Hoe durf je VI Hooligans zo aan te spreken. Ik ga gewoon met dingen gooien .... ...quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:05 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En ga naar ONZ als je alleen maar onzin uit wilt kramen.
Maar Oliver, Olivertje, een beetje ordinair... is wel lekker toch?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:39 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Ja, zijn zus ging zich fatsoenlijk kleden. Jan daarintegen wilde er lekker ordinair vrouwelijk bij lopen.
Nee dat kan niet! Oh dat moet trouwens op de lokale omroep geweest zijn.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:42 schreef Veerboot het volgende:
Er schijnen trouwens ook foto's te zijn dat Jan Kooijemans zijn haar door de war heeft!
Ach, ze zijn het al allemaal gewend. Moet je dat publiek zien, die kijken er nog niet meer eens naar.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:42 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Hoe durf je VI Hooligans zo aan te spreken. Ik ga gewoon met dingen gooien .... ...
[ afbeelding ]
Eigenlijk wel, Ouwe Reusquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:42 schreef Heufd het volgende:
[..]
Maar Oliver, Olivertje, een beetje ordinair... is wel lekker toch?
Echte bazen hebben hun zeepje aan een touwtje om hun nek. Dat anderen dan denken "Zo, die heeft een grote ketting! Zo'n homp zeep!"quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:42 schreef Veerboot het volgende:
Er schijnen trouwens ook foto's te zijn dat Jan Kooijemans zijn haar door de war heeft!
nee we willen er niet nog een meid bijquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
De VBL SC is anders erg gezellig hoor
PAULTJEquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:47 schreef Paul-89 het volgende:
Waaaaaat zijn die Sho'ers stil !!
Sho`ers lopen altijd weg !!
VI HOOLIGANS NO SURRENDER
quote:
Dames, hebben jullie zin om een ritje met mij te maken in mijn Spitfire?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
De VBL SC is anders erg gezellig hoor![]()
Da's echt zo'n typische lul uit een soap met 7 sjaaltjes.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Altijd maar die vooroordelen.
[ afbeelding ]
quote:
Top 50 subforum Soaps, Showbizz & Sterren van 18-05-2011 t/m 17-05-2012| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |