ik denk niet dat iemand alle 600 nog wat episodes van Shin Chan gezien heeft
Hier trouwens Shin in NL stream:
http://shindutch.m.webs.c(...)=0&fb_sig_network=fw denk ik
Jammer van Gintama. Voor mij de perfecte anime.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik heb Gintama geprobeerd. Maar kon er niet inkomen.
Hitman Reborn was hetzelfde verhaal.
Soul Eater was waarschijnlijk de laatste langlopende shounen waar ik ooit van zal kunnen genieten.
Of misschien Claymore maar dat zie ik minder als Shounen omdat bijna alleen vrouwen en gore
Vriend van me had dacht ik wel zoiets voor series, ben de naam alleen wel kwijtquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Is er eigenlijk ook zoiets als een MAL voor niet-anime? Met een beetje groot platform?
Misschien imdb, maar dat is meer met films (ook al staan series ook weergegeven).quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Is er eigenlijk ook zoiets als een MAL voor niet-anime? Met een beetje groot platform?
IMDB is daar denk ik wel geachikt voor. Staan ook bijna alle series op.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:53 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Misschien imdb, maar dat is meer met films (ook al staan series ook weergegeven).
Zelfde geldt voor moviemeter.
Oh stom, ik heb daar wel een account maar behalve een watchlist wist ik niet dat je ook een lijst kon bijhouden van films die je al had gezien.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:53 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Misschien imdb, maar dat is meer met films (ook al staan series ook weergegeven).
http://www.imdb.com/title/tt0096597/
http://www.imdb.com/title/tt0185906/quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:53 schreef Easymodo het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0096597/
http://www.imdb.com/title/tt0112159/quote:
en anders kan je em zelf altijd proberen aan te dragenquote:Op donderdag 17 mei 2012 17:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0112159/
Anime staat er ook vaak op.
207 Eps!quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:36 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Jammer van Gintama. Voor mij de perfecte anime.
Same here, alleen nu duurt het weer een tijdje voordat seizoen 8 weer start.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:08 schreef Bakakame het volgende:
Ik kom er net achter dat HIMYM gewoon door is gegaan zonder mij
Rond januari ben ik gestopt met kijken (geen idee waarom, ik dacht volgens mij dat dat einde van het seizoen was ofzo) en nu heb ik ep 15 tm 24 die ik nog moet zien..
Ja, want blijkbaar is het seizoen eergister afgelopen. Maar toch wel heel fijn, want ik zat me de laatste tijd al af te vragen wanneer het weer verder zou gaanquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:10 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Same here, alleen nu duurt het weer een tijdje voordat seizoen 8 weer start.
HIMYM?quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:08 schreef Bakakame het volgende:
Ik kom er net achter dat HIMYM gewoon door is gegaan zonder mij
Rond januari ben ik gestopt met kijken (geen idee waarom, ik dacht volgens mij dat dat einde van het seizoen was ofzo) en nu heb ik ep 15 tm 24 die ik nog moet zien..
How I met yourquote:
Ik heb nog steeds ~10 Mbit/s ,the fuck is er aan de hand met Ziggo?quote:Op donderdag 17 mei 2012 16:49 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Als je eerst de eerste downloadt kun je over 'n paar minuten al beginnen en als die klaar is, kijk je de tweede, etc etc
Geen problemen hiero...quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds ~10 Mbit/s ,the fuck is er aan de hand met Ziggo?![]()
Goedzoquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Baka ik ga toch maar Sakamichi no Apollon kijken.
Nice!quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Zo blijf je altijd hopeloos achterlopenquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:37 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb het besluit genomen om eerst goede oude series te kijken, alvorens ik aan nieuwe begin.
Hele toffe anime met OSTquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee, ik houd niet van Amerikaanse "humor".quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:38 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ga jij dan maar How I Met Your Mother kijken dan
Nah, ik volg wel nieuwe series maar het maximum ligt wel op 5.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:38 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Zo blijf je altijd hopeloos achterlopen
quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nee, ik houd niet van Amerikaanse "humor".
Dat.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Behalve Married ....with Childrenquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Maar HIMYM is wel leuk!quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat is wel erg generaliserend.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
TBBT is erg goedquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:40 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Waarom valt jou dat op.quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:22 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
Het ene oog heeft wimpers en de ander niet
De volgende scène was het wel weer gecorrigeerd.
Geen idee. Ik let altijd op detailsquote:
Een hele rare fetish?quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geen idee. Ik let altijd op details
Maar misschien is er wel een reden voor. Ik ben wel benieuwd wat voor reden.
Of het was een soort 'insiders joke' van de studio. "Hahaha, laten we haar gewoon een keer geen wimpers geven aan dit oog. Waarschijnlijk merkt toch niemand het!".quote:
Oke...quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Of het was een soort 'insiders joke' van de studio. "Hahaha, laten we haar gewoon een keer geen wimpers geven aan dit oog. Waarschijnlijk merkt toch niemand het!".
autistisch trekje? :pquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geen idee. Ik let altijd op details
Maar misschien is er wel een reden voor. Ik ben wel benieuwd wat voor reden.
Ik moet nog steeds Tsukihime spelenquote:
Katawa Shoujo vond ik een beetje eentonig.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik ga Tsukihime niet spelen of in ieder geval niet voordat ik alle Katawa Shoujo veroverd heb met mijn vrij saaie en in het begin irritant cynische hoofdpersoon.
Oh, dat doet me er aan denken dat ik nog een Hanasaku Iroha doujinshi op mijn hardeschijf heb staan die ik nog moet verwijderen.quote:[...]
Japan’s manga cartoons, which are intended for adults, frequently feature violent and explicit sex, in which innocent young girls falling prey to demonic men
[...]
The Supreme Court was today shown some of the offending cartoons, which depict figures with over-sized heads and big eyes posing sexually for the viewer, and engaging in sexual activities.
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)y.html#ixzz1v9aFYiEv
Carnival Phantasm is een soort van komedie-anime voor fans van Nasu (de auteur van Fate/Stay Night en Tsukihime). Personages van zowel FS/N als Tsukihime komen er in voor.quote:
Auw.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Oh, dat doet me er aan denken dat ik nog een Hanasaku Iroha doujinshi op mijn hardeschijf heb staan die ik nog moet verwijderen.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Oh, dat doet me er aan denken dat ik nog een Hanasaku Iroha doujinshi op mijn hardeschijf heb staan die ik nog moet verwijderen.
quote:Japan’s manga cartoons, which are intended for adults, frequently feature violent and explicit sex, in which innocent young girls falling prey to demonic men.
Ik heb de nieuwste nog niet gezien (ik kijk WhyNot subs), maar gewoon doorkijkenquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Leuk? Niet leuk? Ben bij aflevering 3.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Carnival Phantasm is een soort van komedie-anime voor fans van Nasu (de auteur van Fate/Stay Night en Tsukihime). Personages van zowel FS/N als Tsukihime komen er in voor.
exemplarisch is er een plaatje van Kiddy Grade gegeven in het artikel. Volgens MAL een ecchi, geen hentai.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:47 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Auw.
Ik hoop dat gogosweden geen Boku no Pico heeft gezien.
Kleine opdracht. Verbeter de zin in het bovenstaande citatievierhoekje.quote:Japanese manga cartoon are deemed to have a sexually graphic tone
Manga cartoon?Intended for adults?Japanese manga cartoon are deemed to have a sexually graphic tone?quote:Japan’s manga cartoons, which are intended for adults, frequently feature violent and explicit sex, in which innocent young girls falling prey to demonic men.
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)y.html#ixzz1v9jSOwCD
Ik denk dat het komt door het doorgeslagen feminisme in de Scandinavische landen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:20 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Manga cartoon?Intended for adults?Japanese manga cartoon are deemed to have a sexually graphic tone?![]()
Wat is het nou?Een gewone of ecchi/hentai manga/anime serie?![]()
Schrijver spoort helemaal niet, evenmin Zweden.
Zelfs in Japan gaan ze niet zo ver,maakt de boel juist erger.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt door het doorgeslagen feminisme in de Scandinavische landen.
Goed zoeken!quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:34 schreef mschol het volgende:
even verder gaan op de vraag of er alternatieven voor series a la MAL waren:
is er zoiets voor games?(dus ook dat je kan aangeven: gespeeld/niet gespeeld/wil spelen/gedropt) e.d.
Volgens mij heeft Gamespot zo iets, pin me er niet op vast.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:34 schreef mschol het volgende:
is er zoiets voor games?(dus ook dat je kan aangeven: gespeeld/niet gespeeld/wil spelen/gedropt) e.d.
Misschien dat Xfire zoiets ingebouwd heeft?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:34 schreef mschol het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:36 schreef Easymodo het volgende:
Kinderporno,Easymodo moet de cel in!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gamespot heeft its dergelijks, kijk in mn sig.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:34 schreef mschol het volgende:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:36 schreef Easymodo het volgende:
Is dat de cover van een doujin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I didn't know she was 14, I swear!quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Kinderporno,Easymodo moet de cel in!!
Ik vind het altijd apart. Zo heb je meisjes die er uit zien als 14, maar verhaaltechnisch ouder zijn dan duizend jaar.quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is dat de cover van een doujin?Ik denk het niet, maar weet het niet zeker. Ik doe een gok: "There is no way my little sister is getting married!".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is een H-doujin.zeker weten!quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:42 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik denk het niet, maar weet het niet zeker. Ik doe een gok: "There is no way my little sister is getting married!".
Ben ik ook wel van plan, daar niet van.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:48 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwste nog niet gezien (ik kijk WhyNot subs), maar gewoon doorkijken![]()
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:42 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik denk het niet, maar weet het niet zeker. Ik doe een gok: "There is no way my little sister is getting married!".
Bokusatsu Tenshiquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:52 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Held!
Ik heb er te weinig gezien, weet je een paar goede?
hoe ecchi wil je het hebben?quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:52 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Held!
Mayo Chiki toch?of Queens Blade!quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:53 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe ecchi wil je het hebben?
KissXsis idee of meer de Love hina kant op? (dus wat milder)
sailormoonquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:52 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Held!
Kampferquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Oreimo ook
15 jaar oud inmiddels.
Strike Witchesquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Kampfer
mschol hoe heette die anime ook al weer waar die meiden oorlog voeren met die vliegdingen aan de voeten?
mayo chiki was ook wel leuk, maar niet heel erg ecchi imhoquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Mayo Chiki toch?of Queens Blade!
Jaaaa ook erg ecchi.quote:
die dus, of sky girlsquote:
Green Greenquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Jaaaa ook erg ecchi.
en natuurlijk Magical Girl Lyrical Nonaha Strikers
Gezienquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:58 schreef mschol het volgende:
[..]
mayo chiki was ook wel leuk, maar niet heel erg ecchi imho
en queens blade ken ik niet...
love hina idee: Amaenaide yo!! Girls Bravo
Boku no Pico is verwijderd van TvTropesquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:01 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
gezien
http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Manga/SeikonNoQwaser
Hoe dan?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Boku no Pico is verwijderd van TvTropes
die heb ik (iig deels) gezien... die was bizarquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:01 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Gezien
http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Manga/SeikonNoQwaser,moet je kijken!
WTFquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kijk maar
http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/BokuNoPico
ik check em alssie klaar is..quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:12 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik ook!http://www.sankakucomplex(...)-the-boobs-are-back/!
Sankarea effe checken.![]()
~13 eps gezien 4 jaar terug,heb vorige maand maar hele serie binnen gehaald!quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:25 schreef mschol het volgende:
[..]
die moet ik OOK nog zien.. wanneer maak ik er nou eens tijd voor
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is dat de cover van een doujin?Het is waarschijnlijk crossover fanart. Als ik zou moeten gokken zou ik zeggen dat het een in-serie speelkaart van Idolm@ster is. Het is in sowieso aan Idolm@ster gerelateerd want: ik heb iets soortgelijks kunnen vinden met soortgelijke tagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Dora the Explorer is nu een manga anime cartoon, wen er maar aan.
The Daily Mail is nog lachwekkender dan De Telegraaf. Ik blief het!
[ Bericht 4% gewijzigd door Repelsteeltju op 17-05-2012 22:52:17 ]“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op donderdag 17 mei 2012 23:08 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Space Shower TV is een muziekzender in Japan met toffe uitingen (https://vimeo.com/sstv).
Music Video Awards; een hoop (actuele) jpop videos aan het binnenhalen.Leuk voor in de achtergrond.
Ik had plezier voor tien tijdens het kijken van deze anime. Hoewel ik de eerste 2 eps niet al te boeiend vond, waren vooral ep 14-20 zeer sterk. Een natuurlijk verlopende relatie is heel zeldzaam in anime.quote:
mee eens (vooral die laatste zin), maar zelfs dan vind ik een 10 errug hoog; gelukkig is et een persoonlijk dingquote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:21 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik had plezier voor tien tijdens het kijken van deze anime. Hoewel ik de eerste 2 eps niet al te boeiend vond, waren vooral ep 14-20 zeer sterk. Een natuurlijk verlopende relatie is heel zeldzaam in anime.
Dat is een van de redenen (ik keek YnS pas in 2011) dat ik 2011 uitgeroepen heb tot het imouto jaar met 2010 als een tweede keus. Onii-chan no Koto nanka Zenzen Suki Janain Dakara ne!! niet gezien overigens omdat de artstijl me niet trok en omdat die beknopte samenvatting.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:35 schreef Klipnap het volgende:
En wat is dit?
http://myanimelist.net/an(...)i_Janain_Dakara_ne!!
