abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111709679
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 13:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Zou je dit uit kunnen leggen, ik snap het niet echt
Volgens mij bedoelt hij dat als je van elkaar weet dat je nog met elkaar naar bed zou gaan, je het je niet hoeft af te vragen en niet hoeft te proberen om bevestigd te krijgen dat je ex je nog wel 'zou doen'.
And the druids turn to stone...
pi_111709726
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 13:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Zou je dit uit kunnen leggen, ik snap het niet echt
Nou simpel. Ik kan natuurlijk niet ontkennen dat ik mijn ex nog aantrekkelijk vind, en zij denkt hetzelfde over mij. Ik moet echter niet meer denken aan een relatie met haar, door wat er gebeurd is. Hoe dan ook, we hebben elkaar wel eens verteld dat we nog wel met elkaar naar bed zouden kunnen. Alleen zij heeft gewoon een relatie, ik nu ook en ik respecteer dat. Dus zelfs als we dronken gaan we gewoon elk naar ons eigen huis.

Dus erkennen dat er seksuele spanning kan zijn hoeft niet te betekenen dat je er ook gebruik van gaat maken. Daar ben je altijd nog zelf bij, en wij kunnen ons blijkbaar gewoon goed beheersen. Sterker nog, ik denk maar vrij weinig aan seks als ik bij mijn ex ben, terwijl het seksleven altijd goed is geweest. Als ik met haar en andere vrienden op stap ben dan gaat het mij gewoon om het stappen en niet om mijn ex te versieren. Ik heb wel wat beters te doen en zou het ook erg respectloos vinden tegenover haar vriend.
  vrijdag 18 mei 2012 @ 17:20:11 #103
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_111709906
Hoe kom je op dat gesprek?

"Zeau, lekker bakje koffie. Hahahah, ik zou je nog zo hard doen hè, mag ik de suiker?"

:'). Beetje nutteloos vind ik het.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_111710173
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 17:20 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe kom je op dat gesprek?

"Zeau, lekker bakje koffie. Hahahah, ik zou je nog zo hard doen hè, mag ik de suiker?"

:'). Beetje nutteloos vind ik het.
Uiteraard is het op dat moment nutteloos, want ik bel haar om 4 uur 's nachts natuurlijk ook gewoon op om haar te vertellen dat ik haar nog hard zou doen :') Ik schrijf het ook op de kerstkaarten. Just to make sure.

Welk deel aan 'het een keertje gezegd hebben tegen elkaar' begrijp je niet? :')
  vrijdag 18 mei 2012 @ 17:29:40 #105
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_111710260
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 17:27 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Uiteraard is het op dat moment nutteloos, want ik bel haar om 4 uur 's nachts natuurlijk ook gewoon op om haar te vertellen dat ik haar nog hard zou doen :') Ik schrijf het ook op de kerstkaarten. Just to make sure.

Welk deel aan 'het een keertje gezegd hebben tegen elkaar' begrijp je niet? :')
Ik vind het sowieso raar om dat te zeggen.
pi_111711507
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 17:29 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik vind het sowieso raar om dat te zeggen.
Vind het niet echt raar, tijdens je relatie was je toch ook seksueel aangetrokken tot je ex. Zo lang je niet de daad bij het woord voegt is er naar mijn idee niets aan de hand
  vrijdag 18 mei 2012 @ 18:11:39 #107
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_111711866
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 18:00 schreef Danbo het volgende:

[..]

Vind het niet echt raar, tijdens je relatie was je toch ook seksueel aangetrokken tot je ex. Zo lang je niet de daad bij het woord voegt is er naar mijn idee niets aan de hand
Ik zeg dat ik het raar vind om het te bespreken, niet het feit an sich.
pi_111721373
Bedankt voor alle serieuze reacties en ik kan de kleine discussies in dit topic waarderen :)
Extremistisch gematigd.
pi_111721625
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 21:45 schreef P8 het volgende:
Bedankt voor alle serieuze reacties en ik kan de kleine discussies in dit topic waarderen :)
waarom ben je een vrouw op het forum?
kleine discussie :P
pi_111722213
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 21:52 schreef spoorrails het volgende:

[..]

waarom ben je een vrouw op het forum?
kleine discussie :P
Gewoon, omdat het kan. Geen reden :P
Extremistisch gematigd.
pi_111734959
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2012 22:04 schreef P8 het volgende:

[..]

Gewoon, omdat het kan. Geen reden :P
wat is dan eigenlijk een travestiet die het met het andere geslacht doet? Homo?
pi_111750400
Van mij mogen ze contact met ex hebben, ondanks dat ik weet dat het altijd wel een risico blijft.

Heb zelf bij twee dames meegemaakt dat ze na onze relatie (terwijl ze zelf alweer in volgende relatie zaten) vreemd met mij ging. Ene kant vond ik het prima want ik was single en ja sommige exen blijven op sexueel gebied erg aantrekkelijk.

Andere kant dacht ik wel volgende dat, damn met haar heb ik een relatie gehad en zij is blijkbaar niet te vertrouwen want ze gaat vreemd atm.
pi_111752783
@ Joost: Das awkward. Ik zou dan af gaan vragen wat ze in jullie relatie heeft uitgespookt.. bij mij zou het gaan knagen iig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')