Volgens mij bedoelt hij dat als je van elkaar weet dat je nog met elkaar naar bed zou gaan, je het je niet hoeft af te vragen en niet hoeft te proberen om bevestigd te krijgen dat je ex je nog wel 'zou doen'.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Zou je dit uit kunnen leggen, ik snap het niet echt
Nou simpel. Ik kan natuurlijk niet ontkennen dat ik mijn ex nog aantrekkelijk vind, en zij denkt hetzelfde over mij. Ik moet echter niet meer denken aan een relatie met haar, door wat er gebeurd is. Hoe dan ook, we hebben elkaar wel eens verteld dat we nog wel met elkaar naar bed zouden kunnen. Alleen zij heeft gewoon een relatie, ik nu ook en ik respecteer dat. Dus zelfs als we dronken gaan we gewoon elk naar ons eigen huis.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Zou je dit uit kunnen leggen, ik snap het niet echt
Uiteraard is het op dat moment nutteloos, want ik bel haar om 4 uur 's nachts natuurlijk ook gewoon op om haar te vertellen dat ik haar nog hard zou doenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:20 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe kom je op dat gesprek?
"Zeau, lekker bakje koffie. Hahahah, ik zou je nog zo hard doen hè, mag ik de suiker?". Beetje nutteloos vind ik het.
Ik vind het sowieso raar om dat te zeggen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Uiteraard is het op dat moment nutteloos, want ik bel haar om 4 uur 's nachts natuurlijk ook gewoon op om haar te vertellen dat ik haar nog hard zou doenIk schrijf het ook op de kerstkaarten. Just to make sure.
Welk deel aan 'het een keertje gezegd hebben tegen elkaar' begrijp je niet?
Vind het niet echt raar, tijdens je relatie was je toch ook seksueel aangetrokken tot je ex. Zo lang je niet de daad bij het woord voegt is er naar mijn idee niets aan de handquote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso raar om dat te zeggen.
Ik zeg dat ik het raar vind om het te bespreken, niet het feit an sich.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 18:00 schreef Danbo het volgende:
[..]
Vind het niet echt raar, tijdens je relatie was je toch ook seksueel aangetrokken tot je ex. Zo lang je niet de daad bij het woord voegt is er naar mijn idee niets aan de hand
waarom ben je een vrouw op het forum?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:45 schreef P8 het volgende:
Bedankt voor alle serieuze reacties en ik kan de kleine discussies in dit topic waarderen
Gewoon, omdat het kan. Geen redenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:52 schreef spoorrails het volgende:
[..]
waarom ben je een vrouw op het forum?
kleine discussie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |