abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111651451
Hallo,

Vanwege een discussie (en ruzie) met mijn vriendin besloot ik het volgende maar onder Fok!end Nederland te peilen. Hoe kijken jullie hier tegenaan?

Poll: Mag jouw partner vriendschappelijk omgaan met exen?
Ja
Nee
Anders... (reageer)
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

TS begint: Ik heb er totaal geen moeite mee.

Edit: En vooral als je partner dit niet mag, ben ik erg benieuwd naar de reden.

[ Bericht 4% gewijzigd door P8 op 17-05-2012 00:43:49 ]
Extremistisch gematigd.
pi_111651539
Nou liever niet.
pi_111651570
Eens met TS. Waarom niet?
pi_111651586
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 00:37 schreef Dimens het volgende:
Nou liever niet.
Kun je uitleggen waarom? Ik heb er namelijk moeite mee datzelfde standpunt van mijn vriendin te begrijpen.
Extremistisch gematigd.
pi_111651698
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 00:38 schreef P8 het volgende:

[..]

Kun je uitleggen waarom? Ik heb er namelijk moeite mee datzelfde standpunt van mijn vriendin te begrijpen.
Daar voel ik mij niet zo fijn bij.
  donderdag 17 mei 2012 @ 00:41:51 #6
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_111651729
Oeh. Petra boos?
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_111651744
Hmmm liever niet. Maar ikzelf mag dat wel.

Aii...
pi_111651766
Nee, mijn vriend mag enkel met het andere geslacht omgaan mits collega/medestudenten/oude vrienden.
pi_111651771
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 00:41 schreef Dimens het volgende:

[..]

Daar voel ik mij niet zo fijn bij.
Bedankt, maar je zal het iets verder moeten toelichten eer ik er wat mee kan.
Extremistisch gematigd.
  donderdag 17 mei 2012 @ 00:44:48 #10
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_111651859
Nee. Had ze er maar bij moeten blijven lijkt me makkelijk.
pi_111651888
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 00:42 schreef P8 het volgende:

[..]

Bedankt, maar je zal het iets verder moeten toelichten eer ik er wat mee kan.
Jaloers gevoel en ik vertrouw het niet.
pi_111651996
quote:
7s.gif Op donderdag 17 mei 2012 00:44 schreef Hanako het volgende:
Nee. Had ze er maar bij moeten blijven lijkt me makkelijk.
Dus een vriendschappelijke relatie met een ex kan niet?
Extremistisch gematigd.
pi_111652013
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 00:47 schreef P8 het volgende:

[..]

Ik roep altijd van wel. Maar nee kan niet :P
pi_111652078
Ja, omdat jij de vriendschappen van je vriend/vriendin niet mag bepalen :s)
pi_111652159
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 00:50 schreef Bluezz het volgende:
Ja, omdat jij de vriendschappen van je vriend/vriendin niet mag bepalen :s)
Dit is voor mij het zwaarst wegende argument. Maar mijn vriendin zegt: Voor een relatie moet je offers maken. Daar heeft ze imo ook gelijk in. Maar is het verbreken van vriendschappen een wenselijk offer? Is het uberhaupt een redelijke wens?
Extremistisch gematigd.
  donderdag 17 mei 2012 @ 00:52:35 #16
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_111652180
Niet mogen is een te groot woord. Je kan elkaar niks verbieden, ook al heb je een relatie.

Ik vind dat wanneer je vriend/vriendin al bevriend is met zijn/haar ex op het moment dat jij hem/haar leert kennen en een relatie met elkaar krijgt, je er niks over kan zeggen en er gewoon mee moet dealen. Je wist immers 'waar je aan begon'.

Het wordt (voor mij) wel een ander verhaal als je al in een relatie zit en je vriend/vriendin dan na een tijd ineens besluit om een vriendschap op te gaan bouwen met zijn/haar ex..
Dan nog kan je niks verplichten, maar in zo'n geval vind ik het wat ongepast, onnodig en ik zou er dan ook zeker niet blij mee zijn.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_111652184
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 00:52 schreef P8 het volgende:

[..]

Dit is voor mij het zwaarst wegende argument. Maar mijn vriendin zegt: Voor een relatie moet je offers maken.
Ik vind dat ze gelijk heeft.
  donderdag 17 mei 2012 @ 00:53:56 #18
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_111652228
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 00:47 schreef P8 het volgende:

[..]

Ze heeft een ex-man en daar mag ze niet bij in de buurt komen als haar ex-man dat doet dan hebben we een probleem in zoverre hij dan.
  donderdag 17 mei 2012 @ 00:55:06 #19
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_111652266
En hoe zit het als er kinderen in het spel zijn?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_111652304
Waarom niet ?

Het is toch niet voor niks uit en dat trieste jaloerse gedrag kan ik niet tegen.
pi_111652323
quote:
14s.gif Op donderdag 17 mei 2012 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat is gelukkig niet bij mij het geval, maar juist dan lijkt het mij noodzakelijk dat er een vriendschap blijft tussen de biologische ouders. Een kind kan wmb niet opgroeien in twee compleet losse werelden.
Extremistisch gematigd.
pi_111652332
Ja prima. Als ik mijn vriendin niet kan vertrouwen heb ik ook geen zin in een relatie.
pi_111652407
quote:
7s.gif Op donderdag 17 mei 2012 00:57 schreef Xetran het volgende:
Ja prima. Als ik mijn vriendin niet kan vertrouwen heb ik ook geen zin in een relatie.
En wat als het andersom zo zou zijn? Stel dat jouw vriendin er ontzettend veel moeite mee heeft dat jij wel zo nu en dan wat gaat drinken en bijpraten met een ex?
Extremistisch gematigd.
  donderdag 17 mei 2012 @ 00:59:56 #24
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_111652426
quote:
14s.gif Op donderdag 17 mei 2012 00:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hier heben kinderen zelf de wens hun vader niet te willen zien dus dat is ook opgelost.
pi_111652449
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 00:59 schreef Hanako het volgende:

[..]

Hier heben kinderen zelf de wens hun vader niet te willen zien dus dat is ook opgelost.
Dat is geen antwoord op de vraag ;)
Extremistisch gematigd.
  donderdag 17 mei 2012 @ 01:02:45 #26
374569 Hanako
Russian car imports BV.
pi_111652505
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 01:00 schreef P8 het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op de vraag ;)
Nee deze man komt niet in de buurt van zijn kinderen zolang ik nog leef dan mag hij me eerst omleggen geen discussie over mogelijk.
pi_111652573
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 00:52 schreef VeerEli het volgende:
Niet mogen is een te groot woord. Je kan elkaar niks verbieden, ook al heb je een relatie.

Ik vind dat wanneer je vriend/vriendin al bevriend is met zijn/haar ex op het moment dat jij hem/haar leert kennen en een relatie met elkaar krijgt, je er niks over kan zeggen en er gewoon mee moet dealen. Je wist immers 'waar je aan begon'.

Het wordt (voor mij) wel een ander verhaal als je al in een relatie zit en je vriend/vriendin dan na een tijd ineens besluit om een vriendschap op te gaan bouwen met zijn/haar ex..
Dan nog kan je niks verplichten, maar in zo'n geval vind ik het wat ongepast, onnodig en ik zou er dan ook zeker niet blij mee zijn.
dit ja :Y

als er ineens n jaloerse ex opduikt die zich voordoet als beste vriendin "want ik ken hem zo goed" :r
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_111652707
Het is ook altijd lastig, omdat ernog een grote kans is dat die ex haar/hem nog wel ziet als iemand met wie zij/hij iets wil doen.
pi_111653337
Je moet gewoon wat aan je zelfvertrouwen doen als je bang bent dat je vriend(-in) iets met zijn/haar ex wil beginnen.
  donderdag 17 mei 2012 @ 01:37:10 #30
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_111653399
Ja.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 17 mei 2012 @ 01:54:10 #31
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_111653757
quote:

[..]

Dit is voor mij het zwaarst wegende argument. Maar mijn vriendin zegt: Voor een relatie moet je offers maken. Daar heeft ze imo ook gelijk in. Maar is het verbreken van vriendschappen een wenselijk offer? Is het uberhaupt een redelijke wens?
Heeft ze uberhaupt een reden? In de zin dat er meer dan vriendschappelijk is? Zo nee; moet ze mee leven, wat jij daarna beslist blijft aan jou
pi_111654160
De enige eis die ik stel in een relatie is "ga niet vreemd".

Als ik jaloers word is dat mijn eigen probleem.
Als zij vreemd gaat met dr ex is het haar probleem.
Etc.

Relaties zijn gebouwd op vertrouwen en alles. Jaloers zijn mag wel maar dingen verbieden :N
pi_111655308
Ik heb op anders gestemd, want het verschilt.
Als hij veel verhalen over haar verteld over vroeger en dit dat, hoe geweldig ze is, dan heb ik het liever niet, grotere kans dat er weer iets opbloeit.

Zo niet, ja, dan mogen ze best vrienden zijn, maar ik wil wel weten als ze gaan afspreken zeg maar(niet waar of hoe, maar gewoon dat ze elkaar hebben gesproken.)
pi_111655327
Als ie de vader van haar kind(eren) is wel.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 17 mei 2012 @ 07:46:28 #35
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_111655561
quote:

[..]

Je vriendin zegt eigenlijk: "Voor een relatie met mij moet je offers maken". In het algemeen kun je dat natuurlijk niet zo stellen.

De relatie met mijn ex is mij zeer kostbaar. Ik ken haar langer dan mijn huidige vriendin. Als mijn vriendin mij iets verbiedde, dan was het exit. Ik trek het echt niet als iemand aan mijn vrijheid gaat zitten peuteren, dan passen we gewoon niet bij elkaar.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  donderdag 17 mei 2012 @ 08:13:23 #36
30252 Soempie
Procreating
pi_111655645
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 00:52 schreef VeerEli het volgende:

Dit. :Y
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_111655659
Sja, waarom niet. Als de vriendschap er al is voor wij elkaar leren kennen.

Nu zitten wij ook met zulke situaties. Zowel ik als mijn vriend hadden vriendschappen met onze exen. Zijn ex kende ik ook en was een vriendin van me (ze heeft me zelfs kennis met hem laten maken nadat hun uit elkaar waren omdat ze ons bij elkaar vond passen).

Mijn ex is ook gewoon een vriend van beide geworden.

Zie het probleem erin niet zo eigenlijk.
  donderdag 17 mei 2012 @ 08:50:02 #38
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_111655848
Sowieso vind ik iets 'mogen' van elkaar in een relatie een beetje onzinnig klinken. Wij hebben de afspraak dat we monogaam zijn, verder vind ik het heel belangrijk dat je vertrouwen in elkaar hebt en elkaar laat doen wat je denkt dat je moet doen. Als je je ergens rot over voelt is alles wat mij betreft bespreekbaar, maar glashard verbieden hoort daar imo niet bij.

Ik spreek een deel van mijn exen nog regelmatig en andere nooit. Mijn vriend idem dito.
an urge to help mankind overcomes me
  donderdag 17 mei 2012 @ 09:11:31 #39
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_111656013
quote:

[..]

Wat ik eigenlijk wel grappig vind, is de manier waarop het gaat.

Jouw vriendin vraagt iets, en jij voelt je daar niet lekker bij. Jij gaat op Fok kijken voor argumenten. Maar eigenlijk moet je jezelf de vraag stellen: hoe voel ik me erbij?

Vind ik het gevoelsmatig niet zo'n probleem, en stel ik mijn vriendin tevreden?
Of heb ik het gevoel dat zij mijn grenzen overschrijdt met haar eis?

Volgens mij is het beter als jij niet met allerlei argumenten aankomt, maar na het lezen van de thread alles bij elkaar optelt, en dan kijkt hoe je je erover voelt. En dan zeg je dat tegen je vriendin, zonder een ellenlange discussie, want jouw grens is jouw grens. Net zoals zij haar grens uitspreekt.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  donderdag 17 mei 2012 @ 09:53:59 #40
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_111656515
Ja mag.
Je moeder is een hamster
pi_111656607
Mijn vriend heeft exen die me niet boeien en die ziet hij gewoon. Er is er echter één en daarover voel ik me heel onzeker en hij heeft er nu geen contact meer mee. Ik voel me onzeker door haar, omdat de relatie niet uit is gegaan om een gebrek aan liefde, maar aan verschil in toekomst. Zij wilde kinderen, hij niet. Nu wil hij dat wel met mij, dus hun toekomstbeeld komt weer over een. Zij heeft hem tot zeker 2 jaar nadat het uitging emails etc gestuurd over hoe speciaal zij waren en hoe erg ze hem miste en hoe graag ze weer 'ik houd van je' tegen hem wilde zeggen. En hij stuurde en lange tijd soortgelijks terug. Dit was ook gaande toen ik al een relatie met hem had. Wel enkel van haar kant nog. Voor mij was echter de druppel toen bleek dat mijn vriend, ondanks dat hij haar nog gezien had, niet had verteld dat hij een nieuwe vriendin had. Toen heb ik gesloten dat het niet werkte voor mij. Hij heeft toen al het contact gestopt.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  donderdag 17 mei 2012 @ 10:01:36 #42
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_111656647
Je vertrouwt elkaar toch in een relatie :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 17 mei 2012 @ 10:02:18 #43
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_111656658
quote:
7s.gif Op donderdag 17 mei 2012 10:01 schreef Harajuku. het volgende:
Je vertrouwt elkaar toch in een relatie :')
Ik wel, jij? O+
Je moeder is een hamster
pi_111656849
Ja, ik kende mijn ex al 4 jaar voordat we wat kregen op vriendschappelijke basis.
Toen ik een nieuwe vriend kreeg heeft hij specifiek gevraagd of dat als mijn vriend zou willen dat ik het contact verbreek, ik dat zou doen. Daar was het antwoord nee op. We zijn al lang deel uit van dezelfde vriendengroep, geen ex zien zou voor rare situaties zorgen. Bovendien is het niet voor niets uit, zijn we volwassenen en heeft mijn nieuwe vriend mij maar te vertrouwen.
Gelukkig kunnen ze goed samen door een deur. Mijn ex heeft sinds kort ook een nieuwe vriendin, zover bekend heeft zij er ook niets op tegen, heb al twee keer met hen samen in de kroeg gezeten.
And the druids turn to stone...
  donderdag 17 mei 2012 @ 10:16:20 #45
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_111656894
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 10:02 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ik wel, jij? O+
Blind!
pi_111657022
praten over je gevoelens als hij/zij met een ex omgaat, uiteraard. Maar verbieden is een no-go. Een relatie is een overeenkomst monogaam aan elkaar te zijn, niet de overeenkomst dat je voor elkaar dingen mag bepalen.
pi_111657943
Hij mag natuurlijk alles, maar ik zou het wel raar vinden. Ligt ook aan de omstandigheden. Ik heb een ex die nu homoseksueel is. ( :') ) Kan me niet voorstellen dat mijn partner moeite heeft met mijn vriendschap met die persoon. Een vriendschap met mijn andere ex zou echter absoluut niet zuiver zijn. Ik geloof niet zo in vriendschap met je ex, dan moet de relatie ook niet echt iets hebben voorgesteld.

Nog contact hebben met je ex vind ik iets anders, er mag best eens bijgepraat worden en dat gedeelte van je verleden hoeft niet genegeerd te worden. Dus ex op facebook, ex als onderdeel van je netwerk, etc. geen probleem.

Maar vriendschap.. ? :{ Hoe dan?
pi_111659113
Natuurlijk, waarom niet?

Een ex zijn kan om verschillende redenen, waaronder dat het samen niet gaat op dat gebied, maar ondertussen kan je goed met elkaar opschieten.

Zo heb ik aardig wat contact met exen (en beschouwen we elkaar ook als vrienden)
maar ok toegegeven, er moet wel sprake zijn van dat geen van beide meer gevoelens heeft voor de ander dan de vriendschappelijke :)

Tis ook een kwestie van vertrouwen. Vroeger kon ik het niet hebben dat mn vriendin omging met andere jongens, laat staan exen. Maar tegenwoordig maakt me het niet uit.
Kwestie van vertrouwen en zelfvertrouwen. De reden dat ik het toen niet wou was omdat ik bang was dat mn vriendin voor die gozer zou vallen.
tegenwoordig heb ik daar andere gedachtes over :) Mn vriendin is bij me omdat ze van me houd.

En nog iets: je kan het wel verbieden of boos over worden, maar je kan er toch niets aan veranderen.
gebeurd het dan gebeurd het en het kan andersom ook gebeuren.
pi_111659204
Als er open over gesproken kan worden, geen probleem.
Maar het komt ook voor dat er stiekem wordt afgesproken, dan ga ik er wel wat achter zoeken.

Een relatie hoeft niet altijd met ruzie over te gaan, dus snap vriendschappelijk contact wel.
Uiteindelijk zal dit vaak wel verwateren als beide weer langdurige relaties hebben.
pi_111659229
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 10:13 schreef Panthera1984 het volgende:
Ja, ik kende mijn ex al 4 jaar voordat we wat kregen op vriendschappelijke basis.
Toen ik een nieuwe vriend kreeg heeft hij specifiek gevraagd of dat als mijn vriend zou willen dat ik het contact verbreek, ik dat zou doen. Daar was het antwoord nee op. We zijn al lang deel uit van dezelfde vriendengroep, geen ex zien zou voor rare situaties zorgen. Bovendien is het niet voor niets uit, zijn we volwassenen en heeft mijn nieuwe vriend mij maar te vertrouwen.
Gelukkig kunnen ze goed samen door een deur. Mijn ex heeft sinds kort ook een nieuwe vriendin, zover bekend heeft zij er ook niets op tegen, heb al twee keer met hen samen in de kroeg gezeten.
:)

Ik heb omgekeerde gehad met een platonische vriendin. We hebben nooit wat gedaan met elkaar of 'verkering' gehad. Maar haar vriend was erg jaloers op mij en dat ik zo goed met haar kon opschieten. Gelukkig is dat nu anders en vraagt tie zelfs wanneer ik weer keer langs kom en kunnen we erg goed met elkaar opschieten :)
pi_111659394
Waarom zou je je ex niet mogen zien? :{ Beetje vertrouwen mag wel. Jaloezie is nergens voor nodig.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_111660814
Als ik een relatie neem, wat ik slechts één keer heb gedaan tot nu toe, dan vertrouw ik haar sowieso 100%. Uiteraard mag ze met haar ex omgaan. Ikzelf zou het ook doen want ik heb een coole ex.
Conscience do cost.
  donderdag 17 mei 2012 @ 19:47:33 #53
107525 Caithlinn
Still me....
pi_111676885
Ik ben al jaren goed bevriend met een ex van me en mijn vorige vriend (nu dus ook ex :') ) kon daar absoluut niet mee omgaan. Hele drama's maakte hij ervan, hij vertrouwde mij wel maar hem niet en weet ik t wat nog meer voor onzin.

Toen die ex ook nog eens een collega werd kon mijn vriend daar echt niks meer mee. Zo gauw ik hem vertelde dat hij langs was geweest was t drama maar als ik t niet vertelde vertrouwde hij me niet etc etc. Needless to say it didn't work out...

En nee, mijn vriendschap opgeven was geen optie, daar is ie te dierbaar voor..
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_111681171
Is t nu weer wel je vriendin ja? :')
pi_111682639
ik heb "ja" gestemd. makkelijk lullen, want mijn partner heeft geen exen :+

mijn partner stemt ook "ja" en denkt "liever niet, dank u". dat weet ik, want ik heb wel exen :P
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_111683017
Moet kunnen. Ik snap wel dat jaloerse gevoel maar als je elkaar niet kunt vertrouwen/op elkaar kunt rekenen, dan kom je daar hoe dan ook toch wel achter. Daar heb je geen vriendschap met een ex voor nodig.
pi_111683096
Mogen ja, maar bij voorkeur niet.
pi_111684150
Ja, van mij had hij dat wel gemogen als het een normaal ding was geweest.

- "ding" = zijn ex -
  donderdag 17 mei 2012 @ 22:23:53 #59
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_111684686
Geen problemen mee, tenzij zij nog steeds gek op hem is. Blijf met je poten van m'n man af. Dat soort vrouwen kun je niet vertrouwen.
(Un)masking for the greater good.
  donderdag 17 mei 2012 @ 22:26:15 #60
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_111684829
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 22:23 schreef Natalie het volgende:
Geen problemen mee, tenzij zij nog steeds gek op hem is. Blijf met je poten van m'n man af. Dat soort vrouwen kun je niet vertrouwen.
Dit vind ik altijd zo vreemd. Dat kan hij toch zelf wel bepalen?
  Moderator donderdag 17 mei 2012 @ 22:28:11 #61
9859 crew  Karina
Woman
pi_111684936
Ja, natuurlijk zou dag mogen, al vind ik "mogen" al een raar woord, dat moet hij gewoon zelf bepalen, hij zou van mij geen toestemming nodig hebben. Het is niet voor niets een ex. Tenzij het een of ander raar stalkermens is, maar ik ga er even vanuit dat, dat niet zo zou zijn ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 17 mei 2012 @ 22:43:35 #62
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_111685786
quote:
5s.gif Op donderdag 17 mei 2012 22:26 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dit vind ik altijd zo vreemd. Dat kan hij toch zelf wel bepalen?
Niet zo vreemd als je denkt.
Je hebt vrouwen die de telefoons van hun man checken, of hun mail. Dat is ziekelijk. Moet je nooit doen. Maar een oogje in het zeil willen houden als je weet dat er een andere vrouw achter je man aan zit? Ja, dat vind ik prima binnen de perken.
  donderdag 17 mei 2012 @ 22:44:36 #63
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_111685845
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 22:43 schreef Natalie het volgende:

[..]

Je hebt vrouwen die de telefoons van hun man checken, of hun mail. Dat is ziekelijk. Moet je nooit doen. Maar een oogje in het zeil willen houden als je weet dat er een andere vrouw achter je man aan zit? Ja, dat vind ik prima binnen de perken.
Maar waarom?
  donderdag 17 mei 2012 @ 23:11:28 #64
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_111687372
quote:
5s.gif Op donderdag 17 mei 2012 22:44 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Maar waarom?
Waarom niet? :)
(je leeft toch niet in de illusie dat we in de ideale wereld leven?)
  donderdag 17 mei 2012 @ 23:22:51 #65
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_111688008
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 23:11 schreef Natalie het volgende:

[..]

Waarom niet? :)
(je leeft toch niet in de illusie dat we in de ideale wereld leven?)
Nee, maar ik snap het punt niet. Vertrouw je je man niet ofzo?
pi_111688610
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 22:43 schreef Natalie het volgende:

[..]

Ik check ook weleens de telefoon van m'n partner, vind ik niets ziekelijks aan. Overigens niet om hem of die andere vrouw te controleren, maar wel om te weten wat er in zijn privéleven omgaat. (Hoe hij communiceert, met wie, etc.)
Een vrouw die achter mijn partner aan zit zou niets uit moeten maken, ik hou hem toch wel tevreden. Het gaat me om hem: wat doet hij met die vrouw? En daarom begrijp ik een vriendschap met z'n ex niet. Tenzij het dus obvious is dat die relatie in een vriendschap is over gegaan: gedeelde herinneringen, gedeelde vrienden, zij een relatie en hij nu dus een relatie, dan moet het kunnen. Maar een ex die opeens weer contact zoekt of iets dergelijks: waarom in vredesnaam? Gaat heen, denk ik dan. Focus blijft echter op hem, met hem heb ik een verbintenis, niet met zijn ex.

Die mag natuurlijk vissen. ;) Punt is hem aan jouw haak te houden.
  donderdag 17 mei 2012 @ 23:36:21 #67
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_111688890
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 23:31 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik check ook weleens de telefoon van m'n partner, vind ik niets ziekelijks aan.
En dat weet hij?

Ik vermoed dat mijn vriendin dat ook niet kan laten. Daarom zit er een password op telefoon en laptop. Ik hou er niet van als mensen snuffelen in mijn privé dingen.
pi_111689109
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2012 23:36 schreef Hallmark het volgende:

[..]

En dat weet hij?

Ik vermoed dat mijn vriendin dat ook niet kan laten. Daarom zit er een password op telefoon en laptop. Ik hou er niet van als mensen snuffelen in mijn privé dingen.
Dat raad ik ook zeer aan (heb zelf ook passwords), want hij weet daar niets van inderdaad. Als ik de kans krijg, kijk ik gewoon. Achteloos. Niet eens met het gevoel dat ik iets misdadigs doe (daarom zou ik het ook nooit ziekelijk noemen). Meestal leg ik de telefoon op tijd weg, maar als hij me betrapt heb ik niet meteen ruzie of iets dergelijks, dan vraagt ie gewoon - weliswaar ietwat verontwaardigd 'wat doe je?'.
  donderdag 17 mei 2012 @ 23:48:07 #69
358258 PhatBassBoom
Kankerharde kutjeslikker
pi_111689515
Liever niet want exen hebben altijd seks.
If you want to accomplish anything in life, you can’t just sit back and hope that it will happen. You’ve got to make it happen! ~ Chuck Norris
pi_111689660
Ik ga nog heel veel met mijn ex om, terwijl ze net een nieuwe relatie is gestart. Ik denk alleen dat haar vriend daar geen idee van heeft ;).
pi_111689851
quote:

[..]

Ik check ook weleens de telefoon van m'n partner, vind ik niets ziekelijks aan. Overigens niet om hem of die andere vrouw te controleren, maar wel om te weten wat er in zijn privéleven omgaat. (Hoe hij communiceert, met wie, etc.)
Een vrouw die achter mijn partner aan zit zou niets uit moeten maken, ik hou hem toch wel tevreden. Het gaat me om hem: wat doet hij met die vrouw?
Dit is natuurlijk gewoon lulkoek. Je spreekt jezelf al tegen in hetzelfde stukje. :')

Bang dat ie je omruilt voor een leuker exemplaar?
  donderdag 17 mei 2012 @ 23:56:11 #72
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_111689910
quote:

[..]

Ik check ook weleens de telefoon van m'n partner, vind ik niets ziekelijks aan. Overigens niet om hem of die andere vrouw te controleren, maar wel om te weten wat er in zijn privéleven omgaat.
En dat kun je niet gewoon vragen?
pi_111689911
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 23:54 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Bang dat ie je omruilt voor een leuker exemplaar?
Niet in het minst.
pi_111689978
quote:
10s.gif Op donderdag 17 mei 2012 23:56 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

En dat kun je niet gewoon vragen?
Natuurlijk niet. Waarom zou ik? Kans is groot dat 'ie nee zegt. Gewoon pakken is veel efficienter. DIt is trouwens behoorlijk offtopic, ik zal wel weer iets schokkend immoreels zeggen, maar het gaat hier over contact met je ex.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 00:00:28 #75
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_111690092
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 23:57 schreef Taurus het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Waarom zou ik? Kans is groot dat 'ie nee zegt. Gewoon pakken is veel efficienter. DIt is trouwens behoorlijk offtopic, ik zal wel weer iets schokkend immoreels zeggen, maar het gaat hier over contact met je ex.
Ik bedoel vragen wat er in z'n privéleven omgaat.
pi_111690147
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 00:00 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ik bedoel vragen wat er in z'n privéleven omgaat.
:D Omdat ik niet geloof dat 'ie geen eigen leven heeft. Ik vertel ook niet elk gesprek met elk contact.
pi_111690198
quote:

[..]

Maar het probleem zit duidelijk in jouw hoofd. Dat rechtvaardigt niet om zomaar in zijn telefoon of mail te gaan snuffelen zonder zijn toestemming of medeweten. Dan heb je gewoon een vertrouwensprobleem.

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 00:01 schreef Taurus het volgende:

[..]

:D Omdat ik niet geloof dat 'ie geen eigen leven heeft. Ik vertel ook niet elk gesprek met elk contact.
Dus hij moet zich wel constant verantwoorden aan jou wat er in zijn privéleven speelt, maar andersom niet? Blij dat je mijn vriendin niet bent. Je hebt echt issues.
pi_111690205
Nu ben ik benieuwd of de 'nee' stemmers bedrogen zijn...
Je raekt an de dinge geweun.
pi_111690398
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 00:02 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Maar het probleem zit duidelijk in jouw hoofd. Dat rechtvaardigt niet om zomaar in zijn telefoon of mail te gaan snuffelen zonder zijn toestemming of medeweten. Dan heb je gewoon een vertrouwensprobleem.

[..]

Dus hij moet zich wel constant verantwoorden aan jou wat er in zijn privéleven speelt, maar andersom niet? Blij dat je mijn vriendin niet bent. Je hebt echt issues.
Waar zeg ik dat hij zich constant moet verantwoorden? :? Hij moet helemaal niets. Nogmaals: offtopic. Praat over je ex en laat mijn issues met rust.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 00:10:26 #80
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_111690528
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 00:01 schreef Taurus het volgende:

[..]

Maar jij wil wel elk gesprek met elk contact van hem weten?

En nogmaals, waarom vraag je dat dan niet gewoon direct?
pi_111690678
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 00:03 schreef Messina het volgende:
Nu ben ik benieuwd of de 'nee' stemmers bedrogen zijn...
Ik ben bedrogen (niet met een ex) en toch zeg ik ja :)

maar, idd wss zitten die er el tussen.
maar de 1 is de ander niet en je kan niet iedereen over 1 kam scheren.
pi_111691435
Ik heb 'ja' gestemd. Met een paar exen heb ik helemaal geen contact, met een paar heb ik soms contact en kan ik nog steeds goed opschieten en met 1 heb ik een zeer goede vriendschap.

De ex waar ik goed mee bevriend ben heb ik zelf gewezen op een kennis/vriend waar ze inmiddels een half jaar een relatie mee heeft. Hij heeft gelukkig geen problemen met de vriendschap tussen mij en mijn ex. Zou ook erg vervelend en raar zijn. Ze kennen elkaar immers via mij. Ik zie beiden regelmatig, zowel apart als gezamenlijk.

Ik zou ook niet accepteren als een toekomstige vriendin mij zou verbieden om exen te zien. Blijkbaar is haar vertrouwen in mij dan zo laag, of is zij zo jaloers dat het toch niet gaat werken.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 00:52:11 #83
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_111691915
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 00:34 schreef Roovers het volgende:

De ex waar ik goed mee bevriend ben heb ik zelf gewezen op een kennis/vriend waar ze inmiddels een half jaar een relatie mee heeft. Hij heeft gelukkig geen problemen met de vriendschap tussen mij en mijn ex. Zou ook erg vervelend en raar zijn. Ze kennen elkaar immers via mij. Ik zie beiden regelmatig, zowel apart als gezamenlijk.
Há, dat ze elkaar via jou kennen hoeft niks uit te maken. Ik heb al 4,5 jaar een relatie en terwijl ik al 2 jaar in die relatie zat leerde een vriendin van me een goeie vriend van mij kennen via onder andere mij. Ze werden verliefd, kregen een relatie. Ik heb nooit wat met hem gehad of gedaan, hij was dus ook geen ex of wat dan ook, maar oef, sinds zij een relatie met elkaar hadden kon ze het niet hebben dat hij met mij alleen afsprak om te chillen. De afloop: ik ben een vriendin en een goede vriend kwijt geraakt.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_111693175
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 00:52 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Há, dat ze elkaar via jou kennen hoeft niks uit te maken. Ik heb al 4,5 jaar een relatie en terwijl ik al 2 jaar in die relatie zat leerde een vriendin van me een goeie vriend van mij kennen via onder andere mij. Ze werden verliefd, kregen een relatie. Ik heb nooit wat met hem gehad of gedaan, hij was dus ook geen ex of wat dan ook, maar oef, sinds zij een relatie met elkaar hadden kon ze het niet hebben dat hij met mij alleen afsprak om te chillen. De afloop: ik ben een vriendin en een goede vriend kwijt geraakt.
Natuurlijk kan dat gebeuren, maar dan blijken het toch niet zulke goede vriendschappen te zijn geweest. Althans in hun ogen. Misschien geldt dan de uitspraak: 'beter kwijt dan rijk'? Het zegt vooral iets over hun. Jammer blijft zoiets vanzelfsprekend wel.
pi_111695667
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 02:12 schreef Roovers het volgende:

[..]

Natuurlijk kan dat gebeuren, maar dan blijken het toch niet zulke goede vriendschappen te zijn geweest. Althans in hun ogen. Misschien geldt dan de uitspraak: 'beter kwijt dan rijk'? Het zegt vooral iets over hun. Jammer blijft zoiets vanzelfsprekend wel.
Kan het hier niet meer dan mee eens zijn, of die gozer stond gewoon niet sterk in zijn schoenen..
pi_111695917
Ik en mijn ex kunnen het goed vinden. Natuurlijk was het in het begin niet altijd makkelijk maar we kennen elkaar al heel lang en ik kan gewoon niet een hekel aan iemand hebben als ik er eerst jaren mee samen ben geweest. Mijn huidige vriendin denkt er precies zo over en noemt het expliciet als pluspunt dat ik en mijn ex het goed kunnen vinden en vindt het prettig om gewoon met haar om te kunnen gaan (ook al kenden ze elkaar nog niet).

Ik vind het ook geen enkel probleem als mijn vriendin haar exen nog ziet. Relaties zijn gebaseerd op vertrouwen. Als het fout loopt omdat iemand weer een ex ziet, dan loopt het ook wel om een andere reden fout. Dan ga ik het contact toch niet verbieden? :')
pi_111696558
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 09:43 schreef Mystikvm het volgende:
Ik en mijn ex kunnen het goed vinden. Natuurlijk was het in het begin niet altijd makkelijk maar we kennen elkaar al heel lang en ik kan gewoon niet een hekel aan iemand hebben als ik er eerst jaren mee samen ben geweest. Mijn huidige vriendin denkt er precies zo over en noemt het expliciet als pluspunt dat ik en mijn ex het goed kunnen vinden en vindt het prettig om gewoon met haar om te kunnen gaan (ook al kenden ze elkaar nog niet).

Ik vind het ook geen enkel probleem als mijn vriendin haar exen nog ziet. Relaties zijn gebaseerd op vertrouwen. Als het fout loopt omdat iemand weer een ex ziet, dan loopt het ook wel om een andere reden fout. Dan ga ik het contact toch niet verbieden? :')
Niet meer met je ex omgaan, of althans, geen vrienden zijn met je ex wil natuurlijk niet zeggen dat je een hekel aan elkaar hebt. Ik heb altijd vriendschappelijk gebroken met mijn exrelaties maar vrienden zijn vereist toch iets heel anders dan de relatie inhield.
Relaties gaan niet altijd uit vanwege seksuele problemen, dus de seksuele aantrekkingskracht blijft in dat geval gewoon bestaan. Daarom zou het raar zijn als ik nog vrienden zou zijn met mijn ex, we delen een behoorlijk actief seksueel verleden. Met een drankje op s avonds en wat goede gesprekken neem ik dan het risico dat je toch over de grens gaat of dat er gevoelens terug komen. '

Omgaan met m'n ex, tuurlijk, ik negeer ze niet en ik vraag gewoon hoe het met ze is als ik ze te spreken kom. Maar regelmatig afspreken vind ik ongepast en niet nodig. En dat gevoel zou ik ook bij mijn partners exen hebben.
pi_111698038
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 10:19 schreef Taurus het volgende:

[..]

Niet meer met je ex omgaan, of althans, geen vrienden zijn met je ex wil natuurlijk niet zeggen dat je een hekel aan elkaar hebt. Ik heb altijd vriendschappelijk gebroken met mijn exrelaties maar vrienden zijn vereist toch iets heel anders dan de relatie inhield.
Relaties gaan niet altijd uit vanwege seksuele problemen, dus de seksuele aantrekkingskracht blijft in dat geval gewoon bestaan. Daarom zou het raar zijn als ik nog vrienden zou zijn met mijn ex, we delen een behoorlijk actief seksueel verleden. Met een drankje op s avonds en wat goede gesprekken neem ik dan het risico dat je toch over de grens gaat of dat er gevoelens terug komen. '

Omgaan met m'n ex, tuurlijk, ik negeer ze niet en ik vraag gewoon hoe het met ze is als ik ze te spreken kom. Maar regelmatig afspreken vind ik ongepast en niet nodig. En dat gevoel zou ik ook bij mijn partners exen hebben.
Het gaat mij toch wel makkelijk af. Natuurlijk zou ik liegen als ik niet meer met mijn ex het bed zou delen als puntje bij paaltje komt, maar zelfs toen ik single was en zij alweer bezet heb ik nooit de aanvechting gehad om daar op aan te sturen, zelfs niet als we allebei heel dronken zijn. Ik heb er niet zo'n moeite mee om dat te accepteren, om eerlijk te zijn. Volgens mij is mijn ex ook nooit in de verleiding geweest. We hebben gewoon naar elkaar uitgesproken dat we zouden liegen als we niet met elkaar naar bed zouden gaan en vervolgens die notie gewoon terzijde gelegd.

Mijn vriendin nu ken ik nog te kort om te kunnen zeggen dat zij dat soort dingen ook respecteert bij haar exen, maar ik gun haar wel het vertrouwen. Als ik direct al twijfels zou hebben dan zou die relatie ook niet veel waard zijn.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:26:58 #89
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_111698148
quote:
14s.gif Op donderdag 17 mei 2012 23:22 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nee, maar ik snap het punt niet. Vertrouw je je man niet ofzo?
Om eerlijk te zijn heb ik nooit in een dergelijke situatie gezeten. Mijn man gaat niet om met z'n ex.
Ik kan me wel voorstellen dat ik zoals mijn bovenstaande post zou reageren mocht de situatie zich voordoen.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 11:31:37 #90
37769 erodome
Zweefteef
pi_111698260
Als hij exen zou hebben zou hij daarmee om mogen gaan ;)
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_111698680
ik zou het niet aanmoedigen maar mijn vriend is een vrij mens en hij mag moet zelf weten met wie hij om gaat. dat geldt ook voor mij, ik hou er van om die gelijkheid er in te houden.
  Moderator vrijdag 18 mei 2012 @ 13:03:15 #92
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_111701184
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2012 09:59 schreef Rebubbled het volgende:
Mijn vriend heeft exen die me niet boeien en die ziet hij gewoon. Er is er echter één en daarover voel ik me heel onzeker en hij heeft er nu geen contact meer mee. Ik voel me onzeker door haar, omdat de relatie niet uit is gegaan om een gebrek aan liefde, maar aan verschil in toekomst. Zij wilde kinderen, hij niet. Nu wil hij dat wel met mij, dus hun toekomstbeeld komt weer over een. Zij heeft hem tot zeker 2 jaar nadat het uitging emails etc gestuurd over hoe speciaal zij waren en hoe erg ze hem miste en hoe graag ze weer 'ik houd van je' tegen hem wilde zeggen. En hij stuurde en lange tijd soortgelijks terug. Dit was ook gaande toen ik al een relatie met hem had. Wel enkel van haar kant nog. Voor mij was echter de druppel toen bleek dat mijn vriend, ondanks dat hij haar nog gezien had, niet had verteld dat hij een nieuwe vriendin had. Toen heb ik gesloten dat het niet werkte voor mij. Hij heeft toen al het contact gestopt.
heh...yeah, that's what YOU think
  vrijdag 18 mei 2012 @ 13:12:00 #93
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_111701449
quote:

[..]

Er zijn zeer handige apps die je op een telefoon kunt installeren zodat jij automatisch een kopie van zijn binnenkomende SMS'jes/mailtjes binnenkrijgt.

Wat vind je daar van?
  Moderator vrijdag 18 mei 2012 @ 13:14:35 #94
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_111701511
Mijn vriendin had opeens heel geinteresseerd contact met haar ex. Dit contact kwam geheel vanuit haar, opeens...zomaar uit het niets, want hun zijn al 5 jaar ofzo uit elkaar en ze heeft na hem nog een paar andere relaties gehad voor dat ze uberhaupt bij mij belandde.
Enorme mails met tekst wisselde ze met hem uit. Toen ik erachter kwam via facebook dat ze met hem zat te mailen (ja haar computer stond aan en zij was niet thuis, noem het slecht of ongepast, ik heb idd in haar messages gekeken uit nieuwsgierigheid). heb ik haar paar dagen later casual gevraagd of ze nog met haar ex contact had, zei ze heel stellig "Nee"

En dit was by far niet de eerste keer dat ze loog over iets. Nu heb ik haar gedumpt en ik hoop dat ze brandt in de hel voor haar leugens.
Fucking leugenachtig kutwijf :'(
pi_111701707
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 11:22 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Het gaat mij toch wel makkelijk af. Natuurlijk zou ik liegen als ik niet meer met mijn ex het bed zou delen als puntje bij paaltje komt, maar zelfs toen ik single was en zij alweer bezet heb ik nooit de aanvechting gehad om daar op aan te sturen, zelfs niet als we allebei heel dronken zijn. Ik heb er niet zo'n moeite mee om dat te accepteren, om eerlijk te zijn. Volgens mij is mijn ex ook nooit in de verleiding geweest. We hebben gewoon naar elkaar uitgesproken dat we zouden liegen als we niet met elkaar naar bed zouden gaan en vervolgens die notie gewoon terzijde gelegd.

Mijn vriendin nu ken ik nog te kort om te kunnen zeggen dat zij dat soort dingen ook respecteert bij haar exen, maar ik gun haar wel het vertrouwen. Als ik direct al twijfels zou hebben dan zou die relatie ook niet veel waard zijn.
Zou je dit uit kunnen leggen, ik snap het niet echt
pi_111705293
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 13:14 schreef dick_laurent het volgende:
Mijn vriendin had opeens heel geinteresseerd contact met haar ex. Dit contact kwam geheel vanuit haar, opeens...zomaar uit het niets, want hun zijn al 5 jaar ofzo uit elkaar en ze heeft na hem nog een paar andere relaties gehad voor dat ze uberhaupt bij mij belandde.
Enorme mails met tekst wisselde ze met hem uit. Toen ik erachter kwam via facebook dat ze met hem zat te mailen (ja haar computer stond aan en zij was niet thuis, noem het slecht of ongepast, ik heb idd in haar messages gekeken uit nieuwsgierigheid). heb ik haar paar dagen later casual gevraagd of ze nog met haar ex contact had, zei ze heel stellig "Nee"

En dit was by far niet de eerste keer dat ze loog over iets. Nu heb ik haar gedumpt en ik hoop dat ze brandt in de hel voor haar leugens.
Fucking leugenachtig kutwijf :'(
Is ze ook vreemdgegaan dan? Neem aan dat dit soort 'leugens' geen reden zijn de relatie te beeindigen.
pi_111705355
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 13:12 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Er zijn zeer handige apps die je op een telefoon kunt installeren zodat jij automatisch een kopie van zijn binnenkomende SMS'jes/mailtjes binnenkrijgt.

Wat vind je daar van?
:') Ik ga er geen professionele bezigheid van maken. Ik kijk gewoon wel eens, casual. Niet obsessief.
pi_111706929
Ik heb "Ja" gestemd, van mij mag ze.
pi_111708619
In eerste instantie wel, maar het kan zijn dat door omstandigheden die mening verandert. Op het moment dat ex tussen mij en mijn vriend zou stoken, ongeacht of vriendlief er gevoelig voor is, (wat in het verleden gebeurt is) ben ik er minder blij mee.
pi_111708693
Het is trouwens niet dat ik het dan verbied, maar een goed gesprek is dan wel op zn plaats.
pi_111709679
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 13:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelt hij dat als je van elkaar weet dat je nog met elkaar naar bed zou gaan, je het je niet hoeft af te vragen en niet hoeft te proberen om bevestigd te krijgen dat je ex je nog wel 'zou doen'.
And the druids turn to stone...
pi_111709726
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 13:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Nou simpel. Ik kan natuurlijk niet ontkennen dat ik mijn ex nog aantrekkelijk vind, en zij denkt hetzelfde over mij. Ik moet echter niet meer denken aan een relatie met haar, door wat er gebeurd is. Hoe dan ook, we hebben elkaar wel eens verteld dat we nog wel met elkaar naar bed zouden kunnen. Alleen zij heeft gewoon een relatie, ik nu ook en ik respecteer dat. Dus zelfs als we dronken gaan we gewoon elk naar ons eigen huis.

Dus erkennen dat er seksuele spanning kan zijn hoeft niet te betekenen dat je er ook gebruik van gaat maken. Daar ben je altijd nog zelf bij, en wij kunnen ons blijkbaar gewoon goed beheersen. Sterker nog, ik denk maar vrij weinig aan seks als ik bij mijn ex ben, terwijl het seksleven altijd goed is geweest. Als ik met haar en andere vrienden op stap ben dan gaat het mij gewoon om het stappen en niet om mijn ex te versieren. Ik heb wel wat beters te doen en zou het ook erg respectloos vinden tegenover haar vriend.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 17:20:11 #103
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_111709906
Hoe kom je op dat gesprek?

"Zeau, lekker bakje koffie. Hahahah, ik zou je nog zo hard doen hè, mag ik de suiker?"

:'). Beetje nutteloos vind ik het.
pi_111710173
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 17:20 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe kom je op dat gesprek?

"Zeau, lekker bakje koffie. Hahahah, ik zou je nog zo hard doen hè, mag ik de suiker?"

:'). Beetje nutteloos vind ik het.
Uiteraard is het op dat moment nutteloos, want ik bel haar om 4 uur 's nachts natuurlijk ook gewoon op om haar te vertellen dat ik haar nog hard zou doen :') Ik schrijf het ook op de kerstkaarten. Just to make sure.

Welk deel aan 'het een keertje gezegd hebben tegen elkaar' begrijp je niet? :')
  vrijdag 18 mei 2012 @ 17:29:40 #105
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_111710260
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 17:27 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Uiteraard is het op dat moment nutteloos, want ik bel haar om 4 uur 's nachts natuurlijk ook gewoon op om haar te vertellen dat ik haar nog hard zou doen :') Ik schrijf het ook op de kerstkaarten. Just to make sure.

Welk deel aan 'het een keertje gezegd hebben tegen elkaar' begrijp je niet? :')
Ik vind het sowieso raar om dat te zeggen.
pi_111711507
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 17:29 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik vind het sowieso raar om dat te zeggen.
Vind het niet echt raar, tijdens je relatie was je toch ook seksueel aangetrokken tot je ex. Zo lang je niet de daad bij het woord voegt is er naar mijn idee niets aan de hand
  vrijdag 18 mei 2012 @ 18:11:39 #107
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_111711866
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 18:00 schreef Danbo het volgende:

[..]

Vind het niet echt raar, tijdens je relatie was je toch ook seksueel aangetrokken tot je ex. Zo lang je niet de daad bij het woord voegt is er naar mijn idee niets aan de hand
Ik zeg dat ik het raar vind om het te bespreken, niet het feit an sich.
pi_111721373
Bedankt voor alle serieuze reacties en ik kan de kleine discussies in dit topic waarderen :)
Extremistisch gematigd.
pi_111721625
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 21:45 schreef P8 het volgende:
Bedankt voor alle serieuze reacties en ik kan de kleine discussies in dit topic waarderen :)
waarom ben je een vrouw op het forum?
kleine discussie :P
pi_111722213
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 21:52 schreef spoorrails het volgende:

[..]

waarom ben je een vrouw op het forum?
kleine discussie :P
Gewoon, omdat het kan. Geen reden :P
Extremistisch gematigd.
pi_111734959
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:04 schreef P8 het volgende:

[..]

Gewoon, omdat het kan. Geen reden :P
wat is dan eigenlijk een travestiet die het met het andere geslacht doet? Homo?
pi_111750400
Van mij mogen ze contact met ex hebben, ondanks dat ik weet dat het altijd wel een risico blijft.

Heb zelf bij twee dames meegemaakt dat ze na onze relatie (terwijl ze zelf alweer in volgende relatie zaten) vreemd met mij ging. Ene kant vond ik het prima want ik was single en ja sommige exen blijven op sexueel gebied erg aantrekkelijk.

Andere kant dacht ik wel volgende dat, damn met haar heb ik een relatie gehad en zij is blijkbaar niet te vertrouwen want ze gaat vreemd atm.
pi_111752783
@ Joost: Das awkward. Ik zou dan af gaan vragen wat ze in jullie relatie heeft uitgespookt.. bij mij zou het gaan knagen iig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')