Oh komop. Episode 5 en 6 waren de beste 2. Die hele setup met 'zijn' 'vriendin' had me in een deuk liggen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:21 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik had plezier voor tien tijdens het kijken van deze anime. Hoewel ik de eerste 2 eps niet al te boeiend vond, waren vooral ep 14-20 zeer sterk. Een natuurlijk verlopende relatie is heel zeldzaam in anime.
Nee, de vuurwerk epi.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 02:26 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh komop. Episode 5 en 6 waren de beste 2. Die hele setup met 'zijn' 'vriendin' had me in een deuk liggen.
Dat is gewoon cliche in animequote:
Ik weet niet, bij 5 en 6 moest ik juist helemaal niet lachen. Ik ergerde me teveel aan de stem van zijn "vriendin".quote:Op vrijdag 18 mei 2012 02:26 schreef wdn het volgende:
[..]
Oh komop. Episode 5 en 6 waren de beste 2. Die hele setup met 'zijn' 'vriendin' had me in een deuk liggen.
de animatie is een deel van de charme, ja het mag netter, maar een volle minpunt zou mij tever gaanquote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:37 schreef robin007bond het volgende:
Een 10!? Alleen al door de foutjes in de animatie mag er een dikke punt af.
Edit: Ik moet toegeven dat ik hem ook steeds leuker begin te vinden. Ik geef het tot nu toe een 8.
Ik kan slecht tegen die shoujo-stijl van animatie, maar ik begin de serie wel steeds meer te waarderen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:41 schreef mschol het volgende:
[..]
de animatie is een deel van de charme, ja het mag netter, maar een volle minpunt zou mij tever gaan
Ik heb vroeger een schooluniform gedragen!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 11:42 schreef Klipnap het volgende:
De schooluniformen zijn daar trouwens verschrikkelijk.
[ afbeelding ]
Pics!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 12:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi
[..]
Ik heb vroeger een schooluniform gedragen!
Gaat om de uitwerking.quote:
Ik geef LC ook een 10, niet omdat de serie perfect is, maar om de ervaring tijdens het kijken.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 09:37 schreef robin007bond het volgende:
Een 10!? Alleen al door de foutjes in de animatie mag er een dikke punt af.
Edit: Ik moet toegeven dat ik hem ook steeds leuker begin te vinden. Ik geef het tot nu toe een 8.
Hmm, oké. Evangelion is ook niet perfect, maar heb ik ook een 10 gegeven. Het was een serie waar ik echt van heb genoten en waar ik de puzzelstukjes gewoon lekker in elkaar kon zetten na het kijkenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik geef LC ook een 10, niet omdat de serie perfect is, maar om de ervaring tijdens het kijken.
Cool.quote:
Hier is een goede site voor keyboard animeliedjes:quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, oké. Evangelion is ook niet perfect, maar heb ik ook een 10 gegeven. Het was een serie waar ik echt van heb genoten en waar ik de puzzelstukjes gewoon lekker in elkaar kon zetten na het kijken
[..]
Cool.
Mijn zusje kan nu met haar rechterhand de Angel Beats opening.
Top.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:12 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hier is een goede site voor keyboard animeliedjes:
Akkoorden, geen piano.
http://lelangir.dotq.org/music/
K-ON, Ore no Imouto, Madoka, Angel Beats, Toradora.
Straks maar checken!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:12 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Hier is een goede site voor keyboard animeliedjes:
Akkoorden, geen piano.
http://lelangir.dotq.org/music/
K-ON, Ore no Imouto, Madoka, Angel Beats, Toradora.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Apollon is veelbelovend.Afleveringen 1 tm 6 waren goed.
Vind deze beter:quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
En dit is de beste OP van het seizoen.
Blargh, vreselijk.quote:
Sakamichi en Hyouka OP'squote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Blargh, vreselijk.
Deze is wel vet:
En de tweede OP van Fate/Zero natuurlijk:
Hyouka natuurlijk ook
Wel tofquote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:43 schreef robin007bond het volgende:
De OP's van Gundam vind ik over het algemeen ook erg vet.
Deze vind ik wel vet van The Brilliant Green.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 15:43 schreef robin007bond het volgende:
De OP's van Gundam vind ik over het algemeen ook erg vet.
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:03 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Deze vind ik wel vet van The Brilliant Green.
Verder heeft Gundam hele goede OST:
Haha die heb ik ook gekregen, jaren terug. De kans dat je in de overzienbare toekomst opgeroepen gaat worden is astronomisch klein.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:20 schreef robin007bond het volgende:
Help, krijg ik net een brief thuis dat ik dienstplichtig ben in geval van nood
[..]![]()
ik zal em vast ook hebben gekregen, maar ik heb wel wat medische documenten die mij waarschijnlijk niet geschikt maken voor dienstplichtquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Haha die heb ik ook gekregen, jaren terug. De kans dat je in de overzienbare toekomst opgeroepen gaat worden is astronomisch klein.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Haha die heb ik ook gekregen, jaren terug. De kans dat je in de overzienbare toekomst opgeroepen gaat worden is astronomisch klein.
Alcoholist?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zal em vast ook hebben gekregen, maar ik heb wel wat medische documenten die mij waarschijnlijk niet geschikt maken voor dienstplicht
Overheids-ICTquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is waar.
En waarschijnlijk doe ik dan toch IT. Dat lijkt me niet eens zo erg, IT'er bij defensie.
Loopt inderdaad vaak hopeloos achterquote:
overheids ICT: loopt wat achter, maar is relatief gezien erg chillquote:
Ik hoor er wel positieve verhalen overquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:04 schreef smitjew het volgende:
is gungrave een leuke serie ? heb dat spel keer gespeeld
prioriteiten stellen blijft lastigquote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:59 schreef Klipnap het volgende:
Jeeh, ik kan nu de Sankarea OP op keyboard![]()
Nu nog mijn huiswerk
Totdat het vervalt in een het cliché: stoïcijnse grote kerel met een klein meisje; is het bro-tas-tisch!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:04 schreef smitjew het volgende:
is gungrave een leuke serie ? heb dat spel keer gespeeld
Hier van krijg ik meer zin van om MST3K te kijken dan Mysterious Girlfriend X of meer reacties van tsunderegaming. Om de een of andere reden voelde ik me niet misselijk worden deze keer. Dat is iig een verbetering...quote:
[ Bericht 9% gewijzigd door Klipnap op 18-05-2012 19:49:11 ]
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:42 schreef Klipnap het volgende:
Kore wa Zombie of the Dead 7![]()
Ik weet niet zeker wat ik hiervan moet denken. Hmm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet iemand nog een leuke manga?
Monsterquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:17 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker wat ik hiervan moet denken. Hmm.
Weet iemand nog een leuke manga?
Hmm, niet echt in de mood voor een seinen. Meer iets wat makkelijk leest, zoals One Piece ofzo.quote:
One Piece schijnt best tof te zijn. 'My Balls' leest echt heel luchtig. Fullmetal Alchemist is ook wel tof.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:22 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Hmm, niet echt in de mood voor een seinen. Meer iets wat makkelijk leest, zoals One Piece ofzo.
Ik denk dat ik voor Hajime no Ippo ga. Even kijken hoeveel chapters dat zijn.
EDIT: Oh wacht. 925 chapters.
Wut?!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
One Piece schijnt best tof te zijn. 'My Balls' leest echt heel luchtig. Fullmetal Alchemist is ook wel tof.
quote:The fate of the world rests in one man's testicles. In a freak sealing accident, the Queen of Terror is sealed into Kohta Satou's testicles, thus preventing her from raining destruction onto the world. However, a lesser devil, Elyse, who was with the Queen of Terror on Earth, is determined to release the Queen at all costs. The only way to do so is to make Kohta ejaculate, and Elyse only has thirty days to do it.
Veel leesplezierquote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:47 schreef Easymodo het volgende:
Ik ga toch voor Hayate no Gotoku!
Wou hem eigenlijk al een hele tijd lezen, maar ik vergeet het steeds.
En als we al die animateurs nu eens allemaal een gratis nekschot met moé patroon aanbieden?quote:
Meh, dan ontstaat er weer een nieuwe generatie animateurs met hetzelfde probleem.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
En als we al die animateurs nu eens allemaal een gratis nekschot met moé patroon aanbieden?
KyoAni stelt me nooit teleurquote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:01 schreef Klipnap het volgende:
Ah, ik ben nu bij de K-ON!! episode 18. Slap excuus om de meisjes in maid-uniforms te laten zien.
Waar?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
What de fuck eigenlijk? Als ik een euro kreeg per keer dat ik "It can't be helped!" las tijdens het kijken..
Nee, gewoon allemaal outsourcen naar Korea. Probleem opgelost.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Meh, dan ontstaat er weer een nieuwe generatie animateurs met hetzelfde probleem.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |